Egy facebook hirdetés ára sok mindentől függ. Az alábbi fordított kalkulátort azzal a céllal készítettük, hogy a kampányaid során az árbevételi várakozásokból számolhasd ki a szükséges Facebook hirdetési büdzsé nagyságát. Bár a kalkulátor a számításhoz múltbéli adatokat használ fel, egy Facebook hirdetés ára - és ezen keresztül a teljes kampány költsége - nagyban függ az adott hirdetés kreatív elemeitől és a célzástól is. Amennyiben nem rendelkezel korábbi adatokkal a számításhoz szükséges konverziós rátára és átkattintási arányra vonatkozóan, úgy nyugodtan hagyd bent az átlagos értékeket, vagy használj saját benchmark-okat, melyek a saját iparágadban jellemzőek a Facebook hirdetések vonatkozásában.
Kalkulátor
Kérlek add meg az árbevételt, amit a hirdetéssel el szeretnél érni!
Egy vásárló mekkor értékben vásárol a webshopodon?
Az oldaladra érkezők ekkora százaléka vásárol. Hogyan növelhetem ezt?
Egy Facebook hirdetés átkattintási aránya. CTR iparágak szerint.
Ha nem tudod a hirdetéseid CPM-jét, hagyd bent az átlagos értéket.
Ekkora átlagos profit-tartalommal értékesítesz.
- 138megosztás
- 125Facebook
- 2Twitter
- 4LinkedIn
- 2WhatsApp
- 5Facebook Messenger
Érdekel a véleményed:
MARKETING CSAPAT


Nemzetközi tapasztalat
Facebook hirdetési csapatunkban Blueprint minősítésű szakemberek, E-commerce specialisták, adatelemzők, szövegírók és grafikusok dolgoznak együtt azt a célt szem előtt tartva, hogy minden 7Digits ügyfél hirdetése hétről-hétre a lehető legmagasabb megtérülést hozza