B2B Marketing Kategória

Cikkeink B2B Marketing Témában
b2b maerketing cover B
B2B online marketing A-tól Z-ig

A tíz leggyakoribb B2B marketing betegség

Íme a leggyakoribb hibák, amit B2B cégek elkövetnek a marketingjük során…

Marketing tervezés B2B-ben

Marketing tervezés B2B-ben – Így kalkulálj a határidőkkel 2020-ban

Marketing tervezés B2B-ben – Így kalkulálj a határidőkkel 2020-ban 1024 536 Farkas Zsolt

A marketing tervezés általában az év végén, vagy esetenként a következő év elején zajlik a B2B vállalatoknál. Az elmúlt években…

értékesítési technikák egy stilizált farmer és egy vadász ikonjával

Vadászok és farmerek – Marketing eltérő értékesítési technikák mentén

Vadászok és farmerek – Marketing eltérő értékesítési technikák mentén 1024 536 Dr. Kádas Péter

A b2b marketing legfontosabb feladata az értékesítés támogatása, csakhogy a különböző értékesítési technikák homlokegyenest más típusú online marketinget igényelnek – ezt…

b2b automatizáció

B2B Automatizáció Profik Módjára

B2B Automatizáció Profik Módjára 1024 536 Farkas Zsolt

Eszközök, melyek képesek automatizálni a b2b marketing tevékenységet.

b2b marketing stratégia felett vitatkozó képregény figurák

75 kérdés-válasz az online B2B marketinghez

75 kérdés-válasz az online B2B marketinghez 1024 536 Dr. Kádas Péter

Jellemzően egyetlen bizonytalanságra lehet visszavezetni azokat a kérdéseket, melyek körhintaként jönnek fel újra és újra az online b2b marketing stratégia háza táján: “Vajon megtérül-e valaha egy komolyabb online marketingre szánt kiadás egy b2b vállalkozásnak?

b2b marketing stratégia

B2B Marketing stratégia és a taktikák

B2B Marketing stratégia és a taktikák 1024 536 Dr. Kádas Péter

.Meg sem tudom számolni, hány alkalommal hallottam, hogy “nálunk a marketing stratégia a SEO“, vagy hogy “a marketing stratégia az,…

keresőmarketing háttérkép monitorral és egy nagyítóval

B2B Keresőmarketing Stratégia 2019

B2B Keresőmarketing Stratégia 2019 1024 536 Dr. Kádas Péter

Sokszor látjuk, hogy a B2B vállalatok jobb esetben alacsony prioritással kezelik az Google Ads (korábbi nevén Adwords) SEM (Search Engine…

Nagyvállalati Digitális Marketing Kihívások

Nagyvállalati Digitális Marketing Kihívások – 2017-es Körkép

Nagyvállalati Digitális Marketing Kihívások – 2017-es Körkép 1024 536 Farkas Zsolt

Sokan azt gondolják, hogy egy nagyvállalati digitális marketing a legkönnyebb dolog a világon. Óriási marketing büdzsék, kiszervezett folyamatok, kiépített brand.…

facebook b2b

Facebook B2B – Dehogynem működik!

Facebook B2B – Dehogynem működik! 1024 536 Farkas Zsolt

Sokan gondolják úgy, hogy a Facebook B2B cégek számára, lead generálásra, értékesítésre nem túl hatékony – mert ugye egy komoly…

b2b értékesítés átka cover

A B2B értékesítés átkának megtörése

A B2B értékesítés átkának megtörése 1024 536 Dr. Kádas Péter

A b2b értékesítés gyengélkedése esetén sok menedzser és sales vezető az értékesítés körében próbál megoldást találni a problémára, pedig gyakran…

ügyfélszerzés sematikus ábrája

Ügyfélszerzés Okosan – Az elköteleződés folyamata

Ügyfélszerzés Okosan – Az elköteleződés folyamata 1024 536 Farkas Zsolt

Az tavalyi (2017-es) Los Angeles-i growth hacking konferencia egyik legfontosabb kulcsüzenete az volt, hogy az ügyfélszerzés során a CTA (call-to-action) üzeneteid…

AHOL MÉG TALÁLKOZHATSZ VELÜNK

A 7Blog a felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmaz, melyet a honlap használatával Ön tudomásul vesz.
Bővebben
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
modal close image
modal header

Pénztárcahizlaló Adventi Naptár

December 1.

Valami a kosárban ragadt? Ha a szokásos 1 helyett 3 e-mailben hívod fel erre a vásárlód figyelmét, 69%-kal több megrendelésre számíthatsz.

modal header

Pénztárcahizlaló Adventi Naptár

December 2.

A Google-keresések fele 4 vagy még annál is több szóból áll.

modal header

Pénztárcahizlaló Adventi Naptár

December 3.

A hideghívás mint sales módszer csak 2,5%-os sikerrel pörög.

modal header

Pénztárcahizlaló Adventi Naptár

December 4.

Te hogyan éred el, hogy régi vevőid újra nálad kössenek ki? Az emberek 66%-a szerint erre nincs jobb eszköz az e-mailnél.

modal header

Pénztárcahizlaló Adventi Naptár

December 5.

Mindenki mobilozik körülötted az üzletben? Lehet, hogy épp abba a 65%-ba tartoznak, akik rendszeresen összehasonlítják a boltban látott árakat az online árakkal.

modal header

Pénztárcahizlaló Adventi Naptár

December 6.

A tárgysorban emojit használó márkák 56%-a jobban teljesít az e-mail-megnyitások terén, mint a sima tárgysort használó “társaik”.

modal header

Pénztárcahizlaló Adventi Naptár

December 7.

A legjobb tartalommarketing formátumok bizonyítottan az ügyfél tesztimoniálok és az esettanulmányok.

modal header

Pénztárcahizlaló Adventi Naptár

December 8.

A keresztnevet is tartalmazó tárgysorral ellátott e-maileket 22%-kal gyakrabban nyitják meg.

modal header

Pénztárcahizlaló Adventi Naptár

December 9.

Az exit-intent technológiák e-mail-feliratkozóvá konvertálják az oldalról kilépni szándékozók 2-4%-át.

modal header

Pénztárcahizlaló Adventi Naptár

December 10.

A hiányra, sürgősségre vagy exkluzivitásra utaló utaló tárgysor 22%-kal magasabb megnyitási rátával jár.

modal header

Pénztárcahizlaló Adventi Naptár

December 11.

Az erőteljes vizuális tartalom (pl. videók) használata a landing oldalon átlagosan 86%-kal növeli a konverziós arányt.

modal header

Pénztárcahizlaló Adventi Naptár

December 12.

A 2000-es években születettekből az utazás (59%), a buli (56%) és az étkezés (29%) témakör vált ki leggyakrabban FOMO-érzést.