Kiemelt tartalmak

tartalommarketing cover log felirattal több tucat apró marketing ikonnal
Tartalommarketing Szteroidon

A jó blog 100 titka

Egy Golden Blog Díjas Blogger 100 technikai tanácsa azoknak, akik komolyan gondolják a tartalommarketinget

Hasznos segédletek

Letölthető tartalomstratégia minta

Marketing szövegírás e-mail kurzus

A content marketing megtérülése

Weboldal szó kalkulátor

Plágium ellenőrző

Sportmarketing – A teljes útmutató
Sportmarketing focilabdával a lövés pillanatában comic stílusban zöld háttér előtt

Sportmarketing – A teljes útmutató

Talán sokan nem is sejtik, de a sportmarketing már a 19. század óta jelen van. Persze, nem a mai formájában.…

1440 720 Hermann Dorottya
Keresőoptimalizálás a mesterséges intelligenciára
Ai keresőoptimalizálás

Keresőoptimalizálás a mesterséges intelligenciára

A mesterséges intelligencia (AI) forradalmasítja az információkeresést, és egyre több felhasználó fordul olyan eszközökhöz, mint a ChatGPT, Gemini vagy Perplexity,…

1440 720 Horváth Sándor
Z generáció és a digitális marketing: mire vágynak a fiatalok?
Z generációs marketing kihívások

Z generáció és a digitális marketing: mire vágynak a fiatalok?

Sokan még ma is úgy gondolják, hogy a Z generációval nem érdemes foglalkozni, ők még fiatalok, és nincs jelentőségük a…

1440 720 Hermann Dorottya
Így válassz e-mail marketing szoftvert a webshopodhoz
E-mail automatizacios szoftvert jelképező robot postás táskával gyalogol

Így válassz e-mail marketing szoftvert a webshopodhoz

Hallottál már arról, hogy az e-mail marketing a marketingcsatornák koronázatlan királya? A megtérülése igen magas, 40-szeres ROI mutatóval büszkélkedhet.  De…

1440 720 Báthori Adrienn
Google Search Console használata
Search console használata egy kezét távcsővé formáló emberrel

Google Search Console használata

A Google Search Console használata nem atomfizika és ez az az ingyenes kis eszköz, ami rálátást nyújt a weboldalad organikus…

1200 628 Czimer Zoltán
Weboldal szövegírás – Mitől más?

Weboldal szövegírás – Mitől más?

Ha szövegírásról van szó, kezdésnek nagyon jó, ha valaki tud gépelni, és jól ismeri a magyar helyesírást. A marketing copywriting…

1200 628 Nagy Kamilla
Story formátumok nyomában – A kevesebb több?
Egy nő háttal, akinek egy férfi fogja a kezét

Story formátumok nyomában – A kevesebb több?

Tartalomfogyasztási szokásaink alapvetően változtak meg (és változnak folyamatosan) az elmúlt évtizedek során. Amíg régen szép lassan, hosszasan, ráérősen lehetett kifejteni…

1200 628 Nagy Kamilla
SEO trendek, és a keresőoptimalizálás jövője 2024-ben

SEO trendek, és a keresőoptimalizálás jövője 2024-ben

A SEO tevékenységek eredője egyre inkább a felhasználó-központúbb, kreatívabb, technikailag fejlettebb és egyben összetettebb megközelítés felé tendál. Nézzük meg először…

1200 628 Czimer Zoltán
SEO optimalizálás versus Marketing

SEO optimalizálás versus Marketing

Bár a cím szakembereknek meglepő lehet, marketing szempontból kevésbé gyakorlott körökben még mindig makacsul tartja magát az elképzelés, hogy az…

1200 628 Dr. Kádas Péter
A social media szövegírás alapjai: marketing képzés teaser
Social media szövegírás

A social media szövegírás alapjai: marketing képzés teaser

“Már megint egy marketing képzés.” 😭 Én kicsit cinikusan úgy látom, hogy mindenki, aki elég ideig foglalkozott marketinggel (tehát minimum…

1200 628 Nagy Kamilla
Cookie policy irányelvek és CMP-k
Cookie policy egy sütivel és egy képregényes felirattal

Cookie policy irányelvek és CMP-k

Mára nincs ember, aki ne hallott volna a cookie-ról. A valódi sütikkel szemben az egy-egy karaktersorozatot tartalmazó kis fájlok nem…

1200 628 Goitein Gergely
TikTok marketing 101 – Kezdőknek és haladóknak
TikTok marketing

TikTok marketing 101 – Kezdőknek és haladóknak

A TikTok jött, látott, és nyilvánvalóan nyerésre áll, hiszen 2023-ra talált több mint havi Makeba.Azt amúgy nem tudjuk, min múlik,…

1200 628 Nagy Kamilla
Frappáns hirdetési szövegek
frappáns hirdetsi szövegek egy képregényes beszédfelhővel és aranyéremmel

Frappáns hirdetési szövegek

2023-ban már nem az jelent kihívást, hogy elérjük a célcsoportjainkat, hiszen könnyen hozzáférhető, jól működő (online és offline) hirdetési felületekből…

1200 628 Goitein Gergely
12+1 UI design tipp a konverzió növeléséhez
UI design fontosságát képező kommunista áthallású ököl, kezében egy ceruzával

12+1 UI design tipp a konverzió növeléséhez

Egy weboldalnak számos ismérve van, de ami a látogatók felé látszik belőle, az a UI design - és ez egyben…

1200 628 Fellegi Emese
Mesterséges intelligencia a marketingben – 7 előny és hátrány
Üzletember veszekedik egy robottal grafika

Mesterséges intelligencia a marketingben – 7 előny és hátrány

Amennyi szó esik manapság a ChatGPT-ről, lassan érdemes volna megvitatni, hogy mire jó és mire nem jó egy - a…

1200 628 Goitein Gergely
Videómarketing – 45 villámkérdés és válasz
videómarketing cover csapóval és egy 45-ös számmal

Videómarketing – 45 villámkérdés és válasz

Amikor videómarketingről van szó, akkor látszik csak igazán, hogy mekkor a különbség van a hazai vállalatok és a fejlettebb nyugati…

1200 628 Dr. Kádas Péter
No komment – Áldás, vagy átok a céges blogon?
roncsolásmentes anyagvizsgálati módszerek

No komment – Áldás, vagy átok a céges blogon?

A céges blog kapcsán - főleg B2B-ben - nagyon gyakran felmerül az a kérdés, hogy érdemes-e odatenni a komment mezőt,…

1200 628 Dr. Kádas Péter
Online marketing LMS rendszerekkel
LMS rendszerek cover fotó képregény könyvekkel

Online marketing LMS rendszerekkel

Talán ma már senkinek nem kérdés, hogy milyen szerepet játszanak a letölthető anyagok egy jó online marketing stratégiában. Ezek képezik…

1200 628 Dr. Kádas Péter
Hogyan őrizd meg az egyensúlyt a Clickbait címekkel?
Hatásvadász címek sosaságát jelképező artwork egy csapdába tette telefonnal

Hogyan őrizd meg az egyensúlyt a Clickbait címekkel?

„A Google nagyon nem szeretné, ha ezt tudnád, avagy hogyan használd okosan a Clickbait címeket?” „5 tuti módszer, hogy kijátszd…

1200 628 Czire Zsuzsanna
Tartalommarketing Szteroidon: A jó blog 100 titka
tartalommarketing cover log felirattal több tucat apró marketing ikonnal

Tartalommarketing Szteroidon: A jó blog 100 titka

A tartalommarketing ezer formát képes ölteni (még Dr. Oetker kezdte az egészet a 19. században), de manapság az egyik legelterjedtebb…

1200 628 Dr. Kádas Péter
  • 1
  • 2

AHOL MÉG TALÁLKOZHATSZ VELÜNK

A piros, vagy a kék?

Vágjunk bele

Évtizedek online üzletfejlesztési tapasztalatával, közvetlen piacismerettel hazai pályán és külföldön a legnevesebb vállalatok referenciáival

Még győzködöm magam, csak teljen az idő

Tudj meg többet a Csapatról, az ügyfékkörünkről, minősítéseinkről és a 7Digits által használt 100+ online marketing technológiáról

A piros, vagy a kék?

Vágjunk bele

Évtizedek online üzletfejlesztési tapasztalatával, közvetlen piacismerettel hazai pályán és külföldön a legnevesebb vállalatok referenciáival

Még győzködöm magam, csak teljen az idő

Tudj meg többet a Csapatról, az ügyfékkörünkről, minősítéseinkről és a 7Digits által használt 100+ online marketing technológiáról

Írd ide, amit keresel...