B2B Marketing Kategória
Cikkeink B2B Marketing Témában
b2b marketing betegségek egy nő és egy féri maszkban
B2B online marketing A-tól Z-ig

A tíz leggyakoribb B2B marketing betegség

Íme a leggyakoribb hibák, amit B2B cégek elkövetnek a marketingjük során…

7 ok, amiért ne mutogasd, ha kicsi
marketing költségvetés

7 ok, amiért ne mutogasd, ha kicsi

...mármint a marketing költségvetés. Olyan gyakori Magyarországon a marginális marketing büdzsék című önsorsrontást önigazoló őrület, hogy muszáj itt pontokba szednem a következményeit, mivel több száz alkalom után képtelen vagyok már…

1200 628 Dr. Kádas Péter
A tíz leggyakoribb B2B marketing betegség
b2b marketing betegségek egy nő és egy féri maszkban

A tíz leggyakoribb B2B marketing betegség

Aki elég régen van a magyar üzleti életben, az biztosan hallotta már azt az idióta örökbecsű gondolatot a B2B marketing mikéntjéről, hogy "A B2B kereskedelem az nem marketinggel működik, hanem…

1200 628 Dr. Kádas Péter
Haladó B2B marketing – Attribúció tervezése
haladó B2B marketing jelképe: két vállalat a felhőkben közöttük nyíl

Haladó B2B marketing – Attribúció tervezése

Ez a cikk kifejezetten online marketing szakembereknek íródott és haladó B2B marketing összefüggéseket és technikákat tartalmaz. Vagyis mea culpa a sok szakkifejezésért, de ez most marketing geek tartalom.   Bevezetés…

1200 628 Dr. Kádas Péter
Lead Mágnesek a B2B Marketingben – 27 konkrét példával
lead mágnes cover fotó egy mágnessel

Lead Mágnesek a B2B Marketingben – 27 konkrét példával

Az online nem először olvashattad ezen a blogon. Mivel az elköteleződés nem egyik napról a másikra jön létre, ezért folyamatosan vissza kell hoznod a látogatóidat az oldaladra, ehhez pedig egyre értékesebb…

1200 628 Dr. Kádas Péter
A lead generálás célegyenese – 39 tipp a tökéletes űrlaphoz
lead generálás űrlapokkal - két ember mobiltelefonokból kilépve szívélyesen kezet ráz

A lead generálás célegyenese – 39 tipp a tökéletes űrlaphoz

Bevezetés A Lead generálás neurobiológiája Lead generálás űrlapokkal - alapok Trükkök az Űrlap körül Trükkök az űrlap beküldést követően Az űrlapok finomhangolása A lead generálás magasiskolája Összefoglalás Az online B2B…

1200 628 Dr. Kádas Péter
Marketing tervezés B2B-ben – Így kalkulálj a határidőkkel 2020-ban
Marketing tervezés B2B-ben

Marketing tervezés B2B-ben – Így kalkulálj a határidőkkel 2020-ban

A marketing tervezés általában az év végén, vagy esetenként a következő év elején zajlik a B2B vállalatoknál. Az elmúlt években kétszáznál is több B2B céggel tárgyalva azt láttuk, hogy nagyjából…

1200 628 Farkas Zsolt
Vadászok és farmerek – Marketing eltérő értékesítési technikák mentén
értékesítési technikák egy stilizált farmer és egy vadász ikonjával

Vadászok és farmerek – Marketing eltérő értékesítési technikák mentén

A b2b marketing legfontosabb feladata az értékesítés támogatása, csakhogy a különböző értékesítési technikák homlokegyenest más típusú online marketinget igényelnek - ezt pedig egyes vezetők hajlamosak elfelejteni. Ez a cikk arról szól,…

1200 628 Dr. Kádas Péter
B2B Automatizáció Profik Módjára
b2b automatizáció egy szuperhősköpenyes robottal sárga háttér előtt

B2B Automatizáció Profik Módjára

Eszközök, melyek képesek automatizálni a b2b marketing tevékenységet.

1200 628 Farkas Zsolt
75 kérdés-válasz az online B2B marketinghez
b2b marketing stratégia felett vitatkozó képregény figurák

75 kérdés-válasz az online B2B marketinghez

Jellemzően egyetlen bizonytalanságra lehet visszavezetni azokat a kérdéseket, melyek körhintaként jönnek fel újra és újra az online b2b marketing stratégia háza táján: „Vajon megtérül-e valaha egy komolyabb online marketingre szánt kiadás egy b2b vállalkozásnak?

1200 628 Dr. Kádas Péter
B2B Marketing taktikák és stratégiák
marketing stratégia jelentőségét jelképező kéz egy sakktábla felett éppen ütésben

B2B Marketing taktikák és stratégiák

Meg sem tudom számolni, hány alkalommal hallottam, hogy "nálunk a marketing taktikák központja a SEO", vagy hogy "a marketing stratégia az, hogy több bevételünk legyen (kötelező kísérőelemként egy majdazténtudom mosollyal)".…

1200 628 Dr. Kádas Péter
B2B Keresőmarketing Stratégia 2020
B2B keresőmarketing stratégia

B2B Keresőmarketing Stratégia 2020

Sokszor látjuk, hogy a B2B vállalatok jobb esetben alacsony prioritással kezelik az Google Ads (korábbi nevén Adwords) SEM (Search Engine Marketing, azaz Keresőmarketing) kampányokat - vagy épp teljesen kihagyják a…

1200 628 Dr. Kádas Péter
Nagyvállalati Digitális Marketing Kihívások – A Nagy Körkép
nagyvállalati digitális marketing

Nagyvállalati Digitális Marketing Kihívások – A Nagy Körkép

Sokan azt gondolják, hogy egy nagyvállalati digitális marketing a legkönnyebb dolog a világon. Óriási marketing büdzsék, kiszervezett folyamatok, kiépített brand. Milyen nehézség is lenne egy ilyen környezetben? Megkérdeztem 20 nagyvállalati…

1200 628 Dr. Kádas Péter
Facebook B2B – Dehogynem működik!
facebook b2b

Facebook B2B – Dehogynem működik!

Sokan gondolják úgy, hogy a Facebook B2B cégek számára, lead generálásra, értékesítésre nem túl hatékony - mert ugye egy komoly B2B cégnek nem ott vannak az ügyfelei. Mi sem áll…

1200 628 Farkas Zsolt
A B2B értékesítés átkának megtörése
b2b értékesítés átka cover

A B2B értékesítés átkának megtörése

A b2b értékesítés gyengélkedése esetén sok menedzser és sales vezető az értékesítés körében próbál megoldást találni a problémára, pedig gyakran nem ott van a kutya elásva - hanem a marketing…

1200 628 Dr. Kádas Péter
Ügyfélszerzés Okosan – Az elköteleződés folyamata
ügyfélszerzés sematikus ábrája

Ügyfélszerzés Okosan – Az elköteleződés folyamata

Az tavalyi (2017-es) Los Angeles-i  Az ügyfélszerzésnek is megvan a maga kifinomult táncrendje. Ebben a cikkben a konverziós tölcsért bontjuk részekre és elemezzük az egyes szinteket - ezúttal a Facebook-on…

1200 628 Farkas Zsolt

AHOL MÉG TALÁLKOZHATSZ VELÜNK

Írd ide, amit keresel...