Pipedrive CRM

Széles körűen integrálható CRM rendszer

A Pipedrive a felhasználók által az egyik legmagasabbra értékelt CRM rendszer. Rugalmas árazási modellje, több tucat innovatív funkciói, 360 fokos integrációs profilja és messze földön híres ügyfélszolgálata garancia az értékesítés volumenének gyors felskálázására.

Pipedrive crm rendszer partner

Díjnyertes CRM megoldás

100,000+ cég használja világszerte

400+ applikáció és integráció

24/7 e-mail és chat support

Tudásbázis és online akadémia

Fejlesztői közösség

Pipedrive CRM

Széles körűen integrálható CRM rendszer

A Pipedrive a felhasználók által az egyik legmagasabbra értékelt CRM rendszer. Rugalmas árazási modellje, több tucat innovatív funkciói, 360 fokos integrációs profilja és messze földön híres ügyfélszolgálata garancia az értékesítés volumenének gyors felskálázására.

Díjnyertes CRM megoldás

100,000+ cég használja világszerte

400+ applikáció és integráció

24/7 e-mail és chat support

Tudásbázis és online akadémia

Fejlesztői közösség

Pipedrive CRM

dióhéjban

A New York-i központú Pipedrive CRM története több, mint 40 évvel ezelőttre nyúlik vissza. Az egyik legjobb sales forcasting szoftvernek választott CRM úttörő volt a kanban-típusú ügyfélmenedzsment elterjesztésében. Több, mint százezer vállalat használja világszerte, kiterjedt integrációs lehetőségekkel és saját applikációs piactérrel rendelkezik.

A sales automatizációval, ajánlat-követéssel, lead menedzsmenttel, a legkülönbözőbb riportokkal és még sok-sok egyéb funkcióval felszerelt CRM nem csak tudását tekintve versenyképes alternatívája a SalesForce és a HubSpot duopóliumának, hanem sokkal kedvezőbb árazásának köszönhetően sokkal népszerűbb is Európában.

Széleskörű integrációi révén a Pipedrive CRM szinte bármilyen kis-, vagy nagyvállalati környezetben jól működik, legyen szó Microsoft-ra épülő, vagy G-Suite-alapú környezetről.

A Pipedrive CRM szorosan együttműködik a marketing automatizációs rendszerekkel is és lényegében az összes olyan kis-, közép- és nagyvállalati üzleti megoldás integrációja megoldható vele, melyet sem egyedi fejlesztésű CRM-ek, sem az elterjedtebb hazai fejlesztésű szereplők nem tudnak.

A Pipedrive moduláris termékével sorra nyeri a díjakat és elismeréseket és immár több, mint négy évtizede segíti ügyfeleit egy hatékonyabb, gyorsabb és jobban tervezhető értékesítés megvalósításában.

Ahol még találkozhattál velünk:

7 Digits B2B online marketing ügynökség publikáció vilaggazdasag.hu oldalon - referencia
forbes logo 7 Digits B2B marketing oktatás referencia és b2b marketing stratégia referencia
marketing oktatás és google hirdetés ügyfél hvg logo a 7 Digits B2B referenciák között
7 Digits B2B online marketing ügynökség publikáció napi.hu oldalon - referencia
7 Digits B2B online marketing oktatás kreatív logo google hirdetés referencia
google hirdetés referencia logo startupdate a 7 Digits B2B online marketing ügynökségnél
marketing oktatás a budapest business journal cikkeiben a 7 Digits B2B ügynökség részéről
marketing oktatás és google hirdetés referencia a 7 Digits B2B ügynökségnél
bme marketing oktatás és google hirdetés oktatási program a 7 Digits B2B ügynökség részvételével
RTL Klub Logo online marketing ügynökség, 7 Digits B2B marketing oktatás és adatvezéerelt marketing
hirTV logo online B2B marketing oktatás referencia
Pipedrive CRM screenshot egy iMac desktop számítógépen

Gyümölcsöző ügyfélkapcsolatok

Menedzseld az ügyfélkapcoslatokat átláthatóan, egyszerűen és elképesztően hatékonyan

Dinamikus contact center

Minden ügyféladat egy helyen: korábbi érdeklődések, vásárlások, upsell potenciál, support igények, döntéshozók és beszerzők viselkedési adatai, e-mail megnyitások, ajánlat áttekintések.

Lead generálás

Érkezzenek a lead-ek bárhonnan is, a Pipedrive CRM tudni fog róluk. Automata lead generálás és -továbbítás szabályok alapján, hideghívások kezelése, összeköttetés marketing automatizációs rendszerekkel, ajánlások menedzsmentje – a Pipedrive-al minden leetséges.

Lead menedzsment

Sales aktivitások kezelése, e-mail automatizáció, automata feladat generálás, tetszőleges pipeline struktúra és szabályok, korlátlan számú pipeline, termékkatalógus, árajánlati modul, contact idővonal, deal inbox, fázisonkénti riport és beépített üzleti intelligencia.

50%-kal gyorsabb ügyfélkezelés

Contact térkép, contact timeline, csoportos és időzített e-mail-ek, teljes GMail és Outlook integráció, dokumentum megnyitások követése, elektronikus aláírás, dokumentum-minták és dokumentum tár. Imádni fogja minden egyes értékesítőd.

Csúcsra járatott piacszerzés

Bár az e-mail automatizáció hagyományosan a marketing asztala, ma már egy hatékony értékesítési osztály sem nélkülözheti a szegemnetált és személyre szabott automata e-mail-eket

Kontakt adatok egy helyen

Közös kontakt adatbázis, mely automatikusan frissül a vásárlók viselkedési és kontakt adataival, tartalmazza a korábbi vásárlások, ügyfélszolgálati megkeresések adatait és a jövőbeli vásárlások AI által előrejelzett idejét és mértékét – ez minden értékesítő álma.

Több profit szegmentáció révén

A Pipedrive CRM e-mail automatizációja egyedileg beállított szabályok alapján képes szegmentált, személyre szabott üzeneteket küldeni az ügfyeleknek. A hírlevelek kora lejárt, a jövőt a személyre szabott e-mail-ek formálják.

E-mail a CRM adataiból

Küldj ki olyan e-email-eket automatikusan, melyekre a vevőid várnak, amit örömmel és hálásan nyitnak meg és amelyek még jobb ügyfélélményt nyújtanak számukra.

Drag-and-drop builder

Felejtsd el az unalmas, terjengős szövegeket. A Pipedrive drag-and-drop szerkesztőjével nem csak gyorsabban és szebben, hanem üzletileg hatékonyabban is készíthetsz e-mail-eket, értesítést kapva arról, hogy ezeket mikor nyitják meg.

Mennyibe kerül a Pipedrive CRM bevezetése?

Egy CRM rendszer díja alapvetően négy részből áll össze:

  1. Az üzleti folyamatok standardizálása
  2. A CRM rendszer implementációja és beállítása
  3. Oktatás és finomhangolás
  4. Licensz költségek

Üzleti folyamatok standardizálása

Nincs két egyforma értékesítői team, így a CRM bevezetés során az üzleti folyamatok megértése, standardizálása és dokumentálása egy elkerülhetetlenül szükséges tanácsadói feladat. Kisebb értékesítői bázisnál ki lehet ugyan indulni mintákból, de idővel itt is testre kell majd szabni a rendszert.

Implementáció és beállítás

Ide tartozik az előbbi fázisban meghatározott értékesítési folyamat átültetése a CRM rendszerbe, a kontakt adatbázisok tisztítása és felvitele, az esetlegesen korábban használt CRM-ből exportált adatok importja, az automatizációk, működési szabályok, riportok és kvóták beállítása.

Oktatás és finomhangolás

Az oktatás kritikus része a CRM bevezetésnek, mert ha az értékesítőknek nem könnyíti meg a munkáját a CRM (mert nem tudják használni), akkor nem fogják használni. Létezik a 7Digits által is használt, kipróbált best practice a CRM-bevezetéshez kapcsolódó oktatásra, ami a szervezet méretétől függően általában 2-6 hét alatt teljesíthető. Ezt követően már csak a személyre szabás és az egyes értékesítők által kért finomhangolás van hátra és már el is kezdhet termelni az új ügyfélkapcsolati rendszer.

Licensz költségek

Míg a fenti díjak nagyon sok mindentől függenek, addig a licenszdíj egy egzakt, jól tervezhető szám. Ezen a linken megtalálod a Pipedrive cRM mind az öt licensz típusának havidíját. Az árak per fő per hónap-ra értendőek. Érdemes éves licenszben gondolkodni, hiszen több, mint 30%-os árengedményt jelent az éves fizetés.

Pipedrive CRM

Dióhéjban

A New York-i központú Pipedrive CRM története több, mint 40 évvel ezelőttre nyúlik vissza. Az egyik legjobb sales forcasting szoftvernek választott CRM úttörő volt a kanban-típusú ügyfélmenedzsment elterjesztésében. Több, mint százezer vállalat használja világszerte, kiterjedt integrációs lehetőségekkel és saját applikációs piactérrel rendelkezik.

  • A sales automatizációval, ajánlat-követéssel, lead menedzsmenttel, a legkülönbözőbb riportokkal és még sok-sok egyéb funkcióval felszerelt CRM nem csak tudását tekintve versenyképes alternatívája a SalesForce és a HubSpot duopóliumának, hanem sokkal kedvezőbb árazásának köszönhetően sokkal népszerűbb is Európában.

    Széleskörű integrációi révén a Pipedrive CRM szinte bármilyen kis-, vagy nagyvállalati környezetben jól működik, legyen szó Microsoft-ra épülő, vagy G-Suite-alapú környezetről.

    A Pipedrive CRM szorosan együttműködik a marketing automatizációs rendszerekkel is és lényegében az összes olyan kis-, közép- és nagyvállalati üzleti megoldás integrációja megoldható vele, melyet sem egyedi fejlesztésű CRM-ek, sem az elterjedtebb hazai fejlesztésű szereplők nem tudnak.

    A Pipedrive moduláris termékével sorra nyeri a díjakat és elismeréseket és immár több, mint négy évtizede segíti ügyfeleit egy hatékonyabb, gyorsabb és jobban tervezhető értékesítés megvalósításában.

Ahol még találkozhattál velünk:

7 Digits B2B online marketing ügynökség publikáció vilaggazdasag.hu oldalon - referencia
forbes logo 7 Digits B2B marketing oktatás referencia és b2b marketing stratégia referencia
marketing oktatás és google hirdetés ügyfél hvg logo a 7 Digits B2B referenciák között
7 Digits B2B online marketing ügynökség publikáció napi.hu oldalon - referencia
7 Digits B2B online marketing oktatás kreatív logo google hirdetés referencia
google hirdetés referencia logo startupdate a 7 Digits B2B online marketing ügynökségnél
marketing oktatás a budapest business journal cikkeiben a 7 Digits B2B ügynökség részéről
marketing oktatás és google hirdetés referencia a 7 Digits B2B ügynökségnél
bme marketing oktatás és google hirdetés oktatási program a 7 Digits B2B ügynökség részvételével
RTL Klub Logo online marketing ügynökség, 7 Digits B2B marketing oktatás és adatvezéerelt marketing
hirTV logo online B2B marketing oktatás referencia
Pipedrive CRM screenshot egy iMac desktop számítógépen

Gyümölcsöző ügyfélkapcsolatok

Menedzseld az ügyfélkapcoslatokat átláthatóan, egyszerűen és elképesztően hatékonyan

Dinamikus contact center

Minden ügyféladat egy helyen: korábbi érdeklődések, vásárlások, upsell potenciál, support igények, döntéshozók és beszerzők viselkedési adatai, e-mail megnyitások, ajánlat áttekintések.

Lead generálás

Érkezzenek a lead-ek bárhonnan is, a Pipedrive CRM tudni fog róluk. Automata lead generálás és -továbbítás szabályok alapján, hideghívások kezelése, összeköttetés marketing automatizációs rendszerekkel, ajánlások menedzsmentje – a Pipedrive-al minden leetséges.

Lead menedzsment

Sales aktivitások kezelése, e-mail automatizáció, automata feladat generálás, tetszőleges pipeline struktúra és szabályok, korlátlan számú pipeline, termékkatalógus, árajánlati modul, contact idővonal, deal inbox, fázisonkénti riport és beépített üzleti intelligencia.

50%-kal gyorsabb ügyfélkezelés

Contact térkép, contact timeline, csoportos és időzített e-mail-ek, teljes GMail és Outlook integráció, dokumentum megnyitások követése, elektronikus aláírás, dokumentum-minták és dokumentum tár. Imádni fogja minden egyes értékesítőd.

Csúcsra járatott piacszerzés

Bár az e-mail automatizáció hagyományosan a marketing asztala, ma már egy hatékony értékesítési osztály sem nélkülözheti a szegemnetált és személyre szabott automata e-mail-eket

Kontakt adatok egy helyen

Közös kontakt adatbázis, mely automatikusan frissül a vásárlók viselkedési és kontakt adataival, tartalmazza a korábbi vásárlások, ügyfélszolgálati megkeresések adatait és a jövőbeli vásárlások AI által előrejelzett idejét és mértékét – ez minden értékesítő álma.

Több profit szegmentáció révén

A Pipedrive CRM e-mail automatizációja egyedileg beállított szabályok alapján képes szegmentált, személyre szabott üzeneteket küldeni az ügfyeleknek. A hírlevelek kora lejárt, a jövőt a személyre szabott e-mail-ek formálják.

E-mail a CRM adataiból

Küldj ki olyan e-email-eket automatikusan, melyekre a vevőid várnak, amit örömmel és hálásan nyitnak meg és amelyek még jobb ügyfélélményt nyújtanak számukra.

Drag-and-drop builder

Felejtsd el az unalmas, terjengős szövegeket. A Pipedrive drag-and-drop szerkesztőjével nem csak gyorsabban és szebben, hanem üzletileg hatékonyabban is készíthetsz e-mail-eket, értesítést kapva arról, hogy ezeket mikor nyitják meg.

Mennyibe kerül a Pipedrive CRM bevezetése?

Egy CRM rendszer díja alapvetően négy részből áll össze:

  1. Az üzleti folyamatok standardizálása
  2. A CRM rendszer implementációja és beállítása
  3. Oktatás és finomhangolás
  4. Licensz költségek

Üzleti folyamatok standardizálása

Nincs két egyforma értékesítői team, így a CRM bevezetés során az üzleti folyamatok megértése, standardizálása és dokumentálása egy elkerülhetetlenül szükséges tanácsadói feladat. Kisebb értékesítői bázisnál ki lehet ugyan indulni mintákból, de idővel itt is testre kell majd szabni a rendszert.

Implementáció és beállítás

Ide tartozik az előbbi fázisban meghatározott értékesítési folyamat átültetése a CRM rendszerbe, a kontakt adatbázisok tisztítása és felvitele, az esetlegesen korábban használt CRM-ből exportált adatok importja, az automatizációk, működési szabályok, riportok és kvóták beállítása.

Oktatás és finomhangolás

Az oktatás kritikus része a CRM bevezetésnek, mert ha az értékesítőknek nem könnyíti meg a munkáját a CRM (mert nem tudják használni), akkor nem fogják használni. Létezik a 7Digits által is használt, kipróbált best practice a CRM-bevezetéshez kapcsolódó oktatásra, ami a szervezet méretétől függően általában 2-6 hét alatt teljesíthető. Ezt követően már csak a személyre szabás és az egyes értékesítők által kért finomhangolás van hátra és már el is kezdhet termelni az új ügyfélkapcsolati rendszer.

Licensz költségek

Míg a fenti díjak nagyon sok mindentől függenek, addig a licenszdíj egy egzakt, jól tervezhető szám. Ezen a linken megtalálod a Pipedrive cRM mind az öt licensz típusának havidíját. Az árak per fő per hónap-ra értendőek. Érdemes éves licenszben gondolkodni, hiszen több, mint 30%-os árengedményt jelent az éves fizetés.

Mindennel együttműködik

400+ INTEGRÁCIÓ

A Pipedrive CRM integrálható szinte mindennel: G-Suite, Outlook, Zoom, Microsft Teams, LinkedIn, Messenger, WhatsApp, Slack, Intercom és még több száz szoftver. A 7Digits Alumio Spaces szolgáltatása révén pedig akár teljesen egyedi inetgrációk is megvalósíthatóak egyedi fejlesztésű rendszerekkel.

90 nappal

A CRM UTÁN

Közel duplájára emelkedő sales volumen, elégedettebb értékesítők, menedzsment és ügyfelek – amennyiben még nincs egy nemzetközi CRM megoldásod, keress meg minket és próbáld ki a Pipedrive funkcióit élőben.

Összes eladás statisztika

PIPEDRIVE CRM

Funkciók

Tekintsd át, mi mindennel képes a Pipedrive CRM segíteni az értékesítők munkáját és minőségibb ügyfélélményt nyújtani a vevőidnek

Lead generálás

Lead Inbox
Chat-ből lead
Prospecting eszközök
Lead routing
LinkedIn integráció

Lead nurturing

Beépített feladatkezelő
Lead scoring
Winback automatizáció
Sales asszisztens
Data enrichment

Integráció

Mobil applikáció
Adat export és import
Ügyfélszolgálat integráció
LinkedIn és Facebook
Microsoft és Google integráció

Lead generálás

Lead Inbox
Chat-ből lead
Prospecting eszközök
Lead routing
LinkedIn integráció

Lead nurturing

Beépített feladatkezelő
Lead scoring
Winback automatizáció
Sales asszisztens
Data enrichment

Integráció

Mobil applikáció
Adat export és import
Ügyfélszolgálat integráció
LinkedIn és Facebook
Microsoft és Google integráció
Capterra Shortlist badge
Crozdesk award badge
Leader Summit badge
Front Runners CRM badge
A Pipedrive CRM Sourceforge badge-e
Capterra Shortlist badge
Crozdesk award badge
Leader Summit badge
Front Runners CRM badge
A Pipedrive CRM Sourceforge badge-e
Ezt várhatod egy CRM bevezetéstől

275% Megtérülés

Egy megfelelően implementált CRM átlagosan 275%-os megtérülést hoz – ennyivel képesek növelni az értékesítők a hatékonyságot, amennyiben rendelkezésükre áll egy olyan technológia, amivel az ügyféladatok teljes köréhez hozzáférnek. Bár a CRM az értékesítők „fegyvere”, a marketing számára sem közömbös a bevezetés: akár 300%-kal magasabb konverziós arányt is képesek felmutatni a CRM bevezetés után a marketingesek.

Ezt várhatod egy CRM bevezetéstől

275% Megtérülés

Egy megfelelően implementált CRM átlagosan 275%-os megtérülést hoz – ennyivel képesek növelni az értékesítők a hatékonyságot, amennyiben rendelkezésükre áll egy olyan technológia, amivel az ügyféladatok teljes köréhez hozzáférnek. Bár a CRM az értékesítők „fegyvere”, a marketing számára sem közömbös a bevezetés: akár 300%-kal magasabb konverziós arányt is képesek felmutatni a CRM bevezetés után a marketingesek.

Sales és marketing automatizációs megoldások a leginnovatívabb vállalatoknak:

A Csapat

A technológia mögött

Pipedrive crm rendszer partner

Dr. Kádas Péter, a 7 Digits B2B ügynökség alapító partnere, Golden Blog díjas szerző, online marketing szakember
Alapító, VP

Dr. Kádas Péter

Sulina Krisztián profil kép 2022
CEO

Sulina Krisztián

Senior backend fejlesztő, 7Digits online marketing ügynökség
CTO

Kiss Péter

COO

Imrényi Eszter

Kiss András profilkép
Key account manager

Kiss András

Jenei Teodóra online marketing ügynökség
Key account manager

Jenei Teodóra

Faragó Tibor profil fotó
Video production Head

Faragó Tibor

Goitein Gergő, szövegíró, 7 Digits B2B online marketing ügynökség
Chief Creative

Goitein Gergő

Fekete Katona Agnes profil fotó
Key account manager

Fekete-Katona Ágnes

Senior PPC & Data Analyst

Haaz Róbert

Császár Tibor profil fotó
Senior PPC Expert

Császár Tibor

Urbán Erik profilkép
Senior back-end dev

Urbán Erik

Czinkóczki Timi profil fotó
Senior UI designer

Czinkóczki Tímea

Lengyel Zsófia grafikus profil fotó
Senior UI designer

Lengyel Zsófia

Udvarhelyi Ádám
Senior PPC expert & strategist

Udvarhelyi Ádám

Gaál Roland
Senior front-end dev

Gaál Roland

Báthori Mátyás profilkép
Senior front-end dev

Báthori Mátyás Gábor

Video editor & animation expert

Ladányi Ruben

Báthori Adrienn profil fotó 7Digits
Automation Specialist

Báthori Adrienn

Senior content expert

Czire Zsuzsanna

Nagy Kamilla
Senior Copywriter

Nagy Kamilla

Gödöny Tamás
Senior Frontend Dev

Gödöny Tamás

Balogh Zsófia
Video Production expert

Balogh Zsófia

Hegyi Nikolett
Social media manager

Hegyi Nikolett

Törőcsik Bálint profilkép
Video production expert

Törőcsik Bálint

Molnár Erik
Sales representative

Molnár Erik

Hudák Eszter 7Digits profi weboldal készítés grafikus profil fotó
Graphic designer

Hudák Eszter

Rónay Vera
Senior copywriter

Rónay Vera

Tyler Koenig profilfotó tartalommarketing szakértő 7 digits B2B online marketing ügynökség
Szövegíró és korrektor

Tyler Koenig

Katharina Kellig 7 digits B2B team
Senior copywriter & translator

Katharina Kellig

online marketing ügynökség COO-ja deadpool személyében
Debt collection expert

Deadpool

GYIK

Gyakran Intézett Kérdések

A Pipedrive CRM funkcióiról

  • Nem véletlenül olyan sikeres a Pipedrive CRM ezen a valóban igencsak telített piacon. A rendkívüli integrációs paletta, az egyszerű kezelhetőség és adminisztrálhatóság, a kiváló árazás, valamint a sales automatizáció a Pipedrive legfontosabb erősségei.

  • Egy CRM rendszer bevezetésének négy költség-eleme van:

    1. Az üzleti folyamatok standardizálása
    2. A CRM rendszer implementációja és beállítása
    3. Oktatás és finomhangolás
    4. Licensz költségek

    Az első három költésg-elemre egyedi ajánlatot kap minden cég. Nem mindegy ugyanis, hogy jól dokumetált üzleti folyamatok vannak, vagy szabadjára engedett értékesítők, két, vagy 20 fős sales team, ilyen, vagy olyan kvóták, stb. Ez minden cégnél egyedi, így az árazáshoz látni kell, hogy mi a kiiundulási pont és hova szeretne elérni a megrendelő.

    A Pipedrive CRM licensz költsége egy sokkal egzaktabb költség-elem, ezen a linken eléred a licensz díjakat tartalmazó táblázatot. Az árakat felhazsnálónként és havi licensz formájában kell értelmezni, de érdemes az éves előfizetést választani, mert 32%-ot spórolhatsz a licenszek díjain és ugye CRM-et jellemzően nem 3 hónapra vezetünk be.

  • Egy CRM projekt Magyarországon elejétől a végéig – cégmérettől és rendszertől függően – jellemzően 5 és 50 millió forint között mozog, persze nagy rendszereknél nem ritkák a 80-100 millió forintos deal-ek sem. A Pipedrive CRM ebből a szempontból a könnyebben – értsd: olcsóbban – implementálható rendszerek közé tartozik – szemben mondjuk egy SalesForce bevezetéssel.

    Ugyanakkor a magyar B2B üzleti környezetben minden olyan funkcióval rendelkezik, amit csak a megrendelő elvárhat egy CRM-től, így ideális választás azoknak, akiknek a SalesForce, vagy a HubSpot túl drága.

  • A magyar fordítás folyamatban van és várhatóan 2024 Q1 végére el is készül. A magyar nyelvi felület azoknak is elérhető lesz, akik korábban angol nyelvű felülettel vezették be Magyarországon a Pipedrive-ot.

  • A CRM integrációk az értékesítők munkáját könnyítik meg és teszik hatékonyabbá. Ha például egy értékesítőnek mindig egy másik rendszerben kell nézegetnie egy kiküldőtt számla sorsát (itthon a kötelező NAV-bekötés miatt szinte mindig ez a helyzet), akkor sokkal lassabban tud dolgozni, mintha a számlázó inetgrálva lenne a CRM-be, ami automatikusan leköveti a számla életútját, állapotát, stb.

    Ugyanígy, ha például egy marketing automatizációs rendszerből nem lehet közvetlenül a CRM-be tölteni az adatokat, akkor nagyon sok olyan értékes információ fog elveszni, ami az értékesítők munkáját segítené.

    Akármeddig lehetne sorolni a példákat a szoliter, semmi mással nem integrálódó CRM-ek hátrányairól, de lépjünk túl ezen, ugyanis a Pipedrive szinte minden nagyobb szoftver-megoldással integrálódik.

  • A Pipedrive CRM péládul natív integrációval bír Shopify-al, így aki B2B e-commerce-ben utazik, annak egy álom a két rendszer közötti átjárhatóság. A Shopify magyar piacon tapasztalható rohamos terjedése miatt ma ez a kombó az egyik legjobb megoldás B2B e-commerce tevékenység menedzselésére.

  • Ez egy gyakori probléma, de nem a rendszer, hanem a bevezetés problémája. Amennyiben egy CRM bevezetés jól van előkészítve és leképezi a folyamatokat, nem pedig ráerőlteti a nem létezőt az értékesítőkre, akkor örömmel használni fogják. Ezért hangsúlyozzuk egy-egy CRM rendszer bevezetésénél az előkészítés, a bevezetést követően pedig az oktatás fontosságát.

  • Minél kisebb az értékesítési osztály és minél egyszerűbbek a sales ciklusok, annál gyorsabb, könnyebb és olcsóbb a bevezetés. Házon belül is megoldható, bár tapasztalatunk szerint ilyenkor a rendszer számos előnye nem lesz kihasználva – egyszerűen mert a szoftver ismerete és gyakorlat egyaránt kell ahhoz, hogy az üzleti folyamatokat a CRM-ben leképezzük.

    Bár elméletileg lehetséges, nem javasoljuk a bevezetés és az oktatás „kispórolását” a CRM bevezetés projektjéből, de amennyiben valaki ragaszkodik hozzá, igyekszünk online oktatási anyagokkal és ingyenesen elérhet útmutatókkal segíteni a házon belüli bevezetést.

  • Bárki, aki ügyfelekkel foglalkozik, azaz B2B-ben dolgozik, csak profitálni tud egy CRM bevezetésből. Akár egy darab értékesítőnek is növeli a hatékonyságát egy jó CRM rendszer, bár jellemzően azért az 5-6 fős sales team-eknél kezd igazán látványos lenni egy jó l bevezetett CRM utáni világ.

  • Csak nyomd meg ezen az oldalon bárhol a piros gombot és töltsd ki rövid űrlapunkat. 24 órán belül jelentkezünk és átbeszéljük a CRM kérdést. A 7Digits egyébként a Pipedrive mellett a HubSpot nevű CRM rendszer gyártójának is évek óta regisztrált partnere.