Kiemelt tartalmak

B2B marketing betegséget jelképező sebészek munka közben képregényes sítlusban
B2B online marketing A-tól Z-ig

A tíz leggyakoribb B2B marketing betegség

Íme a leggyakoribb hibák, amit B2B cégek elkövetnek a marketingjük során…

Hasznos segédletek

Niche kulcsszó kereső

B2B marketing e-mail kurzus

Pipedrive CRM

Shopify B2B webáruház: Így add meg a VIP élményt!
Shopify B2B webshop

Shopify B2B webáruház: Így add meg a VIP élményt!

A Shopify B2B webáruház a nagyok játszótere, erről az oldalról viszonylag kevés szó esik, ugyanis ez csak a Shopify Plus csomagban érhető el. Az átlag felhasználó számára láthatatlan a B2B…

1200 628 Dobosy Ildikó
B2B online marketing – Hirdetési trendek 2024
Online B2B hirdetési trendek egy főpincérrel, aki egy click-et tart a tálcáján

B2B online marketing – Hirdetési trendek 2024

Bár a B2B online marketing stratégiája szerint a hirdetés rendszerint kisebb összegekkel folyik, mint amilyen sebességgel egy sikeres e-commerce vállalkozás égeti a hirdetési büdzsét, ugyanakkor nagyon nem mindegy, hogy mennyiből…

1200 628 Haaz Róbert
7 ok, amiért ne mutogasd, ha kicsi
marketing költségvetés

7 ok, amiért ne mutogasd, ha kicsi

...mármint a marketing költségvetés. Olyan gyakori Magyarországon a marginális marketing büdzsék című önsorsrontást önigazoló őrület, hogy muszáj itt pontokba szednem a következményeit, mivel több száz alkalom után képtelen vagyok már…

1200 628 Dr. Kádas Péter
Haladó B2B marketing – Attribúció tervezése
haladó B2B marketing jelképe: két vállalat a felhőkben közöttük nyíl

Haladó B2B marketing – Attribúció tervezése

Ez a cikk kifejezetten online marketing szakembereknek íródott és haladó B2B marketing összefüggéseket és technikákat tartalmaz. Vagyis mea culpa a sok szakkifejezésért, de ez most marketing geek tartalom.   Bevezetés…

1200 628 Dr. Kádas Péter
Lead Mágnesek a B2B Marketingben – 27 konkrét példával
lead mágnes cover fotó egy mágnessel

Lead Mágnesek a B2B Marketingben – 27 konkrét példával

Az online nem először olvashattad ezen a blogon. Mivel az elköteleződés nem egyik napról a másikra jön létre, ezért folyamatosan vissza kell hoznod a látogatóidat az oldaladra, ehhez pedig egyre értékesebb…

1200 628 Dr. Kádas Péter
A lead generálás célegyenese – 39 tipp a tökéletes űrlaphoz
lead generálás űrlapokkal - két ember mobiltelefonokból kilépve szívélyesen kezet ráz

A lead generálás célegyenese – 39 tipp a tökéletes űrlaphoz

Bevezetés A Lead generálás neurobiológiája Lead generálás űrlapokkal - alapok Trükkök az Űrlap körül Trükkök az űrlap beküldést követően Az űrlapok finomhangolása A lead generálás magasiskolája Összefoglalás Az online B2B…

1200 628 Dr. Kádas Péter
Marketing tervezés B2B-ben – Így kalkulálj a határidőkkel 2020-ban

Marketing tervezés B2B-ben – Így kalkulálj a határidőkkel 2020-ban

A marketing tervezés általában az év végén, vagy esetenként a következő év elején zajlik a B2B vállalatoknál. Az elmúlt években kétszáznál is több B2B céggel tárgyalva azt láttuk, hogy nagyjából…

1200 628 Farkas Zsolt
Vadászok és farmerek – Marketing eltérő értékesítési technikák mentén
értékesítési technikák egy stilizált farmer és egy vadász ikonjával

Vadászok és farmerek – Marketing eltérő értékesítési technikák mentén

A b2b marketing legfontosabb feladata az értékesítés támogatása, csakhogy a különböző értékesítési technikák homlokegyenest más típusú online marketinget igényelnek - ezt pedig egyes vezetők hajlamosak elfelejteni. Ez a cikk arról szól,…

1200 628 Dr. Kádas Péter
B2B Automatizáció Profik Módjára
b2b automatizáció egy szuperhősköpenyes robottal sárga háttér előtt

B2B Automatizáció Profik Módjára

Eszközök, melyek képesek automatizálni a b2b marketing tevékenységet.

1200 628 Farkas Zsolt
75 kérdés-válasz az online B2B marketinghez
b2b marketing stratégia felett vitatkozó képregény figurák

75 kérdés-válasz az online B2B marketinghez

Jellemzően egyetlen bizonytalanságra lehet visszavezetni azokat a kérdéseket, melyek körhintaként jönnek fel újra és újra az online b2b marketing stratégia háza táján: „Vajon megtérül-e valaha egy komolyabb online marketingre szánt kiadás egy b2b vállalkozásnak?

1200 628 Dr. Kádas Péter
B2B Marketing taktikák és stratégiák
marketing stratégia jelentőségét jelképező kéz egy sakktábla felett éppen ütésben

B2B Marketing taktikák és stratégiák

Meg sem tudom számolni, hány alkalommal hallottam, hogy "nálunk a marketing taktikák központja a SEO", vagy hogy "a marketing stratégia az, hogy több bevételünk legyen (kötelező kísérőelemként egy majdazténtudom mosollyal)".…

1200 628 Dr. Kádas Péter
B2B Keresőmarketing Stratégia 2020
B2B keresőmarketing stratégia

B2B Keresőmarketing Stratégia 2020

Sokszor látjuk, hogy a B2B vállalatok jobb esetben alacsony prioritással kezelik az Google Ads (korábbi nevén Adwords) SEM (Search Engine Marketing, azaz Keresőmarketing) kampányokat - vagy épp teljesen kihagyják a…

1200 628 Dr. Kádas Péter
Nagyvállalati Digitális Marketing Kihívások – A Nagy Körkép
nagyvállalati digitális marketing

Nagyvállalati Digitális Marketing Kihívások – A Nagy Körkép

Sokan azt gondolják, hogy egy nagyvállalati digitális marketing a legkönnyebb dolog a világon. Óriási marketing büdzsék, kiszervezett folyamatok, kiépített brand. Milyen nehézség is lenne egy ilyen környezetben? Megkérdeztem 20 nagyvállalati…

1200 628 Dr. Kádas Péter
Facebook B2B – Dehogynem működik!
facebook b2b

Facebook B2B – Dehogynem működik!

Sokan gondolják úgy, hogy a Facebook B2B cégek számára, lead generálásra, értékesítésre nem túl hatékony - mert ugye egy komoly B2B cégnek nem ott vannak az ügyfelei. Mi sem áll…

1200 628 Farkas Zsolt
A B2B értékesítés átkának megtörése
Zombi kéz egy victory jelet mutat képregény stílusban sárga háttér előtt

A B2B értékesítés átkának megtörése

A b2b értékesítés gyengélkedése esetén sok menedzser és sales vezető az értékesítés körében próbál megoldást találni a problémára, pedig gyakran nem ott van a kutya elásva - hanem a marketing…

1200 628 Dr. Kádas Péter
Ügyfélszerzés Okosan – Az elköteleződés folyamata
Az elköteleződés folyamata - két üzletember kezet fog

Ügyfélszerzés Okosan – Az elköteleződés folyamata

Az tavalyi (2017-es) Los Angeles-i  Az ügyfélszerzésnek is megvan a maga kifinomult táncrendje. Ebben a cikkben a konverziós tölcsért bontjuk részekre és elemezzük az egyes szinteket - ezúttal a Facebook-on…

1200 628 Farkas Zsolt

AHOL MÉG TALÁLKOZHATSZ VELÜNK

Írd ide, amit keresel...