A Koronavírus gazdasági hatásai - Üzletfejlesztés recesszió idején 🦠

A koronavírus járvány gazdasági hatásai

Üzletfejlesztés és marketing

Recesszióban

A koronavírus világjárvány az előrejelzések szerint olyan mértékű recessziót okoz a világ teljes gazdaságában, melyre korábban még nem volt példa. Ezt az oldalt azért hozta létre a 7digits csapata, hogy online üzletfejlesztési tapasztalatával segítse a magyar vállalatokat átvészelni a krízist és középtávon lehetőséggé fordítani a kényszerű visszaesést.

Hírek, cikkek, elemzések

B2B | Vállalkozás | Konverzió Optimalizálás | Automatizáció | Pszichológia

Legnépszerűbb cikkek

B2B Marketing

Email és Automatizáció

Tartalommarketing

Marketing pszichológia

  • Marketing fogások mikro-elköteleződésekkel

    Marketing PszichológiaSze 18Dr. Kádas Péter

    Sokan csak egy új weboldal elindítását követően, az eredményekkel szembesülve látják be, hogy attól, hogy az oldal jól néz ki, még nem fog pénzt termelni. Más cégeknek meg sokkal kevésbé esztétikus honlapok is ontják a megrendelőket - vagy, ha b2c-ről beszélünk, akkor a vásárlókat. Hogy +

KapcsolódóTartalmak

Az online marketing blog keretein kívül
ITT TALÁLKOZHATSZ MÉG VELÜNK
A 7Blog a felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmaz, melyet a honlap használatával Ön tudomásul vesz.
Bővebben
>