Közösségi Média Elemzés – 2020 Update
A Social Media Examiner minden év elején elkészít egy átfogó összegzést az előző évről egy nagy közösségi média elemzés keretében, melyben…
2 szakértőnk ízekre szedi a kérdést, hogy kinek, milyen feltételekkel és mekkora büdzsével éri meg a Google felületén hirdetni…
A Social Media Examiner minden év elején elkészít egy átfogó összegzést az előző évről egy nagy közösségi média elemzés keretében, melyben…
Magyarországon, amikor az online hirdetések büdzséjére terelődik a szó, akkor a legtöbb cég nem látja a pontos összefüggést a büdzsé…
2017-ben a Facebook használata marketing szempontból rengeteget változott. Hetente jöttek ki az új feature-ök, félévente duplázódtak a hirdetők és sorra…
Hirdetés karácsonykor? Van, aki leállítja, van, aki érintetlenül hagyja. Van, aki szöveget cserél, vagy bideket módosít, és van, ahol ilyenkor…
Ebben a cikkben az Instagram tartalommenedzsmentjének kérdését járjuk körbe. Habár sokat beszélünk a platformnak a cégek online jelenlétében játszott szerepéről – különösen, ha…
2017 a Facebook videó és úgy általánosságban is a videó marketing éve volt. Ezt már az év elején számos jól…
Sokszor látjuk, hogy a B2B vállalatok jobb esetben alacsony prioritással kezelik az Google Ads (korábbi nevén Adwords) SEM (Search Engine…
Sokan gondolják úgy, hogy a Facebook B2B cégek számára, lead generálásra, értékesítésre nem túl hatékony - mert ugye egy komoly…
Egy adwords kampány beállításának rengeteg apró trükkje van, az viszont már a legelején megválaszolandó stratégiai kérdés, hogy keresési, avagy display…
Messengerben már régebben is lehetett hirdetést elhelyezni, a hetekben azonban megemelkedett a lehetőségek tárháza, ami a Messenger hirdetés opciókat illeti.…
Ahogy az egyszeri vállalkozót elkezdi foglalkoztatni a Google Adwords használata (újabban Google Ads-re keresztelte át a termék nevét a tech…
Egy hatékony facebook kampány létrehozása már egyáltalán nem olyan könnyű mint az ősidőkben. Van azonban egy kampánytípus, mellyel csodákat lehet…
Sokan gondolkodnak úgy, hogy ha egyszer első helyre kerülnek a keresők organikus találatai között, akkor folyamatos fizetés nélkül is dőlnek…
UPDATE: Sajnos a Facebook célzások 1. részében volt szó az alapokról, az engagement alapú retargeting célzásokról (példákkal tűzdelve), valamint belementünk…
Ha fel tudsz sorolni legalább 5 darabot a Facebook kampánycélok közül a “Traffic” (korábban “Website Click”) és a “Conversions” célokon kívül, akkor…
Évtizedek online üzletfejlesztési tapasztalatával, közvetlen piacismerettel hazai pályán és külföldön a legnevesebb vállalatok referenciáival
Tudj meg többet a Csapatról, az ügyfékkörünkről, minősítéseinkről és a 7Digits által használt 100+ online marketing technológiáról