Mennyit kell költened, hogy elérd a célodat?
Az alábbi fordított kalkulátort azzal a céllal készítettük, hogy a kampányaid során az árbevételi várakozásokból számolhasd ki a szükséges Facebook hirdetési büdzsé nagyságát.
Amennyiben nem rendelkezel korábbi adatokkal, úgy nyugodtan hagyd bent az átlagos értékeket, vagy használj saját benchmark-okat, melyek a saját iparágadban jellemzőek a Facebook hirdetések vonatkozásában.
Árbevétel cél
Kérlek add meg az árbevételt, amit a hirdetéssel el szeretnél érni!
Kérlek add meg az árbevételt, amit a hirdetéssel el szeretnél érni!
forint
Átlagos kosárérték
Egy vásárló mekkora értékben vásárol a webshopodon?
Egy vásárló mekkora értékben vásárol a webshopodon?
forint
Konverziós ráta
Az oldaladra érkezők ekkora százaléka vásárol. (Az átlag webshop konverzió 4.3 %)
Az oldaladra érkezők ekkora százaléka vásárol. (Az átlag webshop konverzió 4.3 %)
%
Átlagos Facebook CTR
Egy Facebook hirdetés átkattintási aránya. CTR iparágak szerint.
Egy Facebook hirdetés átkattintási aránya. CTR iparágak szerint.
%
1000 megjelenés átlagos ára a Facebookon (CPM)
Ha nem tudod a hirdetéseid CPM-jét, hagyd bent az átlagos értéket.
Ha nem tudod a hirdetéseid CPM-jét, hagyd bent az átlagos értéket.
forint
Átlagos profit-tartalom
Ekkora átlagos profit-tartalommal értékesítesz.
Ekkora átlagos profit-tartalommal értékesítesz.
%