5 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W Y

Épített URL (Metatag-gelt URL)

Épített URL (Metatag-gelt URL)

Ez teszi lehetővé azt, hogy ha 10 hirdetést tesztelsz mondjuk Facebookon, akkor az Analytics-ban lásd, melyik hozza a konverziókat. Van a Google-nek egy saját URL építője, melyet itt tudsz elérni. Nem egy rakétatudomány felépíteni megfelelően egy linket, csupán arra figyelj, hogy konzisztens módon építsd őket.

“website url” értelemszerű. A “campaign source” mindig az a csatorna, melyen futni fog a hirdetés, vagy poszt. (pl. facebook) A “campaign medium” mondjuk “cpc”, ha fizetett kampányban használod, vagy “email”, ha levelezőlistára küldöd ki. A “campaign name” mindig egyedi, ahogy elnevezed a kampányod. A “campaign content -ben pedig a hirdetéseket különbözteted meg. (pl. ad1, ad2, stb.)

150 150 Dr. Kádas Péter
Írd ide, amit keresel...