Facebook Hirdetés Típusok
A Facebook fejlesztéseivel néha még kampánymenedzserként is nagyon nehéz lépést tartani - hónapról hónapra jönnek ki az újabb és újabb facebook hirdetés típusok. Sokan ezt tartják a hirdetési rendszer egyik…
A Facebook fejlesztéseivel néha még kampánymenedzserként is nagyon nehéz lépést tartani - hónapról hónapra jönnek ki az újabb és újabb facebook hirdetés típusok. Sokan ezt tartják a hirdetési rendszer egyik…
A Statista Ha ebből a statisztikából indulunk ki, akkor ma már bőven 12 millió AKTÍV hirdető van jelen a platformon -ha belegondolunk már önmagában ez is megmagyarázza az árak emelkedését.…
Az egyszeri online marketinges sokszor csak megkapja a hevenyészett ukázt egy új kampány indítására, összekattintgat valamilyen hirdetést, majd pár hét, ne adj' isten, hónap elteltével ránéz az analitikára, amely sok…
Ha fel tudsz sorolni legalább 5 darabot a Facebook kampánycélok közül a “Traffic” (korábban “Website Click”) és a “Conversions” célokon kívül, akkor ez a cikk már nem neked szól. Ha többet gondolkodtál,…
Mivel a marketingesek fizetünk többet érte, ezért egyre jobban megéri optimalizálni - ugyanakkor lássuk be, nem minden hirdető engedhet meg magának profi szakértői csapatokat a céges Facebook marketing menedzselésére. Az…
A frequency jelentése: frekvencia, más szóval gyakoriság és az online display hirdetéseknél használt fogalomról van szó. Ez a rendkívül fontos mutató azt mutatja meg, hogy egy adott hirdetés átlagosan hányszor…