Mennyit kell költened, hogy elérd a célodat?
Az alábbi fordított kalkulátort azzal a céllal készítettük, hogy a kampányaid során az árbevételi várakozásokból számolhasd ki a szükséges Facebook hirdetési büdzsé nagyságát.
Amennyiben nem rendelkezel korábbi adatokkal, úgy nyugodtan hagyd bent az átlagos értékeket, vagy használj saját benchmark-okat, melyek a saját iparágadban jellemzőek a Facebook hirdetések vonatkozásában.
Kérlek add meg az árbevételt, amit a hirdetéssel el szeretnél érni!
Egy vásárló mekkora értékben vásárol a webshopodon?
Az oldaladra érkezők ekkora százaléka vásárol. (Az átlag webshop konverzió 4.3 %)
Egy Facebook hirdetés átkattintási aránya. CTR iparágak szerint.
Ha nem tudod a hirdetéseid CPM-jét, hagyd bent az átlagos értéket.
Ekkora átlagos profit-tartalommal értékesítesz.
Facebook hirdetés árak
Magyarországon a Facebook hirdetés ára CPC (Cost per Click) alapon számolva 0.31 dollár. A CPM (1000 megjelenés költsége) 0.15 dollár, míg például az Egyesült Államokban – iparágtól függően – ez a mutató akár az 55 dollárt is elérheti.
A Facebook hirdetés ára 2019 óta évről-évre növekszik és az egyik legjobb célzást biztosító platformon a jövőben sem várható csökkenés: