PPC

4 Adwords kampánystruktúra – Stratégiaalkotás felsőfokon

Az utóbbi időben sok kérdést kaptunk arra vonatkozóan, hogy milyen struktúrát válasszon egy hirdető AdWords kampányok/fiókok felépítéséhez. Rengeteg szerkezet létezik, amolyan axiómának számít, hogy ahány kampánymenedzser, annyi Adwords kampánystruktúra. A…

Tovább →
1920 1080 Udvarhelyi Ádám

Adwords Használata a “Majd én azt tudom”-on túl

Ahogy az egyszeri vállalkozót elkezdi foglalkoztatni a Google Adwords használata (újabban Google Ads-re keresztelte át a termék nevét a tech óriás), előbb-utóbb szép reményekkel beleveti magát első kampányainak elindításába. És…

Tovább →
1200 628 Marton Evelin

Facebook Hirdetés Típusok

A Facebook fejlesztéseivel néha még kampánymenedzserként is nagyon nehéz lépést tartani - hónapról hónapra jönnek ki az újabb és újabb facebook hirdetés típusok. Sokan ezt tartják a hirdetési rendszer egyik…

Tovább →
1200 628 Udvarhelyi Ádám

Facebook hirdetési trendek 2022 – 5 dolog, amire figyelj

A Statista Ha ebből a statisztikából indulunk ki, akkor ma már bőven 12 millió AKTÍV hirdető van jelen a platformon -ha belegondolunk már önmagában ez is megmagyarázza az árak emelkedését.…

Tovább →
1200 628 Udvarhelyi Ádám

Facebook Kampány Tervezés – 7 pontos checklist

Az egyszeri online marketinges sokszor csak megkapja a hevenyészett ukázt egy új kampány indítására, összekattintgat valamilyen hirdetést, majd pár hét, ne adj' isten, hónap elteltével ránéz az analitikára, amely sok…

Tovább →
1200 628 Pusztai Petra

Facebook Kampánycélok – ha többre vágysz, mint a “post boost”

Ha fel tudsz sorolni legalább 5 darabot a Facebook kampánycélok közül a “Traffic” (korábban “Website Click”) és a “Conversions” célokon kívül, akkor ez a cikk már nem neked szól. Ha többet gondolkodtál,…

Tovább →
1200 628 Farkas Zsolt

Facebook marketing ötletek

Mivel a marketingesek fizetünk többet érte, ezért egyre jobban megéri optimalizálni - ugyanakkor lássuk be, nem minden hirdető engedhet meg magának profi szakértői csapatokat a céges Facebook marketing menedzselésére. Az…

Tovább →
1200 628 Dr. Kádas Péter

Megéri a Google Ads? – Két szakértőnk ízekre szedi a kérdést

A szerzőkről Google Ads — pénznyerő, vagy pénznyelő? Attól függ, hogy... Ma már minden magára valamit is adó cég — legalább — elgondolkodott a Google hirdetések használatán. De a rendszer…

Tovább →
1200 628 Hernádi Máté

SEO vs PPC – Melyik a nyerő stratégia? [Infografika]

Sokan gondolkodnak úgy, hogy ha egyszer első helyre kerülnek a keresők organikus találatai között, akkor folyamatos fizetés nélkül is dőlnek a vásárlók/ügyfelek, úgyhogy uccu neki, szóljon a SEO, aztán egy…

Tovább →
1200 628 Dr. Kádas Péter
Írd ide, amit keresel...
>