a

7 DIGITS AGENCY

Adatvezérelt online marketing ügynökség

Adatvezérelt

ONLINE MARKETING ÜGYNÖKSÉG

Ahol találkozhattál velünk:

A 7 Digits Growth Marketing Agency minősített Google Adwords Partner

Google Partner logó

ÍGY SEGÍTJÜK ÜGYFELEINK NÖVEKEDÉSÉT:

HA MÁS AD EL ANNAK, AKINEK TE IS ELADHATNÁL

ARRA VAN MEGOLDÁSUNK

…kivéve, ha már leszerződtünk a versenytársaddal!

FÁRADHATATLAN INNOVÁCIÓ

Egy online marketing ügynökség teljesítményét tekintve az optimalizált PPC és a jó konverzió ma már alapkövetelmény. Egy márka sikeréhez azonban ennél több kell: a digitális tér folyamatos újraértelmezése.

JÁTÉKOS MAXIMALIZMUS

Nem mindent éri meg a tökéletességig optimalizálni, de mi ebben vagyunk jók, ezt szeretjük csinálni – olyan sikereket elérni, amire rajtunk kívül csak kevesen képesek.

NÖVEKEDÉS-FÓKUSZ

Mi magunk is vállalkozók vagyunk – az üzleti folyamatok építése és tökéletesítése számunkra soha nem ér véget. Minden eredményünk számunkra egyben egy új kihívás ígérete.

0

Ügyfél

0

Kampány

0

Tesztelt hirdetés

0

Redbull

Módszereink

Pénzt termelő kreatívok

Több ezer hirdetést teszteltünk végig – tudjuk, milyen kreatívok és szövegek működnek az egyes piacokon

Bevált stratégiák

A Google Adwords hirdetések közép- és hosszútávú sikeréhez elengedhetetlen pár kipróbált stratégia

Minőségi forgalom

Az adatelemzés révén tudjuk, milyen forgalom konvertál – a többire nem pazaroljuk az ügyfelek forrásait

Versenytárs elemzés

Egy adatvezérelt digitális marketing ügynökség az ügyfelei versenytársait sem téveszti szem elől – tanulunk tőlük, majd meghaladjuk őket

Megtérülésre fókuszálva

Ügyfeleink költésének megtérülését tekintjük első számú célunknak, ezért az első naptól erre fókuszálunk

Viselkedés pszichológia

A landing oldalak pszichológiai optimalizálása révén maximalizáljuk a konverziót

Ötcsillagos méréstechnika

Amit nem tudsz mérni, azon nem tudsz javítani. Ügyfeleink oldalain a látogatók minden rezdülését mérjük

Adatvezérelt optimalizálás

Automata eszközeink elemzései révén minden hirdetéssel egyre jobb teljesítményre vagyunk képesek

Email és chat marketing

Teljesen automatizált drip marketing engine-ekkel hozzuk vissza a vevőket újra és újra ügyfeleink oldalára

Konverziós dizájn

Az érkező felület konvertáló képessége ugyanolyan fontos, mint a digitális kampányok menedzselése

Heti reporting

Ügyfeleink minden héten megkapják a teljesítmény-riportunkat, melyből kiderül, mekkora hozamot termeltek a hirdetések

Minden az Ügyfélnél

Nem ejtjük túszul Ügyfeleink hirdetési fiókjait és domainjeit – a teljesítményünk révén leszünk nélkülözhetetlenek

Egyetlen kattintásra vagy egy sikeresebb üzlettől

ÜGYFELEINK

CSAPATUNK

Farkas Zsolt online marketing és FB expert
Ügyvezető & Social Media Specialista

Farkas Zsolt

Dr. Kádas Péter online marketing, email, LPO expert
VP & Marketing Pszichológia Specialista

Dr. Kádas Péter

Hernádi Máté profilkép
PPC & mérés specialista

Hernádi Máté

Kormos Nikolett profilkép
Blueprint Certified Facebook Account Menedzser & Szövegíró

Kormos Nikolett

Frakas Flóra grafikus, online marketing expert
Konverziós dizájner és UX specialista

Farkas Flóra

Pusztai Petra, Junior online marketing manager, PPC and copywriter
Blueprint Certified Facebook Specialista

Pusztai Petra

Rottenbacher Tamás, Senior dev and online marketing expert
Senior WP Dev

Rottenbacher Tamás

Schillinger Zsuzsanna online marketing expert
Google Ads Senior Account Menedzser

Schillinger Zsuzsanna

Senior WP Dev

Stotz Balázs

Katona Bianka
Operáció

Katona Bianka

Udvarhelyi Ádám
Google Ads senior account menedzser

Udvarhelyi Ádám

Design és UX

Vidra Réka

GYIK
GYAKRAN INTÉZETT KÉRDÉSEK

...amik benned is felmerülhetnek

+ Hű, ez elég jól hangzik! Hogyan szoktatok nekikezdeni?

Amikor elkezdünk egy új ügyféllel dolgozni, legelőször mindig leásunk a dolgok mélyére, hogy hol is állunk most. Mennyi a website forgalom, a bevétel, mi a forgalom forrása, milyen a retention rate… Aztán megkérdezzük az ügyfelet, hogy hova szeretne eljutni, és ezek alapján állítunk fel egy stratégiát, amit egyetértés esetén beárazunk.

+ Mi van, ha idővel mégsem jönnek a számok?

Az első három hónap teszteléssel szokott eltelni. Ebben az időszakban is vannak már eredmények, de itt az adatgyűjtés az elsődleges cél. Az adatok birtokában pedig elég pontosan meg tudjuk jósolni, hogy milyen számok fognak jönni, és az megéri-e az ügyfélnek. Tévedhetünk 5-10%-ot – felfelé és lefelé is -, de nem tévedünk ötvenet – elvégre adatvezérelt marketinget csinálunk…

+ Hogyan fogom látni az eredményt?

Remélhetőleg úgy, hogy elkezd jobban pörögni a biznisz – végül is erre való egy online marketing ügynökség, nem igaz? Ezen felül 24/7 bármikor beléphetsz a saját céged dashboard-jára, és megnézheted a legfontosabb adatokat, amikre kíváncsi vagy. Hetente ezt azért egy emailben is összefoglaljuk, hogy kényelmesebb legyen.

+ Online hirdetéskezeléssel is foglalkoztok?

Ez az egyik fő tevékenységünk, csak mi több mindenre használjuk a PPC hirdetéseket, nem kizárólag ügyfélszerzésre! A google hirdetés felhasználási lehetőségeiről szóló oldalunkon részleteiben is elmagyarázzuk, mi mindent tud kezdeni egy tapasztalt online marketing ügynökség a budget-tel.

+ Miben vagytok ti mások? Online marketing ügynökség sok van…

Igen, mi is sok-sok kitűnő versenytársat ismerünk! Mi talán három dolgot csinálunk máshogy: Először is, nem nyugszunk bele a legjelentéktelenebb feltételezésekbe sem, mindent mérünk és tesztelünk, néha több száz variációban – így dolgozik egy adatvezérelt marketing ügynökség.

+ Az durva! Nem unjátok?

Egyáltalán nem mert vannak rá olyan automata eszközeink, amivel nem sok online marketing ügynökség rendelkezik – és ez a második dolog, amiben különbözünk: évente egy közepes autó árát költjük el ravasz online marketing eszközökre, melyeket Ügyfeleink kampányaiban használunk.

+ És mi a harmadik ravaszság?

A pszichológia. Komoly eredményeket érünk el a tömeges A/B tesztelések és a befolyásolás pszichológiájának kombinálásával. Ahelyett, hogy fél szívvel kapkodnánk a marketing csatornák között, csúcsra járatjuk azt, amelyik a tesztek alapján a legjobban teljesít. “Sima” kreatív ügynökségektől eltérően egy adatvezérelt digitális marketing ügynökség jobban hisz az előre kiszámított hatásokban és az adatok alapján felépített marketing fogások alkalmazásában.

+ B2B marketinget is csináltok?

Igen, de azt teljesen máshogy kell csinálni, mint mondjuk egy webshopot, és mivel majdnem mindig tartalom generálására, illetve marketing automatizálásra épül, általában komplexebb, hosszabb ideig tart felépíteni és valamivel nagyobb befektetést is igényel. A komplexitása miatt azonban látványosabbak az eredmények is, ezért a B2B marketing örökzöld kedvencünk!

+ Ti lennétek az első online marketing ügynökség az életemben – mire készüljek?

Amire ne készülj, az az, hogy egy csapásra megoldjuk a problémáidat. Egy digitális marketing ügynökség óriási lendületet tud adni egy vállalkozásnak, de együttműködésre és őszinteségre van szükségünk. Ha például nem bírod budget-tel 3-4 hónapig – általában ennyi idő alatt már látszanak az eredmények -, akkor csalódás lesz a vége.

+ Mi van, ha már a konkurenciámnak dolgoztok?

Akkor bizony nagy a baj! 😉 Egyazon iparágban, egyazon piacon csak egy cégnek dolgozhat egy adatvezérelt marketing ügynökség, hiszen kulcsfontosságú üzleti adatokat lát – nekünk sem volna túl etikus közvetlen versenytársakkal egyszerre foglalkoznunk. Meg ugye, ki a fene leli örömét abban, hogy saját magával sakkozik?

+ Azt suttogják, hogy a 7Digits nagyon gyorsan lett a piacvezető. Hogy csináltátok?

Ugyanazt a b2b marketing triumvirátust használtuk, mint az összes b2b ügyfélnél is: tartalommarketing, PPC hirdetések, email marketing. Itt talász egy bővebb leírást az általunk alkalmazott üzleti stratégia részleteiről, itt pedig a leggyakoribb b2b marketing betegségekről.

+ Azt is hallottam, hogy nem vagytok épp a legolcsóbb adatvezérelt marketing ügynökség

Mivel csak senior kollégák dolgoznak nálunk, akiknek a – jellemzően külföldi – továbbképzésére ráadásul folyamatosan költenünk kell, ez a megállapítás valószínűleg igaz. Szerencsére, mivel a marketinget megtérülésre mérik és nem költségre, az ügyfeleinket ez általában a legkevésbé sem érdekli, amikor elkezd hasítani a biznisz.

+ Mit tegyek, ha szeretnék tenni veletek egy próbát?

Érdemes a tervezett kampány-időszakod előtt minimum 3 hónappal felvenned velünk a kapcsolatot, így jobb esély van rá, hogy igent tudunk mondani az együttműködésre. Amúgy meg egyszerűen csak kattints ide és írj nekünk, vagy hívj fel minket.

Egyetlen kattintásra vagy egy sikeresebb üzlettől

google hirdetés és analitika screenshot egy tollat tartó kézzel
PPC TECHNIKÁINK

Így lehet sikeres Google Adwords kampányokat futtani – a B2C és a B2B különbségei

online marketing blog b2b marketing betegség cover
ÍRTA: DR. KÁDAS PÉTER 2017-05-30

Ezek a leggyakoribb hibák, amit B2B cégek elkövetnek a marketingjük során…

online marketing ügynökség
ÍRTA: DR. KÁDAS PÉTER 2017-05-30

Így használd ezeket a pszichológiai építőkockákat üzletfejlesztésre…

Oszd meg valakivel, akinek jól jöhet:

RAVASZ TRÜKKÖK HETENTE
Az online marketing és a befolyásolás pszichológiájának legújabb technikái heti egy emailben.
Az adataidat SOHA nem adjuk át harmadik félnek, mert az Ördögtől való dolog lenne!
A LEGFRISSEBB GROWTH HACKING TRÜKKÖK A POSTLÁDÁDBA HETENTE EGYSZER - HOGY NE MARADJ LE A VERSENYTÁRSAK MÖGÖTT!
Munkanapokon 9.00 és 18.00 óra között elérsz bennünket az alábbi telefonszámon:
RAVASZ TRÜKKÖK HETENTE
Az online marketing és a befolyásolás pszichológiájának legújabb technikái heti egy emailben.
Az adataidat SOHA nem adjuk át harmadik félnek, mert az Ördögtől való dolog lenne!
Elolvastam és megértettem az ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ rendelkezéseit.
RAVASZ TRÜKKÖK HETENTE
Az online marketing és a befolyásolás pszichológiájának legújabb technikái heti egy emailben.
Az adataidat SOHA nem adjuk át harmadik félnek, mert az Ördögtől való dolog lenne!
Elolvastam és megértettem az ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ rendelkezéseit.
RAVASZ TRÜKKÖK HETENTE
Az online marketing és a befolyásolás pszichológiájának legújabb technikái heti egy emailben.
Az adataidat SOHA nem adjuk át harmadik félnek, mert az Ördögtől való dolog lenne!
Elolvastam és megértettem az ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ rendelkezéseit.
Online B2B marketing kurzus
Ingyenes
Öt napos email kurzus az online B2B marketing rejtelmeiről. Hirdetésektől a tartalommarketingig, méréstechnikától az automatizációig.
Az adataidat SOHA nem adjuk át harmadik félnek, mert az Ördögtől való dolog lenne!
Elolvastam és megértettem az ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ rendelkezéseit.
Online B2B marketing kurzus
Ingyenes
Öt napos email kurzus az online B2B marketing rejtelmeiről. Hirdetésektől a tartalommarketingig, méréstechnikától az automatizációig.
Az adataidat SOHA nem adjuk át harmadik félnek, mert az Ördögtől való dolog lenne!
Elolvastam és megértettem az ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ rendelkezéseit.
Facebook Hirdetési Trükkök
Ingyenes
Haladó szintű B2C és B2B hirdetési technikák azoknak, akiknek nem játék a Facebook hirdetéseik teljesítménye...
Az adataidat SOHA nem adjuk át harmadik félnek, mert az Ördögtől való dolog lenne!
Elolvastam és megértettem az ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ rendelkezéseit.
25 Haladó hirdetési technika
Szeretnék elsőként értesülni a 7Blog legújabb cikkeiről.
Esettanulmány
Online marketing
Az adataidat SOHA nem adjuk át harmadik félnek, mert az Ördögtől való dolog lenne!
Elolvastam és megértettem az ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ rendelkezéseit.
MKB Eurolízing
Kérlek add meg, hová küldhetjük az esettanulmányt: