hirdetés

7 A F G K M P R
7 Performace Max kampány trükk

7 Performace Max kampány trükk

Köszönet Udvarhelyi Ádám Kollégámnak a cikkben nyújtott segítségéért, aki nélkül ez a tartalom sokkal kevésbé lett volna szakmailag helytálló és teljes körű! A Performance Max kampány a korábbi Smart Shopping…

Tovább →
1200 628 Dr. Kádas Péter
Az online célcsoport választás 7+ szintje

Az online célcsoport választás 7+ szintje

Ebben a cikkben elmesélem, hogyan lett egy ruházati üzlet számára a legjobb célcsoport azoknak a köre, akik a „tévé hitelre" kulcsszóra kerestek és ennek kapcsán bemutatok egy teljes online célcsoport választás…

Tovább →
1200 628 Schillinger Zsuzsanna
Facebook hirdetés képméretek 2024 – és néhány trükk

Facebook hirdetés képméretek 2024 – és néhány trükk

Bármennyire is azt gondolnánk, hogy egy Facebook hirdetéshez kiválasztott kreatívnál a dizájn vagy a márka által közvetített üzenet kapja a fő hangsúlyt, a Facebook hirdetés képméretek szabályozásáról sem szabad elfeledkeznünk.…

Tovább →
1200 628 Pusztai Petra
Facebook Hirdetés Típusok

Facebook Hirdetés Típusok

A Facebook fejlesztéseivel néha még kampánymenedzserként is nagyon nehéz lépést tartani - hónapról hónapra jönnek ki az újabb és újabb facebook hirdetés típusok. Sokan ezt tartják a hirdetési rendszer egyik…

Tovább →
1200 628 Udvarhelyi Ádám
Facebook hirdetési trendek 2022 – 5 dolog, amire figyelj

Facebook hirdetési trendek 2022 – 5 dolog, amire figyelj

A Statista Ha ebből a statisztikából indulunk ki, akkor ma már bőven 12 millió AKTÍV hirdető van jelen a platformon -ha belegondolunk már önmagában ez is megmagyarázza az árak emelkedését.…

Tovább →
1200 628 Udvarhelyi Ádám
Facebook Kampány Tervezés – 7 pontos checklist

Facebook Kampány Tervezés – 7 pontos checklist

Az egyszeri online marketinges sokszor csak megkapja a hevenyészett ukázt egy új kampány indítására, összekattintgat valamilyen hirdetést, majd pár hét, ne adj' isten, hónap elteltével ránéz az analitikára, amely sok…

Tovább →
1200 628 Pusztai Petra
Facebook marketing ötletek

Facebook marketing ötletek

Mivel a marketingesek fizetünk többet érte, ezért egyre jobban megéri optimalizálni - ugyanakkor lássuk be, nem minden hirdető engedhet meg magának profi szakértői csapatokat a céges Facebook marketing menedzselésére. Az…

Tovább →
1200 628 Dr. Kádas Péter
Frappáns hirdetési szövegek

Frappáns hirdetési szövegek

2023-ban már nem az jelent kihívást, hogy elérjük a célcsoportjainkat, hiszen könnyen hozzáférhető, jól működő (online és offline) hirdetési felületekből nincs hiány. Ami igazán nehéz: pozitív értelemben kitűnni a rengeteg…

Tovább →
1200 628 Goitein Gergely
Google Performance Max – Minden, amit tudnod kell róla

Google Performance Max – Minden, amit tudnod kell róla

2021 májusában a Google egy livestream keretében lerántotta a leplet legújabb kampány típusáról, ami a Performance Max nevet kapta. Az elmúlt években a Google nem titkolt célja, hogy egyre inkább…

Tovább →
1200 628 Haaz Róbert
Kis Karácsony, Nagy Karácsony – Leállítsam a Kampányom?

Kis Karácsony, Nagy Karácsony – Leállítsam a Kampányom?

Hirdetés karácsonykor? Van, aki leállítja, van, aki érintetlenül hagyja. Van, aki szöveget cserél, vagy bideket módosít, és van, ahol ilyenkor is iszonyat pörgés van (rátok nézek, ételfutárok). Sok fióknál felmerül…

Tovább →
1200 628 Schillinger Zsuzsanna
Kreatív

Kreatív

Bár maga a kreatív szó egy olyan melléknév, amellyel leggyakrabban új dolgokat megálmodó és létrehozó, vagy egy kihívást a korábbiaknál hatékonyabb módszerrel megoldó embereket szoktunk jellemezni, a kreatív jelentése a…

Tovább →
150 150 Goitein Gergő
Marketing Alapismeretek – Hogyan dolgozz kevés pénzből?

Marketing Alapismeretek – Hogyan dolgozz kevés pénzből?

Sok induló vállalkozás szembesül azzal, hogy marketing hiányában elmarad az álmok megvalósulása - marketing alapismeretek hiányában évek hosszú sora alatt járják végig a marketing összes alternatíváját, időről-időre belekapva az online…

Tovább →
1200 628 Dr. Kádas Péter
Megéri a Google Ads? – Két szakértőnk ízekre szedi a kérdést

Megéri a Google Ads? – Két szakértőnk ízekre szedi a kérdést

A szerzőkről Google Ads — pénznyerő, vagy pénznyelő? Attól függ, hogy... Ma már minden magára valamit is adó cég — legalább — elgondolkodott a Google hirdetések használatán. De a rendszer…

Tovább →
1200 628 Hernádi Máté
Performance

Performance

A performance jelentése magyarul teljesítmény. Egy nagyon széles körben hazsnált fogalomról van szó, lényegében az angol kifejezés egy az egyben meghonosodott a magyar üzleti világban is - létezik azonban az…

Tovább →
150 150 Dr. Kádas Péter
PPC hirdetés

PPC hirdetés

A PPC hirdetés jelentése Pay-per-Click, azaz kattintásonkénti fizetés; egy olyan online hirdetési forma, amelynek során a hirdető csak akkor fizet, ha valaki rákattint a hirdetésre. A hirdetési platformok általában egy…

Tovább →
150 150 Dr. Kádas Péter
PPC kampány

PPC kampány

A PPC kampány jelentése: Pay-per-Click, azaz kattintás-alapú kampány. Az online marketingben a kattintás-alapú hirdetési megoldások képezik a gyors és pontos forgalomterelés elsőnek választandó alternatíváját. A PPC hirdetések lehetővé teszik a…

Tovább →
150 150 Dr. Kádas Péter
Reach

Reach

Az online marketingben a reach jelentése: elérés. Ez egy kulcsfontosságú mutató, amellyel a marketingesek nyomon követhetik kampányaik hatékonyságát. A reach azt méri, hogy hány egyedi felhasználó látta a hirdetést, bejegyzést…

Tovább →
150 150 Czire Zsuzsanna
RLSA

RLSA

Az RLSA jelentése Remarketing Lists for Search Ads. A Google által 2013-ban bevezetett hirdetési formátum komoly mérföldkő volt a Google AdWords (most már minőségétől és a hirdetések relevanciájától. Fontos, hogy…

Tovább →
150 150 Dr. Kádas Péter
ROAS

ROAS

A ROAS jelentése: a hirdetéseken realizált megtérülés (Angolul: Return on Ad Spend). Rendkívül fontos fogalom a digitális marketing - és azon belül a performance marketing - területén, amelyet a hirdetők…

Tovább →
150 150 Dr. Kádas Péter
Írd ide, amit keresel...