Archives






5 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W Y
Lead

Lead

A lead jelentése: potenciális vásárló a vállalat számára. A lead kifejezés legtöbbször B2B vállalkozásoknál használatos, amennyiben kvalifikációja mind a marketing, mind a sales részéről megtörténik, úgy egy új potenciális ügyfelet…

Tovább →
150 150 Dr. Kádas Péter
Lead mágnes

Lead mágnes

A lead mágnes jelentése: olyan, általában nagyobb ívű, értékesebb tartalom, mely a látogató számára annyira értékes, hogy akár az e-mail címét is hajlandó megadni érte. A B2B marketing fontos elemei a…

Tovább →
150 150 Dr. Kádas Péter
Lead scoring jelentése

Lead scoring jelentése

A lead scoring jelentése tulajdonképpen nem más, mint az érdeklődők egy előre meghatározott  pontozási rendszer segítségével történő különböző kategóriákba sorolása. Ez a módszer segítséget nyújt a sales és a marketing…

Tovább →
150 150 Báthori Adrienn
Lead time

Lead time

A lead time jelentése az az időszak, ami egy folyamat elejétől a folyamat eredményének leszállításáig tart. A fogalom a Toyota termelési know-how-jából ered, eredetileg a gyártás kontextusában használták, ma már…

Tovább →
150 150 Dr. Kádas Péter
LMS

LMS

Az LMS jelentése Learning  Management System, azaz tanulásmenedzsment rendszer. Olyan mid-funnel tartalmak kezelésére való speciális szoftver, mellyel egy egész kis online akadémiát nyithatsz fillérekből. Kezeli a marketinget, sales-et, fizetési kaput,…

Tovább →
150 150 Dr. Kádas Péter
Long-tail kulcsszó

Long-tail kulcsszó

A long-tail, azaz „hosszú farok” kulcsszavak olyan keresőkifejezések, amelyek jellemzően több szóból állnak és kifejezetten konkrét kereséseket feltételeznek. Long-tail kulcsszavakat általában azok a felhasználók használnak, akik közelebb állnak a konverziós…

Tovább →
150 150 Udvarhelyi Ádám
Lookalike közönség

Lookalike közönség

A Facebook hirdetéskezelő fiókjában a lookalike célközönség igen erős és hatékony Az új célközönség létrehozásához kattints a > Create Audience gombra. Négy lehetőséged van egyedi célközönség létrehozásánál: > Custom Audience (egyedi célközönség) >…

Tovább →
150 150 Udvarhelyi Ádám
LPO

LPO

Az LPO nem más, mint a landing page optimizálás (nincs köze a technikai SEO optimalizáláshoz), csak lusták vagyunk kimondani minden egyes alkalommal, amikor megkérdezik, hogy mivel is foglalkozunk még a PPC menedzsmenten…

Tovább →
150 150 Dr. Kádas Péter
LSI kulcsszó

LSI kulcsszó

A LSI kulcsszó az angol “Latent Semantic Indexing” szavak rövidítéséből jött létre. Jelentését tekintve olyan kulcsszavak és formailag összefüggő kifejezések, amelyeket a keresőmotorok a weboldalak tartalmának mélyebb megértésére használnak. Ezek…

Tovább →
150 150 Báthori Adrienn
LTCR

LTCR

Az LTCR jelentése: Lead-to-close Ratio (az angol szaknyelvben hívják még Average Close Rate-nek is, magyarul gyakran: Zárási arány). Azt jelöli, hogy a beérkező lead-ek hány százalékát zárja sikerrel a sales…

Tovább →
150 150 Dr. Kádas Péter
Írd ide, amit keresel...