7 Performace Max kampány trükk
Köszönet Udvarhelyi Ádám Kollégámnak a cikkben nyújtott segítségéért, aki nélkül ez a tartalom sokkal kevésbé lett volna szakmailag helytálló és teljes körű! A Performance Max kampány a korábbi Smart Shopping…
Köszönet Udvarhelyi Ádám Kollégámnak a cikkben nyújtott segítségéért, aki nélkül ez a tartalom sokkal kevésbé lett volna szakmailag helytálló és teljes körű! A Performance Max kampány a korábbi Smart Shopping…
Ebben a cikkben elmesélem, hogyan lett egy ruházati üzlet számára a legjobb célcsoport azoknak a köre, akik a „tévé hitelre" kulcsszóra kerestek és ennek kapcsán bemutatok egy teljes online célcsoport választás…
Bármennyire is azt gondolnánk, hogy egy Facebook hirdetéshez kiválasztott kreatívnál a dizájn vagy a márka által közvetített üzenet kapja a fő hangsúlyt, a Facebook hirdetés képméretek szabályozásáról sem szabad elfeledkeznünk.…
A Facebook fejlesztéseivel néha még kampánymenedzserként is nagyon nehéz lépést tartani - hónapról hónapra jönnek ki az újabb és újabb facebook hirdetés típusok. Sokan ezt tartják a hirdetési rendszer egyik…
A Statista Ha ebből a statisztikából indulunk ki, akkor ma már bőven 12 millió AKTÍV hirdető van jelen a platformon -ha belegondolunk már önmagában ez is megmagyarázza az árak emelkedését.…
Az egyszeri online marketinges sokszor csak megkapja a hevenyészett ukázt egy új kampány indítására, összekattintgat valamilyen hirdetést, majd pár hét, ne adj' isten, hónap elteltével ránéz az analitikára, amely sok…
Mivel a marketingesek fizetünk többet érte, ezért egyre jobban megéri optimalizálni - ugyanakkor lássuk be, nem minden hirdető engedhet meg magának profi szakértői csapatokat a céges Facebook marketing menedzselésére. Az…
2023-ban már nem az jelent kihívást, hogy elérjük a célcsoportjainkat, hiszen könnyen hozzáférhető, jól működő (online és offline) hirdetési felületekből nincs hiány. Ami igazán nehéz: pozitív értelemben kitűnni a rengeteg…
2021 májusában a Google egy livestream keretében lerántotta a leplet legújabb kampány típusáról, ami a Performance Max nevet kapta. Az elmúlt években a Google nem titkolt célja, hogy egyre inkább…
Hirdetés karácsonykor? Van, aki leállítja, van, aki érintetlenül hagyja. Van, aki szöveget cserél, vagy bideket módosít, és van, ahol ilyenkor is iszonyat pörgés van (rátok nézek, ételfutárok). Sok fióknál felmerül…
Sok induló vállalkozás szembesül azzal, hogy marketing hiányában elmarad az álmok megvalósulása - marketing alapismeretek hiányában évek hosszú sora alatt járják végig a marketing összes alternatíváját, időről-időre belekapva az online…
A szerzőkről Google Ads — pénznyerő, vagy pénznyelő? Attól függ, hogy... Ma már minden magára valamit is adó cég — legalább — elgondolkodott a Google hirdetések használatán. De a rendszer…
A performance jelentése magyarul teljesítmény. Egy nagyon széles körben hazsnált fogalomról van szó, lényegében az angol kifejezés egy az egyben meghonosodott a magyar üzleti világban is - létezik azonban az…
A PPC hirdetés jelentése Pay-per-Click, azaz kattintásonkénti fizetés; egy olyan online hirdetési forma, amelynek során a hirdető csak akkor fizet, ha valaki rákattint a hirdetésre. A hirdetési platformok általában egy…
A PPC kampány jelentése: Pay-per-Click, azaz kattintás-alapú kampány. Az online marketingben a kattintás-alapú hirdetési megoldások képezik a gyors és pontos forgalomterelés elsőnek választandó alternatíváját. A PPC hirdetések lehetővé teszik a…
A ROAS jelentése: a hirdetéseken realizált megtérülsé (Return on Ad Spend). Fontos fogalom a digitális marketing területén, amelyet a hirdetők használnak annak értékelésére, hogy a hirdetéseik mennyire hatékonyak a konverziók…