Facebook reklám – Az alapok 11 lépésben

Facebook reklám – Az alapok 11 lépésben

Facebook reklám – Az alapok 11 lépésben 1024 576 Pusztai Petra

A 2019-es marketing céljaid között szerepelt, hogy most már végre Te is ringbe szállsz a Facebook felhasználók figyelméért? Szuper jó ötlet! 😉 De azért ne kapkodd el a dolgot…☝️ Nagyon könnyen, nagyon sok pénzt el lehet égetni a hirdetéskezelőben, szóval mielőtt ész nélkül belevetnéd magad az első Facebook reklám gyártásába, olvasd át figyelmesen ezt a cikket, hogy biztosan képbe kerülj a legfontosabb tudnivalókkal.

Figyelem, alapozó tartalom következik! Ha már régi motoros vagy és tudod, hogy mit-merre-meddig, akkor elképzelhető, hogy ez a Facebook hirdetési kalkulátor neked nagyobb hasznodra lesz. Ha azonban érdekelnek az alapok, akkor íme a Facebook reklám gyorstalpalónk neked:

A Facebook reklám háttere

Fontos, hogy megértsd a rendszer működését, mielőtt bármibe is belekezdenél, hiszen csak így fogsz tudni logikailag pontosan felépített kampányokat létrehozni a célközönséged számára. Így emiatt nem tekinthetünk el egy kis elméleti háttértől. Szóval lássuk:

A 6 millió aktív hirdető világszerte egy Facebook reklám aukcióban vesz részt.

Hogy is van ez pontosan?

Az azonos célközönségekre célzó hirdetések versenyeznek ugyanis egymással. Idáig stimt, ugye? A helyzet ott kezd bonyolódni, hogy a Facebook nem csupán kapitalista nézőponttal áll a hirdetésekhez, hanem értéket is szeretne velük teremteni a felhasználói számára. Így egy átlagos aukcióval szemben, fontos észben tartanod, hogy csupán nagy büdzsével még nincs nyert ügyed…

Az algoritmus egy Total value-t számol ugyanis minden hirdetésnek, amiben a büdzséd mellett nagy befolyással bíró tényező a hirdetésed minősége és relevanciája. Vagyis az, hogy a megfelelő közönségnek, a megfelelő üzenetet juttatod-e el a hirdetési szabályzat minden egyes pontját betartva, avagy sem. Nem mellesleg a várható fogyasztói reakciókat és a hirdetési fiók múltbéli adatait is figyelembe veszik a rangsorolásnál, így új fiók lévén még meg kell küzdened az algoritmus bizalmáért. Ha már több sikeres kampány lesz a hátad mögött, tudni fogja a Facebook agya, hogy te bizony értéket teremtesz a célcsoportodnak, így máris megnöveli a hirdetésed Total value-ját, hogy minél előrébb kerülhess a versenyben. Természetesen nem csak a legmagasabb értéket szerző Facebook reklám fog kikerülni a közönség elé, de ennek lesz a legnagyobb elérése, és a legalacsonyabb egységköltsége.

Ha jól teljesít a hirdetésed, akkor valószínűleg magas Total value-t kalkulált neked az algoritmus. De egy fontos dolgot ne felejts el! Sokan beleesnek abba a hibába, hogy a szép számok láttán, rápakolnak egy nagy büdzsét a kampányra, és szépen hátradőlnek – nyugtázván, hogy úgyis jól fut, hadd menjen! 👐 Viszont ez sajnos nem ilyen egyszerű. Óráról órára újabb hirdetések szállnak versenybe ugyanazon közönségek figyelméért, így folyamatosan változhat a pozíciód, semmi sem garantált. Ezért mindig figyelni kell a számok alakulását, és szépen optimalizálni, hogy minél alacsonyabb egységköltségen tudd tartani a kampányodat, a lehető legjobb eredmény elérése mellett.

Nos, ennyit az elméleti háttérről. Vessük is bele magunkat a gyakorlati teendőkbe.

1. Hozd létre a hirdetési fiókot!

Itt két lehetőség közül lehet választani:

  • Létrehozol egy Személyes hirdetési fiókot, amit akkor érdemes választanod, ha egyedül fogsz dolgozni a Facebook reklám gyártásán, illetve kizárólag egy bizniszed van/lesz.
  • Létrehozol egy Business Managert vagy más néven Vállalkozáskezelőt, és azon belül egy hirdetési fiókot. Ezt akkor válaszd, ha többen is szeretnétek hozzáférni a kampányokhoz, illetve nagy eséllyel több hirdetési fiókot és Facebook oldalt is fogtok kezelni. Ne adj’ isten, ügynökség segítségét kéritek a jövőben…

Én mindenképpen az utóbbi opciót választanám, mert ha ma még kicsiben is kezded, ki tudja mit hoz a jövő. Egyszerűbb, ha most létrehozod a Vállalkozáskezelőt és benne a hirdetési fiókot is, hiszen átláthatóbb, könnyebb menedzsmentet biztosít.

A létrehozás pontos lépéseit ezen a linken követheted.

2. lépés: Hozd létre a Facebook Pixelt!

(Erre akkor van szükség, ha van egy épkézláb weboldalad, amit hirdetni szeretnél. Ha nincs, ugorj a 3. lépésre)

A Facebook Pixel – bármilyen ördögien is hangzik – nagyon fontos része lesz a Facebook reklámjaidnak. Ez ugyanis egy a weboldalba és az egyes aloldalakba ágyazható kódrészlet, ami lehetővé teszi a honlapodra érkező forgalom és az ott történő aktivitás mérését. Mi több, a beállított konverziókat ennek segítségével tudod a hirdetéseidhez rendelni. Ami ugye nem hátrány, ha ki szeretnénk deríteni a későbbiekben, hogy melyik hirdetésünk fut jobban, és melyik kevésbé.

Ezen kívül még sok más dolgot tesz lehetővé a Pixel – de mi most maradjunk az alapoknál.

A beállítás technikai lépéseit itt találod, ha segítségre lenne szükséged.

3. lépés: Ismerkedj meg a hirdetési fiókkal!

Miután sikeresen létrehoztad a hirdetési fiókod, valahogy így fogsz kinézni:

facebook reklám

Rengeteg helyre lehet kattintani, rengeteg különböző menüpont kínálkozik, és te azt sem fogod tudni hirtelen, mi a fenét is szeretnél hirdetni. Mielőtt belevetnénk magunkat a kampánykészítésbe, érdemes megérteni, hogyan is épül fel a Hirdetéskezelő.

A könnyebb megértés érdekében időzz el egy picit ezen az ábrán.

A hirdetéskezelő felépítése

Mint láthatod, a hirdetési fiók 3 szintből épül fel: Campaign (Kampány), Ad set (Hirdetéssorozat), Ad (Hirdetés). Minden szinten más-más tényezők beállítására van lehetőséged. A kampány szinten kiválaszthatod, milyen marketing célt szeretnél kiszolgálni a kampánnyal, a hirdetéscsoport szintjén be tudod állítani, hogy kiket és milyen büdzsével valamint időzítéssel szeretnél célozni. Plusz, a hirdetéseid elhelyezését és az optimalizálási beállításokat is itt tudod elvégezni. A harmadik, azaz a hirdetés szintjén pedig logikus módon a kreatívok, a szövegek és a call-to-action gombok kiválasztására lesz lehetőséged.

Fontos infó 1: Egy kampány több hirdetéscsoportot is tartalmazhat, de ügyelj arra, hogy a hirdetéscsoportjaid között ne legyen átfedés a közönségek tekintetében, mert így saját magadnak generálnál konkurenciát az aukcióban. ☝️ Egy kampánycélon belül mindig jól szegmentáld a célcsoportot.

Fontos infó 2: Egy hirdetéscsoport több hirdetéssel is tud futni – ez remek lehetőséget ad a tesztelésre, és arra, hogy a különböző célcsoportjaidnál különböző személyreszabott üzenetekkel kísérletezhess.

4. lépés: Gyárts közönségeket!

Mielőtt belevetnéd magad a hirdetésgyártásba, fontos, hogy átgondold, kiket is szeretnél célozni majd.

A Facebook 3 közönségtípus előállítására ad lehetőséget:

  1. Saved audience/mentett közönség: ide tartozik az összes olyan közönség, ahol te állítod be a különböző demográfiai adatokat, lokációkat és a különböző érdeklődési, viselkedési kategóriákat. Tehát ezek teljesen hideg közönségek. Ide mindenki bekerül, akiről a rendszer úgy gondolja, hogy a Facebookos digitális lábnyoma alapján beleillik az általad kreált kategóriába.
  2. Custom audience/egyedi közönség: ide tartozik minden olyan közönség, amelyet valamilyen korábbi fogyasztói tevékenységre alapozva hozol létre, például: weboldal látogatás, Facebook vagy Instagram oldalon mutatott engagement, videó megtekintés stb. Tehát itt olyan júzerekből tudsz célcsoportot generálni, akik már valamilyen formában interaktáltak a márkáddal.
  3. Lookalike audience/hasonmás közönség: beszédes nevéből is kiderül, hogy egy általad megadott egyéni közönségből kiindulva, hozzájuk hasonló júzereket fog keresni az algoritmus ebbe a közönségbe. Tehát például a weboldal látogatóidhoz hasonló tevékenységet mutató felhasználókat fog keresni, akik még nem jártak az oldaladon, de érdekes lehet nekik.

Most, hogy ismered a választékot, ideje átgondolni, hogy kik lesznek a Facebook reklám célcsoportjai. Menj az Audiences/Közönségek menüpontba és készíts elő különböző célcsoport szegmenseket, hogy tudd tesztelni őket majd az egyes hirdetéscsoportjaidban.

facebook reklám
A Közönségek/Audiences menüpontban hozd létre előre a célcsoportod szegmenseit!

5. lépés: Határozd meg a célod!

Nos, mindent előkészítettünk, csapjunk bele!

A kampány szinten 11 különböző cél közül tudsz választani. Ha a kis info jelre navigálsz, mindegyikről találsz is egy rövid magyarázatot, de vegyük át, mit mikor érdemes használni.

facebook reklám

Nem véletlenül tagolja a rendszer 3 részre a kampánycélokat. Az elsőben olyan lehetőségeket találsz, amelyek a figyelemfelkeltés, márkaépítés fázisát segítik elő, tehát amelyek ahhoz szükségesek, hogy minél több felhasználó megismerjen. Ez a fogyasztói út első állomása.

Awareness fázis

  • Brand awareness: akkor használd, ha azt szeretnéd, hogy minél több olyan embernek mutassa meg a Facebook a hirdetést, akinek érdekes lehet a márkád. Tehát ez a brandépítés hivatalos kampánycélja.
  • Reach: ezt választva arra fog optimalizálni a rendszer, hogy a lehető legtöbb júzert érd el a megadott büdzséből.

Consideration fázis

Ugrunk is a következő fázisra. A Consideration/megfontolás fázisában olyan kampánycélokkal tudsz játszani, amelyek arra hivatottak, hogy valamilyen mikro-elköteleződést tudj kiváltani a felhasználókból. Tehát itt azokra érdemes célozni, akik már ismerhetik a márkádat, nem elsőre találkoznak vele. Hiszen minél jobban ismer egy felhasználó, annál valószínűbb, hogy ki tudod belőle váltani a kívánt engagementet.

  • Traffic: célja, hogy forgalmat vigyen az általad kiválasztott landing page-re vagy weboldalra a lehető legolcsóbb CPC (cost per click)/LPV (landing page view) árán.
  • Engagement: itt 3 opció közül tudsz választani. Lehetőséged van egy már az oldaladon kintlévő posztot hirdetni, egy eseményt promózni vagy a Facebook oldaladnak page lájkot szerezni.
  • App Installs: arra törekszik az algoritmus, hogy olyan júzereket találjon, akiknek érdekes lehet az applikációd, és nagy eséllyel le is töltenék.
  • Video Views: arra történik az optimalizálás, hogy minél többen, minél tovább megnézzék a videódat.
  • Lead generation: leginkább B2B-ben ajánlott hirdetéstípus, mely arra törekszik, hogy egy a Facebookon belül kitölthető gyors kapcsolatfelvételi formot minél többen kitöltsenek. Tehát lead szerzésre alkalmas kampánycél.
  • Messages: azt segíti elő, hogy minél többen írjanak a Facebook oldaladnak üzenetet.

Conversion fázis

És végül elérkezünk a Conversion/konverzió fázisába. Ezeknél a kampánycéloknál kizárólag felmelegített júzerekre érdemes lőni, tehát olyanokra, akik már ismerik a fő értékajánlatodat és már csak egy hajszálra vannak a konverziótól, azaz attól, hogy vásároljanak tőled, vagy igénybe vegyék a szolgáltatásodat. A Facebook reklám e speciális formáját nevezzük Remarketingnek, amikor visszacélzol olyan felhasználókra, akik korábban jártak már a weboldaladon, megnézték a termékeidet, netán kosárba is tettek valamit, stb. (Ugye emlékszel, ilyen közönséget a Custom audience kategóriában tudsz előállítani URL alapján.)

  • Conversion: egy általad kiválasztott eseményre fog optimalizálni a kampány, például vásárlásra, kosárbatételre, letöltésre stb. Mindenképpen szükséged lesz ennél a kampánynál a pontosan bekötött Facebook Pixelre. Technikai útmutatást itt találsz hozzá.
  • Catalogue Sales: ezt akkor tudod használni, ha webshopod van, és szeretnéd a forgalmát fellendíteni. Szükséged lesz hozzá egy pontosan összeállított termékkatalógusra is, amely minden részletet (ár, elérhetőség, mennyiség, kategória stb.) tartalmaz a termékeidről.
  • Store Visits: a hirdetések célja ebben az esetben az lesz, hogy minél többen látogassanak el offline üzleteidbe.

A kampánycél kiválasztásánál mindig fontold meg, hogy melyik fázisban vagy, kikre fogsz célozni. Ha ezt alaposan átgondolod, az már fél siker! 😉

6. lépés: Határozd meg a legfontosabb feltételeket!

Megérkezünk az ad set szintre, vagyis a hirdetéscsoport szintjére.

Közönség

Mivel előre dolgoztál, itt két kattintással már be is tudod húzni az elmentett közönségedet, amire célozni szeretnél. Ha indokolt, játsz a kiszűrés vagy a célcsoport továbbszűkítés lehetőségeivel, hogy ezzel méginkább tudd pontosítani a célzásod. Viszont folyamatosan figyeld az oldalt beépített kalkulátort, nehogy túl szűk vagy túl tág legyen a közönséged. (Minimum pár ezres, maximum pár százezres közönségekkel dolgozz!)

Elhelyezés

Ezt követően ki tudod választani, hogy a Facebook reklám milyen elhelyezésekben jelenjen meg. Ezek közül választhatsz:

  • Facebook: érdemes benthagyni, hiszen a legnagyobb elérés a News feedből érkezik minden esetben. A right coloumn-ot érdemes viszont kivenni, nagyon kiesik a felhasználók perifériájából. Maximum remarketing esetén hagyd bent, amikor már ismerős nekik a terméked, és előbb észreveszik, jobban feltűnik nekik a kisméretű hirdetés.
  • Instagram: leginkább brandépítési céllal használd. De vásárlásösztőnző ereje is lehet a remarketing során, különösen a Story hirdetésnek, ahol egy gyors Swipe up-pal már az online shopodban landol a felhasználó.
  • Audience Network: ide a Facebook által minősített partneroldalak kerülnek. Tehát a Facebookon kívül is meg tud jelenni a hirdetésed, amennyiben ezt az opciót választod. A rendszer mindig nagyon ajánlja, hogy használjuk ezt az elhelyezést, ugyanakkor a forgalom elenyésző százaléka érkezik ezekből a forrásokból…
  • Messenger: itt fontos, hogy átgondold, a júzert mennyire fogja idegesíteni, ha az üzenetei között megjelenik a hirdetésed. Így leginkább ezt is remarketingre ajánlanám, amikor már elfogadóbb, elkötelezettebb a márkád iránt a felhasználó.

Büdzsé és időzítés

Ha ez is megvan, jöhetnek a piszkos anyagiak. Állítsd be mekkora büdzsét szeretnél áldozni az ad set-re. Választhatsz napi költést, de adott időintervallumra is megszabhatod a keretet.

Ezt követően be kell állítani, hogy mettől meddig fusson a Facebook reklám, majd következnek az optimalizálási beállítások.

Figyelem: A Facebook alapbeállítása az 1 hónap. Erre figyeljünk, mert könnyen túlszaladhat az 1 hetesre tervezett kampány.

Optimalizálás

Érdemes mindig a Facebook által felajánlott lehetőségeket meghagyni, ha még nem űzöd a hirdetésgyártó ipart régóta. Azonban, ha további ötletekre lenne ehhez szükséged, itt találsz egy remek összefoglalót arról, hogy melyik kampánycélnál, mire érdemes optimalizálni.

A bid-es résznél pedig szabályozhatod, hogy mennyit ér meg neked egy kattintás/landing page view/konverzió. Itt érdemes meghagyni a lowest cost lehetőséget, mert így az algoritmus arra fog törekedni, hogy a lehető legolcsóbban hozza neked az eredményeket. Ha azonban biztosra szeretnél menni, megadhatsz egy “plafon értéket”, hivatalos nevén, bid cap-et, amellyel megmondod az algoritmusnak, hogy mi az a maximális egységköltség, amit egy kattintásért/landing page view-ért/konverzióért fizetni szeretnél. Vigyázat!☝️ Ha túl alacsonyra állítod be, nem fogja tudni futtatni a hirdetésed a rendszer, mert egyszerűen nem tud olyan alacsony CPA-t (cost per action) produkálni.

7. lépés: Készítsd el a konkrét hirdetéseket!

Az, hogy milyen hirdetésformátumok lesznek számodra elérhetőek az Ad szinten, a kiválasztott kampánycél függvénye. Válassz a megadott lehetőségek közül egyet, és töltsd fel tartalommal.

Ha esetleg kezdetben nem áll rendelkezésedre saját kreatív anyag, akkor ingyenesen tudsz válogatni a Shutterstock beépített böngészőjéből. Ami fontos, hogy tartsd észben a hirdetési szabályzat előírásait, és ne válassz erotikus, sokkoló, félrevezető vagy erőszakot sugárzó kreatívot. 🚫 Valamint maximum 20%-nyi szöveg legyen a képen, de inkább csak 10%. A Facebook szem előtt tartja ugyanis a fogyasztói élményt, és nem szeretné, ha egy szövegtől hemzsegő, nehezen értelmezhető kép landolna a júzerek feedjében.

Ha megvan a tökéletes kreatív, már csak egy jó marketingszövegre lesz szükséged. Mindig gondold át, kire is célzol az adott hirdetéssel, és szabd rájuk az üzenetedet. Ha ez is megvan, válaszd ki a célodnak megfelelő CTA gombot, és már mehet is a jóváhagyatás.

A rendszer ellenőrzi, hogy megfelel-e a Facebook reklám az előírásoknak, és ha igen, már el is indítja a beállított célcsoport körében.

8. lépés: Tesztelj!

Ne feledkezz meg a tesztelésről. Ahogy korábban is szó volt róla, egy ad set-en belül több hirdetést tudsz futtatni, ami remek lehetőséget ad arra, hogy különböző képi és szöveges kombinációkat próbálgass. Kreálj minimum 5-6 verziót egy hirdetéscsoportban, és hagyd, hogy az algoritmus kiderítse, melyik tetszik a legjobban a célközönségednek.

9. lépés: Értelmezd az adatokat!

Elérkeztünk az analitikus skilleket igénylő részhez. Napi szinten érdemes ellenőrizned a Facebook reklám szintjén, hogy az adott költés mellett milyen adatokat produkáltak a hirdetéseid. Kampánycélonként eltérő KPI-okat érdemes szemügyre venni, de minden esetben nézd meg a következőket:

  • Reach: megmutatja, hány egyedi felhasználót ért el a hirdetésed
  • CPM: ezer megjelenés költsége (ideális esetben 1000 Ft alatt)
  • CPC: egy kattintás költsége (ideális esetben 500 Ft alatt)
  • Link CTR: megmutatja, hogy milyen százalékban kattintanak át a hirdetésből a felhasználók (ideális esetben 1,5% felett)
  • Relevance score: ez egy minőségre vonatkozó KPI, ami megmutatja, hogy mennyire tartja relevánsnak az algoritmus a hirdetésed a célcsoport számára (ideális esetben 5 felett)
  • Result: itt mindig arról látsz adatot, amilyen tevékenységre optimalizálsz
  • CPA: az elvárt tevékenység egységköltsége

10. lépés: Optimalizálj, majd tesztelj tovább!

Mivel több hirdetést futtatsz egyszerre, össze tudod hasonlítani őket az adatok alapján. Amelyik olcsóbb eredményeket hoz, illetve magasabb CTR-rel rendelkezik, azt hagyd még futni, a gyengén teljesítőket pedig 1-2 nap után már le is tudod állítani. Továbbá, ha különböző közönségeket tesztelsz, akkor az ad set-ek teljesítményét is össze tudod vetni, és látni fogod, melyik az, amire a nagyobb büdzsét érdemes csoportosítani.

Fontos infó: Mindig figyelj rá, hogy az optimalizálást az algoritmus tanulási folyamata után kezd el! Ezt ki fogja mindig írni, nem magadtól kell kitalálnod, nyugi! 😉

11. lépés: Folyamatosan kutass best practicek, benchmarkok és újdonságok után!

A Facebook reklám rendszere folyamatosan megújul, mindig jönnek új funkciók és best practice-k. Így nagyon fontos, hogy figyelemmel kísérd az újdonságokat, mert könnyen versenyelőnyre tehetsz szert a konkurenciával szemben. Friss infókat – a 7blog mellett 😉 – a hirdetéskezelőben is találsz, de a Socialmediaexaminer blogját is nyugodt szívvel javaslom, ha a külföldi portálok híve vagy.

Summa summarum

A Facebook hirdetéskezelője elsőre ijesztőnek tűnhet, hiszen rengeteg beállítási módot ajánlj fel a rendszer, de nem kell tőle megijedni. Ha végiggondolod, mi a célod a Facebook reklám adta lehetőségekkel, mit szeretnél elérni általa, akkor logikus módon, a struktúrát követve, össze fogod tudni állítani a kampányod. Idővel pedig egyre jobban megismered a rendszer összes csínját-bínját, és egyre kreatívabb, egyre komplexebb koncepciókat tudsz majd kreálni.

Ha pedig már profi vagy, akkor a következő szint, hogy komolyabb Facebook marketing technikákat is kipróbálj! Ha ezekről sem szeretnél lemaradni, kövesd blogunkat, hogy első kézből értesülj az újdonságokról!

Érdekel a véleményed:

RAVASZ TRÜKKÖK HETENTE
Az online marketing és a befolyásolás pszichológiájának legújabb technikái heti egy emailben.
Az adataidat SOHA nem adjuk át harmadik félnek, mert az Ördögtől való dolog lenne!
A LEGFRISSEBB GROWTH HACKING TRÜKKÖK A POSTLÁDÁDBA HETENTE EGYSZER - HOGY NE MARADJ LE A VERSENYTÁRSAK MÖGÖTT!
Munkanapokon 9.00 és 18.00 óra között elérsz bennünket az alábbi telefonszámon:
RAVASZ TRÜKKÖK HETENTE
Az online marketing és a befolyásolás pszichológiájának legújabb technikái heti egy emailben.
Az adataidat SOHA nem adjuk át harmadik félnek, mert az Ördögtől való dolog lenne!
RAVASZ TRÜKKÖK HETENTE
Az online marketing és a befolyásolás pszichológiájának legújabb technikái heti egy emailben.
Az adataidat SOHA nem adjuk át harmadik félnek, mert az Ördögtől való dolog lenne!
Elolvastam és megértettem az ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ rendelkezéseit.
RAVASZ TRÜKKÖK HETENTE
Az online marketing és a befolyásolás pszichológiájának legújabb technikái heti egy emailben.
Az adataidat SOHA nem adjuk át harmadik félnek, mert az Ördögtől való dolog lenne!
Elolvastam és megértettem az ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ rendelkezéseit.
RAVASZ TRÜKKÖK HETENTE
Az online marketing és a befolyásolás pszichológiájának legújabb technikái heti egy emailben.
Az adataidat SOHA nem adjuk át harmadik félnek, mert az Ördögtől való dolog lenne!
RAVASZ TRÜKKÖK HETENTE
Az online marketing és a befolyásolás pszichológiájának legújabb technikái heti egy emailben.
Az adataidat SOHA nem adjuk át harmadik félnek, mert az Ördögtől való dolog lenne!
Elolvastam és megértettem az ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ rendelkezéseit.
Online B2B marketing kurzus
Ingyenes
Öt napos email kurzus az online B2B marketing rejtelmeiről. Hirdetésektől a tartalommarketingig, méréstechnikától az automatizációig.
Az adataidat SOHA nem adjuk át harmadik félnek, mert az Ördögtől való dolog lenne!
Elolvastam és megértettem az ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ rendelkezéseit.
Facebook Hirdetési Trükkök
Ingyenes
Haladó szintű B2C és B2B hirdetési technikák azoknak, akiknek nem játék a Facebook hirdetéseik teljesítménye...
Az adataidat SOHA nem adjuk át harmadik félnek, mert az Ördögtől való dolog lenne!
Elolvastam és megértettem az ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ rendelkezéseit.
25 Haladó hirdetési technika
Szeretnék elsőként értesülni a 7Blog legújabb cikkeiről.
Esettanulmány
Online marketing
Az adataidat SOHA nem adjuk át harmadik félnek, mert az Ördögtől való dolog lenne!
Elolvastam és megértettem az ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ rendelkezéseit.
MKB Eurolízing
Kérlek add meg, hová küldhetjük az esettanulmányt:
Fellebbezési minta
Törölt Facebook hirdetési fiók
Az adataidat SOHA nem adjuk át harmadik félnek, mert az Ördögtől való dolog lenne!
Elolvastam és megértettem az ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ rendelkezéseit.
100% Ingyenes letöltés
Kérlek add meg, hová küldhetjük el a fellebbezési mintát:
Online szövegírás kurzus
Ingyenes
Öt napos email kurzus az online B2B marketing rejtelmeiről. Hirdetésektől a tartalommarketingig, méréstechnikától az automatizációig.
Az adataidat SOHA nem adjuk át harmadik félnek, mert az Ördögtől való dolog lenne!
Elolvastam és megértettem az ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ rendelkezéseit.