Marketing automatizáció
A marketing automatizáció mind B2B-ben, mind az e-kereskedelem területén esszenciális martech megoldás. Dedikált automatizációs team tucatnyi minősítéssel és nemzetközi referenciákkal.
Marketing automatizáció
A marketing automatizáció mind B2B-ben, mind az e-kereskedelem területén esszenciális martech megoldás. Dedikált automatizációs team tucatnyi minősítéssel és nemzetközi referenciákkal.
Hogyan
csináljuk?
Az email marketing automatizáció az egyik legfejlettebb technológia az online marketingben
Különösen a telített, erősen versenyző piacokon nélkülözhetetlen technológia az email marketing automatizáció, mert egyetlen más csatorna sem képes ennyire személyre szabott, precízen célzott üzenetek célba juttatására – ráadásul a forgalom költségét tekintve ingyenesen.
A 7Digits megalakulásától kezdve képviseli Magyarországon a Világ vezető marketing automatizációs rendszereit és üzemeltet évek óta sikeresen 40+ implementált rendszert mind B2B-ben, mind az e-kereskedelemben.
Ahol még találkozhattál velünk:
Ezért kötelező B2B-ben
Az online B2B marketingben az automatizáció nélkülözhetetlen, ugyanis az értékesítési ciklus többlépcsős és az egyes lépések között technológiailag nem létezik más megoldás a lead-ek tudatos visszaterelésére, mint az email marketing automatizáció és – bizonyos esetekben – a retargeting.
Dinamikus contact center
Az email marketing automatizáció egy first-party cookie-kar épülő contact center megoldás, mely dinamikusan követi le a látogatók viselkedését mind a weboldalon, mind e-mail-ben és – szemben az anonim hirdetési rendszerekkel – teljességgel az egyéni preferenciákra szabott kommunikációs lehetőséget kínál
Lead generálás
A versenytársakról SpyFu, Ahrefs, Followerwonk, és Majestic technológiákkal azt is felfedjük, amiről talán még ők maguk sem tundak. Prisync™ licenszünk 24/7 monitorozza az e-commerce versenytársak árképzését, Fapage Karma nevű eszközünk pedig a közösségi média aktivitásukat elemzi.
Lead nurturing
A 7Digits különlegessége, hogy nem csak megalkotni képes a profitábilis lead nurturing stratégiát, hanem végrehajtani és visszamérni is. Saját fejlesztői és technológiai csapat garantálja a lead-ek professzionális automata felmelegítését szolgáló automatizmusok bevezetését.
CRM integráció
A 7Digits által képviselt Klaviyo, ActiveCampaign és Hubspot email marketing automatizációk integrálhatóak az összes nagy CRM megoldással; SalesForce, Pipedrive, Microsoft Dynamics CRM, HubSpot, Zoho, Freshworks, Nutshell CRM, Pipeliner és több tucat egyéb integráció segíti az értékesítők munkáját.
Aki jön, az marad...
Az e-kereskedelmben az email marketing automatizció mind a mai napig a legprofitábilisabb csatorna, mert elképesztő mértékben képes növelni az LTV-t az újravásárlás ösztönzésén keresztül
Vásárlói adatok egy helyen
Az email marketing automatizáció az e-kereskedelemben elsősorban a vásárlók megtartására és a hosszútávú ügyfélérték növelésére alkalmazott megoldás, de használják WoM marketing részeként és tartalommarketinggel összekötve új vásárlók akvizíciójára is
Szegmentáció = több profit
Az email marketing automatizáció legfejlettebb rendszerei arra is képesek, hogy a webshop oldalaiba beépülve eltérő dolgokat jelenítsenek meg a látogatóknak aszerint, hogy korábban mit csináltak. Minek mutogatnál egy terméket valakinek, ha már megvette? És miért ne éppen azt lássa, amire az email-ben kattintott tegnap?
Elképesztően növekvő e-mail adatbázis
A személyre szabott űrlapok révén az email marketing automatizáció naponta százával képes begyűjteni az e-mail címeket. Mást mutat annak, aki már feliratkozott és mást annak, aki még nem adta meg az e-mail címét. Minden látogatót a viselkedési adatai és a mesterséges intelligencia ajánlásai alapján céloz meg – és mindig nyer…
Automatizált marketing és kampányok
Egy email marketing automatizációs rendszer képes szegmentáltan kiküldeni a kampány e-mail-eket, de ennél jóval többet is tud. Meghatározott üzleti logika mentén automata receptek alakíthatók ki benne e-mail, sms és hirdetéseken keresztüli kommunikációra is.
Mennyibe kerül az automatizáció?
Az email marketing automatizáció díja két részből áll össze: a licenszdíjból és a szolgáltatási díjakból.
Licenszdíj
A kontaktok számától függő licenszdíj minden automatizációs rendszernél eltérő, jellemzően egy ingyenes változattal, vagy néhány dolláros díjjal kezdődik és a kezelt e-mail címek számával növekszik. A Klaviyo 250 e-mail címig például ingyenesen használható, az ActiveCampaign pedig az olyan minősített partnereken keresztül, mint a 7Digits, ingyenes sandbox account-ot kínál.
Szolgáltatások díja
A szolgáltatási díjakat – minden egyéb díjhoz hasonlóan – time & material alapon számítja ki a 7Digits; egyedileg, az ügyfelek üzleti igényei szerint. A skála a „szűz” account-ok két órás setup-jától a milliós e-mail listák tisztításával és importjával, valamint egyedi integrációs igényekkel járó több hónapos giga-projektekig terjed.
A nagy volumenű, gyorsan növekvő e-commerce vállalatoknál a marketing automatizáció már pár hónap után érzékelhető növekedést és megtérülést eredményez, így szinte kötelező. A nem létező, vagy nagyon kis e-mail listákra is érdemes azonban beizzítani az automatizációt, hiszen a látogatói adatokat a 9 dolláros havi díjjal ketyegő rendszer épp oly hatékonyan és precízen gyűjti be.
Megteremtheted a hosszú táú növekedés alapjait
Részletes tervet kapsz a sikerhez
Növekedni fog az árbevételed
Új piacokat szerezhetsz meg
Megtérülésre optimalizáljuk a működést
Senior stratégákkal dolgozhatsz
A legújabb prémium technológiákhoz kapsz hozzáférést
Csatasorba állíthatod a konverziós pszichológiát
Részletes vislekedési profilt kapsz a vevőidről
Emelkedni fog a márkaértéked
Állva hagyhatod a versenytársaidat
Az adatokból új üzleti összefüggéseket tanulhatsz
Szemet gyönyörködtető üzleti riportokat kapsz
Ismert szakemberekkel elemezheted a teljesítményt
Hogyan
csináljuk?
Az email marketing automatizáció az egyik legfejlettebb technológia az online marketingben
Különösen a telített, erősen versenyző piacokon nélkülözhetetlen technológia az email marketing automatizáció, mert egyetlen más csatorna sem képes ennyire személyre szabott, precízen célzott üzenetek célba juttatására – ráadásul a forgalom költségét tekintve ingyenesen.
A 7Digits megalakulásától kezdve képviseli Magyarországon a Világ vezető marketing automatizációs rendszereit és üzemeltet évek óta sikeresen 40+ implementált rendszert mind B2B-ben, mind az e-kereskedelemben.
Ahol még találkozhattál velünk:
Ezért kötelező B2B-ben
Az online B2B marketingben az automatizáció nélkülözhetetlen, ugyanis az értékesítési ciklus többlépcsős és az egyes lépések között technológiailag nem létezik más megoldás a lead-ek tudatos visszaterelésére, mint az email marketing automatizáció és – bizonyos esetekben – a retargeting.
Dinamikus contact center
Az email marketing automatizáció egy first-party cookie-kar épülő contact center megoldás, mely dinamikusan követi le a látogatók viselkedését mind a weboldalon, mind e-mail-ben és – szemben az anonim hirdetési rendszerekkel – teljességgel az egyéni preferenciákra szabott kommunikációs lehetőséget kínál
Lead generálás
A versenytársakról SpyFu, Ahrefs, Followerwonk, és Majestic technológiákkal azt is felfedjük, amiről talán még ők maguk sem tundak. Prisync™ licenszünk 24/7 monitorozza az e-commerce versenytársak árképzését, Fapage Karma nevű eszközünk pedig a közösségi média aktivitásukat elemzi.
Lead nurturing
A 7Digits különlegessége, hogy nem csak megalkotni képes a profitábilis lead nurturing stratégiát, hanem végrehajtani és visszamérni is. Saját fejlesztői és technológiai csapat garantálja a lead-ek professzionális automata felmelegítését szolgáló automatizmusok bevezetését.
CRM integrációk
A 7Digits által képviselt Klaviyo, ActiveCampaign és Hubspot email marketing automatizációk integrálhatóak az összes nagy CRM megoldással; SalesForce, Pipedrive, Microsoft Dynamics CRM, HubSpot, Zoho, Freshworks, Nutshell CRM, Pipeliner és több tucat egyéb integráció segíti az értékesítők munkáját.
Aki jön, az marad...
Az e-kereskedelmben az email marketing automatizció mind a mai napig a legprofitábilisabb csatorna, mert elképesztő mértékben képes növelni az LTV-t az újravásárlás ösztönzésén keresztül
Vásárlói adatok egy helyen
Az email marketing automatizáció az e-kereskedelemben elsősorban a vásárlók megtartására és a hosszútávú ügyfélérték növelésére alkalmazott megoldás, de használják WoM marketing részeként és tartalommarketinggel összekötve új vásárlók akvizíciójára is
Szegmentáció = több profit
Az email marketing automatizáció legfejlettebb rendszerei arra is képesek, hogy a webshop oldalaiba beépülve eltérő dolgokat jelenítsenek meg a látogatóknak aszerint, hogy korábban mit csináltak. Minek mutogatnál egy terméket valakinek, ha már megvette? És miért ne éppen azt lássa, amire az email-ben kattintott tegnap?
Elképesztően növekvő e-mail adatbázis
A személyre szabott űrlapok révén az email marketing automatizáció naponta százával képes begyűjteni az e-mail címeket. Mást mutat annak, aki már feliratkozott és mást annak, aki még nem adta meg az e-mail címét. Minden látogatót a viselkedési adatai és a mesterséges intelligencia ajánlásai alapján céloz meg – és mindig nyer…
Kampányok vs automatizációk
Egy email marketing automatizációs rendszer képes szegmentáltan kiküldeni a kampány e-mail-eket, de ennél jóval többet is tud. Meghatározott üzleti logika mentén automata receptek alakíthatók ki benne e-mail, sms és hirdetéseken keresztüli kommunikációra is.
Mennyibe kerül az automatizáció?
Az email marketing automatizáció díja két részből áll össze: a kontaktok számától fügő licenszdíjból és a munkamennyiségtől függő szolgáltatási díjakból.
Licenszdíj
A kontaktok számától függő licenszdíj minden automatizációs rendszernél eltérő, jellemzően egy ingyenes változattal, vagy néhány dolláros díjjal kezdődik és a kezelt e-mail címek számával növekszik. A Klaviyo 250 e-mail címig például ingyenesen használható, az ActiveCampaign pedig az olyan minősített partnereken keresztül, mint a 7Digits, ingyenes sandbox account-ot kínál.
Szolgáltatások díja
A szolgáltatási díjakat – minden egyéb díjhoz hasonlóan – time & material alapon számítja ki a 7Digits; egyedileg, az ügyfelek üzleti igényei szerint. A skála a „szűz” account-ok két órás setup-jától a milliós e-mail listák tisztításával és importjával, valamint egyedi integrációs igényekkel járó több hónapos giga-projektekig terjed.
A nagy volumenű, gyorsan növekvő e-commerce vállalatoknál a marketing automatizáció már pár hónap után érzékelhető növekedést és megtérülést eredményez, így szinte kötelező. A nem létező, vagy nagyon kis e-mail listákra is érdemes azonban beizzítani az automatizációt, hiszen a látogatói adatokat a 9 dolláros havi díjjal ketyegő rendszer épp oly hatékonyan és precízen gyűjti be.
Megteremtheted a hosszú táú növekedés alapjait
Részletes tervet kapsz a sikerhez
Növekedni fog az árbevételed
Új piacokat szerezhetsz meg
Megtérülésre optimalizáljuk a működést
Senior stratégákkal dolgozhatsz
A legújabb prémium technológiákhoz kapsz hozzáférést
Csatasorba állíthatod a konverziós pszichológiát
Részletes vislekedési profilt kapsz a vevőidről
Emelkedni fog a márkaértéked
Állva hagyhatod a versenytársaidat
Az adatokból új üzleti összefüggéseket tanulhatsz
Szemet gyönyörködtető üzleti riportokat kapsz
Ismert szakemberekkel elemezheted a teljesítményt
Balogh Sándor
12 éve folglalkozom Google hírdetésekkel, nekem már nagyon senki nem mondhat újat. A 7Digits a Google saját javaslatainak teljesen ellentmondva tudott olyat mondani, amitől 2-3 napon belül 50 %-kal nőtt a megrendeléseink száma…
Horváth Márton
A 7digits csapatával együtt olyan a piacralépés, mint forró késsel vajat szeletelni.
Hegyi Nóra
Szeretünk velük dolgozni – megrögzött minőség-mániások…
Romeo Ju
A 7Digits fenomenális partnerünk – egyszerre látják az üzleti összképet és a legfinomabb marketing részleteket.
David Manco
A 7Digits csapatával csináltunk 150 ezer dollárt a Kickstarteren! Rendkívül alapos munkát végeztek.
Jaka Blazan
A 7Digits nem egyszerűen egy growth marketing ügynökség, hanem a legértékesebb üzletfejlesztési tanácsadó partnerünk is.
Töreky Bence
A 7digits csapatának felkészültségéből adódóan olyan tippeket és tanácsokat kaptunk, amelyek a korábbi eszközeinket és stratégiánkat kiegészítik, hatékonyabbá és fókuszáltabbá teszik. Nem csak kezdőknek ajánljuk, sőt…
Ivancsics Bence
A 7 Digits több ízben adott nekünk vállalkozási tanácsokat. A munkájuk hatékonyságát a számomra két legfontosabb dologgal tudom körülírni: felülmúlhatatlan sebesség és kifogástalan attitűd.
Márkus Dávid
Olyan megoldásokkal gazdagodtunk, amikre nem is gondoltunk, de elengedhetetlenek a mai, modern üzleti életben.
Makara Imre
Attól tartottunk, hogy nem hallunk újdonságot, mivel mi már konverzió alapon optimalizáltunk Facebookon. Ehelyett tömérdek mennyiségű új információval gazdagodtunk.
EREDMÉNYEI
Az e-mail marketing automatizáció brutális mértékben képes megnövelni bármely webáruház árbevételét elsősorban a kosárelhagyások, az újravásárlási arány, a kosárérték és az elköteleződés mutatóinak javítása révén. Nézd meg, mire képes egy profi technológia és a marketing szaktudás kombinációja:
EREDMÉNYEI
Az e-mail marketing automatizáció brutális mértékben képes megnövelni bármely webáruház árbevételét elsősorban a kosárelhagyások, az újravásárlási arány, a kosárérték és az elköteleződés mutatóinak javítása révén:
EMAIL MARKETING AUTOMATIZÁCIÓ
Funkciók
Tekintsd át, milyen szofisztikált, személyre szabott kommunikációra képes egy marketing automatizációs rendszer mind B2B-ben, mind az e-kereskedelem területén
Szegmentáció
Perszonalizáció
Integráció
Lead generálás
Lead nurturing
Integráció
Szegmentáció
Perszonalizáció
Integráció
Lead generálás
Lead nurturing
Integráció
- E-kereskedőknek
-
Szegmentáció
Perszonalizáció
Integráció
- B2B vállalatoknak
-
Lead generálás
Lead nurturing
Integráció
SZÁMOKBAN
Az email marketing automatizáció átlagos megtérülése minden elköltött dollárra 5,44 dollár, így nem véletlen, hogy a legsikeresebb amerikai vállalatok 80+ %-a használ automatizációt. A B2B vállalatok 39%-a számol be jobb minőségű lerdekről, az e-kereskedelmi szektor pedig jobb vásárlói élményről (49%) és magasabb árbevételről (67%).
SZÁMOKBAN
Az email marketing automatizáció átlagos megtérülése minden elköltött dollárra 5,44 dollár, így nem véletlen, hogy a legsikeresebb amerikai vállalatok 80+ %-a használ automatizációt. A B2B vállalatok 39%-a számol be jobb minőségű lerdekről, az e-kereskedelmi szektor pedig jobb vásárlói élményről (49%) és magasabb árbevételről (67%).
Növekedni fog az árbevételed
Több nyelvet kezelve új piacokra terjeszkedhetsz
Megtérülésre optimalizáljuk a működésedet
Senior szakértői csapattal dolgozhatsz
A webshop üzemeltetés új technikáit ismerheted meg
Csatasorba állíthatod a konverziós pszichológiát
Emelkedni fog a márkaismertséged
Lekörözheted a versenytársaidat
Az adatokból új üzleti összefüggéseket tanulhatsz
Szemet gyönyörködtető üzleti riportokat kapsz
Visszatérő vásárlóid lesznek
Minden újdonságot az elsők között próbálhatsz ki
Email marketing automatizáció a leginnovatívabb vállalatoknak: