optimalizálás

Webshop Pszichológia – 5 haladó fogás e-kereskedőknek

Nem csekély mértékben a koronavírusnak köszönhetően az e-kereskedelem minden szeglete komoly fejlődésen ment keresztül Magyarországon az elmúlt másfél évben. Ma már néhány kompetitívebb hazai piacon működő webshopban a vásárlói élmény…

Tovább →
1200 628 Dr. Kádas Péter

11 Bizonyított CTA Trükk – Siker Gombnyomásra

Minden weboldalon, ahol akarnak valamit a látogatótól, előbb-utóbb lesz egy gomb (a CTA jelentése: Call-to-Action), amit meg kell nyomni. Talán meglepő, de menny és pokol között mozoghat az üzleti eredményed…

Tovább →
1200 628 Dr. Kádas Péter

Hogyan gyorsítsd fel a WordPress weboldalad 2019-ben – A Nagy Sebesség Útmutató

EGY JÓ SZERVER A SZERVER FÖLDRAJZI HELYE PHP VERZIÓ MEGFELELŐ BEÁLLÍTÁSOK PRÉMIUM SABLON MEGVÁLOGATOTT PLUGINOK JÓL BEÁLLÍTOTT CACHE OPTIMALIZÁLT ADATBÁZIS WEBRE OPTIMALIZÁLT KÉPEK CDN HASZNÁLATA TESZTESZKÖZÖK ÖSSZEFOGLALÁSNagyon sok hasznos és…

Tovább →
1200 628 Stotz Balázs

Honlap optimalizálás – 15 tipp a weboldal felgyorsítására

Minden másodperccel, amit az oldalad betöltéssel veszteget, látogatókat veszítesz - akik akár potenciális ügyfeleid is lehetnének -, épp ezért egy weboldal betöltődésének sebessége kritikus egy modern vállalkozás sikere szempontjából. A tartalommarketingbe…

Tovább →
1200 628 Tusnádi István

Email Marketing Trilógia – A Levél Rejtelmei

Tavaly az email volt a harmadik No 1 lead generation eszköz. Akár B2B-ben, akár B2C-ben seftelsz, ha egy dolog van, amit elég lúzer húzás ellógni, az az email marketing.

Tovább →
1200 628 Dr. Kádas Péter

A Bounce Rate Sötét Árnya

Azoknak, akik még nem fújják kívülről az online marketing szlenget, a bounce rate magyarul (BR, visszafordulási arány) azt a százalékát jelenti egy oldal látogatóinak, akik odakerülnek az oldalra, majd interakció…

Tovább →
1200 628 Dr. Kádas Péter
Írd ide, amit keresel...
>