Online Marketing

Esettanulmányok

Fejezetek mindennapi digitális ütközeteinkből

Online marketing
Esettanulmányok

Stratégiák, taktikák és módszerek, amikkel maradandót alkottunk

A legtöbb online marketing sikert végtelen mennyiségű teszteléssel és aprólékos optimalizálással érjük el. Néha azonban egy-egy jól eltalált stratégia vagy következetesen alkalmazott taktika révén kivételesen gyorsan jön a látványos siker – ilyen történetekről olvasható ezen az oldalon néhány online marketing esettanulmány.

Google Partner logó
MKB Euroleasing logó, mint 7 DIgits B2B ügyfél
Adwords

DUPLÁZÁS AZ ADWORDS-EL 3 HÓNAP ALATT

Így sikerült több, mint háromszorosára növelni egy vezető hazai e-commerce vállalkozás árbevételét 90 nap alatt – kizárólag adwords segítségével.

7 Digits B2B marketing oktatás ügyfél logo
Adwords

150%-KAL MAGASABB KONVERZIÓ 60 NAP ALATT

Amikor egy b2b niche-ben egyetlen szereplő sem erős online marketingben, akkor kizárólag Adwords és LPO (Landing Page Optimization) segítségével két és félszeres növekedés is gyorsan elérhető.

4DMotion logó
Adwords

45%-KAL OLCSÓBB KONVERZIÓ E-COMMERCBEN

Az optimalizálással a költségek akár felezhetőek is – vagy ha úgy tetszik, ugyanazzal a budget-tel dupla eredmény érhető el.

Egy marketing esettanulmány sok mindent elárul

A legjobb marketing azonban az elégedett ügyfél

Ahol még találkozhattál a 7Digits szakembereivel:
Ez a 7Digits Ügynökség

Adatvezérelt digitális marketinggel foglalkozunk

Hívd Growth hacking-nek, ha úgy ismerősebb…

Módszereink

A szövegírás egy digitális marketing ügynökség alapfeladata - toll és szöveg ikon

Pénzt termelő kreatívok

Több ezer hirdetést teszteltünk végig – tudjuk, milyen kreatívok és szövegek működnek az egyes piacokon

Online marketing stratégia fontosságát hangsúlyozó huszár sakkbábú ikonja

Bevált stratégiák

A Google Adwords hirdetések közép- és hosszútávú sikeréhez elengedhetetlen pár kipróbált stratégia

Közlekedési lámpa ikonja a zöld jelzéssel

Minőségi forgalom

Az adatelemzés révén tudjuk, milyen forgalom konvertál – a többire nem pazaroljuk az ügyfelek forrásait

A adatvezérelt online marketing célcsoportjainak fókuszát jelentő nagyító ikonja

Versenytárs elemzés

Számos eszközzel monitorozzuk ügyfeleink versenytársait – tanulunk tőlük, majd meghaladjuk őket

e-kereskedelem marketing tevékenységet jelképező bevásárlótáska dollár jellel

Megtérülésre fókuszálva

Ügyfeleink költésének megtérülését tekintjük első számú célunknak, ezért az első naptól erre fókuszálunk

online marketing ügynökség technológiai oldalát jelképező ikon manitorral és fogaskerékkel

Viselkedés pszichológia

A landing oldalak pszichológiai optimalizálása révén maximalizáljuk a konverziót

az adatvezérelt szemléletet jelképező kördiagram ikon

Ötcsillagos méréstechnika

Amit nem tudsz mérni, azon nem tudsz javítani. Ügyfeleink oldalain a látogatók minden rezdülését mérjük

adatvezérelt marketing ügynökség stilizált ikonja monitorral

Adatvezérelt optimalizálás

Automata eszközeink elemzései révén minden hirdetéssel egyre jobb teljesítményre vagyunk képesek

Conversational marketing ikon - chat és szöveg jelképezte online kommunikáció

Email és chat marketing

Teljesen automatizált drip marketing engine-ekkel hozzuk vissza a vevőket újra és újra ügyfeleink oldalára

adatvezérelt marketing ügynökség növekedését szimbolizáló monitor ikon dollárjellel

KONVERTÁLÓ UX

Az landing oldalak konverziós képessége ugyanolyan fontos, mint a digitális kampányok menedzselése

Az idő pénz - adatvezérelt marketing ügynökség szlogenjét jelképező óra és stilizált dollár ikon

Heti reporting

Ügyfeleink minden héten megkapják a teljesítmény-riportunkat, melyből kiderül, mekkora hozamot termeltek a hirdetések

online marketing ügynökség adatvezérelt szemlélettel - az ügyfelek biztonságát jelképező pajzs ikon a kiválóságra utaló csillaggal

Minden az Ügyfélnél

Nem ejtjük túszul Ügyfeleink hirdetési fiókjait és domainjeit – a teljesítményünk révén leszünk nélkülözhetetlenek