Ahol találkozhattál velünk:










ADATVEZÉRELT ONLINE MARKETING ÜGYNÖKSÉG - MÓDSZERTAN 3 LÉPÉSBEN
ARRA VAN MEGOLDÁSUNK
…kivéve, ha már leszerződtünk a versenytársaddal!
Ügyfél
Kampány
Tesztelt hirdetés
Redbull
ONLINE MARKETING ÜGYNÖKSÉG - MÓDSZERTAN
Full service adatvezérelt online marketing ügynökség a teljes digitális palettával
Online marketing ügynökség - ÜGYFELEK



























A 7Digits Online Marketing Ügynökség Csapata
...amik benned is felmerülhetnek
+ Hű, ez elég jól hangzik! Hogyan szoktatok nekikezdeni?
Amikor elkezdünk egy új ügyféllel dolgozni, egy jó online marketing ügynökség legelőször mindig megpróbál leásni a dolgok mélyére, hogy lássa, hol is áll pillanatnyilag az ügyfél. Mennyi a website forgalom, a bevétel, mi a forgalom forrása, milyen a retention rate… Aztán megkérdezzük az ügyfelet, hogy hova szeretne eljutni, és ezek alapján állítunk fel egy stratégiát, amit egyetértés esetén beárazunk.
+ Mi van, ha idővel mégsem jönnek a számok?
Az első három hónap teszteléssel szokott eltelni. Ebben az időszakban is vannak már eredmények, de itt az adatgyűjtés az elsődleges cél. Az adatok birtokában pedig elég pontosan meg tudjuk jósolni, hogy milyen számok fognak jönni, és az megéri-e az ügyfélnek. Tévedhetünk 5-10%-ot – felfelé és lefelé is -, de nem tévedünk ötvenet – elvégre adatvezérelt marketinget csinálunk…
+ Hogyan fogom látni az eredményt?
Remélhetőleg úgy, hogy elkezd jobban pörögni a biznisz – végül is erre való egy online marketing ügynökség, nem igaz? Ezen felül 24/7 bármikor beléphetsz a saját céged dashboard-jára, és megnézheted a legfontosabb adatokat, amikre kíváncsi vagy. Hetente ezt azért egy emailben is összefoglaljuk, hogy kényelmesebb legyen.
+ Online hirdetéskezeléssel is foglalkoztok?
Ez az egyik fő tevékenységünk, csak mi több mindenre használjuk a PPC hirdetéseket, nem kizárólag ügyfélszerzésre! A google hirdetés felhasználási lehetőségeiről szóló oldalunkon részleteiben is elmagyarázzuk, mi mindent tud kezdeni egy tapasztalt online marketing ügynökség a budget-tel. Persze a hirdetés még nem minden, épp ezért full-stack szolgáltatóként működünk.
+ Mi az, hogy full-stack?
Egy social media ügynökség, vagy egy SEO ügynökség kiváló lehet a forgalom-generálásban, de a weboldal forgalma még messze nem árbevétel. Ezért a 7Digits hirdetés-menedzsmenten és keresőoptimalizáláson kívül webfejlesztéssel, UX-el, pszichológiával, konverzió optimalizálással, tartalommarketinggel és marketing automatizációval is segíti az ügyfeleit – ezt jelenti a full-stack.
+ Miben vagytok ti mások? Online marketing ügynökség sok van…
Igen, mi is sok-sok kitűnő versenytársat ismerünk! Mi talán három dolgot csinálunk máshogy: Először is, nem nyugszunk bele a legjelentéktelenebb feltételezésekbe sem, mindent mérünk és tesztelünk, néha több száz variációban – így dolgozik egy adatvezérelt marketing ügynökség.
+ Az durva! Nem unjátok?
Egyáltalán nem mert vannak rá olyan automata eszközeink, amivel nem sok online marketing ügynökség rendelkezik – és ez a második dolog, amiben különbözünk: évente egy közepes autó árát költjük el ravasz online marketing eszközökre, melyeket Ügyfeleink kampányaiban használunk.
+ És mi a harmadik ravaszság?
A pszichológia. Komoly eredményeket érünk el a tömeges A/B tesztelések és a befolyásolás pszichológiájának kombinálásával. Ahelyett, hogy fél szívvel kapkodnánk a marketing csatornák között, csúcsra járatjuk azt, amelyik a tesztek alapján a legjobban teljesít. “Sima” kreatív ügynökségektől eltérően egy adatvezérelt digitális marketing ügynökség jobban hisz az előre kiszámított hatásokban és az adatok alapján felépített marketing fogások alkalmazásában.
+ Marketing szövegírással is foglalkoztok?
Full-stack ügynökség vagyunk – az egyik legnagyobb senior csapattal Magyarországon. A digitális marketing teljes szolgáltatási palettáját megtalálod nálunk: szövegírástól a mozgóképes tartalomgyártáson keresztül a PPC-ig, stratégiától a marketing automatizáción keresztül a UX design-ig és a fejlesztésig.
+ B2B marketinget is csináltok?
Igen, de azt teljesen máshogy kell csinálni, mint mondjuk egy webshopot, és mivel majdnem mindig tartalom generálására, illetve marketing automatizálásra épül, általában komplexebb, hosszabb ideig tart felépíteni és valamivel nagyobb befektetést is igényel. A komplexitása miatt azonban látványosabbak az eredmények is, ezért a B2B marketing örökzöld kedvencünk! Ha érdekel, hogyan csináljuk, az online B2B marketingről van egy elég népszerű ingyenes email kurzusunk.
+ Ti lennétek az első online marketing ügynökség az életemben – mire készüljek?
Amire ne készülj, az az, hogy egy csapásra megoldjuk a problémáidat. Egy digitális marketing ügynökség óriási lendületet tud adni egy vállalkozásnak, de együttműködésre és őszinteségre van szükségünk. Ha például nem bírod budget-tel 3-4 hónapig – általában ennyi idő alatt már látszanak az eredmények -, akkor csalódás lesz a vége.
+ Mégis, mennyi pénzből lehet jó online marketinget csinálni?
Egy online marketing ügynökség árak tekintetében csak azután tud felelősen nyilatkozni, hogy megvizsgálta a piacot, a versenytársakat és adatot gyűjtött, majd az adatok alapján az ügyfelével közösen stratégiát alkotott. Egy biztos: csak olyan ügyfelet vállalunk el, ahol megtérülést tudunk felmutatni.
+ Mi van, ha már a konkurenciámnak dolgoztok?
Akkor bizony nagy a baj! 😉 Egyazon iparágban, egyazon piacon csak egy cégnek dolgozhat egy adatvezérelt marketing ügynökség, hiszen kulcsfontosságú üzleti adatokat lát – nekünk sem volna túl etikus közvetlen versenytársakkal egyszerre foglalkoznunk. Meg ugye, ki a fene leli örömét abban, hogy saját magával sakkozik?
+ Azt suttogják, hogy a 7Digits nagyon gyorsan lett a piacvezető online marketing ügynökség. Hogy csináltátok?
Mi is egy B2B cég vagyunk, így ugyanazt a b2b marketing triumvirátust használtuk, mint az összes b2b ügyfélnél is: tartalommarketing, PPC hirdetések, marketing automatizáció. Itt talász egy bővebb leírást az általunk alkalmazott üzleti stratégia részleteiről, itt pedig a leggyakoribb b2b marketing betegségekről. Amúgy nem csak B2B-vel foglalkozunk, csak emiatt lettünk első körben ismertek – sok B2C és e-Commerce ügyfelünk is van, itt találsz róluk esettanulmányokat.
+ Azt is hallottam, hogy nem vagytok épp a legolcsóbb digitális marketing ügynökség
Mivel csak senior kollégák dolgoznak nálunk, akiknek a – jellemzően külföldi – továbbképzésére ráadásul folyamatosan költünk, ez a megállapítás valószínűleg igaz. Szerencsére, mivel a marketinget megtérülésre mérik és nem költségre, az ügyfeleinket ez általában a legkevésbé sem érdekli, amikor elkezd hasítani a biznisz és több jön be, mint amennyit elköltenek.
+ Mit tegyek, ha szeretnék tenni veletek egy próbát?
Érdemes a tervezett kampány-időszakod előtt minimum 3 hónappal felvenned velünk a kapcsolatot, így jobb esély van rá, hogy igent tudunk mondani az együttműködésre. Egy jó online marketing ügynökség amúgy is tervezéssel, adatelemzéssel és piackutatással indít, amire így meglesz a lehetőségünk. Amúgy meg egyszerűen csak kattints ide és írj nekünk, vagy hívj fel minket.

12 éve folglalkozom Google hírdetésekkel, nekem már nagyon senki nem mondhat újat. A 7Digits a Google saját javaslatainak teljesen ellentmondva tudott olyat mondani, amitől 2-3 napon belül 50 %-kal nőtt a megrendeléseink száma…

A 7digits csapatával együtt olyan a piacralépés, mint forró késsel vajat szeletelni.

Szeretünk velük dolgozni – megrögzött minőség-mániások…

A 7Digits fenomenális partnerünk – egyszerre látják az üzleti összképet és a legfinomabb marketing részleteket.

A 7Digits csapatával csináltunk 150 ezer dollárt a Kickstarteren! Rendkívül alapos munkát végeztek.

A 7Digits nem egyszerűen egy growth marketing ügynökség, hanem a legértékesebb üzletfejlesztési tanácsadó partnerünk is.

A 7digits csapatának felkészültségéből adódóan olyan tippeket és tanácsokat kaptunk, amelyek a korábbi eszközeinket és stratégiánkat kiegészítik, hatékonyabbá és fókuszáltabbá teszik. Nem csak kezdőknek ajánljuk, sőt…

A 7 Digits több ízben adott nekünk vállalkozási tanácsokat. A munkájuk hatékonyságát a számomra két legfontosabb dologgal tudom körülírni: felülmúlhatatlan sebesség és kifogástalan attitűd.

Olyan megoldásokkal gazdagodtunk, amikre nem is gondoltunk, de elengedhetetlenek a mai, modern üzleti életben.

Attól tartottunk, hogy nem hallunk újdonságot, mivel mi már konverzió alapon optimalizáltunk Facebookon. Ehelyett tömérdek mennyiségű új információval gazdagodtunk.








Online marketing ügynökség
Így lehet sikeres Google Adwords kampányokat futtani – a B2C és a B2B különbségei
Tíz B2B marketing betegség
Ezek a leggyakoribb hibák, amit B2B cégek elkövetnek a marketingjük során…