stratégia

1 7 A B C F H M O P T Ü
11+2 bizonyított Adwords hirdetés stratégia – Harry Potter példákkal

11+2 bizonyított Adwords hirdetés stratégia – Harry Potter példákkal

Jó lenne, ha nagyot szólna az új Adwords hirdetés az első pillanattól, és még ennél is fontosabb, hogy stabilan tudja hozni az eredményeket hosszú távon - na, ez jó stratégia…

Tovább →
1200 628 Schillinger Zsuzsanna
75 kérdés-válasz az online B2B marketinghez

75 kérdés-válasz az online B2B marketinghez

Jellemzően egyetlen bizonytalanságra lehet visszavezetni azokat a kérdéseket, melyek körhintaként jönnek fel újra és újra az online b2b marketing stratégia háza táján: „Vajon megtérül-e valaha egy komolyabb online marketingre szánt kiadás egy b2b vállalkozásnak?

Tovább →
1200 628 Dr. Kádas Péter
A tökölődés ára – Opportunity cost a marketingben

A tökölődés ára – Opportunity cost a marketingben

A Covid-járvány lecsengése körül beszélgettem egy vállalkozó Kollégával, aki büszkén mesélte, hogy 10 éve marketing nélkül is minden évben megcsinálja a cége a 2 Milliárdos árbevételt és ezen a világjárvány…

Tovább →
1200 628 Dr. Kádas Péter
A vállalkozások mostohagyereke – az LTV összefüggései

A vállalkozások mostohagyereke – az LTV összefüggései

A legtöbb kis- és középvállalkozás - legyen szó akár B2C vagy B2B területről - a kezdeti lelkesedés egy-két hónapját követően általában hosszú hónapokra, évekre vagy szerencsétlen esetben akár évtizedekre is…

Tovább →
1200 628 Dr. Kádas Péter
B2B Marketing taktikák és stratégiák

B2B Marketing taktikák és stratégiák

Meg sem tudom számolni, hány alkalommal hallottam, hogy "nálunk a marketing taktikák központja a SEO", vagy hogy "a marketing stratégia az, hogy több bevételünk legyen (kötelező kísérőelemként egy majdazténtudom mosollyal)".…

Tovább →
1200 628 Dr. Kádas Péter
B2B online marketing – Hirdetési trendek 2024

B2B online marketing – Hirdetési trendek 2024

Bár a B2B online marketing stratégiája szerint a hirdetés rendszerint kisebb összegekkel folyik, mint amilyen sebességgel egy sikeres e-commerce vállalkozás égeti a hirdetési büdzsét, ugyanakkor nagyon nem mindegy, hogy mennyiből…

Tovább →
1200 628 Haaz Róbert
Benchmark

Benchmark

A benchmark jelentése: viszonyítási alap, összehasonlítási alap, vagy referencia érték. Az üzleti életben nagyon széles körben használt fogalom, az értékpapírok teljesítményétől kezdve a teljesítményértékelésen és az értékesítésen keresztül a marketingig…

Tovább →
150 150 Dr. Kádas Péter
CAC

CAC

A CAC jelentése Customer Acquisition Cost, azaz ügyfélszerzési költség, mely az egyik legfontosabb mérőszám a digitális marketingben és úgy általában a vállalati pénzügyek területén is. Szokták még CPA (Cost per Acquisition)…

Tovább →
150 150 Dr. Kádas Péter
Frequency

Frequency

A frequency jelentése: frekvencia, más szóval gyakoriság és az online display hirdetéseknél használt fogalomról van szó. Ez a rendkívül fontos mutató azt mutatja meg, hogy egy adott hirdetés átlagosan hányszor…

Tovább →
150 150 Haaz Róbert
Hogyan égess el sok pénzt marketinggel?

Hogyan égess el sok pénzt marketinggel?

Amikor egy kisebb vállalkozásnak, vagy akár egy régóta a piacon lévő nagyobb vállalatnak nincs elég forrása online marketingre, az nyilván komoly akadálya a növekedésnek. Arról cornerstone cikket, majd "felejts el"…

Tovább →
1200 628 Dr. Kádas Péter
Megéri a Google Ads? – Két szakértőnk ízekre szedi a kérdést

Megéri a Google Ads? – Két szakértőnk ízekre szedi a kérdést

A szerzőkről Google Ads — pénznyerő, vagy pénznyelő? Attól függ, hogy... Ma már minden magára valamit is adó cég — legalább — elgondolkodott a Google hirdetések használatán. De a rendszer…

Tovább →
1200 628 Hernádi Máté
Mosógép Marketing

Mosógép Marketing

Az online marketing egyik legnagyobb előnye a mérhetősége, ennek azonban van egy rejtett veszélye is, amit saját - ügynökségi - bőrömön is megtapasztaltam már. A stratégiai szemlélettel kevésbé megáldott, vagy…

Tovább →
1200 628 Dr. Kádas Péter
Online marketing árak – A sok, a még több és a fenntartható

Online marketing árak – A sok, a még több és a fenntartható

Manapság tényleg elképzelhetetlen egy vállalkozás online jelenlét nélkül. Kicsiktől a multinacionális cégméretig az online marketing szerves részévé vállt minden profittermelő entitásnak, nonprofit szervezetnek, oktatási és kormányzati intézményeknek. Persze a KKV…

Tovább →
1200 628 Udvarhelyi Ádám
Online marketing gyorstalpaló felsővezetőknek

Online marketing gyorstalpaló felsővezetőknek

Nagyon sok magyar vállalatnál probléma, hogy a menedzsment egyáltalán nem érti az online marketingnek sem a jelentőségét, sem a működését. Jobb esetben több évtizedes rutinjukkal érzik ugyan, hogy fontos lenne,…

Tovább →
1200 628 Dr. Kádas Péter
Online marketing szemléletek

Online marketing szemléletek

Mivel a modern marketingnek rengeteg eszköze, taktikája és stratégiája létezik, a piaci szereplők nagy része jól azonosíthatóan ilyen, vagy olyan marketing szemlélet alapján igyekszik ügyfeleket, vagy vásárlókat szerezni. Nagyon nem…

Tovább →
1200 628 Dr. Kádas Péter
Piacmeghatározás a realitás talaján – Az arany fogkrém meséje

Piacmeghatározás a realitás talaján – Az arany fogkrém meséje

Létezik egy visszatérő tévedés – elsősorban a vállalkozói pályán kevésbé tapasztalt kollégák között – a piac meghatározása során, mely különösen a kisebb, innovatív vállalkozásokra jellemző, de néha azért látni a…

Tovább →
1200 628 Dr. Kádas Péter
Praktikák infláció ellen

Praktikák infláció ellen

Figyelmeztetés! Ez a cikk nem lesz rövid, cserébe a benne foglaltak drasztikusan amortizálhatják a jókedvedet! Vállalkozóknak, vállalatvezetőknek azonban potenciálisan életmentő információt tartalmazhat a jövőbe látáshoz és az elkövetkezendő 18 hónap…

Tovább →
1200 628 Dr. Kádas Péter
Pretty Please – Marketing büdzsé tervezése

Pretty Please – Marketing büdzsé tervezése

Évi 20 milliárdos árbevétel körül mozgó ügyféljelölt megérkezik - szeretne erősíteni online vonalon. Pénzügyi eredmény elvárás? Nincs. Stratégia? 2015-ös. Esetleg idő-horizont a nemtudommennyi elérésére? Mondjátok meg Ti! Marketing büdzsé? 20…

Tovább →
1200 628 Dr. Kádas Péter
Tartalommarketing Stratégia a „Valami”-n Túl

Tartalommarketing Stratégia a „Valami”-n Túl

Vajon hány olyan vállalat van itthon, ahol tartalommarketing stratégia híján az utóbbi pár évben elhangzott a “Mindenképpen menjen ki valami a héten...” utasítás? Valószínűleg majdnem minden olyan esetben, amikor a…

Tovább →
1200 628 Dr. Kádas Péter
Üzleti stratégia – a menetiránnyal szemben

Üzleti stratégia – a menetiránnyal szemben

Közel 25 év vállalkozási tapasztalattal a hátam mögött sikerült a tavalyi évben is valami újat tanulnom. Ez most kevésbé marketingről fog szólni, inkább vállalkozásról és az üzleti stratégia nehéz döntéseiről...…

Tovább →
1200 628 Dr. Kádas Péter
Írd ide, amit keresel...