Pipedrive CRM
A Pipedrive a felhasználók által az egyik legmagasabbra értékelt CRM rendszer. Rugalmas árazási modellje, több tucat innovatív funkciói, 360 fokos integrációs profilja és messze földön híres ügyfélszolgálata garancia az értékesítés volumenének gyors felskálázására.
Pipedrive CRM
A Pipedrive a felhasználók által az egyik legmagasabbra értékelt CRM rendszer. Rugalmas árazási modellje, több tucat innovatív funkciói, 360 fokos integrációs profilja és messze földön híres ügyfélszolgálata garancia az értékesítés volumenének gyors felskálázására.
Pipedrive CRM
dióhéjban
A New York-i központú Pipedrive CRM története több, mint 40 évvel ezelőttre nyúlik vissza. Az egyik legjobb sales forcasting szoftvernek választott CRM úttörő volt a kanban-típusú ügyfélmenedzsment elterjesztésében. Több, mint százezer vállalat használja világszerte, kiterjedt integrációs lehetőségekkel és saját applikációs piactérrel rendelkezik.
A sales automatizációval, ajánlat-követéssel, lead menedzsmenttel, a legkülönbözőbb riportokkal és még sok-sok egyéb funkcióval felszerelt CRM nem csak tudását tekintve versenyképes alternatívája a SalesForce és a HubSpot duopóliumának, hanem sokkal kedvezőbb árazásának köszönhetően sokkal népszerűbb is Európában.
Széleskörű integrációi révén a Pipedrive CRM szinte bármilyen kis-, vagy nagyvállalati környezetben jól működik, legyen szó Microsoft-ra épülő, vagy G-Suite-alapú környezetről.
A Pipedrive CRM szorosan együttműködik a marketing automatizációs rendszerekkel is és lényegében az összes olyan kis-, közép- és nagyvállalati üzleti megoldás integrációja megoldható vele, melyet sem egyedi fejlesztésű CRM-ek, sem az elterjedtebb hazai fejlesztésű szereplők nem tudnak.
A Pipedrive moduláris termékével sorra nyeri a díjakat és elismeréseket és immár több, mint négy évtizede segíti ügyfeleit egy hatékonyabb, gyorsabb és jobban tervezhető értékesítés megvalósításában.
Ahol még találkozhattál velünk:
Gyümölcsöző ügyfélkapcsolatok
Menedzseld az ügyfélkapcoslatokat átláthatóan, egyszerűen és elképesztően hatékonyan
Dinamikus contact center
Minden ügyféladat egy helyen: korábbi érdeklődések, vásárlások, upsell potenciál, support igények, döntéshozók és beszerzők viselkedési adatai, e-mail megnyitások, ajánlat áttekintések.
Lead generálás
Érkezzenek a lead-ek bárhonnan is, a Pipedrive CRM tudni fog róluk. Automata lead generálás és -továbbítás szabályok alapján, hideghívások kezelése, összeköttetés marketing automatizációs rendszerekkel, ajánlások menedzsmentje – a Pipedrive-al minden leetséges.
Lead menedzsment
Sales aktivitások kezelése, e-mail automatizáció, automata feladat generálás, tetszőleges pipeline struktúra és szabályok, korlátlan számú pipeline, termékkatalógus, árajánlati modul, contact idővonal, deal inbox, fázisonkénti riport és beépített üzleti intelligencia.
50%-kal gyorsabb ügyfélkezelés
Contact térkép, contact timeline, csoportos és időzített e-mail-ek, teljes GMail és Outlook integráció, dokumentum megnyitások követése, elektronikus aláírás, dokumentum-minták és dokumentum tár. Imádni fogja minden egyes értékesítőd.
Csúcsra járatott piacszerzés
Bár az e-mail automatizáció hagyományosan a marketing asztala, ma már egy hatékony értékesítési osztály sem nélkülözheti a szegemnetált és személyre szabott automata e-mail-eket
Kontakt adatok egy helyen
Közös kontakt adatbázis, mely automatikusan frissül a vásárlók viselkedési és kontakt adataival, tartalmazza a korábbi vásárlások, ügyfélszolgálati megkeresések adatait és a jövőbeli vásárlások AI által előrejelzett idejét és mértékét – ez minden értékesítő álma.
Több profit szegmentáció révén
A Pipedrive CRM e-mail automatizációja egyedileg beállított szabályok alapján képes szegmentált, személyre szabott üzeneteket küldeni az ügfyeleknek. A hírlevelek kora lejárt, a jövőt a személyre szabott e-mail-ek formálják.
E-mail a CRM adataiból
Küldj ki olyan e-email-eket automatikusan, melyekre a vevőid várnak, amit örömmel és hálásan nyitnak meg és amelyek még jobb ügyfélélményt nyújtanak számukra.
Drag-and-drop builder
Felejtsd el az unalmas, terjengős szövegeket. A Pipedrive drag-and-drop szerkesztőjével nem csak gyorsabban és szebben, hanem üzletileg hatékonyabban is készíthetsz e-mail-eket, értesítést kapva arról, hogy ezeket mikor nyitják meg.
Mennyibe kerül a Pipedrive CRM bevezetése?
Egy CRM rendszer díja alapvetően négy részből áll össze:
- Az üzleti folyamatok standardizálása
- A CRM rendszer implementációja és beállítása
- Oktatás és finomhangolás
- Licensz költségek
Üzleti folyamatok standardizálása
Nincs két egyforma értékesítői team, így a CRM bevezetés során az üzleti folyamatok megértése, standardizálása és dokumentálása egy elkerülhetetlenül szükséges tanácsadói feladat. Kisebb értékesítői bázisnál ki lehet ugyan indulni mintákból, de idővel itt is testre kell majd szabni a rendszert.
Implementáció és beállítás
Ide tartozik az előbbi fázisban meghatározott értékesítési folyamat átültetése a CRM rendszerbe, a kontakt adatbázisok tisztítása és felvitele, az esetlegesen korábban használt CRM-ből exportált adatok importja, az automatizációk, működési szabályok, riportok és kvóták beállítása.
Oktatás és finomhangolás
Az oktatás kritikus része a CRM bevezetésnek, mert ha az értékesítőknek nem könnyíti meg a munkáját a CRM (mert nem tudják használni), akkor nem fogják használni. Létezik a 7Digits által is használt, kipróbált best practice a CRM-bevezetéshez kapcsolódó oktatásra, ami a szervezet méretétől függően általában 2-6 hét alatt teljesíthető. Ezt követően már csak a személyre szabás és az egyes értékesítők által kért finomhangolás van hátra és már el is kezdhet termelni az új ügyfélkapcsolati rendszer.
Licensz költségek
Míg a fenti díjak nagyon sok mindentől függenek, addig a licenszdíj egy egzakt, jól tervezhető szám. Ezen a linken megtalálod a Pipedrive cRM mind az öt licensz típusának havidíját. Az árak per fő per hónap-ra értendőek. Érdemes éves licenszben gondolkodni, hiszen több, mint 30%-os árengedményt jelent az éves fizetés.
Megteremtheted a hosszú táú növekedés alapjait
Részletes tervet kapsz a sikerhez
Növekedni fog az árbevételed
Új piacokat szerezhetsz meg
Megtérülésre optimalizáljuk a működést
Senior stratégákkal dolgozhatsz
A legújabb prémium technológiákhoz kapsz hozzáférést
Csatasorba állíthatod a konverziós pszichológiát
Részletes vislekedési profilt kapsz a vevőidről
Emelkedni fog a márkaértéked
Állva hagyhatod a versenytársaidat
Az adatokból új üzleti összefüggéseket tanulhatsz
Szemet gyönyörködtető üzleti riportokat kapsz
Ismert szakemberekkel elemezheted a teljesítményt
Pipedrive CRM
Dióhéjban
A New York-i központú Pipedrive CRM története több, mint 40 évvel ezelőttre nyúlik vissza. Az egyik legjobb sales forcasting szoftvernek választott CRM úttörő volt a kanban-típusú ügyfélmenedzsment elterjesztésében. Több, mint százezer vállalat használja világszerte, kiterjedt integrációs lehetőségekkel és saját applikációs piactérrel rendelkezik.
Ahol még találkozhattál velünk:
Gyümölcsöző ügyfélkapcsolatok
Menedzseld az ügyfélkapcoslatokat átláthatóan, egyszerűen és elképesztően hatékonyan
Dinamikus contact center
Minden ügyféladat egy helyen: korábbi érdeklődések, vásárlások, upsell potenciál, support igények, döntéshozók és beszerzők viselkedési adatai, e-mail megnyitások, ajánlat áttekintések.
Lead generálás
Érkezzenek a lead-ek bárhonnan is, a Pipedrive CRM tudni fog róluk. Automata lead generálás és -továbbítás szabályok alapján, hideghívások kezelése, összeköttetés marketing automatizációs rendszerekkel, ajánlások menedzsmentje – a Pipedrive-al minden leetséges.
Lead menedzsment
Sales aktivitások kezelése, e-mail automatizáció, automata feladat generálás, tetszőleges pipeline struktúra és szabályok, korlátlan számú pipeline, termékkatalógus, árajánlati modul, contact idővonal, deal inbox, fázisonkénti riport és beépített üzleti intelligencia.
50%-kal gyorsabb ügyfélkezelés
Contact térkép, contact timeline, csoportos és időzített e-mail-ek, teljes GMail és Outlook integráció, dokumentum megnyitások követése, elektronikus aláírás, dokumentum-minták és dokumentum tár. Imádni fogja minden egyes értékesítőd.
Csúcsra járatott piacszerzés
Bár az e-mail automatizáció hagyományosan a marketing asztala, ma már egy hatékony értékesítési osztály sem nélkülözheti a szegemnetált és személyre szabott automata e-mail-eket
Kontakt adatok egy helyen
Közös kontakt adatbázis, mely automatikusan frissül a vásárlók viselkedési és kontakt adataival, tartalmazza a korábbi vásárlások, ügyfélszolgálati megkeresések adatait és a jövőbeli vásárlások AI által előrejelzett idejét és mértékét – ez minden értékesítő álma.
Több profit szegmentáció révén
A Pipedrive CRM e-mail automatizációja egyedileg beállított szabályok alapján képes szegmentált, személyre szabott üzeneteket küldeni az ügfyeleknek. A hírlevelek kora lejárt, a jövőt a személyre szabott e-mail-ek formálják.
E-mail a CRM adataiból
Küldj ki olyan e-email-eket automatikusan, melyekre a vevőid várnak, amit örömmel és hálásan nyitnak meg és amelyek még jobb ügyfélélményt nyújtanak számukra.
Drag-and-drop builder
Felejtsd el az unalmas, terjengős szövegeket. A Pipedrive drag-and-drop szerkesztőjével nem csak gyorsabban és szebben, hanem üzletileg hatékonyabban is készíthetsz e-mail-eket, értesítést kapva arról, hogy ezeket mikor nyitják meg.
Mennyibe kerül a Pipedrive CRM bevezetése?
Egy CRM rendszer díja alapvetően négy részből áll össze:
- Az üzleti folyamatok standardizálása
- A CRM rendszer implementációja és beállítása
- Oktatás és finomhangolás
- Licensz költségek
Üzleti folyamatok standardizálása
Nincs két egyforma értékesítői team, így a CRM bevezetés során az üzleti folyamatok megértése, standardizálása és dokumentálása egy elkerülhetetlenül szükséges tanácsadói feladat. Kisebb értékesítői bázisnál ki lehet ugyan indulni mintákból, de idővel itt is testre kell majd szabni a rendszert.
Implementáció és beállítás
Ide tartozik az előbbi fázisban meghatározott értékesítési folyamat átültetése a CRM rendszerbe, a kontakt adatbázisok tisztítása és felvitele, az esetlegesen korábban használt CRM-ből exportált adatok importja, az automatizációk, működési szabályok, riportok és kvóták beállítása.
Oktatás és finomhangolás
Az oktatás kritikus része a CRM bevezetésnek, mert ha az értékesítőknek nem könnyíti meg a munkáját a CRM (mert nem tudják használni), akkor nem fogják használni. Létezik a 7Digits által is használt, kipróbált best practice a CRM-bevezetéshez kapcsolódó oktatásra, ami a szervezet méretétől függően általában 2-6 hét alatt teljesíthető. Ezt követően már csak a személyre szabás és az egyes értékesítők által kért finomhangolás van hátra és már el is kezdhet termelni az új ügyfélkapcsolati rendszer.
Licensz költségek
Míg a fenti díjak nagyon sok mindentől függenek, addig a licenszdíj egy egzakt, jól tervezhető szám. Ezen a linken megtalálod a Pipedrive cRM mind az öt licensz típusának havidíját. Az árak per fő per hónap-ra értendőek. Érdemes éves licenszben gondolkodni, hiszen több, mint 30%-os árengedményt jelent az éves fizetés.
Megteremtheted a hosszú táú növekedés alapjait
Részletes tervet kapsz a sikerhez
Növekedni fog az árbevételed
Új piacokat szerezhetsz meg
Megtérülésre optimalizáljuk a működést
Senior stratégákkal dolgozhatsz
A legújabb prémium technológiákhoz kapsz hozzáférést
Csatasorba állíthatod a konverziós pszichológiát
Részletes vislekedési profilt kapsz a vevőidről
Emelkedni fog a márkaértéked
Állva hagyhatod a versenytársaidat
Az adatokból új üzleti összefüggéseket tanulhatsz
Szemet gyönyörködtető üzleti riportokat kapsz
Ismert szakemberekkel elemezheted a teljesítményt
Balogh Sándor
12 éve folglalkozom Google hírdetésekkel, nekem már nagyon senki nem mondhat újat. A 7Digits a Google saját javaslatainak teljesen ellentmondva tudott olyat mondani, amitől 2-3 napon belül 50 %-kal nőtt a megrendeléseink száma…
Horváth Márton
A 7digits csapatával együtt olyan a piacralépés, mint forró késsel vajat szeletelni.
Hegyi Nóra
Szeretünk velük dolgozni – megrögzött minőség-mániások…
Romeo Ju
A 7Digits fenomenális partnerünk – egyszerre látják az üzleti összképet és a legfinomabb marketing részleteket.
David Manco
A 7Digits csapatával csináltunk 150 ezer dollárt a Kickstarteren! Rendkívül alapos munkát végeztek.
Jaka Blazan
A 7Digits nem egyszerűen egy growth marketing ügynökség, hanem a legértékesebb üzletfejlesztési tanácsadó partnerünk is.
Töreky Bence
A 7digits csapatának felkészültségéből adódóan olyan tippeket és tanácsokat kaptunk, amelyek a korábbi eszközeinket és stratégiánkat kiegészítik, hatékonyabbá és fókuszáltabbá teszik. Nem csak kezdőknek ajánljuk, sőt…
Ivancsics Bence
A 7 Digits több ízben adott nekünk vállalkozási tanácsokat. A munkájuk hatékonyságát a számomra két legfontosabb dologgal tudom körülírni: felülmúlhatatlan sebesség és kifogástalan attitűd.
Márkus Dávid
Olyan megoldásokkal gazdagodtunk, amikre nem is gondoltunk, de elengedhetetlenek a mai, modern üzleti életben.
Makara Imre
Attól tartottunk, hogy nem hallunk újdonságot, mivel mi már konverzió alapon optimalizáltunk Facebookon. Ehelyett tömérdek mennyiségű új információval gazdagodtunk.
400+ INTEGRÁCIÓ
A Pipedrive CRM integrálható szinte mindennel: G-Suite, Outlook, Zoom, Microsft Teams, LinkedIn, Messenger, WhatsApp, Slack, Intercom és még több száz szoftver. A 7Digits Alumio Spaces szolgáltatása révén pedig akár teljesen egyedi inetgrációk is megvalósíthatóak egyedi fejlesztésű rendszerekkel.
A CRM UTÁN
Közel duplájára emelkedő sales volumen, elégedettebb értékesítők, menedzsment és ügyfelek – amennyiben még nincs egy nemzetközi CRM megoldásod, keress meg minket és próbáld ki a Pipedrive funkcióit élőben.
PIPEDRIVE CRM
Funkciók
Tekintsd át, mi mindennel képes a Pipedrive CRM segíteni az értékesítők munkáját és minőségibb ügyfélélményt nyújtani a vevőidnek
Lead generálás
Lead nurturing
Integráció
Lead generálás
Lead nurturing
Integráció
275% Megtérülés
Egy megfelelően implementált CRM átlagosan 275%-os megtérülést hoz – ennyivel képesek növelni az értékesítők a hatékonyságot, amennyiben rendelkezésükre áll egy olyan technológia, amivel az ügyféladatok teljes köréhez hozzáférnek. Bár a CRM az értékesítők „fegyvere”, a marketing számára sem közömbös a bevezetés: akár 300%-kal magasabb konverziós arányt is képesek felmutatni a CRM bevezetés után a marketingesek.
275% Megtérülés
Egy megfelelően implementált CRM átlagosan 275%-os megtérülést hoz – ennyivel képesek növelni az értékesítők a hatékonyságot, amennyiben rendelkezésükre áll egy olyan technológia, amivel az ügyféladatok teljes köréhez hozzáférnek. Bár a CRM az értékesítők „fegyvere”, a marketing számára sem közömbös a bevezetés: akár 300%-kal magasabb konverziós arányt is képesek felmutatni a CRM bevezetés után a marketingesek.
Növekedni fog az árbevételed
Több nyelvet kezelve új piacokra terjeszkedhetsz
Felgyorsul az értékesítés
Sosem felejtődnek el üzleti lehetőségek
Előre tervezheted az értékesítők munkáját
Csatasorba állíthatod a konverziós pszichológiát
Magasabb ügyfélélményt nyújthatsz
Lekörözheted a versenytársaidat
Az adatokból új üzleti összefüggéseket tanulhatsz
Szemet gyönyörködtető üzleti riportokat kapsz
Megnő az upsell és cross-sell arány
Minden CRM újdonságot az elsők között próbálhatsz ki
Sales és marketing automatizációs megoldások a leginnovatívabb vállalatoknak: