Archives






5 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W Y
Reach

Reach

Az online marketingben a reach jelentése: elérés. Ez egy kulcsfontosságú mutató, amellyel a marketingesek nyomon követhetik kampányaik hatékonyságát. A reach azt méri, hogy hány egyedi felhasználó látta a hirdetést, bejegyzést…

Tovább →
150 150 Czire Zsuzsanna
Referral marketing

Referral marketing

A referral marketing jelentése a mai digitális világban nagyon fontos, hiszen a fogyasztókat számtalan reklám és marketing üzenet árasztja el, a vállalkozásoknak pedig éppen ezért egyre nehezebb kitűnni a zajból…

Tovább →
150 150 Dr. Kádas Péter
Reszponzív

Reszponzív

A reszponzivitás azt jelenti, hogy egy weboldal kinézete alkalmazkodik ahhoz az eszközhöz, amiről éppen böngészik, azaz ugyanolyan jól néz kiés ugyanolyan könnyen használható asztali gépeken, mobiltelefonon és táblagépeken is. Bármilyen…

Tovább →
150 150 Dr. Kádas Péter
Retail

Retail

A retail jelentése: kiskereskedelem. Az angol 'retail' szó középkori francia eredetű, a 'retaillier' szóból származik, amelynek jelentése 'darabokra vágni'. Az online marketingben a retail szó akkor jelent meg, amikor a…

Tovább →
150 150 Nagy Kamilla
Retargeting

Retargeting

Olyan hirdetési célzás, ahol azokat célozzuk a fizetett online hirdetéseinkkel, akik már jártak az oldalunkon, láttak egy bizonyos terméket, stb. Az “újra-célzás” elnevezés találó, hiszen ezek az emberek már jártak az…

Tovább →
150 150 Dr. Kádas Péter
Retention

Retention

Újabb  angolul maradt szó az online marketing szótár szócikkei között: az ügyfelek aktivitásának megőrzésére utal. Például retention mérőszámok a MAU és a DAU, melyek a “monthly active users” és a “daily active users” kifejezéseket hivatottak rövidíteni. Ha…

Tovább →
150 150 Dr. Kádas Péter
Írd ide, amit keresel...