11+2 bizonyított Adwords hirdetés stratégia – Harry Potter példákkal
Jó lenne, ha nagyot szólna az új Adwords hirdetés az első pillanattól, és még ennél is fontosabb, hogy stabilan tudja hozni az eredményeket hosszú távon - na, ez jó stratégia…
Jó lenne, ha nagyot szólna az új Adwords hirdetés az első pillanattól, és még ennél is fontosabb, hogy stabilan tudja hozni az eredményeket hosszú távon - na, ez jó stratégia…
Az utóbbi időben sok kérdést kaptunk arra vonatkozóan, hogy milyen struktúrát válasszon egy hirdető AdWords kampányok/fiókok felépítéséhez. Rengeteg szerkezet létezik, amolyan axiómának számít, hogy ahány kampánymenedzser, annyi Adwords kampánystruktúra. A…
Ahogy az egyszeri vállalkozót elkezdi foglalkoztatni a Google Adwords használata (újabban Google Ads-re keresztelte át a termék nevét a tech óriás), előbb-utóbb szép reményekkel beleveti magát első kampányainak elindításába. És…
Ebben a cikkben elmesélem, hogyan lett egy ruházati üzlet számára a legjobb célcsoport azoknak a köre, akik a „tévé hitelre" kulcsszóra kerestek és ennek kapcsán bemutatok egy teljes online célcsoport választás…
Egy adwords kampány beállításának rengeteg apró trükkje van, az viszont már a legelején megválaszolandó stratégiai kérdés, hogy keresési, avagy display kampányokat akarunk futtatni. Mindegyik másra való, és más-más módon képesek…
Hirdetés karácsonykor? Van, aki leállítja, van, aki érintetlenül hagyja. Van, aki szöveget cserél, vagy bideket módosít, és van, ahol ilyenkor is iszonyat pörgés van (rátok nézek, ételfutárok). Sok fióknál felmerül…
Sokan gondolkodnak úgy, hogy ha egyszer első helyre kerülnek a keresők organikus találatai között, akkor folyamatos fizetés nélkül is dőlnek a vásárlók/ügyfelek, úgyhogy uccu neki, szóljon a SEO, aztán egy…