Pénztárcahizlaló Adventi Naptár
Valami a kosárban ragadt? Ha a szokásos 1 helyett 3 e-mailben hívod fel erre a vásárlód figyelmét, 69%-kal több megrendelésre számíthatsz.
Pénztárcahizlaló Adventi Naptár
A Google-keresések fele 4 vagy még annál is több szóból áll.
Pénztárcahizlaló Adventi Naptár
A hideghívás mint sales módszer csak 2,5%-os sikerrel pörög.
Pénztárcahizlaló Adventi Naptár
Te hogyan éred el, hogy régi vevőid újra nálad kössenek ki? Az emberek 66%-a szerint erre nincs jobb eszköz az e-mailnél.
Pénztárcahizlaló Adventi Naptár
Mindenki mobilozik körülötted az üzletben? Lehet, hogy épp abba a 65%-ba tartoznak, akik rendszeresen összehasonlítják a boltban látott árakat az online árakkal.
Pénztárcahizlaló Adventi Naptár
A tárgysorban emojit használó márkák 56%-a jobban teljesít az e-mail-megnyitások terén, mint a sima tárgysort használó “társaik”.
Pénztárcahizlaló Adventi Naptár
A legjobb tartalommarketing formátumok bizonyítottan az ügyfél tesztimoniálok és az esettanulmányok.
Pénztárcahizlaló Adventi Naptár
A keresztnevet is tartalmazó tárgysorral ellátott e-maileket 22%-kal gyakrabban nyitják meg.
Pénztárcahizlaló Adventi Naptár
Az exit-intent technológiák e-mail-feliratkozóvá konvertálják az oldalról kilépni szándékozók 2-4%-át.
Pénztárcahizlaló Adventi Naptár
A hiányra, sürgősségre vagy exkluzivitásra utaló utaló tárgysor 22%-kal magasabb megnyitási rátával jár.
Pénztárcahizlaló Adventi Naptár
Az erőteljes vizuális tartalom (pl. videók) használata a landing oldalon átlagosan 86%-kal növeli a konverziós arányt.
Pénztárcahizlaló Adventi Naptár
A 2000-es években születettekből az utazás (59%), a buli (56%) és az étkezés (29%) témakör vált ki leggyakrabban FOMO-érzést.