Google Hirdetés Szteroidon

Az adatvezérelt marketing teljes spektruma

0

Elégedett ügyfél

0

Google hirdetés teszt

0

Futtatott kampány

0

Red Bull

Adwords hirdetések

A PPC HIRDETÉSEK 75%-A NULLA EREDMÉNYT TERMEL

A google adwords használata megtanulható, de nagyon nem mindegy, milyen szintű szakember kezeli a hirdetési fiókot. A lelkes amatőrök és a profik összecsapásából ugyanis rendszerint az utóbbiak kerülnek ki győztesen…

google hirdetés hibás beállítása nyomán elfolyó pénzt szimbolizáló csap és a cseppben egy dollár jel
google hirdetés eredményeinek duplázását ünneplő arany kupa
Az adatvezérelt módszer

PONTOS MÉRÉS ÉS GYORS TEMPÓJÚ TESZTELÉS

Ügyfeleinknél havi több tízmillió látogatást elemzünk a teljes konverziós folyamat optimalizálásának érdekében. A gyors tempójú tesztelés révén 6 hónap alatt akár 100%-kal is nőhet a bevétel. Merész állítás? Olvasd el az esettanulmányt egy 90 nap alatt összehozott duplázásról:

Csúcsra járatott optimalizálás

Egy jó vállalkozás megérdemli a tesztelést

Nem lenne jó “kitalálni” az ügyfelek gondolatait? Az adatvezérelt megközelítés pontosan ezt a hatást kelti: a felszínen minden kampány, minden kreatív, minden apró mozdulat sikerrel jár – mivel a tömeges tesztelésnek hála valóban előre tudjuk az eredményt…

…és még sok  inden más:

google hirdetés mérését stilizáló ábra

Minőségi forgalom

Az adatelemzés révén tudjuk, milyen forgalom konvertál – a többire nem pazaroljuk az ügyfelek forrásait

Pénzt termelő kreatívok

Több ezer hirdetést teszteltünk végig – tudjuk, milyen kreatívok és szövegek működnek az egyes piacokon

Versenytárs elemzés

Számos eszközzel monitorozzuk ügyfeleink versenytársait – tanulunk tőlük, majd meghaladjuk őket

Ötcsillagos méréstechnika

Amit nem tudsz mérni, azon nem tudsz javítani. Ügyfeleink oldalain a látogatók minden rezdülését mérjük

Minden az Ügyfélnél

Nem ejtjük túszul Ügyfeleink hirdetési fiókjait és domainjeit – a teljesítményünk révén leszünk nélkülözhetetlenek

Bevált stratégiák

A Google Adwords hirdetések közép- és hosszútávú sikeréhez elengedhetetlen pár kipróbált stratégia

Megtérülésre fókuszálva

Ügyfeleink költésének megtérülését tekintjük első számú célunknak, ezért az első naptól erre fókuszálunk

Landing optimalizálás

A tudomány nem áll meg a google hirdetéseknél; a teljes funnel-t képesek vagyunk optimalizálni

Adatvezérelt optimalizálás

Automata eszközeink elemzései révén minden hirdetéssel egyre jobb teljesítményre vagyunk képesek

Heti reporting

Ügyfeleink minden héten megkapják a teljesítmény-riportunkat, melyből kiderül, mekkora hozamot termeltek a hirdetések

google hirdetés eredményeképpen felszálló vállalkozást szimbolizáló rakéta
Akik megpróbálták

Ügyfeleink véleménye az elért eredményekről

[NEXForms id=”47″ ]

Ügyfeleink

Így csinálunk csodát

1

Audit és kulcsszókutatás

Adwords kampányaink sikerének alapja a múltbéli adatok és a versenytársak részletes elemzése

2

Stratégia és mérési rendszer

A konverziós tölcsér egészét mérjük, így tények alapján dolgozzuk ki a megfelelő stratégiát

3

Hirdetés és tesztelés

Mikrotargetálással és folyamatos teszteléssel a kattintások árát csökkentjük, a minőségüket növeljük

4

Adatvezérelt optimalizálás

A megszerzett adatokat további optimalizálásra és stratégiai döntéstámogatásra használjuk fel

Dr. Kádas Péter online marketing, email, LPO expert
VP, Partner

Dr. Kádas Péter

Farkas Zsolt online marketing és FB expert
CEO, Partner
Farkas Zsolt
Hernádi Máté profilkép
Senior PPC Expert

Hernádi Máté

Kormos Nikolett online marketing ügynökség munkatársa profilkép
Facebook PPC és Tartalommarketing
Kormos Nikolett
Frakas Flóra grafikus, online marketing expert
UX és Design
Farkas Flóra
Pusztai Petra, Junior online marketing manager, PPC and copywriter
Facebook PPC és Social
Pusztai Petra
Schillinger Zsuzsanna online marketing stratéga, 7 Digits B2B online marketing ügynökség
Senior Adwords Specialista
Schillinger Zsuzsa
Rottenbacher Tamás, Senior dev and online marketing expert
Senior Frontend Dev
Rottenbacher Tamás
Stotz Balázs online marketing specialista dev
Senior WP Dev
Stortz Balázs
Designer
Szalay Bettina
Mihala Ferenc profilkép - google hirdetés specialista
WP fejlesztő & Facebook specialista
Mihala Ferenc
online marketing ügynökség COO-ja deadpool személyében
Pénzügyi vezető
Deadpool
B2B
LEAD GENERÁLÁS

HIRDETÉSEKKEL

A B2B marketingben a google hirdetés és az egyéb PPC csatornák teljesen másra valóak, mint B2C-ben. Mivel a sales ciklusok itt hosszabbak, a hirdetésnek csak akkor lesz valódi hozama, ha a landing oldalak a látogatók lead-hőmérsékletének megfelelően vannak összeállítva.

A hosszabb customer journey miatt óriási jelentősége van a megfelelő remarketing beállításoknak, a fokozatosan adagolt elköteleződési lehetőségeknek és a precíz méréstechnikának.

B2B Adwords specialitások

A keresési volumenek B2B-ben kisebbek, cserébe nagyobb értékű üzlettel kecsegtetnek, ezért a CPC (egy átkattintás ára) is jóval magasabb. Sokkal többen keresnek például a futócipő szóra, mint arra, hogy ipari lézer:

Ugyan a megfelelő google hirdetés megválasztása B2B-ben is csökkenti a konverziós költséget és szignifikánsan emeli a sales szempontból kvalifikált lead-ek arányát, a magas LTV (Lifetime Value) miatt a google hirdetés ára sokszor nem az első faktor, ami miatt a hirdető aggódik. Ő azt a pár száz, vagy ezer jól definiált döntéshozót akarja meggyőzni, aki számára célcsoportot jelent – bármi áron. Csakhogy ez legtöbbször nem megy egyetlen lépésben.

Még b2b-ben is vannak speciális üzleti helyzetek, amikor az AdWords hirdetések különleges módon, vagy speciális céllal használhatóak. A keresőmarketing stratégiai megfontolásairól ebben a cikkben találhatóak részletes információk.

Az okos B2B marketing a PPC-t lead generálásra és retargetingre használja, ugyanakkor a customer journey-t más automata marketing eszközökkel folytatja és nem vesztegeti a sales team idejét és hitelességét hideg lead-ek reménytelen győzködésére – más szóval türelmesen kivárja a megfelelő pillanatot az inbound / outbound váltásra.

Minden B2B vállalkozás kitűnően ismeri a saját piacát – a Google és a Bing azonban már nem annyira. Ezért fontos az alapos kulcsszó-kutatás és a match type-ok megfelelő beállítása – ahogy a kulcsszavak specificitása is.

B2B-ben működő sokat használt és jól működő technika az árral történő prekvalifikációs célú Google hirdetés. Idejekorán lemorzsolja ugyanis azokat az érdeklődőket, akik túlságosan árérzékenyek egy adott termékhez.

B2B-ben elvétve látni ugyanazokat a CTA-kat, mint B2C-ben. A call-to-action-ök sokkal jobban fognak konvertálni, ha igazodnak a mélyebb tájékozódási igényekhez (például Buy now vagy Save 20% helyett Learn More, vagy Download Survey).

Azt is érdemes végiggondolni, hogy a B2B vállalkozások sokkal hosszabb sales-ciklusokkal kénytelenek szembesülni, ezért a hirdetések céloldalaként szolgáló landing oldal tartalmának hozzáigazítása a még hiányzó ügyfél-elköteleződéshez elsőrendű jelentőségű.

Egy gyakori B2B marketing hiba

Mivel a B2B vásárlók jellemzően sokkal informáltabban hoznak beszerzési döntést, elkerülhetetlen, hogy több interakción keresztül nyerjük el a bizalmukat.

Az egyik legköltségesebb B2B marketing hiba a pontosan az, hogy az első online interakciót követően a sales azonnal átveszi a még “hideg” lead-et ahelyett, hogy egy precízen megtervezett és perszonalizált automatikus online marketing kaszkádba terelné az érdeklődőket. A túl korai inbound-outbound váltás eredménye sokszor az amúgy ígéretes lead-ek elvesztése. (Ugyan ki szereti azt a szituációt, hogy amikor épp csak tájékozódni próbálna, akkor a semmiből előugrik egy elszánt sales-es és “megtámadja”?)

A lead-ek felmelegítésének menete

A profi B2B értékesítés során ezért a lead-ek “felmelegítése” egészen az utolsó pillanatig teljesen automatikusan történik. Más tartalmat célszerű ugyanis kínálni azoknak, akik még nem ismerik a vállalkozást, mint azoknak, akik már jártak az oldalon, esetleg letöltöttek egy esettanulmányt, vagy feliratkoztak az email listára.

A “hideg” célcsoportnál a kredibilitás megteremtése az elérendő cél – így lesznek látogatókból érdeklődők. Ezt követheti egy retargeting alapú második fázis, amikor a cégünket már ismerő érdeklődőket igyekszünk a retargeting hirdetések által valódi lead-ekké konvertálni.

A jó B2B marketing a fentieknek megfelelően azt az adatot is szolgáltatja a sales-nek, hogy mikor van az a pillanat, amikor a sales team-nek már csak zárni kell a lead-et és ügyféllé konvertálni azt a látogatót, aki nemrég még pusztán csak szakmai érdeklődésből kattintott az Adwords hirdetésre.

Retargeting lehetőségek

A site retargeting már B2C-ben sem muzsikál túl jól, B2B-ben pedig egyenesen katasztrófa. Megfelelő site struktúrával egy google hirdetés konfigurálható olyan módon, hogy a retargeting a customer journey folytatása legyen.

A kellően szofisztikált retargeting a B2B-re indított PPC hirdetés-stratégia kulcsa – szerencsére megfelelő technológiákkal ilyenkor már egy csomó mindent tudunk a látogatóról, így igazán perszonalizált tartalmakat lehet számukra biztosítani – olyat, amitől az elköteleződésük még magasabb szintre emelhető.

PPC
hirdetések

PROFITÁBILISAN

Adwords hirdetések az abszolút maximumon! Számos ügyfelünknek többszöröztük a bevételi számait néhány hónap alatt az adatvezérelt, gyors tempójú tesztelésen alapuló PPC optimalizálási eszközök segítségével.

google partner badge

Google Hirdetés iparági specialitásai

A B2C és a B2B Google hirdetések teljesen más megközelítést kívánnak meg. Az eredmény elmaradásának leggyakoribb oka a nem megfelelő taktikai elemek alkalmazása.

E-commerce és B2C

Pszichológiailag a végletekig optimalizált landing page-ekre vezetjük a lézerfókusszal célzott és nem ritkán több száz variációban tesztelt PPC hirdetéseket, amit micro-engagement-ekkel fűszerezünk. A keletkező forgalmi adatokat további optimalizálásra, az email címeket pedig drip-marketingre használjuk fel.

B2B Lead generálás

A B2B lead generálást tartalommarketing-alapú inbound technikákkal és automata email marketinggel összhangba hozott PPC hirdetéseken keresztül valósítjuk meg. A lead-ek hőméréskletét viselkedés-alapú retargetinggel biztosítjuk. Az eredmény magasabb MQL/SQL arány, olcsóbb lead-ek és rövidebb sales ciklusok.

Ahol még találkozhattál velünk:

Duplázás 3 hónap alatt Adwords optimalizálással

Töltsd le a case study-t, amiben elmagyarázzuk, hogyan csináltuk

Ez a 7Digits Ügynökség

Adatvezérelt digitális marketinggel foglalkozunk

Hívd Growth hacking-nek, ha úgy ismerősebb…

SZERETNÉD TUDNI, MITŐL MŰKÖDIK EGY WEBOLDAL?

Legnépszerűbb cikkünk a mikro-elköteleződésekről