SEO vs PPC – Melyik a nyerő stratégia? [Infografika]

SEO vs PPC – Melyik a nyerő stratégia? [Infografika]

1024 536 Dr. Kádas Péter

Sokan gondolkodnak úgy, hogy ha egyszer első helyre kerülnek a keresők organikus találatai között, akkor folyamatos fizetés nélkül is dőlnek a vásárlók/ügyfelek, úgyhogy uccu neki, szóljon a SEO, aztán egy hónap múlva túljártunk a sok keményen robotoló láma eszén és vigadunk, míg meg nem halunk. Na, hát ez a kristálytiszta logika annyira ott van, hogy még pont sosem történt meg…

Amit minden SEO szakértő hallott már

Nem egyszer jön hozzánk is olyan olyan megkeresés, hogy “kellene keresőoptimalizálás, de mivel nem értek hozzá, legyen sikerdíjas“… Ha lenne kolléga, akit nem kedvelünk, az ilyen ügyfeleket mind oda küldenénk – ilyen kolléga híján, szinte elviselhetetlen dilemma elé kerülvén végül köszönettel lemondunk e soha vissza nem térő lehetőségről…

Nem mintha fáznánk a technikai részétől, vagy hiányoznának az eszköztárunkból a szükséges SEO eszközök – sokkal inkább az elvárások menedzsmentjét tekintve nem találtunk még rá a megfelelő módszerre. Keresőoptimalizálás területén járatos kollégák napestig tudnának beszélni az eleve hibásan megfogalmazott elvárásokról a SEO-val szemben. A PPC (Pay per Click) ebből a szempontból nekünk egyelőre könnyebben kommunikálhatónak tűnik, ami nem jelenti azt, hogy ne foglalkoznánk az organic forgalom növelésével, sem azt, hogy egy jó SEO szakértő ne használná ki a fizetett forgalomban rejlő lehetőségeket a saját munkájához.

Infografika döntéshozóknak

Épp ezért – hogy legalább a SEO alapismeretek szintjén képben legyen minden döntéshozó a SEO és a PPC körüli valóságról -, következzen egy infografika – ezúttal nem a marketinges kollégáknak -, hanem azoknak, akik (még) nem feltétlenül tartanak szakmailag bizsergetőnek egy hárombetűs rövidítésekkel lefolytatott beszélgetést.

Arra jó, hogy mindenki értse, hogy a PPC, illetve a SEO-központú marketing stratégiától mit várhat reálisan és milyen formában tudják egymást támogatni, vagy kiegészíteni. Ha nagyobb méretben szeretnéd látni, csak kattints rá és láss csodát! Osszátok-szorozzátok, kellemes elmélkedést rajta!

Köszönet Papp Gábornak a Growthery-től, a pontosításokra vonatkozó javaslataiért!

Ha bármilyen privát, vagy nyilvános, írásos, vagy szóbeli szemléltetési céllal szeretnéd használni ezt az infografikát, akkor ne habozz megtenni! Mindössze annyit kérnénk, hogy ha publikálod egy weboldalon, akkor linkelj vissza arról az oldalról erre. Hogy még egyszerűbb legyen átemelned a saját oldaladra, alább betettük az embed kódot neked:

Beágyazási kód a saját weboldaladra:

Érdekel a véleményed:

Dr. Kádas Péter

Papíron orvos és közgazdász, a valóságban vállalkozó, befektető, Golden Blog Díjas blogger.

Összes bejegyzés tőle:Dr. Kádas Péter

A Marketing Magasiskolája

Heti egy mail, csak az online marketing és az üzleti pszichológia legújabb fogásai.

Contact Us

We'll send you newsletters with news, tips & tricks. No spams here.

    Oszd meg valakivel, akinek jól jöhet:

    RAVASZ TRÜKKÖK HETENTE
    Az online marketing és a befolyásolás pszichológiájának legújabb technikái heti egy emailben.
    Az adataidat SOHA nem adjuk át harmadik félnek, mert az Ördögtől való dolog lenne!
    A LEGFRISSEBB GROWTH HACKING TRÜKKÖK A POSTLÁDÁDBA HETENTE EGYSZER - HOGY NE MARADJ LE A VERSENYTÁRSAK MÖGÖTT!
    RAVASZ TRÜKKÖK HETENTE
    Az online marketing és a befolyásolás pszichológiájának legújabb technikái heti egy emailben.
    Az adataidat SOHA nem adjuk át harmadik félnek, mert az Ördögtől való dolog lenne!
    RAVASZ TRÜKKÖK HETENTE
    Az online marketing és a befolyásolás pszichológiájának legújabb technikái heti egy emailben.
    Az adataidat SOHA nem adjuk át harmadik félnek, mert az Ördögtől való dolog lenne!
    RAVASZ TRÜKKÖK HETENTE
    Az online marketing és a befolyásolás pszichológiájának legújabb technikái heti egy emailben.
    Az adataidat SOHA nem adjuk át harmadik félnek, mert az Ördögtől való dolog lenne!