11+2 bizonyított Adwords hirdetés stratégia – Harry Potter példákkal
Jó lenne, ha nagyot szólna az új Adwords hirdetés az első pillanattól, és még ennél is fontosabb, hogy stabilan tudja hozni az eredményeket hosszú távon - na, ez jó stratégia…
Jó lenne, ha nagyot szólna az új Adwords hirdetés az első pillanattól, és még ennél is fontosabb, hogy stabilan tudja hozni az eredményeket hosszú távon - na, ez jó stratégia…
Jellemzően egyetlen bizonytalanságra lehet visszavezetni azokat a kérdéseket, melyek körhintaként jönnek fel újra és újra az online b2b marketing stratégia háza táján: „Vajon megtérül-e valaha egy komolyabb online marketingre szánt kiadás egy b2b vállalkozásnak?
A legtöbb kis- és középvállalkozás - legyen szó akár B2C vagy B2B területről - a kezdeti lelkesedés egy-két hónapját követően általában hosszú hónapokra, évekre vagy szerencsétlen esetben akár évtizedekre is…
Meg sem tudom számolni, hány alkalommal hallottam, hogy "nálunk a marketing taktikák központja a SEO", vagy hogy "a marketing stratégia az, hogy több bevételünk legyen (kötelező kísérőelemként egy majdazténtudom mosollyal)".…
A benchmark jelentése: viszonyítási alap, összehasonlítási alap, vagy referencia érték. Az üzleti életben nagyon széles körben használt fogalom, az értékpapírok teljesítményétől kezdve a teljesítményértékelésen és az értékesítésen keresztül a marketingig…
A CAC jelentése Customer Acquisition Cost, azaz ügyfélszerzési költség, mely az egyik legfontosabb mérőszám a digitális marketingben és úgy általában a vállalati pénzügyek területén is. Szokták még CPA (Cost per Acquisition)…
A frequency jelentése: frekvencia, más szóval gyakoriság és az online display hirdetéseknél használt fogalomról van szó. Ez a rendkívül fontos mutató azt mutatja meg, hogy egy adott hirdetés átlagosan hányszor…
Amikor egy kisebb vállalkozásnak, vagy akár egy régóta a piacon lévő nagyobb vállalatnak nincs elég forrása online marketingre, az nyilván komoly akadálya a növekedésnek. Arról cornerstone cikket, majd "felejts el"…
A szerzőkről Google Ads — pénznyerő, vagy pénznyelő? Attól függ, hogy... Ma már minden magára valamit is adó cég — legalább — elgondolkodott a Google hirdetések használatán. De a rendszer…
Az online marketing egyik legnagyobb előnye a mérhetősége, ennek azonban van egy rejtett veszélye is, amit saját - ügynökségi - bőrömön is megtapasztaltam már. A stratégiai szemlélettel kevésbé megáldott, vagy…
Manapság tényleg elképzelhetetlen egy vállalkozás online jelenlét nélkül. Kicsiktől a multinacionális cégméretig az online marketing szerves részévé vállt minden profittermelő entitásnak, nonprofit szervezetnek, oktatási és kormányzati intézményeknek. Persze a KKV…
Nagyon sok magyar vállalatnál probléma, hogy a menedzsment egyáltalán nem érti az online marketingnek sem a jelentőségét, sem a működését. Jobb esetben több évtizedes rutinjukkal érzik ugyan, hogy fontos lenne,…
Létezik egy visszatérő tévedés – elsősorban a vállalkozói pályán kevésbé tapasztalt kollégák között – a piac meghatározása során, mely különösen a kisebb, innovatív vállalkozásokra jellemző, de néha azért látni a…
Figyelmeztetés! Ez a cikk nem lesz rövid, cserébe a benne foglaltak drasztikusan amortizálhatják a jókedvedet! Vállalkozóknak, vállalatvezetőknek azonban potenciálisan életmentő információt tartalmazhat a jövőbe látáshoz és az elkövetkezendő 18 hónap…
Évi 20 milliárdos árbevétel körül mozgó ügyféljelölt megérkezik - szeretne erősíteni online vonalon. Pénzügyi eredmény elvárás? Nincs. Stratégia? 2015-ös. Esetleg idő-horizont a nemtudommennyi elérésére? Mondjátok meg Ti! Marketing büdzsé? 20…
Vajon hány olyan vállalat van itthon, ahol tartalommarketing stratégia híján az utóbbi pár évben elhangzott a “Mindenképpen menjen ki valami a héten...” utasítás? Valószínűleg majdnem minden olyan esetben, amikor a…
Közel 25 év vállalkozási tapasztalattal a hátam mögött sikerült a tavalyi évben is valami újat tanulnom. Ez most kevésbé marketingről fog szólni, inkább vállalkozásról és az üzleti stratégia nehéz döntéseiről...…