Growth Hacking

Growth Hacking

growth hacking kifejezés már 9 éve jelen van a marketing világában, mely evolúciója a következőképpen nézett ki. 2010-ben kitalálta a kifejezést Sean Ellis, aki korábban olyan cégeknél dolgozott marketing vezetőként, mint a Logmein, a Dropbox, vagy az Eventbrite.

Az első pár évben mindenre ez volt a csodagyógyszer, majd következett az a fázis, amikor ez visszaütütt, és elcsépelt bullshit lett belőle.say growth hacking one more time

Napjainkban már azt tapasztalom, hogy kezd lecsapódni a kifejezésnek a valódi üzenete az üzleti életben és elfoglalta méltó helyét a marketing világában is. A growth hacking értelmét elsősorban a szemléletben érdemes keresni, mely hozzá párosul. Másodsorban a growth hacker eszköztárában (mi is több mint 30 speciális szoftverrel dolgozunk), harmadsorban pedig abban, hogy egy growth hacker a marketing funnel egészén dolgozik – nem ritkán a termékbe is beleszólva -, míg jellemzően a hagyományos értelemben vett marketing csupán a funnel elejével foglalkozik általában. (Acquisition, Activation)

150 150 Dr. Kádas Péter
Írd ide, amit keresel...
>