Archives






5 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W Y
Lead

Lead

A lead jelentése: potenciális vásárló a vállalat számára. A lead kifejezés legtöbbször B2B vállalkozásoknál használatos, amennyiben kvalifikációja mind a marketing, mind a sales részéről megtörténik, úgy egy új potenciális ügyfelet…

Tovább →
150 150 Dr. Kádas Péter
Lead mágnes

Lead mágnes

A lead mágnes jelentése: olyan, általában nagyobb ívű, értékesebb tartalom, mely a látogató számára annyira értékes, hogy akár az e-mail címét is hajlandó megadni érte. A B2B marketing fontos elemei a…

Tovább →
150 150 Dr. Kádas Péter
Lead scoring jelentése

Lead scoring jelentése

A lead scoring jelentése tulajdonképpen nem más, mint az érdeklődők egy előre meghatározott  pontozási rendszer segítségével történő különböző kategóriákba sorolása. Ez a módszer segítséget nyújt a sales és a marketing…

Tovább →
150 150 Báthori Adrienn
Lead time

Lead time

A lead time jelentése az az időszak, ami egy folyamat elejétől a folyamat eredményének leszállításáig tart. A fogalom a Toyota termelési know-how-jából ered, eredetileg a gyártás kontextusában használták, ma már…

Tovább →
150 150 Dr. Kádas Péter
Írd ide, amit keresel...