szövegírás

2 A F H K Ö P T
2×15 Érv Pro és Kontra Céges Blog Témában

2×15 Érv Pro és Kontra Céges Blog Témában

Csak februárban öt blog témájú megkeresést kaptunk a 7Digits-nél - ezek alapján a céges blog készítés lett az új Marketing Megváltó. Aki ismer, tudja, hogy utálom ismételni önmagamat, így összekapartam magamban az…

Tovább →
1200 628 Dr. Kádas Péter
A Marketing Szövegíró 8 Trükkje

A Marketing Szövegíró 8 Trükkje

Marketing szövegíró szeretnél lenni? Vagy csak alkalmanént írnál pár ütős sort a saját vállalkozásod épülésére? Összeszedtem a legnagyobb szakemberek legjobb tanácsait, felturbózva a saját gyakorlati tapasztalataimmal. Íme, ezt mondják a…

Tovább →
1200 628 Kormos Nikolett
A mesésen jó eladási szöveg 4 titka + 1 bombabiztos trükk

A mesésen jó eladási szöveg 4 titka + 1 bombabiztos trükk

Először is, miért kell nekem egy jó eladási szöveg? – kérdezheted. Nem elég, ha jó a termékem? Hát, sajnos nem, mivel a vásárlóid nem tudják, hogy jó a terméked, erről…

Tovább →
1200 628 Czire Zsuzsanna
A social media szövegírás alapjai: marketing képzés teaser

A social media szövegírás alapjai: marketing képzés teaser

“Már megint egy marketing képzés.” 😭 Én kicsit cinikusan úgy látom, hogy mindenki, aki elég ideig foglalkozott marketinggel (tehát minimum 1 hétig) hamar rájön, hogy talán később őszül/kopaszodik meg, ha…

Tovább →
1200 628 Nagy Kamilla
Frappáns hirdetési szövegek

Frappáns hirdetési szövegek

2023-ban már nem az jelent kihívást, hogy elérjük a célcsoportjainkat, hiszen könnyen hozzáférhető, jól működő (online és offline) hirdetési felületekből nincs hiány. Ami igazán nehéz: pozitív értelemben kitűnni a rengeteg…

Tovább →
1200 628 Goitein Gergely
Hogyan őrizd meg az egyensúlyt a Clickbait címekkel?

Hogyan őrizd meg az egyensúlyt a Clickbait címekkel?

„A Google nagyon nem szeretné, ha ezt tudnád, avagy hogyan használd okosan a Clickbait címeket?” „5 tuti módszer, hogy kijátszd a Google algoritmusát!” „Minden, amit tudnod kell a hatásvadász címekről…

Tovább →
1200 628 Czire Zsuzsanna
Közösségi média marketing tartalom — 2016 legsikeresebbjei

Közösségi média marketing tartalom — 2016 legsikeresebbjei

Van az a mondás, hogy az okos ember mások hibájából tanul, a buta még a sajátjából sem. Ahhoz, hogy okosak lehessünk idei közösségi média tartalom gyártásunk tekintetében, segítségül hívhatjuk a…

Tovább →
1200 628 Kormos Nikolett
Ötletes Marketing Szövegek És 5 Hiba, Ami Szétcsapja Őket

Ötletes Marketing Szövegek És 5 Hiba, Ami Szétcsapja Őket

Verejtékes munkával sikerült megalkotnod az ötletes marketing szövegek netovábbját, ami szerinted majd úgy vonzza a fogyasztókat, mint Bud Spencer jobbosát a fülcsengés... Gondolatban már az elégedett vásárlóidat számolod, akik csak…

Tovább →
1200 628 Haraszti Mária
PAS framework

PAS framework

A PAS (Problem-Agitate-Solve) keretrendszer egy olyan marketing technika, amelynek célja, hogy hatékonyan kommunikáljon az ügyfelekkel az értékesítési embereknek, a copywriter-eknek vagy a marketing szakembereknek. A PAS modell három egyszerű lépésből…

Tovább →
150 150 Dr. Kádas Péter
Tippek, Hogy a Szöveged Kiemelkedjen az Átlagból

Tippek, Hogy a Szöveged Kiemelkedjen az Átlagból

Miről szól egy érdekes marketing szöveg? Elsőre talán meglepőnek találod a választ, de Bármiről szólhat! Azt ugyanis, hogy egy reklámszöveg érdekes-e, vagy sem, nem az dönti el, hogy egy fülhallgatót…

Tovább →
1200 628 Kormos Nikolett
Írd ide, amit keresel...