7 DIGITS AGENCY

Adatvezérelt online marketing ügynökség

Adatvezérelt online marketing ügynökség

Ahol találkozhattál velünk:

ADATVEZÉRELT ONLINE MARKETING ÜGYNÖKSÉG - MÓDSZERTAN 3 LÉPÉSBEN

HA MÁS AD EL ANNAK, AKINEK TE IS ELADHATNÁL
ARRA VAN MEGOLDÁSUNK

…kivéve, ha már leszerződtünk a versenytársaddal!

ONLINE MARKETING ÜGYNÖKSÉG INNOVÁCIÓVAL

Egy online marketing ügynökség teljesítményét tekintve az optimalizált PPC és a jó konverzió ma már alapkövetelmény. Egy márka sikeréhez azonban ennél több kell: a digitális tér folyamatos újraértelmezése.

ONLINE MARKETING ÜGYNÖKSÉG PRÉMIUM ÜGYFELEKNEK

Nem minden vállalat teheti meg, hogy folyamatosan magas színvonalú online marketinget folytasson – a 7Digits senior-only csapata azoknak való, akiknek az erősödő verseny, vagy egy külföldi piacralépés miatt a standard maszatolgatás többé már nem opció

ONLINE MARKETING ÜGYNÖKSÉG A ROI-RA FÓKUSZÁLVA

Egy online marketing ügynökség az üzleti folyamatokat nem öncélúan tökéletesíti:a siker mércéje az ügyfeleinknek termelt hozam, hiszen a marketing valódi mércéje a ROI, azaz a megtérülés.

0

Ügyfél

0

Kampány

0

Tesztelt hirdetés

0

Redbull

Google partner bagde
Facebook Blueprint Certified Byuer jelvény - garancia egy facebook hirdetés ára vonatkozásában
Év honlapja online marketing ügynökség díj 2018
céges facebook marketing logo Databox Premier kreatív ügynökség Partner
ActiveCampaign Partner jelvény

ONLINE MARKETING ÜGYNÖKSÉG - MÓDSZERTAN

Full-stack adatvezérelt online marketing ügynökség a teljes digitális palettával

A szövegírás egy digitális marketing ügynökség alapfeladata - toll és szöveg ikon

Pénzt termelő kreatívok

Mi vagyunk az az online marketing ügynökség, amelyik sok ezer hirdetést tesztelt végig – tudjuk, mi működik az egyes piacokon

Online marketing stratégia fontosságát hangsúlyozó huszár sakkbábú ikonja

Bevált stratégiák

A PPC hirdetések közép- és hosszútávú sikeréhez elengedhetetlen pár kipróbált stratégia alkalmazása

Közlekedési lámpa ikonja a zöld jelzéssel

Minőségi forgalom

Az adatelemzés révén tudjuk, milyen forgalom konvertál – a többire nem pazaroljuk az ügyfelek forrásait

A adatvezérelt online marketing célcsoportjainak fókuszát jelentő nagyító ikonja

Versenytárs elemzés

Egy adatvezérelt digitális marketing ügynökség az ügyfelei versenytársait sem téveszti szem elől – tanulunk tőlük, majd meghaladjuk őket

e-kereskedelem marketing tevékenységet jelképező bevásárlótáska dollár jellel

Megtérülésre fókuszálva

Ügyfeleink költésének megtérülését tekintjük első számú célunknak, ezért az első naptól erre fókuszálunk

online marketing ügynökség technológiai oldalát jelképező ikon manitorral és fogaskerékkel

Viselkedés pszichológia

A landing oldalak pszichológiai optimalizálása révén maximalizáljuk a konverziót

az adatvezérelt szemléletet jelképező kördiagram ikon

Ötcsillagos méréstechnika

Amit nem tudsz mérni, azon nem tudsz javítani. Ügyfeleink oldalain a látogatók minden rezdülését mérjük

adatvezérelt marketing ügynökség stilizált ikonja monitorral

Adatvezérelt optimalizálás

Automata eszközeink elemzései révén minden hirdetéssel egyre jobb teljesítményre vagyunk képesek

Conversational marketing ikon - chat és szöveg jelképezte online kommunikáció

Marketing automatizáció

Teljesen automatizált drip marketinggel növeljük ügyfeleink marketingre fordított forrásainak megtérülését

adatvezérelt marketing ügynökség növekedését szimbolizáló monitor ikon dollárjellel

Konverziós dizájn

Az érkező felület konvertáló képessége ugyanolyan fontos, mint a digitális kampányok menedzselése

Az idő pénz - adatvezérelt marketing ügynökség szlogenjét jelképező óra és stilizált dollár ikon

Heti reporting

Ügyfeleink minden héten megkapják a teljesítmény-riportunkat, melyből kiderül, mekkora hozamot termeltek a hirdetések

online marketing ügynökség adatvezérelt szemlélettel - az ügyfelek biztonságát jelképező pajzs ikon a kiválóságra utaló csillaggal

Minden az Ügyfélnél

Nem ejtjük túszul Ügyfeleink hirdetési fiókjait és domainjeit – a teljesítményünk révén leszünk nélkülözhetetlenek

Online marketing ügynökség - ÜGYFELEK

A 7Digits Online Marketing Ügynökség Csapata

Farkas Zsolt a 7 Digits B2B online marketing ügynökség társ-alapítója és CEO-ja
Vezérigazgató & Social Media Specialista

Farkas Zsolt

Dr. Kádas Péter, a 7 Digits B2B ügynökség alapító partnere, Golden Blog díjas szerző, online marketing szakember
VP, Pszichológia & Automatizáció Specialista

Dr. Kádas Péter

Hernádi Máté, a 7 Digits B2B online marketing ügynökség adat-mágusa és Google Ads kampánymenedzsere
PPC & mérés specialista

Hernádi Máté

Kormos Nikolett, a 7 Digits B2B online marketing ügynökség Facebook Blueprint minősítésű kampány menedzsere
Blueprint Certified Facebook Account Menedzser & Szövegíró

Kormos Nikolett

Konverziós dizájner és UX specialista

Farkas Flóra

Pusztai Petra, Facebook Blueprint minősített kampány menedzser, 7Digits B2B online marketing ügynökség
Blueprint Certified Facebook Specialista

Pusztai Petra

Rottenbacher Tamás, WP fejlesztő, 7 Digits B2B online marketing ügynökség
Senior WP Dev

Rottenbacher Tamás

Schillinger Zsuzsanna online marketing stratéga, 7 Digits B2B online marketing ügynökség
Google Ads Senior Account Menedzser

Schillinger Zsuzsanna

Stotz Balázs, WP fejlesztő és marketing automatizációs szakember, a 7 Digits B2B online marketing ügynökség tagja
Senior WP Dev

Stotz Balázs

Katona Bianka, 7 Digits B2B digitális marketing ügynökség, Head of Operations
Head of Operations

Katona Bianka

Udvarhelyi Ádám, 7 Digits B2B online marketing ügynökség Facebook és Google Ads specialitsa, E-commerce szakértő
Google Ads senior account menedzser

Udvarhelyi Ádám

Vidra Réka grafikus és UX szakértő 7 Digits B2B online marketing ügynökség
Design és UX

Vidra Réka

Markó Lilian, 7 Digits B2B online marketing ügynökség, közösségi média szakértő
Közösségi Média Szakértő

Markó Lilian

Goitein Gergő, szövegíró, 7 Digits B2B online marketing ügynökség
Szövegírás és mozgókép

Goitein Gergely

Erdélyi Nikoletta, illusztrátor és grafikus, 7 Digits B2B online marketing ügynökség
Grafikus és illusztrátor

Erdélyi Nikoletta

Csermely Lili, Account manager, 7 Digits B2B online marketing ügynökség
Account manager

Csermely Lili

Stephanie Siwiec, online marketing ügynökség freelance copywriter
Szövegíró és korrektor

Stephanie Siwiec

Senior backend fejlesztő, 7Digits online marketing ügynökség
Senior Backend Fejlesztő

Kiss Péter

Tyler Koenig profilfotó tartalommarketing szakértő 7 digits B2B online marketing ügynökség
Szövegíró és korrektor

Tyler Koenig

deadpool kiscicákkal egy online marketing ügynökség CFO-jaként feltüntetve
Kintlevőség kezelés

Deadpool

GYIK
GYAKRAN INTÉZETT KÉRDÉSEK

...amik benned is felmerülhetnek

+ Hű, ez elég jól hangzik! Hogyan szoktatok nekikezdeni?

Amikor elkezdünk egy új ügyféllel dolgozni, egy jó online marketing ügynökség legelőször mindig megpróbál leásni a dolgok mélyére, hogy lássa, hol is áll pillanatnyilag az ügyfél. Mennyi a website forgalom, a bevétel, mi a forgalom forrása, milyen a retention rate… Aztán megkérdezzük az ügyfelet, hogy hova szeretne eljutni, és ezek alapján állítunk fel egy stratégiát, amit egyetértés esetén beárazunk.

+ Mi van, ha idővel mégsem jönnek a számok?

Az első három hónap teszteléssel szokott eltelni. Ebben az időszakban is vannak már eredmények, de itt az adatgyűjtés az elsődleges cél. Az adatok birtokában pedig elég pontosan meg tudjuk jósolni, hogy milyen számok fognak jönni, és az megéri-e az ügyfélnek. Tévedhetünk 5-10%-ot – felfelé és lefelé is -, de nem tévedünk ötvenet – elvégre adatvezérelt marketinget csinálunk…

+ Hogyan fogom látni az eredményt?

Remélhetőleg úgy, hogy elkezd jobban pörögni a biznisz – végül is erre való egy online marketing ügynökség, nem igaz? Ezen felül 24/7 bármikor beléphetsz a saját céged dashboard-jára, és megnézheted a legfontosabb adatokat, amikre kíváncsi vagy. Hetente ezt azért egy emailben is összefoglaljuk, hogy kényelmesebb legyen.

+ Online hirdetéskezeléssel is foglalkoztok?

Ez az egyik fő tevékenységünk, csak mi több mindenre használjuk a PPC hirdetéseket, nem kizárólag ügyfélszerzésre! A google hirdetés felhasználási lehetőségeiről szóló oldalunkon részleteiben is elmagyarázzuk, mi mindent tud kezdeni egy tapasztalt online marketing ügynökség a budget-tel. Persze a hirdetés még nem minden, épp ezért full-stack szolgáltatóként működünk.

+ Mi az, hogy full-stack?

Egy social media ügynökség, vagy egy SEO ügynökség kiváló lehet a forgalom-generálásban, de a weboldal forgalma még messze nem árbevétel. Ezért a 7Digits hirdetés-menedzsmenten és keresőoptimalizáláson kívül webfejlesztéssel, UX-el, pszichológiával, konverzió optimalizálással, tartalommarketinggel és marketing automatizációval is segíti az ügyfeleit – ezt jelenti a full-stack.

+ Miben vagytok ti mások? Online marketing ügynökség sok van…

Igen, mi is sok-sok kitűnő versenytársat ismerünk! Mi talán három dolgot csinálunk máshogy: Először is, nem nyugszunk bele a legjelentéktelenebb feltételezésekbe sem, mindent mérünk és tesztelünk, néha több száz variációban – így dolgozik egy adatvezérelt marketing ügynökség.

+ Az durva! Nem unjátok?

Egyáltalán nem mert vannak rá olyan automata eszközeink, amivel nem sok online marketing ügynökség rendelkezik – és ez a második dolog, amiben különbözünk: évente egy közepes autó árát költjük el ravasz online marketing eszközökre, melyeket Ügyfeleink kampányaiban használunk.

+ És mi a harmadik ravaszság?

A pszichológia. Komoly eredményeket érünk el a tömeges A/B tesztelések és a befolyásolás pszichológiájának kombinálásával. Ahelyett, hogy fél szívvel kapkodnánk a marketing csatornák között, csúcsra járatjuk azt, amelyik a tesztek alapján a legjobban teljesít. “Sima” kreatív ügynökségektől eltérően egy adatvezérelt digitális marketing ügynökség jobban hisz az előre kiszámított hatásokban és az adatok alapján felépített marketing fogások alkalmazásában.

+ B2B marketinget is csináltok?

Igen, de azt teljesen máshogy kell csinálni, mint mondjuk egy webshopot, és mivel majdnem mindig tartalom generálására, illetve marketing automatizálásra épül, általában komplexebb, hosszabb ideig tart felépíteni és valamivel nagyobb befektetést is igényel. A komplexitása miatt azonban látványosabbak az eredmények is, ezért a B2B marketing örökzöld kedvencünk! Ha érdekel, hogyan csináljuk, az online B2B marketingről van egy elég népszerű ingyenes email kurzusunk.

+ Ti lennétek az első online marketing ügynökség az életemben – mire készüljek?

Amire ne készülj, az az, hogy egy csapásra megoldjuk a problémáidat. Egy digitális marketing ügynökség óriási lendületet tud adni egy vállalkozásnak, de együttműködésre és őszinteségre van szükségünk. Ha például nem bírod budget-tel 3-4 hónapig – általában ennyi idő alatt már látszanak az eredmények -, akkor csalódás lesz a vége.

+ Mégis, mennyi pénzből lehet jó online marketinget csinálni?

Egy online marketing ügynökség árak tekintetében csak azután tud felelősen nyilatkozni, hogy megvizsgálta a piacot, a versenytársakat és adatot gyűjtött, majd az adatok alapján az ügyfelével közösen stratégiát alkotott. Egy biztos: csak olyan ügyfelet vállalunk el, ahol megtérülést tudunk felmutatni.

+ Mi van, ha már a konkurenciámnak dolgoztok?

Akkor bizony nagy a baj! 😉 Egyazon iparágban, egyazon piacon csak egy cégnek dolgozhat egy adatvezérelt marketing ügynökség, hiszen kulcsfontosságú üzleti adatokat lát – nekünk sem volna túl etikus közvetlen versenytársakkal egyszerre foglalkoznunk. Meg ugye, ki a fene leli örömét abban, hogy saját magával sakkozik?

+ Azt suttogják, hogy a 7Digits nagyon gyorsan lett a piacvezető online marketing ügynökség. Hogy csináltátok?

Ugyanazt a b2b marketing triumvirátust használtuk, mint az összes b2b ügyfélnél is: tartalommarketing, PPC hirdetések, marketing automatizáció. Itt talász egy bővebb leírást az általunk alkalmazott üzleti stratégia részleteiről, itt pedig a leggyakoribb b2b marketing betegségekről.

+ Azt is hallottam, hogy nem vagytok épp a legolcsóbb adatvezérelt marketing ügynökség

Mivel csak senior kollégák dolgoznak nálunk, akiknek a – jellemzően külföldi – továbbképzésére ráadásul folyamatosan költünk, ez a megállapítás valószínűleg igaz. Szerencsére, mivel a marketinget megtérülésre mérik és nem költségre, az ügyfeleinket ez általában a legkevésbé sem érdekli, amikor elkezd hasítani a biznisz és több jön be, mint amennyit elköltenek.

+ Mit tegyek, ha szeretnék tenni veletek egy próbát?

Érdemes a tervezett kampány-időszakod előtt minimum 3 hónappal felvenned velünk a kapcsolatot, így jobb esély van rá, hogy igent tudunk mondani az együttműködésre. Egy jó online marketing ügynökség amúgy is tervezéssel, adatelemzéssel és piackutatással indít, amire így meglesz a lehetőségünk. Amúgy meg egyszerűen csak kattints ide és írj nekünk, vagy hívj fel minket.

google hirdetés és analitika screenshot egy tollat tartó kézzel
PPC TECHNIKÁINK

Így lehet sikeres Google Adwords kampányokat futtani – a B2C és a B2B különbségei

online marketing blog b2b marketing betegség cover
ÍRTA: DR. KÁDAS PÉTER 2017-05-30

Ezek a leggyakoribb hibák, amit B2B cégek elkövetnek a marketingjük során…

online marketing ügynökség
ÍRTA: DR. KÁDAS PÉTER 2017-05-30

Így használd ezeket a pszichológiai építőkockákat üzletfejlesztésre…