11+2 bizonyított Adwords hirdetés stratégia – Harry Potter példákkal
Jó lenne, ha nagyot szólna az új Adwords hirdetés az első pillanattól, és még ennél is fontosabb, hogy stabilan tudja hozni az eredményeket hosszú távon - na, ez jó stratégia…
Jó lenne, ha nagyot szólna az új Adwords hirdetés az első pillanattól, és még ennél is fontosabb, hogy stabilan tudja hozni az eredményeket hosszú távon - na, ez jó stratégia…
Ahogy az egyszeri vállalkozót elkezdi foglalkoztatni a Google Adwords használata (újabban Google Ads-re keresztelte át a termék nevét a tech óriás), előbb-utóbb szép reményekkel beleveti magát első kampányainak elindításába. És…
Az angol bid jelentése magyarul ajánlat vagy licit. Művészeti kiállítások, aukciók kapcsán gyakran találkozhatsz vele, és érdekes módon a digitális marketing világában is sokat pörög a fogalom. Nem véletlenül, hiszen…
A Google egy teszt-időszak után 2023 októberében az egész Világon elérhetővé tette a új, AI-támogatott kampány-formátumát, a Demand Gen kampányokat. Az idővel majd a régi Discovery kampányokat felváltani hivatott formátum…
Mindannyian szeretjük a Google hirdetéseket a mérhetőségükért, és persze azért, mert egyértelműen kiderül, mi hozta a konverziót és mi nem. Vannak azonban olyan Google hirdetési beállítások, amelyeken - a tökéletes…
2021 májusában a Google egy livestream keretében lerántotta a leplet legújabb kampány típusáról, ami a Performance Max nevet kapta. Az elmúlt években a Google nem titkolt célja, hogy egyre inkább…
A Quality Score jelentése egy 1-10-es skálán mért minőségi mutató a Google hirdetéskezelőjében, mely azt mutatja meg, hogy mennyire releváns egy adott kulcsszó a hirdetési kreatív és a hirdetés egyéb…