Facebook Ecommerce – Ker√ľld El A Legnagyobb Bakikat

Facebook Ecommerce – Ker√ľld El A Legnagyobb Bakikat

Facebook Ecommerce – Ker√ľld El A Legnagyobb Bakikat 1024 536 Pusztai Petra

Minden √©vben ŇĎsszel √©s t√©len hevesen d√∂rzs√∂lheti tenyer√©t a Facebook. Hiszen egyre t√∂bben sz√°llnak versenybe a felhaszn√°l√≥k figyelm√©√©rt (no meg persze v√°s√°rl√≥erej√©√©rt) a Black Friday, a Cyber Monday illetve a kar√°csony k√∂zeledt√©vel. Izzanak a Facebook ecommerce kamp√°nyok, mindenki ser√©nyen dolgozik a legt√∂k√©letesebb √©s legt√∂bb vevŇĎt csalogat√≥ hirdet√©sek megkompon√°l√°s√°n.

De a várt eredmény nem jön.

Pont abban az idŇĎszakban, amikor megdr√°gulnak a megjelen√©sek a nagy verseny k√∂vetkezt√©ben, sok hirdetŇĎ hib√°t hib√°ra kezd halmozni. Ennek aprop√≥j√°n most √∂sszeszedtem a leggyakoribb Facebook ecommerce hib√°kat arra az esetre, ha nem csak a j√∂vŇĎ √©vi Black Friday-b√≥l szeretn√©l profit√°lni, hanem m√°r a 2019-esbŇĎl is… MielŇĎtt azonban kives√©zn√©nk a Facebook ecommerce bakikat, fontos, hogy tiszt√°n l√°ssuk azt a folyamatot, ami minden webshop-√ľzemeltetŇĎ alf√°ja √©s omeg√°ja.

Hölgyek, urak, íme a konverziós funnel:

Facebook ecommerce konverziós funnel

facebook ecommerce
Facebook Ecommerce Konverziós Funnel

Vegy√ľk sorra a Facebook ecommerce funnel l√©p√©seit.

ElsŇĎ l√©p√©sk√©nt elkezdj√ľk terelni a hideg forgalmat a webshopra. Min√©l relev√°nsabb a c√©lz√°s, ann√°l kisebb lemorzsol√≥d√°si ar√°nnyal sz√°molhatunk a funnel elej√©n, ugyanakkor ann√°l kisebb k√∂z√∂ns√©geknek fog futni a hirdet√©s√ľnk. √Črdemes kellŇĎ m√©rlegel√©ssel be√°ll√≠tani ezt, mert ha m√°r a TOFU (top of the funnel) f√°zisban sincs kellŇĎ mennyis√©gŇĪ felhaszn√°l√≥, akkor k√©sŇĎbb a remarketing szakaszban nem fogunk tudni megfelelŇĎ m√©retŇĪ k√∂z√∂ns√©ggel tov√°bbhaladni, ugyanakkor ha t√ļl sok irrelev√°ns szemp√°rra k√∂ltj√ľk el a hirdet√©si b√ľdzs√©t, annak nem lesz pozit√≠v hozam√ļ v√©ge.

ūüí° Pro Tipp: hideg c√©lz√°sn√°l az √©rdeklŇĎd√©si kateg√≥ri√°k megad√°sakor ne csak a term√©kedbŇĎl indulj ki, hanem azt is gondold √°t, hogy milyen √©letsz√≠nvonalon √©lŇĎ felhaszn√°l√≥kat szeretn√©l el√©rni. Facebook ecommerce kamp√°nyod sor√°n erre is reflekt√°lj a magatart√°si √©s √©rdeklŇĎd√©si k√∂r√∂k megad√°s√°n√°l (pl. luxusm√°rk√°k ir√°nti √©rdeklŇĎd√©s, gyakori k√ľlf√∂ldi utaz√°sok, √©letesem√©nyek figyelembev√©tele).

Miut√°n elkezdik a userek b√∂ng√©szni a k√ľl√∂nb√∂zŇĎ term√©keket, k√©t opci√≥ van:

  • A term√©ked val√≥ban hi√°nyp√≥tl√≥, a legjobbnak minŇĎs√ľl a versenyt√°rsakhoz k√©pest, √©s a webshopod is m√°sodpercmorzs√°k alatt vezeti v√©gig a felhaszn√°l√≥kat a k√ľl√∂nb√∂zŇĎ oldalakon. √ćgy nem marad k√©rd√©s a c√©lcsoport tagjaiban, gyorsan kos√°rba is pattintj√°k a kiv√°lasztott term√©ket √©s m√°r hanyatt-homlok kattintanak is a checkout-ra. Majd megnyomj√°k a bŇĪv√∂s gombot: Megrendel√©s/V√°s√°rl√°s. (Ez itt a j√≥l meg√©rdemelt v√°llvereget√©s helye. ūüėČ)
facebook ecommerce
√Ātlagos fogyaszt√≥i reakci√≥ a sikeres tranzakci√≥ ut√°n.
  • A m√°sik eset, ha kicsit jobban k√©reti mag√°t a user, ne adj’ isten, √°r√©rz√©keny. √ćgy m√©g ha kos√°rba is teszi a term√©kedet, meggondolja mag√°t, a kurzorral a cs√ļnya, gonosz ‚úĖÔłŹ ikon fel√© veszi az ir√°nyt √©s elhagyja a “kos√°r” oldalt – nincs ugyanis ann√°l kiel√©g√≠tŇĎbb az emberi agy sz√°m√°ra, ha halogathat egy d√∂nt√©st…

N√©zz√ľnk meg n√©h√°ny lehets√©ges okot, hogy mi√©rt nem v√°s√°rolt a l√°togat√≥d, azt√°n mutatom, hogy hogyan lehet ezeket az okokat kezelni:

  • Nem volt kellŇĎen kecsegtetŇĎ √©s meggyŇĎzŇĎ a term√©kkommunik√°ci√≥
  • Van jobb alternat√≠va a piacon (NEM √°r-alternat√≠v√°ra, azaz nem elŇĎny√∂sebb √°rra kell gondolni!)
  • Elrontottad az √°raz√°st – az √°r √©s az √©rt√©k kontextusa nem siker√ľlt j√≥l
  • Magas a sz√°ll√≠t√°s, ut√°nv√©t d√≠ja
  • Lass√ļ volt a webshop bet√∂lt√©si ideje
  • Nem volt reszponz√≠v az oldal
  • Marketingpszichol√≥giai UX hib√°k vannak az oldalon
  • Nem volt biztons√°gos az online fizet√©si rendszer

Pr√≥b√°lj kritikusan, elfogults√°g n√©lk√ľl tekinteni a webshopodra √©s arra a felhaszn√°l√≥i √©lm√©nyre, amit ny√ļjtasz a vevŇĎidnek. Majd m√©rd fel, hogy mi a leges√©lyesebb magyar√°zat a nagy lemorzsol√≥d√°sra. ūüßź

Nyomoz√°s felsŇĎfokon

Ha m√©g biztosabbra szeretn√©l menni, akkor √©rdemes bek√∂tni az oldalba a Hotjart. √ćgy k√©pet kapsz arr√≥l, mit n√©znek meg pontosan a userek. A screen recordinggal ugyanis ki tudod elemezni a webshopon bel√ľli viselked√©s√ľket. Gyakori hiba p√©ld√°ul, hogy a webshop tulajdonosok minden inform√°ci√≥t az oldalra zs√ļfolnak, √©s mivel a l√°togat√≥ v√°s√°rolni j√∂tt, nem pedig GyŇĪrŇĪk Ura hossz√ļs√°g√ļ eposzokat olvasgatni, ink√°bb megteszi ezt m√°shol.

Ha elkezdesz belem√©lyedni a Google Analytics sz√°maiba, akkor pillanatok alatt r√° fogsz j√∂nni, hogy melyik oldalon milyen bounce rate-tel dolgozol, mennyi idŇĎ volt √°tlagosan egy munkamenet, illetve melyek voltak a tipikus kil√©pŇĎ oldalak. Ha ezeket az inform√°ci√≥kat √∂sszegy√ļrod, biztosan szimatot fogsz √©s meg fogod tal√°lni a hib√°t a folyamatban. Keresd a kiugr√≥ √©rt√©keket √©s indulj el azok ment√©n…

Na, de visszat√©rve a funnelre, a kos√°relhagy√°sn√°l m√©g nem kell feladni √©s elengedni a felhaszn√°l√≥kat. Egyr√©szt lehet optimaliz√°lni a checkout oldalt, m√°sr√©szt izz√≠tani kell a remarketing list√°kat. Vissza kell c√©lozni a Facebook ecommerce hirdet√©sekkel azokra, akik ugyan kos√°rba tett√©k a term√©ket, de nem v√°s√°roltak. Ilyenkor √©rdemes nekik valami √ļjat mutatni, √©s nem ugyanarra a term√©koldalra visszavinni ŇĎket, mert az emberi viselked√©s el√©g konzisztens: ugyanarra az aj√°nlatra m√°sodszor is nemet fog mondani. Ha azonban k√©sz√≠tesz ennek a k√∂z√∂ns√©gnek egy olyan landing page-t, amely valamilyen kecsegtetŇĎ aj√°nlattal pr√≥b√°lja ŇĎket meggyŇĎzni, m√°r sokkal jobb es√©lyed van a gyŇĎzelemre. (Ez lehet ak√°r √°rprom√≥ci√≥, egy ingyenes term√©k/ebook a v√°s√°rl√°s mell√©, ingyenes sz√°ll√≠t√°s √©s ut√°nv√©t, stb.) Ha megfejtetted, hogy pontosan mi√©rt morzsol√≥dtak le kor√°bban, akkor mindenk√©ppen erre pr√≥b√°lj reflekt√°lni ezen a m√°sodik landing oldalon. √ćgy √©rheted el, hogy a nap v√©g√©n belŇĎl√ľk is konverzi√≥ legyen. ūüíł

Alapesetben teh√°t ez a kiindul√≥ folyamatunk. Term√©szetesen ez a val√≥s√°gban sok ponton elt√©rhet, t√∂bb l√©pcsŇĎ √©s m√©g t√∂bb el√°gaz√°s is beker√ľlhet a folyamatba. De koncentr√°ljunk most kifejezetten a Facebook ecommerce hirdet√©sek hib√°ira:

Facebook ecommerce hibalista

1. C√©lz√°si hib√°k avagy hogyan tal√°lj minŇĎs√©gi k√∂z√∂ns√©get

A legt√∂bb facebook kamp√°ny sorsa sokszor a c√©lz√°s pontoss√°g√°n √©s relevanci√°j√°n √°ll vagy bukik. Gyakran l√°tok olyan ad seteket, amelyekben t√∂bb milli√≥ fŇĎs, csup√°n demogr√°fiai adatokra alapul√≥ k√∂z√∂ns√©g lett be√°ll√≠tva. Ez egy kiss√© hanyag, vagy azt is mondhatn√°m, hogy nagyk√©pŇĪ gondolkod√°st felt√©telez, hiszen eszerint mindenkinek kellhet a term√©k√ľnk adott korcsoporton bel√ľl – nyilv√°n nem √≠gy van. Az ilyen egy√ľgyŇĪ be√°ll√≠t√°ssal boldog-boldogtalanra k√∂ltj√ľk a p√©nz√ľnket, ami csak √ļgy √∂mlik kifel√© az ablakon, fŇĎleg az ŇĎszi √©s t√©li kamp√°nyidŇĎszakban. ūü§∑

Ha ink√°bb azokra f√≥kusz√°ln√°d a b√ľdzs√©det, akiket t√©nylegesen √©rdekelhet a term√©ked, akkor a Facebook ecommerce kamp√°nyod sor√°n mindenk√©pp tartsd be a k√∂vetkezŇĎket:

Kiz√°r√°s

  • Z√°rd ki mindig az elm√ļlt idŇĎszak v√°s√°rl√≥it. (A term√©k fogyaszt√°si gyakoris√°g√°nak f√ľggv√©ny√©ben hat√°rozd meg, ki az, akinek most nem kell a term√©k, mert nemr√©giben v√°s√°rolt.)

Tesztelés

  • Tesztelj t√∂bb custom audience-t. Ezek ugye azok a Facebook k√∂z√∂ns√©gek, amelyekn√©l nem mi adjuk meg a k√ľl√∂nb√∂zŇĎ c√©lz√°si kateg√≥ri√°kat, hanem az algoritmus egy k√∂z√∂ns√©gbe gyŇĪjti a weboldal-l√°togat√≥kat, e-mail-list√°ink szereplŇĎit, a Facebook vagy Instagram oldalunk k√∂vetŇĎit stb. Ezeket kell haszn√°lnunk a remarketing sor√°n!

‚Ė∂ÔłŹIlyenkor √©rdemes tov√°bbcizell√°lni ezeket a custom audience-eket. P√©ld√°ul a website l√°togat√≥kra b√∂ng√©sz√©si idŇĎ alapj√°n is tudsz szŇĪrni. Teh√°t nem mindenkire c√©lzol, hanem csak azokra, akik a legt√∂bb idŇĎt t√∂lt√∂tt√©k el a webshopodban. Erg√≥ azokra, akiket a legjobban √©rdekelte a term√©ked. Ha azonban mondjuk term√©kkateg√≥ri√°nk√©nt m√°s-m√°s szegmenseknek szeretn√©l kommunik√°lni, akkor haszn√°ld az oldall√°togat√°s alap√ļ c√©lz√°st, √©s √°ll√≠tsd be, hogy csak adott oldal userei ker√ľljenek bele a k√∂z√∂ns√©gbe.

Ezek a k√∂z√∂ns√©gek egyr√©szt jav√≠tj√°k a remarketing list√°id minŇĎs√©g√©t, m√°sr√©szt kiv√°l√≥ alapot jelentenek a hasonm√°s k√∂z√∂ns√©gek l√©trehoz√°s√°hoz.

Hasonmás közönségek

Ha m√°r itt tartunk, √©rdemes a Facebook ecommerce funnel elej√©n nem csak az √°ltalad be√°ll√≠tott, √©rdeklŇĎd√©s alap√ļ k√∂z√∂ns√©get tesztelni, hanem k√≠s√©rletezz b√°tran lookalike k√∂z√∂ns√©gekkel is. Ak√°r a fentebb eml√≠tetteket is pr√≥b√°lhatod, de a v√°s√°rl√≥idb√≥l, kos√°rba tevŇĎidbŇĎl is nyugodtan k√©sz√≠thetsz hasonm√°s k√∂z√∂ns√©get. Min√©l minŇĎs√©gibb a kiindul√≥ k√∂z√∂ns√©ged, ann√°l jobb lesz a hideg lookalike k√∂z√∂ns√©ged minŇĎs√©ge is.

ūüí° Pro tipp: ha m√©g tov√°bb szeretn√©d extr√°zni a c√©lz√°sodat, akkor vond be a v√°s√°rl√≥id √©rt√©k√©t is a c√©lz√°sba. Teh√°t lifetime value alapj√°n k√©sz√≠ts szegmenst a leg√©rt√©kesebb vevŇĎidbŇĎl √©s haszn√°ld ŇĎket szint√©n remarketingben. Hiszen tŇĎl√ľk v√°rhat√≥ a legnagyobb megt√©r√ľl√©s. Valamint nyugodtan k√©sz√≠ts belŇĎl√ľk is lookalike c√©lcsoportot.

2. Optimaliz√°l√°si hib√°k – figyelj a sz√°mokra!

Sokan abba a hib√°ba esnek, hogy egybŇĎl, eszeveszetten v√°s√°rl√°sra akarnak optimaliz√°lni. Ez nem mindig (udvariaskod√°s n√©lk√ľl: szinte sosem) vezet eredm√©nyre, pl√°ne nem hideg c√©lz√°sn√°l.

Optimalizálás konverzióra

Kiz√°r√≥lag olyan konverzi√≥ra √©rdemes optimaliz√°lni a Facebook ecommerce kamp√°nyokat, amelyekbŇĎl m√°r a Facebook pixel legal√°bb 500 eventet regisztr√°lt, √©s amelyek kellŇĎen gyakoriak. Teh√°t amibŇĎl minimum heti 50 event ker√ľl bem√©r√©sre. Ha ez a k√©t felt√©tel nem teljes√ľl p√©ld√°ul a “v√°s√°rl√°s” eventre, akkor l√©pj egyet vissza, √©s optimaliz√°lj kos√°rba t√©telre. Amint szaporodik a kos√°rba t√©telek sz√°ma, sz√©pen emelkedni fog a v√°s√°rl√°sok√© is, √©s – forgalom f√ľggv√©ny√©ben – r√∂vid idŇĎn bel√ľl m√°r √°t is v√°lthatsz a v√°s√°rl√°s alap√ļ optimaliz√°ci√≥ra.

Bid stratégia

A másik gyakori hiba, amikor nem hatékony a bid stratégia. Ha beállítasz egy target costot (átlagérték, amiért még megéri neked a kiválasztott konverzió), akkor a rendszer arra fog törekedni, hogy ezt az átlagértéket hozza. Lehet, hogy lenne több, jóval olcsóbb konverzió is, de azt nem fogja hozni, mert akkor nem lesz meg az általad megadott target cost.

Ezzel ellent√©tben aj√°nlom a cost capet, ami egy √°tlag felsŇĎ√©rt√©ket jel√∂l. Teh√°t azt tudod szab√°lyozni, hogy √°tlagosan mennyi lehet az a maximum CPA (Cost Per Action), amit hajland√≥ vagy kifizetni. Ebben az esetben nem esel el az olcs√≥ konverzi√≥kt√≥l, m√©gis szab√°lyzod a konverzi√≥s k√∂lts√©ged.

Ha nem tudod meghat√°rozni, hogy neked pontosan mennyi is a re√°lis cost caped, akkor ink√°bb v√°laszd a lowest cost bid strat√©gi√°t felsŇĎ hat√°r n√©lk√ľl. √ćgy a lehetŇĎ legolcs√≥bb konverzi√≥kat fogja neked mindig keresni a rendszer. Csak tartsd szemmel √©s mindig csekkold, hogy a kapott CPA m√©g a te m√©rc√©ddel is alacsony-e. ūüėČ

Ha a megt√©r√ľl√©s kisz√°m√≠t√°s√°ra √©s a kamp√°ny megtervez√©s√©re szeretn√©l seg√≠ts√©g√ľl h√≠vni egy j√≥ Facebook-kalkul√°tort, akkor ne habozz – ingyenes √©s t√∂bb t√≠zezer l√°togat√≥nk haszn√°lta m√°r.

3. Dinamikus remarketing hiánya és hibái Рne tartsd zárva az aranybányát!

Mind k√∂z√ľl a legnagyobb bakl√∂v√©s egy webshop eset√©ben, ha nem alkalmazza a dinamikus marketing adta lehetŇĎs√©geket.

  • Dinamikus remarketing:

Ezzel a Facebook ecommerce kampánybeállítással (Catalog Sales kampány) automatikusan azokat a termékeidet tudod mutatni a remarketing közönségnek, amelyeket korábban megnéztek, vagy akár kosárba is tettek, de nem vásároltak meg.

  • Dinamikus marketing hideg c√©lz√°ssal:

Ebben az esetben a felhaszn√°l√≥k kor√°bbi tev√©kenys√©geit, keres√©seit vagy m√°s oldalakon mutatott √©rdeklŇĎd√©si k√∂reit veszi alapul az algoritmus. EbbŇĎl k√∂vetkezteti ki, hogy a te term√©kportf√≥li√≥d k√∂z√ľl melyek lehetnek azok, amelyek felkelthetik a potenci√°lis v√°s√°rl√≥ √©rdeklŇĎd√©s√©t. Teh√°t itt is a term√©kkatal√≥gusoddal kell dolgozni a hirdet√©sekben.

Ha m√°r a term√©kkatal√≥gusn√°l j√°runk, fontos megeml√≠teni, hogy a dinamikus kamp√°nyok sikere nagyban f√ľgg a katal√≥gus minŇĎs√©g√©tŇĎl. √Črdemes a lehetŇĎ legt√∂bb inform√°ci√≥t felvinni a katal√≥gusba a term√©kekrŇĎl, ellenŇĎrizni az elŇĎn√©zeti k√©pet, valamint azt be√°ll√≠tani, hogy folyamatosan friss√ľlj√∂n a katal√≥gus. Teh√°t ha valamely term√©k p√©ld√°ul elfogyna, nem lenne k√©szleten, akkor azt onnant√≥l kezdve ne mutassa a hirdet√©sekben.

4. M√©r√©s – ami n√©lk√ľl mit sem √©rnek a fenti tan√°csok‚Ķ

M√°r t√∂bbsz√∂r sz√≥ volt r√≥la, de szentelj√ľnk egy kis k√ľl√∂n figyelmet a m√©r√©si be√°ll√≠t√°soknak is. A Facebook Pixel egy esszenci√°lis alkot√≥eleme a sikeres Facebook ecommerce kamp√°nyoknak, √≠gy nagyon fontos a helyes install√°ci√≥.

ūüí°Pro tipp: Amikor csak probl√©m√°ra gyanakszol, haszn√°ld a Facebook Pixel Helper nevŇĪ Chrome bŇĎv√≠tm√©nyt. Seg√≠ts√©g√©vel ellenŇĎrizni tudod a pixel mŇĪk√∂d√©s√©t, √©s hogy a bek√∂t√∂tt eventek aktiv√°l√≥dnak-e val√≥ban a v√°s√°rl√°si folyamat k√ľl√∂nb√∂zŇĎ l√©pcsŇĎin√©l.

√Črdemes param√©terezni a kos√°rba t√©tel, illetve a checkout √©s a v√°s√°rl√°s esem√©nyeit. √ćgy a rendszer √©rz√©keli, hogy milyen t√©tel, milyen mennyis√©gben √©s milyen √©rt√©kben ker√ľlt megv√°s√°rl√°sra. En√©lk√ľl nem fogjuk tudni m√©rni a ROAS-t (Return On Ad Spend), √©s v√©gsŇĎ soron a ROI-t (Return On Investment) sem.

A sikeres Facebook ecommerce titka

A Facebook ecommerce kamp√°nyok vir√°gkorukat √©lik, ugyanakkor Magyarorsz√°gon m√©g mindig nagyon olcs√≥n lehet a Facebook-on¬† hirdetni – √≠gy √©rdemes besz√°llni a versenybe. Ahogy l√°thatod, √∂sszetett gondolkod√°sra van sz√ľks√©g, hiszen sok sebbŇĎl v√©rezhet egy ilyen funnel. De ha a fenti tan√°csokat megfogadod √©s v√©giggondolod a folyamat egyes l√©p√©seit, illetve azt, hogy mikor, kinek √©s mit √©rdemes hirdetni a konverzi√≥ rem√©ny√©ben, akkor biztosan pozit√≠vba fog fordulni a megt√©r√ľl√©s mutat√≥d. ūüďą

Sok kitart√°st, t√ľrelmet √©s eredm√©nyes tesztet k√≠v√°nok! Ha pedig k√∂zben k√©rd√©sed ad√≥dna, ne habozz feltenni a cikk alatt! Ha pedig m√©g a megoszt√°s gombot is megnyomod, akkor ezt a karma egyszer megh√°l√°lja Neked – ki tudja, tal√°n pont egy sikeres Black Friday kamp√°nnyal… ūüėČ

√Črdekel a v√©lem√©nyed:

A 7Blog a felhaszn√°l√≥i √©lm√©ny fokoz√°s√°nak √©rdek√©ben s√ľtiket alkalmaz, melyet a honlap haszn√°lat√°val √Ėn tudom√°sul vesz.
BŇĎvebben
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
modal close image
modal header

Pénztárcahizlaló Adventi Naptár

December 1.

Valami a kosárban ragadt? Ha a szokásos 1 helyett 3 e-mailben hívod fel erre a vásárlód figyelmét, 69%-kal több megrendelésre számíthatsz.

√Črdekel a v√©lem√©nyed:

modal header

Pénztárcahizlaló Adventi Naptár

December 2.

A Google-keresések fele 4 vagy még annál is több szóból áll.

√Črdekel a v√©lem√©nyed:

modal header

Pénztárcahizlaló Adventi Naptár

December 3.

A hideghívás mint sales módszer csak 2,5%-os sikerrel pörög.

√Črdekel a v√©lem√©nyed:

modal header

Pénztárcahizlaló Adventi Naptár

December 4.

Te hogyan √©red el, hogy r√©gi vevŇĎid √ļjra n√°lad k√∂ssenek ki? Az emberek 66%-a szerint erre nincs jobb eszk√∂z az e-mailn√©l.

√Črdekel a v√©lem√©nyed:

modal header

Pénztárcahizlaló Adventi Naptár

December 5.

Mindenki mobilozik k√∂r√ľl√∂tted az √ľzletben? Lehet, hogy √©pp abba a 65%-ba tartoznak, akik rendszeresen √∂sszehasonl√≠tj√°k a boltban l√°tott √°rakat az online √°rakkal.

√Črdekel a v√©lem√©nyed:

modal header

Pénztárcahizlaló Adventi Naptár

December 6.

A t√°rgysorban emojit haszn√°l√≥ m√°rk√°k 56%-a jobban teljes√≠t az e-mail-megnyit√°sok ter√©n, mint a sima t√°rgysort haszn√°l√≥ ‚Äút√°rsaik‚ÄĚ.

√Črdekel a v√©lem√©nyed:

modal header

Pénztárcahizlaló Adventi Naptár

December 7.

A legjobb tartalommarketing form√°tumok bizony√≠tottan az √ľgyf√©l tesztimoni√°lok √©s az esettanulm√°nyok.

√Črdekel a v√©lem√©nyed:

modal header

Pénztárcahizlaló Adventi Naptár

December 8.

A keresztnevet is tartalmazó tárgysorral ellátott e-maileket 22%-kal gyakrabban nyitják meg.

√Črdekel a v√©lem√©nyed:

modal header

Pénztárcahizlaló Adventi Naptár

December 9.

Az exit-intent technológiák e-mail-feliratkozóvá konvertálják az oldalról kilépni szándékozók 2-4%-át.

√Črdekel a v√©lem√©nyed:

modal header

Pénztárcahizlaló Adventi Naptár

December 10.

A hi√°nyra, s√ľrgŇĎss√©gre vagy exkluzivit√°sra utal√≥ utal√≥ t√°rgysor 22%-kal magasabb megnyit√°si r√°t√°val j√°r.

√Črdekel a v√©lem√©nyed:

modal header

Pénztárcahizlaló Adventi Naptár

December 11.

Az erŇĎteljes vizu√°lis tartalom (pl. vide√≥k) haszn√°lata a landing oldalon √°tlagosan 86%-kal n√∂veli a konverzi√≥s ar√°nyt.

√Črdekel a v√©lem√©nyed:

modal header

Pénztárcahizlaló Adventi Naptár

December 12.

A 2000-es √©vekben sz√ľletettekbŇĎl az utaz√°s (59%), a buli (56%) √©s az √©tkez√©s (29%) t√©mak√∂r v√°lt ki leggyakrabban FOMO-√©rz√©st.

√Črdekel a v√©lem√©nyed: