Lead
A lead jelentése: potenciális vásárló a vállalat számára. A lead kifejezés legtöbbször B2B vállalkozásoknál használatos, amennyiben kvalifikációja mind a marketing, mind a sales részéről megtörténik, úgy egy új potenciális ügyfelet…
A lead jelentése: potenciális vásárló a vállalat számára. A lead kifejezés legtöbbször B2B vállalkozásoknál használatos, amennyiben kvalifikációja mind a marketing, mind a sales részéről megtörténik, úgy egy új potenciális ügyfelet…
A lead mágnes jelentése: olyan, általában nagyobb ívű, értékesebb tartalom, mely a látogató számára annyira értékes, hogy akár az e-mail címét is hajlandó megadni érte. A B2B marketing fontos elemei a…
A lead scoring jelentése tulajdonképpen nem más, mint az érdeklődők egy előre meghatározott pontozási rendszer segítségével történő különböző kategóriákba sorolása. Ez a módszer segítséget nyújt a sales és a marketing…
A lead time jelentése az az időszak, ami egy folyamat elejétől a folyamat eredményének leszállításáig tart. A fogalom a Toyota termelési know-how-jából ered, eredetileg a gyártás kontextusában használták, ma már…