PPC

4 A F I M P R S
4 Adwords kampánystruktúra – Stratégiaalkotás felsőfokon

4 Adwords kampánystruktúra – Stratégiaalkotás felsőfokon

Az utóbbi időben sok kérdést kaptunk arra vonatkozóan, hogy milyen struktúrát válasszon egy hirdető AdWords kampányok/fiókok felépítéséhez. Rengeteg szerkezet létezik, amolyan axiómának számít, hogy ahány kampánymenedzser, annyi Adwords kampánystruktúra. A…

Tovább →
1200 628 Udvarhelyi Ádám
Adwords Használata a “Majd én azt tudom”-on túl

Adwords Használata a “Majd én azt tudom”-on túl

Ahogy az egyszeri vállalkozót elkezdi foglalkoztatni a Google Adwords használata (újabban Google Ads-re keresztelte át a termék nevét a tech óriás), előbb-utóbb szép reményekkel beleveti magát első kampányainak elindításába. És…

Tovább →
1200 628 Marton Evelin
Facebook Hirdetés Típusok

Facebook Hirdetés Típusok

A Facebook fejlesztéseivel néha még kampánymenedzserként is nagyon nehéz lépést tartani - hónapról hónapra jönnek ki az újabb és újabb facebook hirdetés típusok. Sokan ezt tartják a hirdetési rendszer egyik…

Tovább →
1200 628 Udvarhelyi Ádám
Facebook hirdetési trendek 2022 – 5 dolog, amire figyelj

Facebook hirdetési trendek 2022 – 5 dolog, amire figyelj

A Statista Ha ebből a statisztikából indulunk ki, akkor ma már bőven 12 millió AKTÍV hirdető van jelen a platformon -ha belegondolunk már önmagában ez is megmagyarázza az árak emelkedését.…

Tovább →
1200 628 Udvarhelyi Ádám
Facebook Kampány Tervezés – 7 pontos checklist

Facebook Kampány Tervezés – 7 pontos checklist

Az egyszeri online marketinges sokszor csak megkapja a hevenyészett ukázt egy új kampány indítására, összekattintgat valamilyen hirdetést, majd pár hét, ne adj' isten, hónap elteltével ránéz az analitikára, amely sok…

Tovább →
1200 628 Pusztai Petra
Facebook Kampánycélok – ha többre vágysz, mint a „post boost”

Facebook Kampánycélok – ha többre vágysz, mint a „post boost”

Ha fel tudsz sorolni legalább 5 darabot a Facebook kampánycélok közül a “Traffic” (korábban “Website Click”) és a “Conversions” célokon kívül, akkor ez a cikk már nem neked szól. Ha többet gondolkodtál,…

Tovább →
1200 628 Farkas Zsolt
Facebook marketing ötletek

Facebook marketing ötletek

Mivel a marketingesek fizetünk többet érte, ezért egyre jobban megéri optimalizálni - ugyanakkor lássuk be, nem minden hirdető engedhet meg magának profi szakértői csapatokat a céges Facebook marketing menedzselésére. Az…

Tovább →
1200 628 Dr. Kádas Péter
Frequency

Frequency

A frequency jelentése: frekvencia, más szóval gyakoriság és az online display hirdetéseknél használt fogalomról van szó. Ez a rendkívül fontos mutató azt mutatja meg, hogy egy adott hirdetés átlagosan hányszor…

Tovább →
150 150 Haaz Róbert
Impression

Impression

Az impression jelentése az online hirdetések területén az, hogy hányszor jelent meg a hirdetésed egy adott felületen. Mivel egy embernek többször is megjelenhetett  a hirdetésed, a megjelenítés mutató nem azt…

Tovább →
150 150 Udvarhelyi Ádám
Megéri a Google Ads? – Két szakértőnk ízekre szedi a kérdést

Megéri a Google Ads? – Két szakértőnk ízekre szedi a kérdést

A szerzőkről Google Ads — pénznyerő, vagy pénznyelő? Attól függ, hogy... Ma már minden magára valamit is adó cég — legalább — elgondolkodott a Google hirdetések használatán. De a rendszer…

Tovább →
1200 628 Hernádi Máté
Performance

Performance

A performance jelentése magyarul teljesítmény. Egy nagyon széles körben hazsnált fogalomról van szó, lényegében az angol kifejezés egy az egyben meghonosodott a magyar üzleti világban is - létezik azonban az…

Tovább →
150 150 Dr. Kádas Péter
PPC

PPC

A PPC jelentése: Pay-Per-Click, vagyis az online marketing eszköztáron belül a kattintás alapú hirdetési megoldásokat jelenti. A PPC hirdetések lehetővé teszik a vállalkozásoknak, hogy hirdetéseiket elhelyezzék a keresőmotorokban és különböző…

Tovább →
150 150 Udvarhelyi Ádám
PPC hirdetés

PPC hirdetés

A PPC hirdetés jelentése Pay-per-Click, azaz kattintásonkénti fizetés; egy olyan online hirdetési forma, amelynek során a hirdető csak akkor fizet, ha valaki rákattint a hirdetésre. A hirdetési platformok általában egy…

Tovább →
150 150 Dr. Kádas Péter
PPC kampány

PPC kampány

A PPC kampány jelentése: Pay-per-Click, azaz kattintás-alapú kampány. Az online marketingben a kattintás-alapú hirdetési megoldások képezik a gyors és pontos forgalomterelés elsőnek választandó alternatíváját. A PPC hirdetések lehetővé teszik a…

Tovább →
150 150 Dr. Kádas Péter
Reach

Reach

Az online marketingben a reach jelentése: elérés. Ez egy kulcsfontosságú mutató, amellyel a marketingesek nyomon követhetik kampányaik hatékonyságát. A reach azt méri, hogy hány egyedi felhasználó látta a hirdetést, bejegyzést…

Tovább →
150 150 Czire Zsuzsanna
SEO vs PPC – Melyik a nyerő stratégia? [Infografika]

SEO vs PPC – Melyik a nyerő stratégia? [Infografika]

Sokan gondolkodnak úgy, hogy ha egyszer első helyre kerülnek a keresők organikus találatai között, akkor folyamatos fizetés nélkül is dőlnek a vásárlók/ügyfelek, úgyhogy uccu neki, szóljon a SEO, aztán egy…

Tovább →
1200 628 Dr. Kádas Péter
Írd ide, amit keresel...