Facebook hirdetési trendek 2022 – 5 dolog, amire figyelj
A Statista Ha ebből a statisztikából indulunk ki, akkor ma már bőven 12 millió AKTÍV hirdető van jelen a platformon -ha belegondolunk már önmagában ez is megmagyarázza az árak emelkedését.…
A Statista Ha ebből a statisztikából indulunk ki, akkor ma már bőven 12 millió AKTÍV hirdető van jelen a platformon -ha belegondolunk már önmagában ez is megmagyarázza az árak emelkedését.…
A frequency jelentése: frekvencia, más szóval gyakoriság és az online display hirdetéseknél használt fogalomról van szó. Ez a rendkívül fontos mutató azt mutatja meg, hogy egy adott hirdetés átlagosan hányszor…
Az impression jelentése az online hirdetések területén az, hogy hányszor jelent meg a hirdetésed egy adott felületen. Mivel egy embernek többször is megjelenhetett a hirdetésed, a megjelenítés mutató nem azt…
A PPC jelentése: Pay-Per-Click, vagyis az online marketing eszköztáron belül a kattintás alapú hirdetési megoldásokat jelenti. A PPC hirdetések lehetővé teszik a vállalkozásoknak, hogy hirdetéseiket elhelyezzék a keresőmotorokban és különböző…