Google Ads

Az online célcsoport választás 7+ szintje

Az online célcsoport választás 7+ szintje

Ebben a cikkben elmesélem, hogyan lett egy ruházati üzlet számára a legjobb célcsoport azoknak a köre, akik a „tévé hitelre" kulcsszóra kerestek és ennek kapcsán bemutatok egy teljes online célcsoport választás…

Tovább →
1920 1080 Schillinger Zsuzsanna
B2B Keresőmarketing Stratégia 2020

B2B Keresőmarketing Stratégia 2020

Sokszor látjuk, hogy a B2B vállalatok jobb esetben alacsony prioritással kezelik az Google Ads (korábbi nevén Adwords) SEM (Search Engine Marketing, azaz Keresőmarketing) kampányokat - vagy épp teljesen kihagyják a…

Tovább →
1200 628 Dr. Kádas Péter
Enhanced Conversion Tracking

Enhanced Conversion Tracking

A Google Enhanced Conversion Tracking (rövidítve ECT, magyarul: fejlett konverziókövetés) egy vadonatúj eszköz a Google Ads-ben, amely egy zseniális újítással segít a Google-nek pontosabban azonosítani az oldalon konvertáló vásárlók kilétét…

Tovább →
1200 628 Dr. Kádas Péter
GCLID

GCLID

A GCLID jelentése: Google Click ID, azaz a Google Kattintási azonosítója. Ez egy URL paraméter (ne ijedj meg a csúnya névtől, tök egyszerű dolgoról van szó). A Google Ads, vagyis…

Tovább →
150 150 Dr. Kádas Péter
Google hirdetési beállítások, amik komoly károkat okozhatnak

Google hirdetési beállítások, amik komoly károkat okozhatnak

Mindannyian szeretjük a Google hirdetéseket a mérhetőségükért, és persze azért, mert egyértelműen kiderül, mi hozta a konverziót és mi nem. Vannak azonban olyan Google hirdetési beállítások, amelyeken - a tökéletes…

Tovább →
1200 628 Schillinger Zsuzsanna
Megéri a Google Ads? – Két szakértőnk ízekre szedi a kérdést

Megéri a Google Ads? – Két szakértőnk ízekre szedi a kérdést

A szerzőkről Google Ads — pénznyerő, vagy pénznyelő? Attól függ, hogy... Ma már minden magára valamit is adó cég — legalább — elgondolkodott a Google hirdetések használatán. De a rendszer…

Tovább →
1200 628 Hernádi Máté
Quality Score (Google Ads)

Quality Score (Google Ads)

A Quality Score jelentése egy 1-10-es skálán mért minőségi mutató a Google hirdetéskezelőjében, mely azt mutatja meg, hogy mennyire releváns egy adott kulcsszó a hirdetési kreatív és a hirdetés egyéb…

Tovább →
150 150 Haaz Róbert
Írd ide, amit keresel...