megtérülés

A content marketing megtérülése – Vajon megéri?

A content marketing megtérülése – Vajon megéri?

Sokan már 2014-ben pénzügyileg több, mint egynegyedét költik tartalommarketingre. De vajon megéri? Sokak szerint a legolcsóbb lead generation eszköz, sőt, B2B-ben szinte az egyetlen, amit kisebb cégek profitábilisan tudnak futtatni,…

Tovább →
1200 628 Dr. Kádas Péter
Megéri a Google Ads? – Két szakértőnk ízekre szedi a kérdést

Megéri a Google Ads? – Két szakértőnk ízekre szedi a kérdést

A szerzőkről Google Ads — pénznyerő, vagy pénznyelő? Attól függ, hogy... Ma már minden magára valamit is adó cég — legalább — elgondolkodott a Google hirdetések használatán. De a rendszer…

Tovább →
1200 628 Hernádi Máté
ROAS

ROAS

A ROAS jelentése: a hirdetéseken realizált megtérülsé (Return on Ad Spend). Fontos fogalom a digitális marketing területén, amelyet a hirdetők használnak annak értékelésére, hogy a hirdetéseik mennyire hatékonyak a konverziók…

Tovább →
150 150 Dr. Kádas Péter
Írd ide, amit keresel...