b2b

A B C L M
A lead generálás célegyenese – 39 tipp a tökéletes űrlaphoz

A lead generálás célegyenese – 39 tipp a tökéletes űrlaphoz

Bevezetés A Lead generálás neurobiológiája Lead generálás űrlapokkal - alapok Trükkök az Űrlap körül Trükkök az űrlap beküldést követően Az űrlapok finomhangolása A lead generálás magasiskolája Összefoglalás Az online B2B…

Tovább →
1200 628 Dr. Kádas Péter
A tíz leggyakoribb B2B marketing betegség

A tíz leggyakoribb B2B marketing betegség

Aki elég régen van a magyar üzleti életben, az biztosan hallotta már azt az idióta örökbecsű gondolatot a B2B marketing mikéntjéről, hogy "A B2B kereskedelem az nem marketinggel működik, hanem…

Tovább →
1200 628 Dr. Kádas Péter
B2B

B2B

A B2B jelentése: Business to business, azaz olyan vállalatok, melyek más vállalatoknak értékesítenek termékeket, vagy szolgáltatásokat, A B2B szektor sok szempontból különbözik a végfelhasználóknak értékesítő B2C (Business to consumer) entitásoktól.…

Tovább →
150 150 Dr. Kádas Péter
B2B Keresőmarketing Stratégia 2020

B2B Keresőmarketing Stratégia 2020

Sokszor látjuk, hogy a B2B vállalatok jobb esetben alacsony prioritással kezelik az Google Ads (korábbi nevén Adwords) SEM (Search Engine Marketing, azaz Keresőmarketing) kampányokat - vagy épp teljesen kihagyják a…

Tovább →
1200 628 Dr. Kádas Péter
CPL

CPL

A CPL jelentése a digitális marketingben Cost per Lead és az egy beérkező inbound lead-re vonatkoztatott megszerzési költséget jelenti. Kizárólag B2B marketingben használatos fogalom. A CPL kiszámítása Az összes marketingre költött…

Tovább →
150 150 Dr. Kádas Péter
Lead Mágnesek a B2B Marketingben – 27 konkrét példával

Lead Mágnesek a B2B Marketingben – 27 konkrét példával

Az online nem először olvashattad ezen a blogon. Mivel az elköteleződés nem egyik napról a másikra jön létre, ezért folyamatosan vissza kell hoznod a látogatóidat az oldaladra, ehhez pedig egyre értékesebb…

Tovább →
1200 628 Dr. Kádas Péter
Marketing fogások mikro-elköteleződésekkel

Marketing fogások mikro-elköteleződésekkel

Sokan csak egy új weboldal elindítását követően, az eredményekkel szembesülve látják be, hogy attól, hogy az oldal jól néz ki, még nem fog pénzt termelni. Más cégeknek meg sokkal kevésbé esztétikus honlapok is ontják a megrendelőket – vagy, ha b2c-ről beszélünk, akkor a vásárlókat. Hogy miért?

Tovább →
1200 628 Dr. Kádas Péter
Írd ide, amit keresel...