Marketing Alapismeretek – Hogyan dolgozz kevés pénzből?

Marketing Alapismeretek – Hogyan dolgozz kevés pénzből?

Marketing Alapismeretek – Hogyan dolgozz kevés pénzből? 1024 536 Dr. Kádas Péter

Sok induló vállalkozás szembesül azzal, hogy marketing hiányában elmarad az álmok megvalósulása – marketing alapismeretek hiányában évek hosszú sora alatt járják végig a marketing összes alternatíváját, időről-időre belekapva az online marketing valamely divatos formájába, mert “az még mindig viszonylag olcsó”. Aztán persze rájönnek, hogy ha olcsó, akkor nem működik…

A 7Digits-hez beérkező potenciális ügyfelek egy részének mi magunk tanácsoljuk, hogy ne – vagy legalábbis ne a hagyományos modellben – dolgozzanak ügynökséggel, mert a marketingre fordítható erőforrásaik még ehhez is túl alacsonyak. Az ilyen ügyfelek kérdéseiből, dilemmáiból, tévhiteiből gyűjtöttük össze a leggyakoribbakat kérdés-válasz formátumban – és a cikk végére az is kiderül, hogyan lehet kevés pénzből sikeres online marketinget folytatni…

Marketing alapismeretek kisvállalkozásoknak

Szóval lehet kevés pénzből jó marketinget csinálni?

Igen, lehet (mi is megcsináltuk 12 hónap alatt), bár nagyon nem könnyű feladat. A legtöbben nem a pénz, hanem a tudás hiánya és a rossz stratégia miatt sülnek fel vele.

Mit kell stratégiázni, amikor havi 50 ezer forintom is alig van marketingre?

Kevés pénzből a pénzed mellett az időd is komoly erőforrásnak számít, sőt, ha óradíjra kiszámolod, akkor látni fogod, hogy az időd nagyjából tízszer értékesebb, mint az az 50 rugó. E kettő hatékony felhasználása extrém fegyelmezettséget és pontos tervezést kíván meg – ezért kell stratégia.

És milyen stratégiát érdemes alkalmazni ha alig van pénzem?

Nagyon röviden: egyrészt fókuszálni kell egyetlen csatornára és csak elérésre, valamint a hatékonyság növelésére szabad fordítani mind az időt, mind a pénzt, másrészt minőségi tartalmakat kell előállítani. Ez az egyetlen útja egy kisvállalkozásnak kevés pénzből folyamatosan profitábilis marketinget folytatni.

OK, akkor kipróbálok valamit, aztán ha nem megy, akkor kipróbálom a következőt?

Nem, ez olyan lenne, mintha belekezdenél a sportba, aztán ha a második edzésen nem válogattak be az olimpiai keretbe, akkor jöhet a következő sportág… Semmi nem fog működni elsőre. Ha ennyire egyszerű lenne, mindenki ezt csinálná.

Szóval akkor találjam ki, hogy mi fog működni, aztán költsek hirdetésre?

Először csináld meg a házifeladatot: minőségi tartalom (szöveges, vagy vizuális) és csak ez után, második lépésként költs elérésre (azaz hirdetésre). Aztán a harmadik lépésben jön a lényeg: a számok ismeretében csiszold ki a lehető legmagasabb megtérülésig az egészet.

Mi ez a minőség mánia? Tényleg muszáj ezt?

Az online felületeken ma rettenetesen nagy a zaj, az emberek türelme pedig egyre csekélyebb. Egyes egyedül minőséggel tudsz kitűnni, ha valamit annyira jól, vagy olyannyira újszerűen csinálsz, hogy azt a célcsoportod észreveszi, megjegyzi és melléáll. Ha ilyesmit össze bírsz hozni, akkor már csak el kell érned vele a célcsoportot hirdetésekkel.

De hiába költöttem eddig is Facebook hirdetésekre, meg Adwords-re, senki nem vesz tőlem semmit.

 A “hiába költök hirdetésekre” dolog azért van, mert nem hozzáértő csinálta, ezért vagy a hirdetéseid voltak középszerűek és rosszul célzottak, vagy a hirdetések landing oldala (tehát a tartalom) volt retek, vagy – és ez a leggyakoribb – mindkettő vacak volt. A marketing alapismeretek egyik legfontosabb tétele, hogy muszáj költened elérésre, mert ez a marketing funnel eleje, és ezt ma nem nagyon tudod rövid távon másképpen megoldani, csak pénzzel.

De egy facebook oldallal simán elérem az embereket, nem?

De nem ám! Az organikus (ingyenes) elérés a Facebook-on évekkel ezelőtt megszűnt, meghalt, vége van.

És ha mondjuk írnak rólam az újságok?

Akkor aznap majd sokan látogatják meg a honlapodat, de pár óra múlva majd lemegy a nap és jön a másnap… Az online PR-nak is megvan a helye a marketing mixben, de ez egy lépcsővel még odébb lesz neked.

Nekem minőségi termékem / szolgáltatásom van, mégis a sok kóklernek megy jobban – ez miért van?

A “sok kókler” talán sokkal jobb marketingben. A termék/szolgáltatás minősége önmagában még nem elég, azt be is kell tudni mutatni a célcsoportnak.

De én eleve nem tudok olyan olcsón dolgozni, mint a kóklerek, ezért soha nem vesz tőlem senki semmit…

Ez a legolcsóbb ár mítosza, és tök hibás gondolkodás. A 7Digits a piac egyik legdrágább ügynöksége, mégis három-négy hónapos várólistánk van. Gucci, Prada, Burberry, Hermés – sok százezer forintos termékeket adnak el abból, amiből máshol pár ezer forintért is kapsz ezt-azt. Új autót lehet venni 4 millióért is, meg negyvenért is – és veszik mind a kettőt! Jegyezd meg egy életre:

Az ár csak a vásárló által érzékelt szubjektív érték viszonyrendszerében számít alacsonynak, vagy magasnak.

Igen, de ezek nagy brand-ek, amit mindenki ismer – az én márkámat meg senki nem ismeri.

Ez azért van, mert ezek a cégek jól csinálnak valamit, és képesek voltak ezt kommunikálni is a vásárlóiknak. Ami pénzt kerestek, azt visszatolták marketingbe és branding-be hosszú-hosszú éveken, vagy akár évtizedeken át – így nőttek végül nagyra.

Ne bízzak meg inkább egy ügynökséget az egésszel?

Egy marketing ügynökség lényege, hogy egy egész csapat méregdrága profi dolgozik a marketingeden – ezt ki is fogja fizettetni veled az ügynökség. Ha nem fizettetik ki, akkor nem egy egész csapat méregdrága profi fog dolgozni a marketingeden – ez ennyire egyszerű. Minden kiskapu, amit e szabály érvénye alól bármikor a jövőben “feltalálsz”, az az önámítás tankönyvi esete!

De nem lehet, hogy nekem nem is kellenek méregdrága profi marketingesek?

Igen, lehet, hiszen egy ismeretlen brand-et pénz nélkül, csak online csatornákon felfuttatni amúgy is túl könnyű olyasvalakinek, aki ért is hozzá. Sokkalta izgalmasabb lesz olyanokkal, akik ráadásul még nem is profik… Good luck and have fun! 

Meg a szomszéd fiú is ért az Adwordshöz és elvállalja tízezer forintért…

Autót is kapsz tízezer forintért – az más kérdés, hogy meddig jutsz vele. Így van ez a szomszéd fiú által hegesztett hirdetéseiddel is… de legalább Ő a te pénzeden tanulhat, úgyhogy jótékonykodásnak nem rossz, az ifjúságnak valóban kell az önzetlen támogatás (csak ne hívd marketingnek).

De akkor kevés pénzből mégis hogy oldjam meg a marketinget?

Lesznek dolgok, amibe bele kell majd tanulnod.

Jézusom, de nekem erre se időm, se affinitásom…

Ha se pénzed, se időd, se állhatatos szorgalmad nincs, és a marketing alapismeretek terén is lenne mit pótolnod, akkor hadd közöljem én a rossz hírt: neked vállalkozóként csak a hiú remény maradt ebben az életben! Van azonban jó hír is: Ha semmi mást, csak a kiskapuk keresgélésével töltött időt marketingre (igazi, valódi munkára) szánod, máris beljebb leszel…

Na jó, és akkor kezdjek el Adwords tanfolyamra járni?

Nem feltétlenül. Azokat a dolgokat érdemes megtanulnod, amit viszonylag könnyű megcsinálni, de ha más csinálná, akkor sokba kerülne. Ezek jellemzően az időigényes dolgok, például a tartalomgyártás. B2b-ben a szövegírás, b2c-ben a vizuális tartalom előállítása.

És akkor hirdetni is nekem kell?

Három lehetőség van: vagy megcsinálod magad, vagy megbízol vele egy profit, vagy megbízol vele egy amatőrt. Az utolsót nem javaslom, mert csak égeti a pénzedet eredmény nélkül – marad az első két opció…

És mégis hogyan kezdjek neki?

Ha magad csinálod, akkor én a Facebook / Instagramot választanám hirdetésekre, mert annak a hirdetéskezelőjét könnyebb megtanulni, és időről-időre konzultálnék egy felkészült szakemberrel. Az Adwords profi használatához rengeteg gyakorlat kell, amit saját account-on kevés pénzzel soha nem fogsz megszerezni.

És ha b2b-ben vagyok? Ott nem működnek a Facebook hirdetések…

Mi például csak FB hirdetésekkel építettünk fel egy millió dolláros ügynökséget alig másfél év alatt – a megfelelő üzleti stratégia segítségével. Dehogynem működik – ugyanazok az emberek vannak a Facebookon, mint a való életben. Amikor nem működik, akkor azért nem működik, mert épp véletlenül szarul csinálják.

Akkor térjünk vissza a konzultációra – az is elviszi a büdzsém felét, nem?

Ez igaz, de ha duplázod vele a hatékonyságodat, az olyan, mintha 50 ezer forint helyett 100-al dolgoznál havonta… A konzultáció pedig csak egyszeri alkalom, egyetlen egyszer fizeted ki. Valahogy így gondolkodj:

marketing alapismeretek arról, hogy mit csinálj és mit ne csinálj - táblázat

Marketing alapismeretek – Hogyan dolgozz limitált büdzsével?

És mit ne csináljak?

Ne aprózd szét a korlátozott erőforrásaidat, hanem koncentrálj egyetlen csatornára és célcsoportra. Ezen felül ne csinálj semmit csak azért, mert könnyű megcsinálni, vagy könnyűnek tűnik.

Nem azt kell csinálnod, ami könnyű, hanem azt, ami vásárlókat és árbevételt hoz a konyhára és a végén profitot termel.

Akkor ne legyen Facebook oldalam se?

Amíg kicsi vagy, addig abszolút ne! Az organikus elérése nulla, és vagy töltöd minőségi tartalommal, meg hirdeted orrba-szájba, vagy ott fog árválkodni 67 követővel, ékes bizonyítékául annak, hogy száz dologba belekaptál, de egyiket sem tudtad rendesen csinálni…

De nektek is van facebook oldalatok…

Ez igaz, de nekünk 20 vérprofi marketing szakemberünk is van, piaconként havi sok százezer forintos hirdetési büdzsénk, díjaink, nemzetközi minősítéseink, meg egyenként is 5-10 év tapasztalatunk…

És ha SEO-val próbálkoznék? Az ingyen van…

Erről az “a SEO ingyen van” kérdésről azért előbb kérdezz meg pár SEO ügynökséget… Nincs ingyen, és csak közép- és hosszú távon van eredménye. Az organikus forgalom valóban nagyon fontos, később majd kell is erre költened – de az elején gyors pénzre van szükséged, amit visszaforgathatsz a cégedbe és főleg gyors információra, ami alapján hatékonyabban (olcsóbban) szerezhetsz új ügyfeleket.

Akkor hirdessek, meg gyártsak tartalmakat és ennyi?

Elképzelhető, hogy ezzel már látni fogsz eredményeket, de ha nem, az sem tragédia. Amikor a tartalmakat és a hirdetéseket megkérdőjelezhetetlen minőségben tolod, akkor ráállhatsz a kiegészítő csatornákra is, ilyen például az organikus forgalmat erősítő SEO, vagy az email. Itt találsz email marketing témakörben egy csomó anyagot.

Az email nem a múlt század? Akkor már miért nem chat?

Az email még mindig a legmagasabb megtérülést biztosító csatorna. Majdnem teljesen ingyenes és teljesen automatizálható. A chat marketing egy fokkal komplexebb, de ha a számok azt mutatják, akkor akár arra is fókuszálhatsz – a lényeg, hogy egyszerre egy dolgot csinálj, de azt nagyon-nagyon jól és ne azért csináld, mert épp divatos, vagy könnyű, hanem azért, mert pénzt hoz!

És mi a baj a chat marketinggel?

Az égadta világon semmi. A chat-et vagy botokkal oldod meg, vagy kell mögé ügyfélszolgálat – mindegyiknek megvan az előnye és a hátránya. Mi azért nem ezt használjuk, mert nekünk az email jobban működik – leteszteltük, megmértük, és a számok alapján döntöttünk.

Nem lenne egyszerűbb felvennem egy marketingest? Az majd megoldja.

Ha a marketingesed – mondjuk félállásban – csak havi 250 ezer forintot visz el, és a hirdetési büdzséd marad 50 ezer forint, akkor van egy 1:5 Working / Non-working arányod.

Micsodám?

Ez azt jelenti, hogy valójában 250 + 50 = 300 ezer forintot költesz marketingre, melyből mindössze 50 ezer “dolgozik” neked ügyfél-akvizíciós hirdetési büdzsé formájában, azaz 50 ezer forintnak kellene 2-3-szoros megtérülést biztosítania a teljes 300 ezer forintos költségre.

Ok, és ez olyan nagy probléma?

Nem probléma, mert szimplán lehetetlen: 50 ezer forintnak termelnie kellene 600 – 900 ezer forint közötti profitot. Ez az ötven ezer forintra vetítve 12-18-szoros megtérülést jelentene – ilyet a marketingesek 99,9999%-a nem tud csinálni. Aki tudja, az magának csinálja. Alacsony büdzsénél ugyanezért nem éri meg ügynökséggel sem dolgozni, bár vannak kollégák, akik a W/nW arányt máshogy számolják az online világban.

És ha 150-et költök hirdetésre és 150-ért találok marketingest, az már jó arány?

Szerintem tényleg szánj rá egy délutánt csendes magányodban, hogy végérvényesen megértsd és lelked mélyéig átérezd az összefüggést egy munkavállaló képességei és a fizetési igénye között… Manapság szakácsot sem lehet találni itthon havi félmillió alatt, nem hogy mindenhez értő digitális marketing szuperhőst! Marketing alapismeretek, 1. fejezet: Szerinted, ha a marketinges mindenhez értene, neked húzná az igát havi 150 rugóért?

És mikor lehet saját marketingesem?

Sokkal jobb kérdés, hogy milyen feladatok ellátására veszed majd fel, de ez neked még odébb van. Most inkább koncentrálj a kis büdzséd hatékony elköltésére, és ha felvennél marketingest, azt a pénzt inkább költsd hirdetésre. Saját marketingest majd akkor vegyél fel, ha a büdzséd legalább 6-8-szorosa a bruttó fizetésének.

És ha inkább branding-re költenék? Az ismert márkámhoz meg majd csak úgy tódulnak az emberek…

Gratulálok, az egész online marketingen belül sikerült kiválasztanod a legdrágább, leghosszabb távon megtérülő és egyben legkevésbé mérhető dolgot… Felejtsd el a fizetett branding-et, az tényleg a nagyok játszótere sok százezer, vagy millió dolláros büdzsékkel, branding-re specializált szakemberekkel, ügynökségi támogatással, vagyonokat kereső kreatívokkal.

Na jó, akkor beletanulok mondjuk a tartalomgyártásba. De hogyan csináljam?

Ha cikkeket akarsz írni, akkor itt találsz egy rakás hasznos dolgot a tartalommarketing rejtelmeiről. Vizuális tartalmakhoz, fotózáshoz érdemes keresned egy fotós tanfolyamot. Ma egy jobb okostelefonnal is készíthetőek minőségi képek, azt a pár kiegészítőt pedig, ami nagyon kell, meg tudod majd venni szép lassan. A legfontosabb, hogy érts a jó képek készítéséhez.

Videókkal nem lenne jobb? Mostanában az nagy divat.

Így igaz, sokkal jobban mennek a mozgóképes tartalmak. Sokkal több tudást, esetenként drágább felszerelést és akár stábot is igényelhet, de ha mégis belevágnál, itt van egy kiváló oktató anyag arról, hogy hogyan tudsz egy egyszerű iPhone-nal minőségi videókat készíteni. Az animációs videók még egy működő alternatíva, minden b2b-nek ajánlom, mert mozgókép, mégis viszonylag olcsó – már ameddig ki nem találod, hogy neked pont olyan kell, mint a Jégkorszak, csak legyen valamivel részletgazdagabb…

És mi van, ha így sem megy?

Akkor konzultálsz ügynökséggel, vagy szabadúszó szakértővel újra, mindaddig, amíg ki nem derül, hogy miért nem megy. Az online marketing kemény dió, elsőre általában nem megy senkinek.

És mikor menjek ügynökséghez?

Havi 4-500 ezer forintos büdzsénél már elkezdhetsz részfeladatokat ügynökségre bízni.

Atyaisten, ki költ havi félmilliót marketingre?

Az, akinek nincs havi 5 milliója marketingre…

Komolyan, hogy lehet ennyi pénzt marketingre költeni?

Úgy, hogy az üzleti jellegű képzéseken megtanítják, hogy a marketinget nem költségre, hanem megtérülésre mérjük! Néhány őstehetség vállalkozó erre magától is rájön, akinek meg nem tanították meg és nem is jött rá, az ezt az egész vállalkozósdit eléggé benézte.

És honnan tudom, hogy megtérül majd?

Onnan, hogy kiszámolod. Az online marketingben az a legjobb dolog, hogy teljes egészében mérhető.

Úgy értem, honnan fogom tudni előre, hogy meg fog térülni?

Ha egy befektetésről előre meg lehetne mondani, hogy megtérül-e majd, akkor az ég egy adta világon mindenki abba fektetne… A marketing egy befektetés a saját cégedbe. A kérdésre a rövid válaszom az, hogy előre sehonnan – nekiállsz, mérsz, optimalizálsz; ez a dolgok útja.

És ha keresek ügynökséget, aki sikerdíjasan is vállalja?

Amelyik ügynökség elvállalja a marketinget sikerdíjas alapon, az pont ugyanolyan, mint a bróker, aki összeállít neked egy befektetési portfóliót, úgy, hogy egy fillért sem kell beletenned. A marketing egy befektetés. A befektetést pénzzel játsszák – akármilyen lehangoló, ezt el kell fogadnod.

De miért nem működik a sikerdíj? Igazi win-win, vagy nem?

Nem az. A sikerdíjas marketing abból a tévhitből fakad, hogy

jobb marketing = magasabb árbevétel

Miért, nem ez a helyzet?

Sajnos nem. A marketingen kívül számos dolog van, ami befolyásolja egy cég üzleti sikerét és konkrétan az árbevételét (pláne a profitját). Hibás menedzsment mellett például elmennek az emberek, és nincs, aki megcsinálja a munkát. Ha gyenge a sales, nem tudja zárni a marketing által generált lead-eket. Rossz operations mellett elfogy a cash, és nincs miből terméket előállítani. Ha rossz az árazás, hiába a sok lead, árbevétel ugyan lesz, de nem lesz belőle profit… A lényeg, hogy sem az árbevétel, sem a profit nem kizárólag csak a marketingtől függ.

Akkor miért vállalják mégis sokan sikerdíjjal?

Ennek több oka lehet: kevés az ügyfél és veszteséget próbál minimalizálni az ügynökség. (Az Álmoskönyv szerint azért ha pont egy marketing ügynökségnek nincsenek ügyfelei, az nem túl jó ómen…) Fiatal az ügynökség és marketing alapismeretek híján így próbál meg piacot szerezni (majd rájön, hogy ez vesztes stratégia).

A probléma az egész koncepcióval, hogy az, ami az ügyfélnek “siker”, az nem csak az ügynökségtől függ, vagyis olyan dologtól teszi függővé a saját bevételét, amire nincs közvetlen ráhatása – ezt hívják szerencsejátéknak: Lottó, Kenó, rulett, félkarú rabló, sikerdíjas marketing…

De akkor hogyan szűrhetem majd ki a kókler ügynökségeket?

Minden ügynökségnek hosszú távon érik meg az ügyfelek igazán. Amikor ügynökséget választasz, kérj referencia-kontaktokat és beszélj az adott ügynökség ügyfeleivel. Tényleg beszélj velük, ne elégedj meg azzal, hogy nem jöttek zavarba, amikor kontaktokat kértél.

És hogyan optimalizáljak? Totál kínai nekem ez az egész.

Az optimalizálás legelső lépése a megfelelő méréstechnika. Ha a teljes konverziós tölcsért képes vagy végigmérni, akkor látni fogod, hogy hol van benne a legnagyobb esés. Mindig arra az egy területre kell fókuszálni az erőforrásaidat. A méréstechnikát bármelyik ügynökség, vagy szabadúszó beállítja neked fillérekért, és ha már nem csak találgatod, hanem tudod, hogy mi a baj, akkor utánamehetsz a megoldásnak. Csak azon tudsz ugyanis javítani, amit képes vagy mérni.

Akkor, ha összegyűlt egy-két millió forint, akkor nagy levegő és vágjak bele?

Ezt nem javaslom. Inkább költs kevesebbet, de azt egyenletesen – akár egy évig is. A türelem és az aprólékos elemzés vezetnek a sikerhez, nem az, ha all-int tolsz, aztán kéthavonta cserélsz ügynökséget, vagy marketingest.

És meddig kell hirdetnem?

Amíg a hirdetéseid profitábilisan (2-3-szoros ROI-val) futnak, addig told bele abba a pénzt, mert az még több pénzt hoz. A helyes kifejezés nem a “hirdetned kell”, hanem a “hirdetni szeretnél”, mivel ugye profitot termelsz vele…

Konkrét példát is tudsz mondani, hogy hogy csinálnád kevés pénzből?

Ha 50 ezer forintból kellene megoldanom a marketinget, akkor én is csak hirdetésekre és konzultációra költenék. Hirdetésekre az elérés biztosítása miatt, konzultációra azért, hogy hatékonyabban költsem el a pénzt. Aztán gyártanám a jobbnál jobb tartalmakat orrvérzésig és folyamatosan optimalizálnám a funnel-t ott, ahol épp a legjobban ereszt. Digitális tulajdon tekintetében a minimumot tartanám fent – egy landing oldalt, vagy egy blogot – és mindaddig nem lépnék tovább, amíg ezek (számok alapján) nem tökéletesek. Első naptól használnék egy ESP-t (Email Service Provider), hogy legalább gyűljenek a feliratkozók, és amit csak lehet, azt automatizálnék.

És melyik csatornán hirdetnél?

Kipróbálnék többet is, bár itt azért már vannak szabályok. Például ha a termék/szolgáltatás komoly vásárlói problémát old meg (például kazán szerelés, egészségügyi szolgáltatások), akkor sanszos, hogy a keresőmarketing működne nagyon hatékonyan. Ha kisebb a “pain”, vagy edukálni kell a piacot az értékesítéshez, akkor egy szűken célzott FB hirdetés talán jobb választás. De nem a csatorna a lényeg, hanem a stratégia – azzel érdemes kezdeni.

Hozzátok se menjek el kis büdzsével?

Se hozzánk, se máshoz! Olvasd a blogunkat, azt pont azért írjuk, hogy átadjuk a tudást azoknak, akik egyelőre még konzultáció formájában sem lennének képesek azt megfizetni. Reméljük, segítünk vele, és pár év múlva komoly büdzsén dolgozhatunk együtt veled!

Összefoglalás

Íme a marketing alapismeretek legfontosabbika: nem a technológia, még csak nem is a szakértelem az elsődleges, ami a sikerhez vezet az online marketingben, hanem a szemlélet. A helyes szemléletet kell először elsajátítani és következetesen végrehajtani, ami nagyjából így néz ki:

  1. Az elején vért fogsz izzadni – ne add fel, legyél türelmes és állhatatos; időbe telik, míg rátalálsz a működő online marketing funnel-re és igazán tökéletesre csiszolod.
  2. Figyelj oda a visszajelzésekre – fogd fel úgy, hogy a marketing büdzséddel információt is veszel a piacról. Ha már fizetsz érte, akkor legalább használd fel ezt az információt.
  3. Egyedül a megtérülésre fókuszálj, NE a költségekre!

Sok sikert, remélem segítettek a fenti gondolatok! Ha maradt további kérdés, kommentben örömmel megválaszolom, itt pedig további kreatív ötleteket találtok (angol nyelvű tartalom).

Érdekel a véleményed:

Avatar for Dr. Kádas Péter

Dr. Kádas Péter

Papíron orvos és közgazdász, a valóságban vállalkozó, befektető, Golden Blog Díjas blogger.

Összes bejegyzés tőle:Dr. Kádas Péter

Oszd meg valakivel, akinek jól jöhet:

RAVASZ TRÜKKÖK HETENTE
Az online marketing és a befolyásolás pszichológiájának legújabb technikái heti egy emailben.
Az adataidat SOHA nem adjuk át harmadik félnek, mert az Ördögtől való dolog lenne!
A LEGFRISSEBB GROWTH HACKING TRÜKKÖK A POSTLÁDÁDBA HETENTE EGYSZER - HOGY NE MARADJ LE A VERSENYTÁRSAK MÖGÖTT!
Munkanapokon 9.00 és 18.00 óra között elérsz bennünket az alábbi telefonszámon:
RAVASZ TRÜKKÖK HETENTE
Az online marketing és a befolyásolás pszichológiájának legújabb technikái heti egy emailben.
Az adataidat SOHA nem adjuk át harmadik félnek, mert az Ördögtől való dolog lenne!
Elolvastam és megértettem az ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ rendelkezéseit.
RAVASZ TRÜKKÖK HETENTE
Az online marketing és a befolyásolás pszichológiájának legújabb technikái heti egy emailben.
Az adataidat SOHA nem adjuk át harmadik félnek, mert az Ördögtől való dolog lenne!
Elolvastam és megértettem az ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ rendelkezéseit.
RAVASZ TRÜKKÖK HETENTE
Az online marketing és a befolyásolás pszichológiájának legújabb technikái heti egy emailben.
Az adataidat SOHA nem adjuk át harmadik félnek, mert az Ördögtől való dolog lenne!
Elolvastam és megértettem az ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ rendelkezéseit.
Online B2B marketing kurzus
Ingyenes
Öt napos email kurzus az online B2B marketing rejtelmeiről. Hirdetésektől a tartalommarketingig, méréstechnikától az automatizációig.
Az adataidat SOHA nem adjuk át harmadik félnek, mert az Ördögtől való dolog lenne!
Elolvastam és megértettem az ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ rendelkezéseit.
Online B2B marketing kurzus
Ingyenes
Öt napos email kurzus az online B2B marketing rejtelmeiről. Hirdetésektől a tartalommarketingig, méréstechnikától az automatizációig.
Az adataidat SOHA nem adjuk át harmadik félnek, mert az Ördögtől való dolog lenne!
Elolvastam és megértettem az ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ rendelkezéseit.
Facebook Hirdetési Trükkök
Ingyenes
Haladó szintű B2C és B2B hirdetési technikák azoknak, akiknek nem játék a Facebook hirdetéseik teljesítménye...
Az adataidat SOHA nem adjuk át harmadik félnek, mert az Ördögtől való dolog lenne!
Elolvastam és megértettem az ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ rendelkezéseit.
25 Haladó hirdetési technika
Szeretnék elsőként értesülni a 7Blog legújabb cikkeiről.
Esettanulmány
Online marketing
Az adataidat SOHA nem adjuk át harmadik félnek, mert az Ördögtől való dolog lenne!
Elolvastam és megértettem az ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ rendelkezéseit.
MKB Eurolízing
Kérlek add meg, hová küldhetjük az esettanulmányt:
Fellebbezési minta
Törölt Facebook hirdetési fiók
Az adataidat SOHA nem adjuk át harmadik félnek, mert az Ördögtől való dolog lenne!
Elolvastam és megértettem az ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ rendelkezéseit.
100% Ingyenes letöltés
Kérlek add meg, hová küldhetjük el a fellebbezési mintát: