lead generálás

A B C L
A lead generálás célegyenese – 39 tipp a tökéletes űrlaphoz

A lead generálás célegyenese – 39 tipp a tökéletes űrlaphoz

Bevezetés A Lead generálás neurobiológiája Lead generálás űrlapokkal - alapok Trükkök az Űrlap körül Trükkök az űrlap beküldést követően Az űrlapok finomhangolása A lead generálás magasiskolája Összefoglalás Az online B2B…

Tovább →
1200 628 Dr. Kádas Péter
A tíz leggyakoribb B2B marketing betegség

A tíz leggyakoribb B2B marketing betegség

Aki elég régen van a magyar üzleti életben, az biztosan hallotta már azt az idióta örökbecsű gondolatot a B2B marketing mikéntjéről, hogy "A B2B kereskedelem az nem marketinggel működik, hanem…

Tovább →
1200 628 Dr. Kádas Péter
B2B online marketing – Hirdetési trendek 2024

B2B online marketing – Hirdetési trendek 2024

Bár a B2B online marketing stratégiája szerint a hirdetés rendszerint kisebb összegekkel folyik, mint amilyen sebességgel egy sikeres e-commerce vállalkozás égeti a hirdetési büdzsét, ugyanakkor nagyon nem mindegy, hogy mennyiből…

Tovább →
1200 628 Haaz Róbert
CPL

CPL

A CPL jelentése a digitális marketingben Cost per Lead és az egy beérkező inbound lead-re vonatkoztatott megszerzési költséget jelenti. Kizárólag B2B marketingben használatos fogalom. A CPL kiszámítása Az összes marketingre költött…

Tovább →
150 150 Dr. Kádas Péter
Lead

Lead

A lead jelentése: potenciális vásárló a vállalat számára. A lead kifejezés legtöbbször B2B vállalkozásoknál használatos, amennyiben kvalifikációja mind a marketing, mind a sales részéről megtörténik, úgy egy új potenciális ügyfelet…

Tovább →
150 150 Dr. Kádas Péter
Írd ide, amit keresel...