adwords

1 4 A G K S
11+2 bizonyított Adwords hirdetés stratégia – Harry Potter példákkal

11+2 bizonyított Adwords hirdetés stratégia – Harry Potter példákkal

Jó lenne, ha nagyot szólna az új Adwords hirdetés az első pillanattól, és még ennél is fontosabb, hogy stabilan tudja hozni az eredményeket hosszú távon - na, ez jó stratégia…

Tovább →
1200 628 Schillinger Zsuzsanna
4 Adwords kampánystruktúra – Stratégiaalkotás felsőfokon

4 Adwords kampánystruktúra – Stratégiaalkotás felsőfokon

Az utóbbi időben sok kérdést kaptunk arra vonatkozóan, hogy milyen struktúrát válasszon egy hirdető AdWords kampányok/fiókok felépítéséhez. Rengeteg szerkezet létezik, amolyan axiómának számít, hogy ahány kampánymenedzser, annyi Adwords kampánystruktúra. A…

Tovább →
1920 1080 Udvarhelyi Ádám
Adwords Használata a “Majd én azt tudom”-on túl

Adwords Használata a “Majd én azt tudom”-on túl

Ahogy az egyszeri vállalkozót elkezdi foglalkoztatni a Google Adwords használata (újabban Google Ads-re keresztelte át a termék nevét a tech óriás), előbb-utóbb szép reményekkel beleveti magát első kampányainak elindításába. És…

Tovább →
1200 628 Marton Evelin
Az online célcsoport választás 7+ szintje

Az online célcsoport választás 7+ szintje

Ebben a cikkben elmesélem, hogyan lett egy ruházati üzlet számára a legjobb célcsoport azoknak a köre, akik a „tévé hitelre" kulcsszóra kerestek és ennek kapcsán bemutatok egy teljes online célcsoport választás…

Tovább →
1920 1080 Schillinger Zsuzsanna
Google Adwords keresési vs display hirdetés

Google Adwords keresési vs display hirdetés

Egy adwords kampány beállításának rengeteg apró trükkje van, az viszont már a legelején megválaszolandó stratégiai kérdés, hogy keresési, avagy display kampányokat akarunk futtatni. Mindegyik másra való, és más-más módon képesek…

Tovább →
1200 628 Hernádi Máté
Kis Karácsony, Nagy Karácsony – Leállítsam a Kampányom?

Kis Karácsony, Nagy Karácsony – Leállítsam a Kampányom?

Hirdetés karácsonykor? Van, aki leállítja, van, aki érintetlenül hagyja. Van, aki szöveget cserél, vagy bideket módosít, és van, ahol ilyenkor is iszonyat pörgés van (rátok nézek, ételfutárok). Sok fióknál felmerül…

Tovább →
1200 628 Schillinger Zsuzsanna
SEO vs PPC – Melyik a nyerő stratégia? [Infografika]

SEO vs PPC – Melyik a nyerő stratégia? [Infografika]

Sokan gondolkodnak úgy, hogy ha egyszer első helyre kerülnek a keresők organikus találatai között, akkor folyamatos fizetés nélkül is dőlnek a vásárlók/ügyfelek, úgyhogy uccu neki, szóljon a SEO, aztán egy…

Tovább →
1200 628 Dr. Kádas Péter
Írd ide, amit keresel...