Archives

RARRA

RARRA

Nemrégiben olvastam Papp Gábor ügyfélszerzésre kerül a sor, akkor ne olyanok legyenek az arányaink, mint az iparági átlag.

Tovább →
150 150 Dr. Kádas Péter
Reszponzív

Reszponzív

A reszponzivitás azt jelenti, hogy egy weboldal kinézete alkalmazkodik ahhoz az eszközhöz, amiről éppen böngészik, azaz ugyanolyan jól néz kiés ugyanolyan könnyen használható asztali gépeken, mobiltelefonon és táblagépeken is. Bármilyen…

Tovább →
150 150 Dr. Kádas Péter
Retargeting

Retargeting

Olyan hirdetési célzás, ahol azokat célozzuk a fizetett online hirdetéseinkkel, akik már jártak az oldalunkon, láttak egy bizonyos terméket, stb. Az “újra-célzás” elnevezés találó, hiszen ezek az emberek már jártak az…

Tovább →
150 150 Dr. Kádas Péter
Retention

Retention

Újabb  angolul maradt szó az online marketing szótár szócikkei között: az ügyfelek aktivitásának megőrzésére utal. Például retention mérőszámok a MAU és a DAU, melyek a “monthly active users” és a “daily active users” kifejezéseket hivatottak rövidíteni. Ha…

Tovább →
150 150 Dr. Kádas Péter
ROAS

ROAS

A ROAS jelentése: a hirdetéseken realizált megtérülsé (Return on Ad Spend). Fontos fogalom a digitális marketing területén, amelyet a hirdetők használnak annak értékelésére, hogy a hirdetéseik mennyire hatékonyak a konverziók…

Tovább →
150 150 Dr. Kádas Péter
Írd ide, amit keresel...