Optimalizálás Kategória

Cikkeink Konverzió Optimalizálás Témakörben
online marketing ügynökség
Egy sikeres website láthatatlan építőkockái

Marketing fogások mikro-elköteleződésekkel

Összeszedtük, hogyan alkalmazd az egyik legmodernebb pszichológiai konverziós ezsközöket a saját oldaladon ›

webdizájn

A kiváló webdizájn 10 alapszabálya

A kiváló webdizájn 10 alapszabálya 1024 576 Réka Vidra

Trendek jönnek, trendek mennek, de a kiváló dizájn ismérvei nem nagyon változnak. Nincs ez másképp a dizájn egyik legfiatalabb ágával,…

A tuti UX tervezés 7 tippje - webdesign alapok sematikus ábrája - számítógép, szív és egy pár sziluettje

Webdesign, ami bevételt is termel – A UX tervezés 7 trükkje

Webdesign, ami bevételt is termel – A UX tervezés 7 trükkje 1024 512 Farkas Flóra

A UX tervezés (User Experience Design) előretörése vitathatatlanul az egyik legjobb dolog, ami valaha a webdesign világával és a weben…

google keresőoptimalizálás cover fotó lángoló Google logóval

Google keresőoptimalizálás 2019 – A title tag pszichológiája

Google keresőoptimalizálás 2019 – A title tag pszichológiája 1024 536 Dr. Kádas Péter

Hiába a profi tartalom, ha egy oldal title tag-je nincs optimalizálva, akkor nem lesz elegendő organikus forgalom – Íme 11 százas szögnél is egyszerűbb google keresőoptimalizálás célját szolgáló trükk, amivel komolyan felturbózhatod az oldalad ingyenes forgalmát ›

honlap optimalizalas hero image lángoló kilométerórával

15 tipp weboldal sebesség optimalizációhoz

15 tipp weboldal sebesség optimalizációhoz 1024 536 Tusnádi István

Minden másodperccel, amit az oldalad betöltéssel veszteget, látogatókat veszítesz – akik akár potenciális ügyfeleid is lehetnének -, épp ezért egy…

Hatalmas CTA egy notebook közepén

10 Bizonyított CTA Trükk – Siker Gombnyomásra

10 Bizonyított CTA Trükk – Siker Gombnyomásra 1024 536 Dr. Kádas Péter

Minden weboldalon, ahol akarnak valamit a látogatótól, előbb-utóbb lesz egy gomb (a CTA jelentése Call-to-Action), amit meg kell nyomni. Talán…

bounce rate

A Bounce Rate Sötét Árnya

A Bounce Rate Sötét Árnya 1024 536 Dr. Kádas Péter

Azoknak, akik még nem fújják kívülről az online marketing szlenget, a bounce rate magyarul (BR, visszafordulási arány) azt a százalékát…

AHOL MÉG TALÁLKOZHATSZ VELÜNK

A 7Blog a felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmaz, melyet a honlap használatával Ön tudomásul vesz.
Bővebben
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
modal close image
modal header

Pénztárcahizlaló Adventi Naptár

December 1.

Valami a kosárban ragadt? Ha a szokásos 1 helyett 3 e-mailben hívod fel erre a vásárlód figyelmét, 69%-kal több megrendelésre számíthatsz.

modal header

Pénztárcahizlaló Adventi Naptár

December 2.

A Google-keresések fele 4 vagy még annál is több szóból áll.

modal header

Pénztárcahizlaló Adventi Naptár

December 3.

A hideghívás mint sales módszer csak 2,5%-os sikerrel pörög.

modal header

Pénztárcahizlaló Adventi Naptár

December 4.

Te hogyan éred el, hogy régi vevőid újra nálad kössenek ki? Az emberek 66%-a szerint erre nincs jobb eszköz az e-mailnél.

modal header

Pénztárcahizlaló Adventi Naptár

December 5.

Mindenki mobilozik körülötted az üzletben? Lehet, hogy épp abba a 65%-ba tartoznak, akik rendszeresen összehasonlítják a boltban látott árakat az online árakkal.

modal header

Pénztárcahizlaló Adventi Naptár

December 6.

A tárgysorban emojit használó márkák 56%-a jobban teljesít az e-mail-megnyitások terén, mint a sima tárgysort használó “társaik”.

modal header

Pénztárcahizlaló Adventi Naptár

December 7.

A legjobb tartalommarketing formátumok bizonyítottan az ügyfél tesztimoniálok és az esettanulmányok.

modal header

Pénztárcahizlaló Adventi Naptár

December 8.

A keresztnevet is tartalmazó tárgysorral ellátott e-maileket 22%-kal gyakrabban nyitják meg.

modal header

Pénztárcahizlaló Adventi Naptár

December 9.

Az exit-intent technológiák e-mail-feliratkozóvá konvertálják az oldalról kilépni szándékozók 2-4%-át.

modal header

Pénztárcahizlaló Adventi Naptár

December 10.

A hiányra, sürgősségre vagy exkluzivitásra utaló utaló tárgysor 22%-kal magasabb megnyitási rátával jár.

modal header

Pénztárcahizlaló Adventi Naptár

December 11.

Az erőteljes vizuális tartalom (pl. videók) használata a landing oldalon átlagosan 86%-kal növeli a konverziós arányt.

modal header

Pénztárcahizlaló Adventi Naptár

December 12.

A 2000-es években születettekből az utazás (59%), a buli (56%) és az étkezés (29%) témakör vált ki leggyakrabban FOMO-érzést.