A 7Blog összes cikke
Időrendi sorrendben
A content marketing megtérülése – Vajon megéri?
content marketing megtérülése

A content marketing megtérülése – Vajon megéri?

Sokan már 2014-ben pénzügyileg több, mint egynegyedét költik tartalommarketingre. De vajon megéri? Sokak szerint a legolcsóbb lead generation eszköz, sőt,…

1200 628 Dr. Kádas Péter
Facebook Kampány Csúcsra Járatva – Konverziókövetés 2020
facebook kampány cover sign in Silicon Valley

Facebook Kampány Csúcsra Járatva – Konverziókövetés 2020

Egy hatékony facebook kampány létrehozása már egyáltalán nem olyan könnyű mint az ősidőkben. Van azonban egy kampánytípus, mellyel csodákat lehet…

1200 628 Farkas Zsolt
SEO vs PPC – Melyik a nyerő stratégia? [Infografika]
SEO vs PPC felirat képregényes stílusban

SEO vs PPC – Melyik a nyerő stratégia? [Infografika]

Sokan gondolkodnak úgy, hogy ha egyszer első helyre kerülnek a keresők organikus találatai között, akkor folyamatos fizetés nélkül is dőlnek…

1200 628 Dr. Kádas Péter
Webes Szabványok és Keresőoptimalizálás
webes szabványok háttérkép mátrix

Webes Szabványok és Keresőoptimalizálás

A szabványos weboldalt jobban szereti a Google, egységesebben jelenik meg a különböző böngészőkben, és még a fejlesztés is könnyebbé és…

1200 628 Horváth Sándor
Ügyfélszerzés Okosan – Az elköteleződés folyamata
Az elköteleződés folyamata - két üzletember kezet fog

Ügyfélszerzés Okosan – Az elköteleződés folyamata

Az tavalyi (2017-es) Los Angeles-i  Az ügyfélszerzésnek is megvan a maga kifinomult táncrendje. Ebben a cikkben a konverziós tölcsért bontjuk…

1200 628 Farkas Zsolt
5 Lecke a Legnagyobbaktól – Growth Hacking Konferencia 2017

5 Lecke a Legnagyobbaktól – Growth Hacking Konferencia 2017

Sok marketing konferencia van szerte a világon, de csak egy olyan, amelyiken a világ top tech cégeinél dolgozó digitális marketingvezetők sűrűsége…

1200 628 Farkas Zsolt
13 Pszichológiai Trükk az Email Lista Építéséhez
email marketing pszichológia

13 Pszichológiai Trükk az Email Lista Építéséhez

Múlt héten Los Angeles-ben a Growth Hacker konferencián beszéltem pár kollégával, akikkel jól kitárgyaltuk, hogy miért nem működik sok vállalkozásnak…

1200 628 Dr. Kádas Péter
Így Lehet Több Ezer Feliratkozód – Email Marketing Trilógia 3. rész
email lista építését jelképező szárnyas boríték lila háttér előtt

Így Lehet Több Ezer Feliratkozód – Email Marketing Trilógia 3. rész

Most, hogy a leghatékonyabb marketing email titkos mágiája is a kezedben van, már csak az email lista építése van hátra,…

1200 628 Dr. Kádas Péter
Email Marketing Trilógia 2. rész – A Kiküldés Fortélyai
email marketing tippek egy képregényes piros postaládával és kifelé szálló emailekkel

Email Marketing Trilógia 2. rész – A Kiküldés Fortélyai

A cikk ritkábban landol a Promotions mappában... Amennyiben profibban akarod nyomni, akkor egy tag-based szoftvert válassz, mint a ActiveCampaign (a…

1200 628 Dr. Kádas Péter
A legfejlettebb Facebook célzások
Legfejlettebb Facebook célzások

A legfejlettebb Facebook célzások

UPDATE: Sajnos a Facebook célzások 1. részében volt szó az alapokról, az engagement alapú retargeting célzásokról (példákkal tűzdelve), valamint belementünk…

1200 628 Farkas Zsolt
Email Marketing Trilógia – A Levél Rejtelmei
email marketing levél egy stilizált írógéppel

Email Marketing Trilógia – A Levél Rejtelmei

2021-ben az email volt a harmadik No 1 lead generálási eszköz. Akár B2B-ben, akár B2C-ben seftelsz, ha egy dolog van,…

1200 628 Dr. Kádas Péter
Hogyan Repíthet a Világhírig a Jó Marketing Szlogen?
marketing szlogen egy képregényes szájjal és WOW feliratú szövegbuborékkal

Hogyan Repíthet a Világhírig a Jó Marketing Szlogen?

Gondolj egy ikonikus személyre - mondjuk Marilyn Monroe-ra! Platinaszőke haj, piros rúzs, lenge fehér ruha, amelyet játékosan fellibbent a lágy szellő;…

1200 628 Kormos Nikolett
Facebook Kampánycélok – ha többre vágysz, mint a „post boost”
Facebook kampánycélok

Facebook Kampánycélok – ha többre vágysz, mint a „post boost”

Ha fel tudsz sorolni legalább 5 darabot a Facebook kampánycélok közül a “Traffic” (korábban “Website Click”) és a “Conversions” célokon kívül, akkor…

1200 628 Farkas Zsolt
2×15 Érv Pro és Kontra Céges Blog Témában
céges blog dilemmáit jelképező kéz, mely egy laptop monitorából előbújva a billentyűzeten matat

2×15 Érv Pro és Kontra Céges Blog Témában

Csak februárban öt blog témájú megkeresést kaptunk a 7Digits-nél - ezek alapján a céges blog készítés lett az új Marketing Megváltó.…

1200 628 Dr. Kádas Péter
Tippek, Hogy a Szöveged Kiemelkedjen az Átlagból
marketing szöveg elsőségét szimbolizáló korona egy irathalmon

Tippek, Hogy a Szöveged Kiemelkedjen az Átlagból

Miről szól egy érdekes marketing szöveg? Elsőre talán meglepőnek találod a választ, de Bármiről szólhat! Azt ugyanis, hogy egy reklámszöveg…

1200 628 Kormos Nikolett
A Bounce Rate Sötét Árnya
bounce rate egy képregényes hűlt hely felhővel

A Bounce Rate Sötét Árnya

Azoknak, akik még nem fújják kívülről az online marketing szlenget, a bounce rate magyarul (BR, visszafordulási arány) azt a százalékát…

1200 628 Dr. Kádas Péter
A Marketing Szövegíró 8 Trükkje
marketing szövegíró képességeit jelképező ökölbe szorított kéz, mely egy ceruzát tart

A Marketing Szövegíró 8 Trükkje

Marketing szövegíró szeretnél lenni? Vagy csak alkalmanént írnál pár ütős sort a saját vállalkozásod épülésére? Összeszedtem a legnagyobb szakemberek legjobb…

1200 628 Kormos Nikolett
Hogyan Lehetsz Népszerű A Közösségi Médiában?
közösségi média marketing

Hogyan Lehetsz Népszerű A Közösségi Médiában?

Rengeteget emlegetjük, sokan mégsem tudják pontosan, hogy mi is az az “engagement” és miért is olyan fontos ez a kifejezés a…

1200 628 Farkas Zsolt

AHOL MÉG TALÁLKOZHATSZ VELÜNK

A piros, vagy a kék?

Vágjunk bele

Évtizedek online üzletfejlesztési tapasztalatával, közvetlen piacismerettel hazai pályán és külföldön a legnevesebb vállalatok referenciáival

Még győzködöm magam, csak teljen az idő

Tudj meg többet a Csapatról, az ügyfékkörünkről, minősítéseinkről és a 7Digits által használt 100+ online marketing technológiáról

Írd ide, amit keresel...