performance marketing

Facebook hirdetési trendek 2022 – 5 dolog, amire figyelj

Facebook hirdetési trendek 2022 – 5 dolog, amire figyelj

A Statista Ha ebből a statisztikából indulunk ki, akkor ma már bőven 12 millió AKTÍV hirdető van jelen a platformon -ha belegondolunk már önmagában ez is megmagyarázza az árak emelkedését.…

Tovább →
1200 628 Udvarhelyi Ádám
Frequency

Frequency

A frequency jelentése: frekvencia, más szóval gyakoriság és az online display hirdetéseknél használt fogalomról van szó. Ez a rendkívül fontos mutató azt mutatja meg, hogy egy adott hirdetés átlagosan hányszor…

Tovább →
150 150 Haaz Róbert
Impression

Impression

Az impression jelentése az online hirdetések területén az, hogy hányszor jelent meg a hirdetésed egy adott felületen. Mivel egy embernek többször is megjelenhetett  a hirdetésed, a megjelenítés mutató nem azt…

Tovább →
150 150 Udvarhelyi Ádám
PPC

PPC

A PPC jelentése: Pay-Per-Click, vagyis az online marketing eszköztáron belül a kattintás alapú hirdetési megoldásokat jelenti. A PPC hirdetések lehetővé teszik a vállalkozásoknak, hogy hirdetéseiket elhelyezzék a keresőmotorokban és különböző…

Tovább →
150 150 Udvarhelyi Ádám
Írd ide, amit keresel...