Egy facebook hirdetés ára sok mindentől függ. Az alábbi fordított kalkulátort azzal a céllal készítettük, hogy a kampányaid során az árbevételi várakozásokból számolhasd ki a szükséges Facebook hirdetési büdzsé nagyságát. Bár a kalkulátor a számításhoz múltbéli adatokat használ fel, egy Facebook hirdetés ára - és ezen keresztül a teljes kampány költsége - nagyban függ az adott hirdetés kreatív elemeitől és a célzástól is. Amennyiben nem rendelkezel korábbi adatokkal a számításhoz szükséges konverziós rátára és átkattintási arányra vonatkozóan, úgy nyugodtan hagyd bent az átlagos értékeket, vagy használj saját benchmark-okat, melyek a saját iparágadban jellemzőek a Facebook hirdetések vonatkozásában.

Facebook
Hirdetési
Kalkulátor
Árbevétel cél
Kérlek add meg az árbevételt, amit a hirdetéssel el szeretnél érni!
forint
Átlagos kosárérték
Egy vásárló mekkor értékben vásárol a webshopodon?
forint
Ennyi vásárlásra lesz szükséged:
darab
Konverziós ráta
Az oldaladra érkezők ekkora százaléka vásárol. Hogyan növelhetem ezt?
%
Ennyi látogatót kell az oldaladra terelni:
darab
Átlagos Facebook CTR
Egy Facebook hirdetés átkattintási aránya. CTR iparágak szerint.
%
Ennyi embernek kell látnia a hirdetésedet:
darab
1000 megjelenés átlagos ára a Facebookon (CPM)
Ha nem tudod a hirdetéseid CPM-jét, hagyd bent az átlagos értéket.
forint
Ajánlott Facebook költés a cél eléréséhez:
forint
Átlagos profit-tartalom
Ekkora átlagos profit-tartalommal értékesítesz.
%
Megtérülés:
%

Érdekel a véleményed:

Facebook

MARKETING CSAPAT

Facebook Blueprint Certified Byuer jelvény - garancia egy facebook hirdetés ára vonatkozásában
7 Digits B2B marketing ügynökség Databox Premier Partner Logo - riporting egy facebook hirdetés ára tekintetében

Nemzetközi tapasztalat

Facebook hirdetési csapatunkban Blueprint minősítésű szakemberek, E-commerce specialisták, adatelemzők, szövegírók és grafikusok dolgoznak együtt azt a célt szem előtt tartva, hogy minden 7Digits ügyfél hirdetése hétről-hétre a lehető legmagasabb megtérülést hozza