Magyarországon, amikor az online hirdetések büdzséjére terelődik a szó, akkor a legtöbb cég nem látja a pontos összefüggést a büdzsé és várható árbevétel-növekedés között. Pedig sok esetben egy egyszerűbb matek után ki lehetne számolni, hogy mennyit is kell költeni a kívánt cél eléréséért.
A büdzsé tervezése során több mindent kell egyszerre figyelembe venni, mint például
-
Mennyi pénzt kell elkölteni, hogy becsorogjon a tervezett bevétel?
-
Az oldal konverziós rátája mellett mennyi vásárlásra van szükség?
-
Milyenek lesznek a megtérülési mutatók?
-
Ha nem jók a számok, akkor mitévőek legyünk?
Készítettünk egy Facebook hirdetési kalkulátort, mely az első 3 kérdést biztosan megválaszolja. Ha tudod, hogy mennyi bevételt szeretnél, ismered a számaidat (CTR, CPM, konverziós ráta), akkor pontosan ki lehet számolni, hogy mennyit kellene költened ahhoz, hogy elérd a kívánt célt.
Amennyiben a valóság elmarad a várakozásoktól, akkor a legfontosabb kérdés, hogy tudod-e, hogy min kell javítani egy jobb eredményhez? A Facebook hirdetési kalkulátor többnyire erre is választ ad, sőt, a megtérülést is kiszámolja neked!
- 15Megosztás
- 9Facebook
- 4Twitter
- Facebook Messenger
- 2WhatsApp