Facebook Hirdetési Kalkulátor – Számold ki a Facebook büdzsédet

Facebook Hirdetési Kalkulátor – Számold ki a Facebook büdzsédet

Facebook Hirdetési Kalkulátor – Számold ki a Facebook büdzsédet 1024 536 Farkas Zsolt

Magyarországon, amikor az online hirdetések büdzséjére terelődik a szó, akkor a legtöbb cég nem látja a pontos összefüggést a büdzsé és várható árbevétel-növekedés között. Pedig sok esetben egy egyszerűbb matek után ki lehetne számolni, hogy mennyit is kell költeni a kívánt cél eléréséért.

A büdzsé tervezése során több mindent kell egyszerre figyelembe venni, mint például

  1. Mennyi pénzt kell elkölteni, hogy becsorogjon a tervezett bevétel?

  2. Az oldal konverziós rátája mellett mennyi vásárlásra van szükség?

  3. Milyenek lesznek a megtérülési mutatók?

  4. Ha nem jók a számok, akkor mitévőek legyünk?

Készítettünk egy Facebook hirdetési kalkulátort, mely az első 3 kérdést biztosan megválaszolja. Ha tudod, hogy mennyi bevételt szeretnél, ismered a számaidat (CTR, CPM, konverziós ráta), akkor pontosan ki lehet számolni, hogy mennyit kellene költened ahhoz, hogy elérd a kívánt célt.

Amennyiben a valóság elmarad a várakozásoktól, akkor a legfontosabb kérdés, hogy tudod-e, hogy min kell javítani egy jobb eredményhez? Kalulátorunk többnyire erre is választ ad, sőt, a megtérülést is kiszámolja neked!

Érdekel a véleményed:

Oszd meg valakivel, akinek jól jöhet:

RAVASZ TRÜKKÖK HETENTE
Az online marketing és a befolyásolás pszichológiájának legújabb technikái heti egy emailben.
Az adataidat SOHA nem adjuk át harmadik félnek, mert az Ördögtől való dolog lenne!
A LEGFRISSEBB GROWTH HACKING TRÜKKÖK A POSTLÁDÁDBA HETENTE EGYSZER - HOGY NE MARADJ LE A VERSENYTÁRSAK MÖGÖTT!
Munkanapokon 9.00 és 18.00 óra között elérsz bennünket az alábbi telefonszámon:
RAVASZ TRÜKKÖK HETENTE
Az online marketing és a befolyásolás pszichológiájának legújabb technikái heti egy emailben.
Az adataidat SOHA nem adjuk át harmadik félnek, mert az Ördögtől való dolog lenne!
Elolvastam és megértettem az ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ rendelkezéseit.
RAVASZ TRÜKKÖK HETENTE
Az online marketing és a befolyásolás pszichológiájának legújabb technikái heti egy emailben.
Az adataidat SOHA nem adjuk át harmadik félnek, mert az Ördögtől való dolog lenne!
Elolvastam és megértettem az ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ rendelkezéseit.
RAVASZ TRÜKKÖK HETENTE
Az online marketing és a befolyásolás pszichológiájának legújabb technikái heti egy emailben.
Az adataidat SOHA nem adjuk át harmadik félnek, mert az Ördögtől való dolog lenne!
Elolvastam és megértettem az ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ rendelkezéseit.