Facebook hirdetési kalkulátor
Számold ki, mennyit kell költened a kampányodban


Mennyit kell költened, hogy elérd a célodat?

Az alábbi fordított kalkulátort azzal a céllal készítettük, hogy a kampányaid során az árbevételi várakozásokból számolhasd ki a szükséges Facebook hirdetési büdzsé nagyságát.

Amennyiben nem rendelkezel korábbi adatokkal, úgy nyugodtan hagyd bent az átlagos értékeket, vagy használj saját benchmark-okat, melyek a saját iparágadban jellemzőek a Facebook hirdetések vonatkozásában.

Árbevétel cél
Kérlek add meg az árbevételt, amit a hirdetéssel el szeretnél érni!
forint
Átlagos kosárérték
Egy vásárló mekkora értékben vásárol a webshopodon?
forint
Konverziós ráta
Az oldaladra érkezők ekkora százaléka vásárol. (Az átlag webshop konverzió 4.3 %)
%
Átlagos Facebook CTR
Egy Facebook hirdetés átkattintási aránya. CTR iparágak szerint.
%
1000 megjelenés átlagos ára a Facebookon (CPM)
Ha nem tudod a hirdetéseid CPM-jét, hagyd bent az átlagos értéket.
forint
Átlagos profit-tartalom
Ekkora átlagos profit-tartalommal értékesítesz.
%
Ennyi vásárlásra lesz szükséged:
0 darab
Ennyi látogatót kell az oldaladra terelni:
0 darab
Ennyi embernek kell látnia a hirdetésedet:
0 darab
Ajánlott Facebook költés a cél eléréséhez:
0 forint
Megtérülés:
0 %

Facebook hirdetés árak 

Magyarországon a Facebook hirdetés ára CPC (Cost per Click) alapon számolva 0.31 dollár. A CPM (1000 megjelenés költsége) 0.15 dollár, míg például az Egyesült Államokban – iparágtól függően – ez a mutató akár az 55 dollárt is elérheti.

A Facebook hirdetés ára 2019 óta évről-évre növekszik és az egyik legjobb célzást biztosító platformon a jövőben sem várható csökkenés:

Írd ide, amit keresel...
>