hirdetés

7 A F G K M P R
Re Rl Ro
Reach

Reach

Az online marketingben a reach jelentése: elérés. Ez egy kulcsfontosságú mutató, amellyel a marketingesek nyomon követhetik kampányaik hatékonyságát. A reach azt méri, hogy hány egyedi felhasználó látta a hirdetést, bejegyzést…

Tovább →
150 150 Czire Zsuzsanna
RLSA

RLSA

Az RLSA jelentése Remarketing Lists for Search Ads. A Google által 2013-ban bevezetett hirdetési formátum komoly mérföldkő volt a Google AdWords (most már minőségétől és a hirdetések relevanciájától. Fontos, hogy…

Tovább →
150 150 Dr. Kádas Péter
ROAS

ROAS

A ROAS jelentése: a hirdetéseken realizált megtérülés (Angolul: Return on Ad Spend). Rendkívül fontos fogalom a digitális marketing - és azon belül a performance marketing - területén, amelyet a hirdetők…

Tovább →
150 150 Dr. Kádas Péter
Írd ide, amit keresel...