Marketing automatizáció

A legmagasabb megtérülést biztosító martech megoldás

A marketing automatizáció mind B2B-ben, mind az e-kereskedelem területén esszenciális martech megoldás. Dedikált automatizációs team tucatnyi minősítéssel és nemzetközi referenciákkal.

12+ automatizációs minősítés

Nemzetközi rendszerek

Havi 10+ %-os növekedés

Diverzifikált forgalom

Akár 40x-es megtérülés

Személyre szabott kampányok

Marketing automatizáció

A legmagasabb megtérülést biztosító martech megoldás

A marketing automatizáció mind B2B-ben, mind az e-kereskedelem területén esszenciális martech megoldás. Dedikált automatizációs team tucatnyi minősítéssel és nemzetközi referenciákkal.

12+ automatizációs minősítés

Nemzetközi rendszerek

Havi 10+ %-os növekedés

Diverzifikált forgalom

Akár 40x-es megtérülés

Személyre szabott kampányok

Hogyan

csináljuk?

Az email marketing automatizáció az egyik legfejlettebb technológia az online marketingben

Különösen a telített, erősen versenyző piacokon nélkülözhetetlen technológia az email marketing automatizáció, mert egyetlen más csatorna sem képes ennyire személyre szabott, precízen célzott üzenetek célba juttatására – ráadásul a forgalom költségét tekintve ingyenesen.

A 7Digits megalakulásától kezdve képviseli Magyarországon a Világ vezető marketing automatizációs rendszereit és üzemeltet évek óta sikeresen 40+ implementált rendszert mind B2B-ben, mind az e-kereskedelemben.

Ahol még találkozhattál velünk:

7 Digits B2B online marketing ügynökség publikáció vilaggazdasag.hu oldalon - referencia
forbes logo 7 Digits B2B marketing oktatás referencia és b2b marketing stratégia referencia
marketing oktatás és google hirdetés ügyfél hvg logo a 7 Digits B2B referenciák között
7 Digits B2B online marketing ügynökség publikáció napi.hu oldalon - referencia
7 Digits B2B online marketing oktatás kreatív logo google hirdetés referencia
google hirdetés referencia logo startupdate a 7 Digits B2B online marketing ügynökségnél
marketing oktatás a budapest business journal cikkeiben a 7 Digits B2B ügynökség részéről
marketing oktatás és google hirdetés referencia a 7 Digits B2B ügynökségnél
bme marketing oktatás és google hirdetés oktatási program a 7 Digits B2B ügynökség részvételével
RTL Klub Logo online marketing ügynökség, 7 Digits B2B marketing oktatás és adatvezéerelt marketing
hirTV logo online B2B marketing oktatás referencia

Ezért kötelező B2B-ben

Az online B2B marketingben az automatizáció nélkülözhetetlen, ugyanis az értékesítési ciklus többlépcsős és az egyes lépések között technológiailag nem létezik más megoldás a lead-ek tudatos visszaterelésére, mint az email marketing automatizáció és – bizonyos esetekben – a retargeting.

Dinamikus contact center

Az email marketing automatizáció egy first-party cookie-kar épülő contact center megoldás, mely dinamikusan követi le a látogatók viselkedését mind a weboldalon, mind e-mail-ben és – szemben az anonim hirdetési rendszerekkel – teljességgel az egyéni preferenciákra szabott kommunikációs lehetőséget kínál

Lead generálás

A versenytársakról SpyFu, Ahrefs, Followerwonk, és Majestic technológiákkal azt is felfedjük, amiről talán még ők maguk sem tundak. Prisync™ licenszünk 24/7 monitorozza az e-commerce versenytársak árképzését, Fapage Karma nevű eszközünk pedig a közösségi média aktivitásukat elemzi.

Lead nurturing

A 7Digits különlegessége, hogy nem csak megalkotni képes a profitábilis lead nurturing stratégiát, hanem végrehajtani és visszamérni is. Saját fejlesztői és technológiai csapat garantálja a lead-ek professzionális automata felmelegítését szolgáló automatizmusok bevezetését.

CRM integráció

A 7Digits által képviselt Klaviyo, ActiveCampaign és Hubspot email marketing automatizációk integrálhatóak az összes nagy CRM megoldással; SalesForce, Pipedrive, Microsoft Dynamics CRM, HubSpot, Zoho, Freshworks, Nutshell CRM, Pipeliner és több tucat egyéb integráció segíti az értékesítők munkáját.

Aki jön, az marad...

Az e-kereskedelmben az email marketing automatizció mind a mai napig a legprofitábilisabb csatorna, mert elképesztő mértékben képes növelni az LTV-t az újravásárlás ösztönzésén keresztül

Vásárlói adatok egy helyen

Az email marketing automatizáció az e-kereskedelemben elsősorban a vásárlók megtartására és a hosszútávú ügyfélérték növelésére alkalmazott megoldás, de használják WoM marketing részeként és tartalommarketinggel összekötve új vásárlók akvizíciójára is

Szegmentáció = több profit

Az email marketing automatizáció legfejlettebb rendszerei arra is képesek, hogy a webshop oldalaiba beépülve eltérő dolgokat jelenítsenek meg a látogatóknak aszerint, hogy korábban mit csináltak. Minek mutogatnál egy terméket valakinek, ha már megvette? És miért ne éppen azt lássa, amire az email-ben kattintott tegnap?

Elképesztően növekvő e-mail adatbázis

A személyre szabott űrlapok révén az email marketing automatizáció naponta százával képes begyűjteni az e-mail címeket. Mást mutat annak, aki már feliratkozott és mást annak, aki még nem adta meg az e-mail címét. Minden látogatót a viselkedési adatai és a mesterséges intelligencia ajánlásai alapján céloz meg – és mindig nyer…

Automatizált marketing és kampányok

Egy email marketing automatizációs rendszer képes szegmentáltan kiküldeni a kampány e-mail-eket, de ennél jóval többet is tud. Meghatározott üzleti logika mentén automata receptek alakíthatók ki benne e-mail, sms és hirdetéseken keresztüli kommunikációra is.

Mennyibe kerül az automatizáció?

Az email marketing automatizáció díja két részből áll össze: a licenszdíjból és a szolgáltatási díjakból.

Licenszdíj

A kontaktok számától függő licenszdíj minden automatizációs rendszernél eltérő, jellemzően egy ingyenes változattal, vagy néhány dolláros díjjal kezdődik és a kezelt e-mail címek számával növekszik. A Klaviyo 250 e-mail címig például ingyenesen használható, az ActiveCampaign pedig az olyan minősített partnereken keresztül, mint a 7Digits, ingyenes sandbox account-ot kínál.

Szolgáltatások díja

A szolgáltatási díjakat – minden egyéb díjhoz hasonlóan – time & material alapon számítja ki a 7Digits; egyedileg, az ügyfelek üzleti igényei szerint. A skála a „szűz” account-ok két órás setup-jától a milliós e-mail listák tisztításával és importjával, valamint egyedi integrációs igényekkel járó több hónapos giga-projektekig terjed.

A nagy volumenű, gyorsan növekvő e-commerce vállalatoknál a marketing automatizáció már pár hónap után érzékelhető növekedést és megtérülést eredményez, így szinte kötelező. A nem létező, vagy nagyon kis e-mail listákra is érdemes azonban beizzítani az automatizációt, hiszen a látogatói adatokat a 9 dolláros havi díjjal ketyegő rendszer épp oly hatékonyan és precízen gyűjti be.

Hogyan

csináljuk?

Az email marketing automatizáció az egyik legfejlettebb technológia az online marketingben

Különösen a telített, erősen versenyző piacokon nélkülözhetetlen technológia az email marketing automatizáció, mert egyetlen más csatorna sem képes ennyire személyre szabott, precízen célzott üzenetek célba juttatására – ráadásul a forgalom költségét tekintve ingyenesen.

A 7Digits megalakulásától kezdve képviseli Magyarországon a Világ vezető marketing automatizációs rendszereit és üzemeltet évek óta sikeresen 40+ implementált rendszert mind B2B-ben, mind az e-kereskedelemben.

Ahol még találkozhattál velünk:

7 Digits B2B online marketing ügynökség publikáció vilaggazdasag.hu oldalon - referencia
forbes logo 7 Digits B2B marketing oktatás referencia és b2b marketing stratégia referencia
marketing oktatás és google hirdetés ügyfél hvg logo a 7 Digits B2B referenciák között
7 Digits B2B online marketing ügynökség publikáció napi.hu oldalon - referencia
7 Digits B2B online marketing oktatás kreatív logo google hirdetés referencia
google hirdetés referencia logo startupdate a 7 Digits B2B online marketing ügynökségnél
marketing oktatás a budapest business journal cikkeiben a 7 Digits B2B ügynökség részéről
marketing oktatás és google hirdetés referencia a 7 Digits B2B ügynökségnél
bme marketing oktatás és google hirdetés oktatási program a 7 Digits B2B ügynökség részvételével
RTL Klub Logo online marketing ügynökség, 7 Digits B2B marketing oktatás és adatvezéerelt marketing
hirTV logo online B2B marketing oktatás referencia

Ezért kötelező B2B-ben

Az online B2B marketingben az automatizáció nélkülözhetetlen, ugyanis az értékesítési ciklus többlépcsős és az egyes lépések között technológiailag nem létezik más megoldás a lead-ek tudatos visszaterelésére, mint az email marketing automatizáció és – bizonyos esetekben – a retargeting.

Dinamikus contact center

Az email marketing automatizáció egy first-party cookie-kar épülő contact center megoldás, mely dinamikusan követi le a látogatók viselkedését mind a weboldalon, mind e-mail-ben és – szemben az anonim hirdetési rendszerekkel – teljességgel az egyéni preferenciákra szabott kommunikációs lehetőséget kínál

Lead generálás

A versenytársakról SpyFu, Ahrefs, Followerwonk, és Majestic technológiákkal azt is felfedjük, amiről talán még ők maguk sem tundak. Prisync™ licenszünk 24/7 monitorozza az e-commerce versenytársak árképzését, Fapage Karma nevű eszközünk pedig a közösségi média aktivitásukat elemzi.

Lead nurturing

A 7Digits különlegessége, hogy nem csak megalkotni képes a profitábilis lead nurturing stratégiát, hanem végrehajtani és visszamérni is. Saját fejlesztői és technológiai csapat garantálja a lead-ek professzionális automata felmelegítését szolgáló automatizmusok bevezetését.

CRM integrációk

A 7Digits által képviselt Klaviyo, ActiveCampaign és Hubspot email marketing automatizációk integrálhatóak az összes nagy CRM megoldással; SalesForce, Pipedrive, Microsoft Dynamics CRM, HubSpot, Zoho, Freshworks, Nutshell CRM, Pipeliner és több tucat egyéb integráció segíti az értékesítők munkáját.

Aki jön, az marad...

Az e-kereskedelmben az email marketing automatizció mind a mai napig a legprofitábilisabb csatorna, mert elképesztő mértékben képes növelni az LTV-t az újravásárlás ösztönzésén keresztül

Vásárlói adatok egy helyen

Az email marketing automatizáció az e-kereskedelemben elsősorban a vásárlók megtartására és a hosszútávú ügyfélérték növelésére alkalmazott megoldás, de használják WoM marketing részeként és tartalommarketinggel összekötve új vásárlók akvizíciójára is

Szegmentáció = több profit

Az email marketing automatizáció legfejlettebb rendszerei arra is képesek, hogy a webshop oldalaiba beépülve eltérő dolgokat jelenítsenek meg a látogatóknak aszerint, hogy korábban mit csináltak. Minek mutogatnál egy terméket valakinek, ha már megvette? És miért ne éppen azt lássa, amire az email-ben kattintott tegnap?

Elképesztően növekvő e-mail adatbázis

A személyre szabott űrlapok révén az email marketing automatizáció naponta százával képes begyűjteni az e-mail címeket. Mást mutat annak, aki már feliratkozott és mást annak, aki még nem adta meg az e-mail címét. Minden látogatót a viselkedési adatai és a mesterséges intelligencia ajánlásai alapján céloz meg – és mindig nyer…

Kampányok vs automatizációk

Egy email marketing automatizációs rendszer képes szegmentáltan kiküldeni a kampány e-mail-eket, de ennél jóval többet is tud. Meghatározott üzleti logika mentén automata receptek alakíthatók ki benne e-mail, sms és hirdetéseken keresztüli kommunikációra is.

e-mail marketing automatizáció tejesítménye

Mennyibe kerül az automatizáció?

Az email marketing automatizáció díja két részből áll össze: a kontaktok számától fügő licenszdíjból és a munkamennyiségtől függő szolgáltatási díjakból.

Licenszdíj

A kontaktok számától függő licenszdíj minden automatizációs rendszernél eltérő, jellemzően egy ingyenes változattal, vagy néhány dolláros díjjal kezdődik és a kezelt e-mail címek számával növekszik. A Klaviyo 250 e-mail címig például ingyenesen használható, az ActiveCampaign pedig az olyan minősített partnereken keresztül, mint a 7Digits, ingyenes sandbox account-ot kínál.

Szolgáltatások díja

A szolgáltatási díjakat – minden egyéb díjhoz hasonlóan – time & material alapon számítja ki a 7Digits; egyedileg, az ügyfelek üzleti igényei szerint. A skála a „szűz” account-ok két órás setup-jától a milliós e-mail listák tisztításával és importjával, valamint egyedi integrációs igényekkel járó több hónapos giga-projektekig terjed.

A nagy volumenű, gyorsan növekvő e-commerce vállalatoknál a marketing automatizáció már pár hónap után érzékelhető növekedést és megtérülést eredményez, így szinte kötelező. A nem létező, vagy nagyon kis e-mail listákra is érdemes azonban beizzítani az automatizációt, hiszen a látogatói adatokat a 9 dolláros havi díjjal ketyegő rendszer épp oly hatékonyan és precízen gyűjti be.

Mindössze 60 nap

EREDMÉNYEI

Az e-mail marketing automatizáció brutális mértékben képes megnövelni bármely webáruház árbevételét elsősorban a kosárelhagyások, az újravásárlási arány, a kosárérték és az elköteleződés mutatóinak javítása révén. Nézd meg, mire képes egy profi technológia és a marketing szaktudás kombinációja:

Mindössze 60 nap

EREDMÉNYEI

Az e-mail marketing automatizáció brutális mértékben képes megnövelni bármely webáruház árbevételét elsősorban a kosárelhagyások, az újravásárlási arány, a kosárérték és az elköteleződés mutatóinak javítása révén:

Összes eladás statisztika
Marketing automatizáció nyomán növekvő folyamatok száma
Visszajáró fogyasztó arány e-mail marketing automatizáció bevezetését követően

EMAIL MARKETING AUTOMATIZÁCIÓ

Funkciók

Tekintsd át, milyen szofisztikált, személyre szabott kommunikációra képes egy marketing automatizációs rendszer mind B2B-ben, mind az e-kereskedelem területén

Szegmentáció

Személyes e-mail-ek
Dinamikus hirdetési közönségek
Egyedi kedvezmények
Viselkedés-alapú logika
SMS marketing

Perszonalizáció

Magasabb kosárérték
Több visszatérő vásárló
Kondíciós logikai kampányok
A/B tesztelési megoldások
Szegmentált űrlapok

Integráció

Integrált webshop
Chat és Ügyfélszolgálati
Facebook hirdetési integráció
Prediktív analitika
Review és loyalty rendszerek

Lead generálás

Személyes e-mail-ek
Lead mágnesek
Személyre szabott űrlapok
Lead routing
Perszonalizált landing-ek

Lead nurturing

Nurturing szekvenciák
Lead scoring
Winback automatizáció
Attribúció leképezése
Data enrichment

Integráció

Többlépcsős űrlapok
CRM kapcsolat
Chat és Ügyfélszolgálati
Videó integráció
Outlook és gmail integráció

Szegmentáció

Személyes e-mail-ek
Dinamikus hirdetési közönségek
Egyedi kedvezmények
Viselkedés-alapú logika
SMS marketing

Perszonalizáció

Magasabb kosárérték
Több visszatérő vásárló
Kondíciós logikai kampányok
A/B tesztelési megoldások
Szegmentált űrlapok

Integráció

Integrált webshop
Chat és Ügyfélszolgálati
Facebook hirdetési integráció
Prediktív analitika
Review és loyalty rendszerek

Lead generálás

Személyes e-mail-ek
Lead mágnesek
Személyre szabott űrlapok
Lead routing
Perszonalizált landing-ek

Lead nurturing

Nurturing szekvenciák
Lead scoring
Winback automatizáció
Attribúció leképezése
Data enrichment

Integráció

Többlépcsős űrlapok
CRM kapcsolat
Chat és Ügyfélszolgálati
Videó integráció
Outlook és gmail integráció
E-kereskedőknek

Szegmentáció

Személyes e-mail-ek
Dinamikus hirdetési közönségek
Egyedi kedvezmények
Viselkedés-alapú logika
SMS marketing

Perszonalizáció

Magasabb kosárérték
Több visszatérő vásárló
Kondíciós logikai kampányok
A/B tesztelési megoldások
Szegmentált űrlapok

Integráció

Integrált webshop
Chat és Ügyfélszolgálati
Facebook hirdetési integráció
Prediktív analitika
Review és loyalty rendszerek
B2B vállalatoknak

Lead generálás

Személyes e-mail-ek
Lead mágnesek
Személyre szabott űrlapok
Lead routing
Perszonalizált landing-ek

Lead nurturing

Nurturing szekvenciák
Lead scoring
Winback automatizáció
Attribúció leképezése
Data enrichment

Integráció

Többlépcsős űrlapok
CRM kapcsolat
Chat és Ügyfélszolgálati
Videó integráció
Outlook és gmail integráció
Email marketing automatizáció

SZÁMOKBAN

Az email marketing automatizáció átlagos megtérülése minden elköltött dollárra 5,44 dollár, így nem véletlen, hogy a legsikeresebb amerikai vállalatok 80+ %-a használ automatizációt. A B2B vállalatok 39%-a számol be jobb minőségű lerdekről, az e-kereskedelmi szektor pedig jobb vásárlói élményről (49%) és magasabb árbevételről (67%).

Email marketing automatizáció

SZÁMOKBAN

Az email marketing automatizáció átlagos megtérülése minden elköltött dollárra 5,44 dollár, így nem véletlen, hogy a legsikeresebb amerikai vállalatok 80+ %-a használ automatizációt. A B2B vállalatok 39%-a számol be jobb minőségű lerdekről, az e-kereskedelmi szektor pedig jobb vásárlói élményről (49%) és magasabb árbevételről (67%).

Email marketing automatizáció a leginnovatívabb vállalatoknak:

A Csapat

A technológia mögött

7Digits Klaviyo Partner badge
Hubspot logo
Active Campaign logo
Dr. Kádas Péter, a 7 Digits B2B ügynökség alapító partnere, Golden Blog díjas szerző, online marketing szakember
Alapító, VP

Dr. Kádas Péter

Sulina Krisztián profil kép 2022
CEO

Sulina Krisztián

Senior backend fejlesztő, 7Digits online marketing ügynökség
CTO

Kiss Péter

COO

Imrényi Eszter

Kiss András profilkép
Key account manager

Kiss András

Jenei Teodóra online marketing ügynökség
Key account manager

Jenei Teodóra

Faragó Tibor profil fotó
Video production Head

Faragó Tibor

Goitein Gergő, szövegíró, 7 Digits B2B online marketing ügynökség
Chief Creative

Goitein Gergő

Fekete Katona Agnes profil fotó
Key account manager

Fekete-Katona Ágnes

Senior PPC & Data Analyst

Haaz Róbert

Császár Tibor profil fotó
Senior PPC Expert

Császár Tibor

Urbán Erik profilkép
Senior back-end dev

Urbán Erik

Czinkóczki Timi profil fotó
Senior UI designer

Czinkóczki Tímea

Lengyel Zsófia grafikus profil fotó
Senior UI designer

Lengyel Zsófia

Udvarhelyi Ádám
Senior PPC expert & strategist

Udvarhelyi Ádám

Gaál Roland
Senior front-end dev

Gaál Roland

Báthori Mátyás profilkép
Senior front-end dev

Báthori Mátyás Gábor

Video editor & animation expert

Ladányi Ruben

Báthori Adrienn profil fotó 7Digits
Automation Specialist

Báthori Adrienn

Senior content expert

Czire Zsuzsanna

Nagy Kamilla
Senior Copywriter

Nagy Kamilla

Gödöny Tamás
Senior Frontend Dev

Gödöny Tamás

Balogh Zsófia
Video Production expert

Balogh Zsófia

Hegyi Nikolett
Social media manager

Hegyi Nikolett

Törőcsik Bálint profilkép
Video production expert

Törőcsik Bálint

Molnár Erik
Sales representative

Molnár Erik

Hudák Eszter 7Digits profi weboldal készítés grafikus profil fotó
Graphic designer

Hudák Eszter

Rónay Vera
Senior copywriter

Rónay Vera

Tyler Koenig profilfotó tartalommarketing szakértő 7 digits B2B online marketing ügynökség
Szövegíró és korrektor

Tyler Koenig

Katharina Kellig 7 digits B2B team
Senior copywriter & translator

Katharina Kellig

online marketing ügynökség COO-ja deadpool személyében
Debt collection expert

Deadpool

GYIK

Gyakran Intézett Kérdések

Email marketing automatizáció témakörben

  • Igazából nem most lett hype, hanem évek óta az, csak az utóbbi két évben lett olyan erős az online verseny, hogy szinte senki nem engedheti meg magának, hogy kihagyja az email marketing automatizáció biztosította előnyöket.

    B2B-ben mindig is nélkülözhetetlen technológiai elem volt, e-commerce-ben pedig annyival több árbevételt csinál a kereskedőknek, hogy ma már csak a legelmaradottabb webshopok nem használják.

  • Egyáltalán nem! Annyi közös van bennük, hogy mindkettővel lehet e-mail-t küldeni; de itt vége is van a hasonlóságoknak. Az email marketing automatizáció egy sokkal szélesebb körben használható martech megoldás. Érdemes megnézni Báthori Adrienn videóját az oldal tetején, Adri részletesen elmagyarázza, hogy mi a különbség a két technológia között.

  • A marketing automatizáció arra épül, hogy eltárolja a kontaktjaid viselkedési adatait és ezen adatok alapján perszonalizálja – az amúgy automatikusan – kiküldött üzeneteket, a vevőid, vagy ügyfeleid által látott hirdetéseket, komolyabb rendszerek esetén pedig akár a weboldalon látott tartalmat is.

    Képes szegmentálni a teljes kontakt adatbázist és célzottan, bizonyos események bekövetkezéséhez kötni egy adott kommunikációs eseménysorozatot.

  • Tegyük fel, hogy egy gyerekruha webshopot üzemeltetsz. Hírlevéllel küldöd ki az új termékeket, csakhogy a hírlevél tartalma (vagy annak egy része) tökéletesen irreleváns lesz a kontaktjaid nagy részének, mivel vegyesen vannak benne fiú és lány ruhák a 6 hónapos babáknak szánt termékektől a 14 éveseknek szánt ruhadarabokig.

    Egy email marketing automatizáció ezzel szemben képes a webshopon látogatott oldalak, formok kitöltése és egyéb adatok alapján eldönteni, hogy melyik kontaktnak hány éves és milyen nemű a gyereke, így csak azok értesülnek az új termékekről, akiknek releváns az adott újdonság.

  • Tévedés; nem böngészik végig! Az online kereskedelemben ma a figyelem tizedmásodperceiért megy a verseny, ha a vásárlóid nem azt kapják, amit látni akarnak, akkor megveszik abban a webshopban, ahol nem rabolják az idejüket.

  • Az email marketing automatizáció egy követőkódot (úgynevezett 1st party cookie-t) helyez el a látogatód számítógépén – amennyiben a látogató rákattint egy e-mail-edre, vagy megadja az adatait egy űrlapon keresztül, illetve ha vásárol a webshopodban. Innentől kezdve a rendszer képes követni a felhasználó viselkedését.

    A viselkedési adatok alapján e-mail-re, hirdetésre, sms-re és weboldali tartalmakra tudsz specializálni, azaz például be tudod állítani, hogy akit X érdekel, az ne lásson Y-t egy adott weboldalon, vagy ne kapjon Y tartalomról hirdetéseket a szeme elé, csak X-ről – hiszen csak az érdekli.

  • Az email marketing automatizáció jellemzően a visszatérő vásárlók arányát növeli meg. Az automatizáció nélküli webáruházak minden egyes tranzakcióért fizetnek, automatizációval viszont egyszer kell kifizetni a vásárlók megszerzésének költségét, utána azonban fizetett hirdetések helyett ingyenes e-mail-ekkel lehet kommunikálni a vevőkkel.

    Tapasztalati tény, hogy a kosárértéket is növeli az email marketing automatizációval megvalósított perszonalizáció, így ugyanannyi akvizíciós költség mellett többen és többet vásárolnak.

  • Az árazás a legtöbb rendszer esetében a menedzselt kontakt lista méretétől függ. Ezer e-mail cím alatt havi néhány tíz dolláros nagyságrendből megúszható a dolog – persze ha magad állítod be.

  • Úgy, hogy látszatra működjön, úgy talán igen. Ha az a cél, hogy pénzt termeljen, akkor határozottan nem a válasz! A legtöbb automatizációs rendszerhez komoly szakértelem, előre kialakított workflow-k és számottevő tapasztalat kell.

    Azt szoktuk mondani, hogy az online marketing területén sok mindenbe bele tud tanulni idővel egy laikus, de az összes terület közül a legnehezebb az emal marketing automatizáció.

    Azért ez a legnehezebb, mert technikai tudást és a rendszerek beható ismeretét igényli, ráadásul kellenek hozzá pszichológiai, méréstechnikai, szövegírási, design és fejlesztési ismeretek is. Ezt még a legnagyobb vállalatoknál is sokszor egy online marketing ügynökség csinálja, mert ha elrontod a hirdetést, hát legfeljebb elmegy pár millió forint, de az e-mail egészen más tészta; itt nagy bajt is lehet csinálni, ha valaki dilettáns.

  • Magyarországon egyedülálló módon négy gyártó rendszereit is implementáljuk: az e-commerce-ben piacvezető Klaviyo, a nagyon rugalmas ActiveCampaign, a B2B-ben vezető HubSpot és az ugyancsak prémium CampaignMonitor vannak a 7Digits technológiai étlapján.

  • A marketing automoatizáció az egyik legfejlettebb digitális technológia. Üzleti értelemben elsősorban az LTV növelésére alkalmas, így mindenképpen érdemes egy webshop, vagy egy B2B oldal elindításának legelejétől implementálni, mert az idő múlásával egyre több és több bevételt termel.

    Még akár úgy is érdemes bevezetni az automatizációt, ha a konkrét automatizációs receptek elkészítsére nincsenek meg a források. Maga a rendszer ekkor is gyűjti a látogatói adatokat, amik a későbbiekben majd felhasználhatóak lesznek egy jobb minőségű marketingre.

  • Csak nyomd meg ezen az oldalon bárhol a piros gombot és töltsd ki rövid űrlapunkat. 24 órán belül jelentkezünk és megbeszéljük, hogy milyen módon intgerálhatjuk az üzletmenetedbe a későbbiekben a vásárlóid, vagy a B2B partnereid által garantáltan nagyra értékelt email makreting automatizáció valamelyik jeles képviselőjét.