facebook

A B D F H I K S T V
A legfejlettebb Facebook célzások

A legfejlettebb Facebook célzások

UPDATE: Sajnos a Facebook célzások 1. részében volt szó az alapokról, az engagement alapú retargeting célzásokról (példákkal tűzdelve), valamint belementünk a direkt célzások mikéntjébe is. De az igazán mély célzásokat…

Tovább →
1200 628 Farkas Zsolt
Brandépítés tartalommarketinggel

Brandépítés tartalommarketinggel

Gucci, Prada, Burberry - mégis mi kerül egy — még oly jó alapanyagokból is készült és mesteri hozzáértéssel megvarrt — szoknyában, blúzban, öltönyben több ezer, néha több tízezer amerikai dollárba?…

Tovább →
1200 628 Kormos Nikolett
DeepFace

DeepFace

Bevezetés a DeepFace-be A DeepFace egy neurális hálózat. Az algoritmus először korrigálja a kép szögeit úgy, hogy a képen a látható arc előre nézzen. A 2D modellezés segítségével a DeepFace először…

Tovább →
150 150 Molnár Erik
Facebook Ecommerce – Kerüld El A Legnagyobb Bakikat

Facebook Ecommerce – Kerüld El A Legnagyobb Bakikat

Minden évben ősszel és télen hevesen dörzsölheti tenyerét a Facebook. Hiszen egyre többen szállnak versenybe a felhasználók figyelméért (no meg persze vásárlóerejéért) a Black Friday, a Cyber Monday illetve a…

Tovább →
1200 628 Pusztai Petra
Facebook Hirdetés Célzása Egy Mesterlövész Pontosságával

Facebook Hirdetés Célzása Egy Mesterlövész Pontosságával

A Facebookon való hirdetés ma már minden komolyabb online marketing stratégia nélkülözhetetlen eleme, azonban nem mindegy, hogy milyen módszerekkel, kinek és milyen céllal hirdetünk. Ha nem is vagy hétpróbás PPC…

Tovább →
1200 628 Haaz Róbert
Facebook Hirdetés Típusok

Facebook Hirdetés Típusok

A Facebook fejlesztéseivel néha még kampánymenedzserként is nagyon nehéz lépést tartani - hónapról hónapra jönnek ki az újabb és újabb facebook hirdetés típusok. Sokan ezt tartják a hirdetési rendszer egyik…

Tovább →
1200 628 Udvarhelyi Ádám
Facebook hirdetési trendek 2022 – 5 dolog, amire figyelj

Facebook hirdetési trendek 2022 – 5 dolog, amire figyelj

A Statista Ha ebből a statisztikából indulunk ki, akkor ma már bőven 12 millió AKTÍV hirdető van jelen a platformon -ha belegondolunk már önmagában ez is megmagyarázza az árak emelkedését.…

Tovább →
1200 628 Udvarhelyi Ádám
Facebook Kampány Csúcsra Járatva – Konverziókövetés 2020

Facebook Kampány Csúcsra Járatva – Konverziókövetés 2020

Egy hatékony facebook kampány létrehozása már egyáltalán nem olyan könnyű mint az ősidőkben. Van azonban egy kampánytípus, mellyel csodákat lehet tenni - amennyiben jól van beállítva. Mivel egy átlagos facebook…

Tovább →
1200 628 Farkas Zsolt
Facebook Kampánycélok – ha többre vágysz, mint a „post boost”

Facebook Kampánycélok – ha többre vágysz, mint a „post boost”

Ha fel tudsz sorolni legalább 5 darabot a Facebook kampánycélok közül a “Traffic” (korábban “Website Click”) és a “Conversions” célokon kívül, akkor ez a cikk már nem neked szól. Ha többet gondolkodtál,…

Tovább →
1200 628 Farkas Zsolt
Facebook marketing ötletek

Facebook marketing ötletek

Mivel a marketingesek fizetünk többet érte, ezért egyre jobban megéri optimalizálni - ugyanakkor lássuk be, nem minden hirdető engedhet meg magának profi szakértői csapatokat a céges Facebook marketing menedzselésére. Az…

Tovább →
1200 628 Dr. Kádas Péter
Facebook trendek 2020 — Azt hiszed, tudod, de tévedsz!

Facebook trendek 2020 — Azt hiszed, tudod, de tévedsz!

A Facebook trendek változnak, ráadásul gyorsabban, mint ahogy képes lennél felfogni. Durva, hogy mennyi vélt vagy valós tudás terjedt el az elmúlt évek alatt a Facebookkal kapcsolatban. Lassan a nagyi…

Tovább →
1200 628 Kormos Nikolett
Hogyan Lehetsz Népszerű A Közösségi Médiában?

Hogyan Lehetsz Népszerű A Közösségi Médiában?

Rengeteget emlegetjük, sokan mégsem tudják pontosan, hogy mi is az az “engagement” és miért is olyan fontos ez a kifejezés a közösségi média dzsungelében. Az “engagement” szót bevonódás-nak lehetne lefordítani magyarra - de…

Tovább →
1200 628 Farkas Zsolt
Influencer Marketing Magyarországon: A Kevesebb Néha Több?

Influencer Marketing Magyarországon: A Kevesebb Néha Több?

Influencer marketing Magyarországon 2016 óta Magyarországon is egyre inkább bevett szokás, egy terméket vagy egy brandet egy influencerrel népszerűsíteni. Ez lászólag no-brainer, hiszen egy influencernek népes követő tábora van, így…

Tovább →
1200 628 Czire Zsuzsanna
Közösségi média marketing tartalom — 2016 legsikeresebbjei

Közösségi média marketing tartalom — 2016 legsikeresebbjei

Van az a mondás, hogy az okos ember mások hibájából tanul, a buta még a sajátjából sem. Ahhoz, hogy okosak lehessünk idei közösségi média tartalom gyártásunk tekintetében, segítségül hívhatjuk a…

Tovább →
1200 628 Kormos Nikolett
SEO vs PPC – Melyik a nyerő stratégia? [Infografika]

SEO vs PPC – Melyik a nyerő stratégia? [Infografika]

Sokan gondolkodnak úgy, hogy ha egyszer első helyre kerülnek a keresők organikus találatai között, akkor folyamatos fizetés nélkül is dőlnek a vásárlók/ügyfelek, úgyhogy uccu neki, szóljon a SEO, aztán egy…

Tovább →
1200 628 Dr. Kádas Péter
Törölt Facebook hirdetési fiókok – Megelőzés és megoldás

Törölt Facebook hirdetési fiókok – Megelőzés és megoldás

FONTOS: Az itt leírtak Facebook hirdetési fiókok letiltására vonatkoznak, nem pedig magán account-ok felfüggesztésére, vagy törlésére! Amennyiben magán felhasználói fiókodat függesztette fel a Facebook, kérlek, fordulj a facebook ügyfélszolgálatához közvetlenül!…

Tovább →
1200 628 Dr. Kádas Péter
Videómarketing – 45 villámkérdés és válasz

Videómarketing – 45 villámkérdés és válasz

Amikor videómarketingről van szó, akkor látszik csak igazán, hogy mekkor a különbség van a hazai vállalatok és a fejlettebb nyugati piacok szereplői között. Itthon a középvállalati mozgóképes tartalmak leginkább a…

Tovább →
1200 628 Dr. Kádas Péter
Írd ide, amit keresel...