Konvertálás
A konvertálás jelentése a marketingben: egy látogató átlépése egy adott elköteleződési pontból egy nagyobb elköteleződést jelző állapotba. A konverzió általában egy arányszám és nagyon széles körben alkalmazzák az online marketingben,…
A konvertálás jelentése a marketingben: egy látogató átlépése egy adott elköteleződési pontból egy nagyobb elköteleződést jelző állapotba. A konverzió általában egy arányszám és nagyon széles körben alkalmazzák az online marketingben,…
Az online marketingben a konverzió jelentése az elköteleződés egyik fokáról történő előrelépés egy másik elköteleződési fázisba. Több fajta konverzió létezik, ezeket gyakran a miből-mivé kiegészítésekkel különböztetjük meg, például látogató/lead konverzió.…
A KPI jelentése: Key Performance Indicator, azaz kulcsfontosságú teljesítmény mutató. Az online marketingben rengeteg adat keletkezik, ugyanakkor nem minden adat lényeges egy adott üzleti kérdés megválaszolásához. Ami különösen fontos egy…
Bár maga a kreatív szó egy olyan melléknév, amellyel leggyakrabban új dolgokat megálmodó és létrehozó, vagy egy kihívást a korábbiaknál hatékonyabb módszerrel megoldó embereket szoktunk jellemezni, a kreatív jelentése a…
A kulcsszó jelentése az online marketingben egy olyan szó, vagy kifejezés, melyre rákeresve adott oldalakat szeretnénk megjeleníteni – akár fizetett forgalom formájában, keresőhirdetésekkel, akár organikus forgalom formájában, vagyis a keresők…