Ingyenes
Webshop marketing oktatás
6 napos email kurzus
Kinek

SZÓL EZ A KURZUS?

Webshop tuljadonosoknak, e-commerce marketing szakembereknek, online kereskedelemben érdekelt vállalkozóknak és felsővezetőknek lehet érdekes a 7Blogon ingyenesen elérhető webshop marketing oktatás

  • 100% ingyenes oktatás
  • A tananyag egy életre a tiéd
  • 360 fokos rálátás a webshop marketingre
  • Mindössze 6 nap alatt teljesíthető
  • Stratégia, taktika, hirdetések, technológia és pszichológia

Webshop

MARKETING

Webshop marketing oktatás egy teljesen ingyenes email kurzus keretében. 6 nap, 6 lecke – hirdetések az e-commerce-ben, konverzió optimalizálás, marketing automatizáció, promóciós kampányok, stratégia, influencer-ek, méréstechnika. Minden, amit az e-kereskedelmi marketingről tudni akartál.

Ahol még találkozhattál velünk:

7 Digits B2B online marketing ügynökség publikáció vilaggazdasag.hu oldalon - referencia
forbes logo 7 Digits B2B marketing oktatás referencia és b2b marketing stratégia referencia
marketing oktatás és google hirdetés ügyfél hvg logo a 7 Digits B2B referenciák között
7 Digits B2B online marketing ügynökség publikáció napi.hu oldalon - referencia
7 Digits B2B online marketing oktatás kreatív logo google hirdetés referencia
google hirdetés referencia logo startupdate a 7 Digits B2B online marketing ügynökségnél
marketing oktatás a budapest business journal cikkeiben a 7 Digits B2B ügynökség részéről
marketing oktatás és google hirdetés referencia a 7 Digits B2B ügynökségnél
bme marketing oktatás és google hirdetés oktatási program a 7 Digits B2B ügynökség részvételével
RTL Klub Logo online marketing ügynökség, 7 Digits B2B marketing oktatás és adatvezéerelt marketing
hirTV logo online B2B marketing oktatás referencia

Csinálj több pénzt naprakész tudással

Míg egy átlagos webshopnál a látogatók 2.35%-a vásárol, addig a legjobb webáruházak akár 11%-ban is konvertálhatnak. Ennyit ér, ha pontosan tudod, hogy mit miért csinálsz az e-kereskedelemben…

Forrás: Wordstream

A Webshop marketing oktatás tematikája

1. NAP - Bevezető és alapfogalmak

Az e-commerce gazdasági háttere, elsődleges és másodlagos KPI-ok, CAC és LTV üzletfejlesztési alkalmazása, forgalomterelés és gyakori hibák a webshopok hirdetéstechnikájában.

2. NAP - Taktikák eltérő távlatokban

Rövid-, közép- és hosszútávú taktikák a növekedés beindítására. E-mail automatizáció szerepe, attribúciós modellek, márkaépítés és az LTV növelése középtávon.

3. NAP - Webshop motorok és martech eszközök az üzlet kontextusában

Webshopok technológiai háttere, webshop motorok összehasonlítása, automatizációs technológiák és egyéb martech nyalánkságok. Ismerd meg, hogyan határozza meg a technológia egy webshop sorsát.

4. NAP - A növekedés stratégiája

A webshop marketing stratégiai alaprétege – Hogyan tudod hosszú távon skálázhatóvá tenni a piacszerzést és beindítani a növekedést a webshopodon? A negyedik nap a webshop marketing stratégiai alapjairól szól.

5. NAP - Finomhangolás a vásárlóra

Mi játszódik le a vásárló fejében, hogyan tudod ezt befolyásolni és milyen feltételek együttállásával lesznek pénzügyileg is sikeresek a promóciós kampányaid – az ötödik fejezet a vásárlót és a promóciós kampányokat járja körül.

Hogyan

MŰKÖDIK?

A tananyag

A következő hat napon keresztül minden reggel 7 órakor elküldünk egy emailt az aznapi leckével. Minden lecke 20-25 perc alatt befogadható.

...és az eredmény

Hat nap múlva ismerni fogod a webshop marketing gazdasági összefüggéseit, módszereit, stratégiáját és a legújabb trendeket.

Miért

Csináld?

A tudás a legfőbb versenyelőny

A kurzus során olyan gazdasági összefüggéseket, taktikákat, eszközöket és stratégiai fogásokat ismerhetsz meg, ami akár évekre megalapozza számodra a komoly növekedést!

Inkább egy kollégád látná egy alapos webshop marketing oktatás hasznát?

Oszd meg vele ezt az oldalt, mert az ilyesmi jót tesz a Karmádnak…

GYIK

GYAKRAN INTÉZETT KÉRDÉSEK

...amik benned is felmerülhetnek

  • Magyarországon az utóbbi években mainstream lett az e-kereskedelem. Ennek ellenére a webáruház marketing területén sokan még mindig elavult technológiákkal, 10+ éves üzleti reflexekkel és ósdi marketing szemlélettel dolgoznak. Leendő ügyfeleink részére készült a kurzus, legyen egy, az alapokat lefedő képzés, ami után az ügyfelekkel már „egy követ fújhatunk” egy valódi növekedést lehetővé tevő marketing stratégia megvalósítása során.

  • Az első lecke talán a legnehezebb, mert ebben vannak a webshop marketing gazdasági alapjai és hát ezt végig kell gondolni, meg kell érteni. Amikor teszteltük néhány Kollégán a kurzust, egyöntetűen úgy vélték, hogy aki az elsőn napon túljut, annak már fáklyásmenet minden azt követő rész.

  • Rengeteg olyan összefüggés van a kurzusban, ami a hagyományos kereskedelmi szemléletet jóval meghaladja. A gazdasági összefüggéseken túl webshop marketing stratégia, taktikák, eszközök, webshop motorok, promóciók és némi pszichológia is.

  • E webshop marketing oktatás fókuszában az üzleti döntések minőségének javítása áll, azaz kifejezetten webshop tulajdonosoknak és vezetőknek szól. Konkrét marketing technikák kivitelezésének módjára nem tér ki, így nincsen benne például SEO-varászgömb, MBOP (Minden Bajra Orvosság Popup) minta, tuti hirdetési módszer (mert úgyis havonta változik az egész.

    Cserébe vannak benne üzleti modellek, gazdasági és üzletfejlesztési összefüggések részletes magyarázattal és számításokkal, online marketing összefüggések és példák arról, hogy másoknak mi és miért működött… 😉

  • Nincs iparági szűkítés; a webshop marketing oktatás egyformán szól minden saját márkás és multibrand webshopnak – bármely iparágban. Ami kevésbé szerepel benne, az a piactereken történő értékesítés és a B2B e-commerce.

  • A gyakorlat teszi a profit – egy alig egy hetes webshop marketing kurzussal annyit lehet elérni, hogy látni fogsz olyan összefüggéseket, amiket korábban nem láttál, képben leszel olyan technológiákkal, amikről korábban talán nem is hallottál és sokkal tudatosabban fogod építeni a saját webshopodat középtávon is.

  • A 7Blogon van egy teljes e-kereskedelmi kategória, javaslom, hogy böngéssz ezen az oldalon és persze igyekezz a gyakorlatban is kipróbálni mindent, amit csak lehet.

    Külföldi forrásokat illetően két nagy kedvencünk a YotPo blogja és a Shopify saját e-kereskedelmi blogja.

  • Mindig eljön a pillanat, hogy egyrészt nem akarsz már mindent magad csinálni, másrészt abszolút nem is éri meg. A nagypályához szükséges gyakorlat és tudás ma az online marketing egy-egy területén is ritka kincs, így amennyiben úgy érzed, hogy már nem tudsz hozzáadni a rendszerhez, akkor még mindig opció hogy az egész webshop marketing feladatot odaadod egy ügynökségnek – vérmérséklettől függően egy olcsónak, vagy egy drágábbnak; végül is csak az egész vállalkozásod múik rajta 😉

100% ingyenes tartalom, mely örökre a Tiéd!