Archives






5 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W Y
DA (Domain Authority)

DA (Domain Authority)

A domain autoritás (DA, vagy domain authority) egy olyan 1-100-ig terjedő skála, mely egy weboldal relevanciáját írja le egy adott tématika vonatkozásában. A Link Explorer, ami megmutatja, hogy milyen domain…

Tovább →
150 150 Dr. Kádas Péter
DAU

DAU

A DAU jelentése magyarul: napi aktív felhasználók száma, ami az angol Daily Active Users szavak kezdőbetűinek összeolvasásából jött létre. Ez egy nagyon fontos mérőszám különösen akkor, ha előfizetéses modellt alkalmaz…

Tovább →
150 150 Báthori Adrienn
DeepFace

DeepFace

Bevezetés a DeepFace-be A DeepFace egy neurális hálózat. Az algoritmus először korrigálja a kép szögeit úgy, hogy a képen a látható arc előre nézzen. A 2D modellezés segítségével a DeepFace először…

Tovább →
150 150 Molnár Erik
DKIM

DKIM

A DKIM, az angol Domain Keys Identified Mail szavak rövidítése. Ez egy hitelesítési technika, amely során a címzett ellenőrizni tudja, hogy az e-mailt valóban az adott domain tulajdonosától kapta vagy…

Tovább →
150 150 Báthori Adrienn
Dofollow

Dofollow

A dofollow link a keresőoptimalizálás szempontjából egy nagyon fontos és gyakran félreértett téma. A dofollow jelentése olyan link, ami a keresők crawler robotjainak azt az információt közvetíti, hogy az adott…

Tovább →
150 150 Dr. Kádas Péter
Drip kampány

Drip kampány

A drip jelentése olyan előre generált, konzerv tartalmakkal történő "csepegtető" kommunikációs stratégia, mely fokozatosan növeli a célcsoport elköteleződését. A modern online marketingben eleinte a tradícionális hírelvélküldő alkalmazásokat felváltó "okos" drip.com,…

Tovább →
150 150 Dr. Kádas Péter
Dropshipping

Dropshipping

A dropshipping jelentése olyan üzleti modell, amiben a webshopodon értékesített termékeket közvetlenül az küldi el a vevőidnek, akitől Te megvásárolod azokat, vagyis a logisztika "kihagyja" magát az értékesítőt (a webshopodat)…

Tovább →
150 150 Dr. Kádas Péter
Dupla opt-in

Dupla opt-in

A dupla opt-in egy plusz lépést jelent az e-mail feliratkozási folyamatban, amely a felhasználót arra kéri, hogy az e-mail címét ellenőrizze és erősítse azt meg. Ennek a módszernek a célja,…

Tovább →
150 150 Báthori Adrienn
Írd ide, amit keresel...