5 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W Y

CRO

CRO

konverzióoptimalizálás egy rendkívül összetett folyamat, melynek az alapja a mérhetőség megteremtése. Konverziót csakis akkor tudunk mérni, ha a megfelelő konverziós pixelek és kódrészletek a megfelelő helyen vannak a landing oldalon és jól vannak összekötve a hirdetési fiókkal. A Facebook esetében ez a pixel és a pl. “purchase standard event”, a Google Ads esetében pedig a konverziós pixel és az “ecommerce” funkció.

Az jó dolog, hogy pontosan tudjuk mérni a konverziók értékét, de az optimalizálás ehhez képest külön művészet. Amire szükséged van, az egy halom adat, a megfelelő következtetések levonása, valamint kampánymenedzselési és optimalizálási tapasztalat, lehetőleg minél több. Optimalizálni csak bizonyos mennyiségű adat és pszichológiai háttér birtokában lehet és érdemes – ettől olyan speciális tudomány a growth hacking.

150 150 Dr. Kádas Péter
Írd ide, amit keresel...