A produktivitást tekintve az e-learningre költött minden dollár 30 dollár megtérülést termel.
Az e-learning a hagyományos oktatáshoz képest 90%-kal csökkenti az energiafogasztást és 85%-kal a széndioxid kibocsátást.
Ha egy vállalat 1 500 dollárt költ továbbképzésére alkalmazottanként, az átlagosan 24%-kal növeli meg a profitrátát.
Egy átlagos munkavállalónak legalább heti 24 percet kellene továbbképzéssel tölteni ahhoz, hogy naprakész tudása maradjon.
Az amerikai vállalatok 77%-a használ e-learning rendszereket.
Kinek
FONTOS A TUDÁSMENEDZSMENT SZOLGÁLTATÁS?
A képzések és tréningek számos módon felhasználhatóak az online marketing területén: egyrészt a teljes inbdound marketing minőségi tartalmakra épül, másrészt termékbevezetések során egyre gyakoribb a piac edukálásának az igénye, harmadrészt a terméktámogatásnak is egyre inkább része a professzionális product onboarding és a különböző oktatási szolgáltatások.

Hogyan
Működik
A 7Digits a saját, 7Academy elnevezésű felületén lehetőséget biztosít közép- és nagyvállalatoknak üzleti jellegű képzések publikálására. A platformot, a képzés technológiáját és a professzionális tudásmenedzsment szolgáltatást a 7Digits full-stack online ügynökség biztosítja, partnereinknek csak a tartalmakat és a célcsoportjukat kell meghatározniuk.
Ahol még találkozhattál velünk:












7Academy - Példák a vállalati együttműködésre
Az alábbiakban konkrét use case-ek olvashatóak arról, hogy milyen üzleti előnyöket biztosít egy bevezetett, komoly márkaértéket képviselő LMS platformon történő megjelenés.

Branding
A gyors és hatékony márkaépítés egyik eszköze a szponzorált oktatási tartalom. Nulla technológiai és tartalomgyártási költség mellett maximális ügyfélélmény érhető el. Fizetett és organikus forgalomterelésre kész tanfolyamok, gyors elérés, co-branding lehetőségek.

Digitális oktatás saját márkanév alatt
Brand-elt oktatási tartalmak esetében már a kurzus lejátszó felületét is a megrendelő arculatára szabjuk, aki a tartalomfejlesztésbe és az instruktor kiválasztásába is beleszólást nyer, azaz gyakorlatilag saját oktatási anyagokat helyezhet el a 7Academy felületén, míg a menedzsmentet, a vizsgáztatást, a riportingot és a résztvevők ügyfélszolgálati támogatását a 7Digits látja el.

Terméktámogatás
A vállalat egy adott termékének vevői elégedettségét kívánja erősíteni azzal, hogy edukálja a vásárlókat a termék használatának módjára a vásárlást követően. A tartalom vázlatának elkészítését és az instruktor kijelölését követően a 7Digits legyárt egy az adott tartalomra szabott, magas minőségű videós oktatási anyagot a kijelölt instruktorral, majd azt kizárólag a termék vásárlói által elérhető privát kurzusként elérhetővé teszi a vásárlóknak. Az oktatási anyag fogyasztásáról a vállalat részletes adatokat és rendszeres riportokat kap.

Employee onboarding
Folyamatosan jelentkező oktatási, vagy továbbképzési igény esetén zárt (privát) kurzusok és tetszőleges minősítési rendszer is kiépíthető. A 7Academy akár teljes követelmény-rendszerek menedzsmentjét is képes ellátni – ha szükséges, alkalmazottak százainak vagy akár ezreinek is menedzselve az oktatási szükségletét.

12 éve folglalkozom Google hírdetésekkel, nekem már nagyon senki nem mondhat újat. A 7Digits a Google saját javaslatainak teljesen ellentmondva tudott olyat mondani, amitől 2-3 napon belül 50 %-kal nőtt a megrendeléseink száma…

A 7digits csapatával együtt olyan a piacralépés, mint forró késsel vajat szeletelni.

A 7Digits fenomenális partnerünk – egyszerre látják az üzleti összképet és a legfinomabb marketing részleteket.

A 7Digits csapatával csináltunk 150 ezer dollárt a Kickstarteren! Rendkívül alapos munkát végeztek.

A 7Digits nem egyszerűen egy growth marketing ügynökség, hanem a legértékesebb üzletfejlesztési tanácsadó partnerünk is.

A 7digits csapatának felkészültségéből adódóan olyan tippeket és tanácsokat kaptunk, amelyek a korábbi eszközeinket és stratégiánkat kiegészítik, hatékonyabbá és fókuszáltabbá teszik. Nem csak kezdőknek ajánljuk, sőt…

A 7 Digits több ízben adott nekünk vállalkozási tanácsokat. A munkájuk hatékonyságát a számomra két legfontosabb dologgal tudom körülírni: felülmúlhatatlan sebesség és kifogástalan attitűd.
A 7Academy rendszere képes rá
Gyönyörű riportokban a mobilodra
A partner vállalatok által támogatott, szponzorált, vagy ko-produkcióban készülő oktatási anyagok teljesítményéről automatikus riportokat küldünk. Hányan látták, hányan kezdtek bele, meddig jutottak az oktatási anyagban? Kurzusok teljesítménye, a tesztek kiértékelése, egyéni teljesítményelemzés – mindez egyetlen, egyszerű és tetszetős, mobilra optimalizált tudásmenedzsment szolgáltatás riportban.
Gyönyörű riportokban a mobilodra
A partner vállalatok által támogatott, szponzorált, vagy ko-produkcióban készülő oktatási anyagok teljesítményéről automatikus riportokat küldünk. Hányan látták, hányan kezdtek bele, meddig jutottak az oktatási anyagban? Kurzusok teljesítménye, a tesztek kiértékelése, egyéni teljesítményelemzés – mindez egyetlen, egyszerű és tetszetős, mobilra optimalizált riportban.
Tartalomfejlesztés a leginnovatívabb vállalatoknak












7Academy
A 7Digits Ügynökség saját leányvállalata
Ismerd meg a Csapatot, mely a technológiai és tartalmi hátteret biztosítja a menedzselt oktatási anyagokhoz
Tartalom, Technológia és Marketing tapasztalat
A 7Academy tudásmenedzsment szolgáltatásának keretében nem csak mi magunk gyártunk oktatási tartalmakat. A víziónk egy nagyon magas színvonalú üzleti képzési rendszer megteremtése, ahol bárki naprakész, mély és nemzetközileg is előkelőnek számító tudásra tehet szert egy-egy üzleti területen.
Ennek érdekében az üzleti élet legjobbjaival szövetkeztünk, hogy minden egyes területen a legeslegkiválóbb szakértők oktathassanak a 7Academy felületén.


Sulina Krisztián

Kiss Péter

Csermely Lili

Gaál Roland

Dobos Martin

Fellegi Emese

Dobosy Ildikó

Czire Zsuzsanna

Haaz Róbert

Czinkóczki Tímea

Tyler Koenig
GYIK
A tudásmenedzsment szolgáltatás témakörében
+ Miért jó egy külső felületre vállalati tartalmat gyártani?
Az online oktatás nem csak a tartalomból áll – a tartalom fogyasztási élménye legalább olyan fontos – ha nem fontosabb -, ezért léteznek az úgynevezett tudásmenedzsment platformok.
+ És a kiszervezett tudásmenedzsment szolgáltatás mivel nyújt többet?
A világ vezető oktatási platformjainak technológiájával dolgozó 7Academy a teljes képzési folyamatot automatikusan menedzseli. Fejezetekre és leckékre osztott tananyagok, profi stúdióban legyártott videók, vagy épp senior szövegírók által érdekessé, olvasmányossá és így könnyen fogyaszthatóvá tett írott képzési anyagok mellett a 7Academy kezeli a jelentkezés, a tanulás, a vizsgáztatás és a minősítés feladatait is.
A kurzusokba live tréningek és letölthető anyagok illeszthetőek be és a megrendelő részletes riportokat kap tartalmainak fogyasztásáról – ezek olyan funkciók, amikhez teljesen saját LMS rendszer (learning management system, azaz tudásmenedzsment platform) implementálására volna szükség – ami rengeteg időbe és pénzbe kerül.
+ Mennyibe kerül egy oktatási csomag?
A válasz sok mindentől függ: milyen terjedelmű a tartalom, ki a tartalom gyártója, mennyi utómunkára van szükség, stb. A legolcsóbb termékvariációk, a szponzorált tartalmak 6-800 ezer forinttól kezdődnek, de egy brand-elt videós tartalom összeállítása ennek a sokszorosa is lehet.
+ Mennyi időbe kerül a tartalomfejlesztés?
A szponzorációk 3-4 hét alatt, míg a komolyabb bevonódást igénylő projektek 2-4 hónap alatt készülnek el. Sok függ attól, hogy milyen minőségű tartalom érkezik a Megrendelőtől…
+ Minden esetben a 7Digits gyártja a tartalmat?
Nem feltétlenül, a gyakorlatban mégis általában ez a vége. A 7Academy a saját brandünk, ahol minden oktatási anyag az online marketing íratlan szabályait betartva a legmagasabb vizuális és tartalmi minőségben készül – épp ezért ruháztunk be egy fejlett tudásmenedzsment szolgáltatás felépítésébe, külön cégbe, komoly marketing büdzsébe.
Amennyiben a megrendelő képes a legnevesebb instruktorok megfizetésére és stúdió minőségű tartalmak felvételére, valamint professzionális utómunka teljesítésére, akkor az ilyen tartalmat elfogadjuk – a legtöbbször azonban pont a professzionális tartalomgyártást tartják ügyfeleink az egyik legnagyobb előnynek, így a teljes tudásmenedzsment szolgáltatás élményének megteremtéséért fordulnak hozzánk, amibe a tartalom gyártása is beletartozik.
+ És mennyit kér a 7Digits a tartalomgyártásért?
Ez megint függ a terjedelmtől és a formátumtól egyaránt, de nem vagyunk drágábbak, mint bármelyik professzinális tartalomgyártó. Egy 3 oldalas letölthető checklist nyilván pár óra alatt készen van, míg egy 30 részes videós oktatási anyag már jóval több munkát igényel – az árak mindig a szükséges munkaórák alapján kerülnek kiszámításra.
+ xAPI kompatibilis a rendszer?
Nem, egyelőre nem – de nincs is rá szükség. Ezen a linken megtudhatod, hogy miért.
+ Van ügynökségem – csinálhatják ők a tartalmakat?
Amennyiben minőségi munkát végeznek, akkor igen, de érdemes felkészülni arra, hogy inkább nem szerződünk egy partnerrel, mint hogy lehúzzuk a 7Academy nehezen felépített márkaértékét – tényleg minőségmániás a csapat; ez talán a 7Blog alapján kiderült már. A nevünk és a reputációnk az, amit soha, semmilyen körülmények között nem teszünk kockára közepes minőségű tartalmakkal.
+ Már publikált kurzusok is szponzorálhatóak?
Amennyiben ingyenesek, akkor igen. A már elindított prémium kurzusokra a szponzoráció nem vehető igénybe, de mennyiségi kedvezmények és speciális, zárt körben elérhető önállóan brand-elt, módosított, vagy épp kibővített változatok ezekre is elérhetőek.
+ Lehet egy szponzorált kurzus fizetős?
Nem. A szponzorált kurzusok lényege, hogy mindenki számára ingyenesen elérhetőek – pont az ingyenes elérhetőséget és a széles körű disztribúciót biztosítja a szponzor a pénzével, cserébe a márkája összeköttetik a tartalommal egy sok tízezres, releváns célcsoportot képező ember fejében.
+ És a saját márkás kurzus sem lehet fizetős?
De igen, hiszen a saját márkás kurzusnál a 7Digits csak a tudásmenedzsment szolgáltatás technológiai hátterét biztosítja. Ahhoz azonban a saját márkás kurzusoknál is ragaszkodunk, hogy a tananyag minőségi legyen és a tanulás élményét magas színvonalú fogyaszthatósággal tartsuk fenn.
A partner a saját márkás kurzusoknál ugyan sokkal nagyobb beleszólást kap a tartalomba – kérhet nyilvános, fizetős, sőt, teljesen privát kurzusokat is – de a minőséget vagy garantálnia kell, vagy ránk kell bíznia a gyártást.
+ Nem jobb egy saját LMS, mint a kiszervezett tudásmenedzsment szolgáltatás?
Egy saját LMS (Learning Management System, Tudásmenedzsment szolgáltatás) felépítése még a legfejlettebb szoftverek mellett is 6-9 hónap – tananyag nélkül. A kurzusokra egyenként landing oldalakat kell fejleszteni, vannak GDPR által előírt jogi követelmények, integrációs feladatok, mint például az ESP, vagy a fizetési kapuk integrációja és persze valami design-t is adni kell a portálnak – és az sem árt, ha vannak rajta szövegek is…
Sok magyar vállalat a weblapját sem képes rendben tartani, egy önálló tudásmenedzsment szolgáltatás felépítése pedig tapasztalataink szerint messze túlmutat még a nagyvállalati marketing büdzséken is.
+ Hogyan használhatom PR-ra az oktatási anyagokat?
Mind a szponzorált kurzusok, mint a brand-elt kurzusok kiválóak PR célokra. A szponzorált kurzus esetében a szponzor egyértelművé teszi, hogy fontos számára egy adott tudásanyag terjesztése és erre áldozni is hajlandó. Az adott kurzus landing oldalán saját tartalmakat is elhelyezhet, a közönség pedig az adott kurzus témájával fogja azonosítani a szponzor márkáját.
A brand-elt kuzusok ennél is tovább mennek: mivel itt a partner magába az oktatási anyag tartalmába, illetve az instruktor személyének kiválasztásába is beleszólást kap a tudásmenedzsment szolgáltatás keretében, így azt a tudásanyagot terjesztheti, ami számára fontos – akár privát, akár prémium (fizetős) kurzusok formájában is. Amennyiben egy marketing, vagy PR stratégia a piac edukálását helyezi a középpontba, ez a termékvariáció a legjobb választás, mivel ötcsillagos fogyasztási élményt és sok százezres elérést biztosít a szokásos disztribúciós költségek töredékéért cserébe.
+ Kik menedzselik a 7Academy-t?
A 7Academy és a 7Digits tulajdonosi köre teljes átfedésben van, a két cég szorosan együttműködik. A 7Academy online marketing feladatait, a tartalomfejlesztés, a customer support és a disztribúció feladatait a két cég között érvényben lévő szerződés alapján a 7Digits Média Zrt. látja el.
A 7Academy márka birtokosa, a 7Digits BPA S.R.O. hosztolja a 7Digits tartalmainak egy részét, önállóan látja el a menedzsment és az operations, valamint a vállalati sales feladatokat, illetve a tartalomgyártás egy részét, valamint a teljes tudásmenedzsment szolgáltatást.
+ Melyik céggel kell felvennem a kapcsolatot, ha oktatási tartalmakat szeretnék a 7Academy-n?
Használd bármelyik űrlapunkat, akár a 7Dgits, akár a 7Blog, akár a 7Academy oldalain, mindegyik ugyanahhoz az értékesítő csapathoz jut el, a route-olást a feladat függvényében házon belül elvégezzük.
+ Milyen büdzsével érdemes hozzátok menni?
Ez főleg a feladattól és a tartalom formátumától függ. Egy-egy ingyenes e-book, checklist, vagy minta szponzorálása elhanyagolható összeg, míg a komplex, több lépcsős oktatási stratégiák megvalósítása sokkal nagyobb büdzsét igényel.
Ha ismerjük az üzleti célt, örömmel segítünk use case-ekkel, példákkal és tapasztalatokkal annak érdekében, hogy gyorsan megtérülő tudásmenedzsment szolgáltatást tudj választani, ami illeszkedik az online marketing stratégiádhoz.
+ Idegen nyelven is csináltok tartalmat?
A 7Digits ügyfeleknek jelenleg 11 nyelven tudunk tartalmakat ajánlani. A 7Academy esetében abban az esetben fogadunk – a magyar és az angol nyelven kívül – idegen nyelvű tartalmat, ha a 7Academy az adott országban már jelen van. A konkrét lehetőségekről érdeklődj kollégáinknál.
A tartalmainkat nem csak fordítjuk, hanem teljes terjedelmében lokalizáljuk is a minőség fenntartása érdekében, tehát ha például egy kurzus magyar jogszabályokat idéz, vagy hazai adatokat hoz fel példaként, akkor ezeket a lengyel piacralépés során a Lengyelországban érvényes paragrafusokkal és lengyel adatsorokkal helyettesítjük.
+ Mennyi erőforrást kell házon belül allokálnom egy ilyen tartalomfejlesztéshez?
Ez is a tartalom terjedelmétől függ. Nagyjából másfél órától a 40 óráig terjed a skála – hacsak nem valami speciális oktatási program a terv házon belüli szakértők Live bejelentkezésével és 3D-s ipari animációkkal…
+ Milyen formátumú tartalmakban gondolkodhatok a tudásmenedzsment szolgáltatás keretében?
Szöveges, audió, videó, letölthető anyagok (PDF, xls, docx, mp3, mp4, stb.), prezentációk, ábrák, kérdőívek, kvíz-ek, külsőleg hosztolt tartalmak (Vimeo, YouTube, Soundcloud, Slideshare, LinkedIn Learning platform, Google docs, sheets, slides) és élő videokonferencia betétek is működnek a 7Academy-n. Gondolkodhatsz továbbá nyílt és zárt tanulói csoportokban és nemzetközileg elismert Brillium vizsgákban is.
+ Akkor itt tényleg mindent lehet…
Gyakorlatilag igen és a Udemy-hez hasonló course player-ünkről még nem is beszéltünk! A fenti tartalom formátumok kombinálhatóak is, tehát egy kurzusban lehet például saját videó, prezentáció, letölthető PDF, YouTube videó és a kurzust záró szintfelmérő kvíz is. Amennyiben szívesen megnéznél egy demó kurzust, csak próbáld ki az egyik 100% ingyenes kurzusunkat, vagy keress meg minket a fenti űrlap kitöltésével és kollégáink örömmel mesélnek még többet a tudásmenedzsment szolgáltatás vállalati alkalmazási lehetőségeiről.