Google Ads

A B E G M Q R
Az online célcsoport választás 7+ szintje

Az online célcsoport választás 7+ szintje

Ebben a cikkben elmesélem, hogyan lett egy ruházati üzlet számára a legjobb célcsoport azoknak a köre, akik a „tévé hitelre" kulcsszóra kerestek és ennek kapcsán bemutatok egy teljes online célcsoport választás…

Tovább →
1200 628 Schillinger Zsuzsanna
B2B Keresőmarketing Stratégia 2020

B2B Keresőmarketing Stratégia 2020

Sokszor látjuk, hogy a B2B vállalatok jobb esetben alacsony prioritással kezelik az Google Ads (korábbi nevén Adwords) SEM (Search Engine Marketing, azaz Keresőmarketing) kampányokat - vagy épp teljesen kihagyják a…

Tovább →
1200 628 Dr. Kádas Péter
Bid

Bid

Az angol bid jelentése magyarul ajánlat vagy licit. Művészeti kiállítások, aukciók kapcsán gyakran találkozhatsz vele, és érdekes módon a digitális marketing világában is sokat pörög a fogalom. Nem véletlenül, hiszen…

Tovább →
150 150 Nagy Kamilla
Enhanced Conversion Tracking

Enhanced Conversion Tracking

A Google Enhanced Conversion Tracking (rövidítve ECT, magyarul: fejlett konverziókövetés) egy vadonatúj eszköz a Google Ads-ben, amely egy zseniális újítással segít a Google-nek pontosabban azonosítani az oldalon konvertáló vásárlók kilétét…

Tovább →
1200 628 Dr. Kádas Péter
GCLID

GCLID

A GCLID jelentése: Google Click ID, azaz a Google Kattintási azonosítója. Ez egy URL paraméter (ne ijedj meg a csúnya névtől, tök egyszerű dolgoról van szó). A Google Ads, vagyis…

Tovább →
150 150 Dr. Kádas Péter
Google Demand Gen kampányok

Google Demand Gen kampányok

A Google egy teszt-időszak után 2023 októberében az egész Világon elérhetővé tette a új, AI-támogatott kampány-formátumát, a Demand Gen kampányokat. Az idővel majd a régi Discovery kampányokat felváltani hivatott formátum…

Tovább →
1200 628 Haaz Róbert
Google hirdetési beállítások, amik komoly károkat okozhatnak

Google hirdetési beállítások, amik komoly károkat okozhatnak

Mindannyian szeretjük a Google hirdetéseket a mérhetőségükért, és persze azért, mert egyértelműen kiderül, mi hozta a konverziót és mi nem. Vannak azonban olyan Google hirdetési beállítások, amelyeken - a tökéletes…

Tovább →
1200 628 Schillinger Zsuzsanna
Megéri a Google Ads? – Két szakértőnk ízekre szedi a kérdést

Megéri a Google Ads? – Két szakértőnk ízekre szedi a kérdést

A szerzőkről Google Ads — pénznyerő, vagy pénznyelő? Attól függ, hogy... Ma már minden magára valamit is adó cég — legalább — elgondolkodott a Google hirdetések használatán. De a rendszer…

Tovább →
1200 628 Hernádi Máté
Quality Score (Google Ads)

Quality Score (Google Ads)

A Quality Score jelentése egy 1-10-es skálán mért minőségi mutató a Google hirdetéskezelőjében, mely azt mutatja meg, hogy mennyire releváns egy adott kulcsszó a hirdetési kreatív és a hirdetés egyéb…

Tovább →
150 150 Haaz Róbert
RLSA

RLSA

Az RLSA jelentése Remarketing Lists for Search Ads. A Google által 2013-ban bevezetett hirdetési formátum komoly mérföldkő volt a Google AdWords (most már minőségétől és a hirdetések relevanciájától. Fontos, hogy…

Tovább →
150 150 Dr. Kádas Péter
Írd ide, amit keresel...