Az átlagos CPC a Google Shopping (Performance Max) hirdetéseknél 66 cent.
Az átlagos kosárérték a Világ minden e-commerce piacán évről-évre meredeken nő – az USA-ban jelenleg 156 dollár.
A keresőkből érkező látogatók konverziós aránya a legmagasabb, az ezt követő legjobb csatornák a direkt, az e-mail és a közösségi média.
Egyetlen másodperccel hosszabb betöltődési idő átlagosan hét százalékkal alacsonyabb konverziót jelent.
Az oldalbetöltési sebesség növekedésével közel egyenes arányban nő a kosárelhagyások aránya is.
Európában a félmillió főt meghaladó városokban az online vásárlási hajlandóság közel kétszerese az ennél kisebb településeken mért értéknek.
SZÓL EZ A KURZUS?
Webshop tuljadonosoknak, e-commerce marketing szakembereknek, online kereskedelemben érdekelt vállalkozóknak és felsővezetőknek lehet érdekes a 7Blogon ingyenesen elérhető webshop marketing oktatás
MARKETING
Webshop marketing oktatás egy teljesen ingyenes email kurzus keretében. 6 nap, 6 lecke – hirdetések az e-commerce-ben, konverzió optimalizálás, marketing automatizáció, promóciós kampányok, stratégia, influencer-ek, méréstechnika. Minden, amit az e-kereskedelmi marketingről tudni akartál.
Ahol még találkozhattál velünk:
Csinálj több pénzt naprakész tudással
Míg egy átlagos webshopnál a látogatók 2.35%-a vásárol, addig a legjobb webáruházak akár 11%-ban is konvertálhatnak. Ennyit ér, ha pontosan tudod, hogy mit miért csinálsz az e-kereskedelemben…
Forrás: Wordstream
A Webshop marketing oktatás tematikája
MŰKÖDIK?
Csináld?
A tudás a legfőbb versenyelőny
A kurzus során olyan gazdasági összefüggéseket, taktikákat, eszközöket és stratégiai fogásokat ismerhetsz meg, ami akár évekre megalapozza számodra a komoly növekedést!
...amik benned is felmerülhetnek
100% ingyenes tartalom, mely örökre a Tiéd!