Kiemelt tartalmak

Megéri a Google Ads - piros háttér egy kérdőjellel és felkiáltójellel

Megéri a Google Ads?

2 szakértőnk ízekre szedi a kérdést, hogy kinek, milyen feltételekkel és mekkora büdzsével éri meg a Google felületén hirdetni…

Hasznos segédletek

Facebook hirdetési kalkulátor

Facebook Business Manager beállítása

Törölt Facebook hirdetési fiók helyreállítása

Google hirdetési számla letöltése – VIDEÓ

Legfrissebb cikkek

11+2 bizonyított Adwords hirdetés stratégia – Harry Potter példákkal
AdWords startégia

11+2 bizonyított Adwords hirdetés stratégia – Harry Potter példákkal

Jó lenne, ha nagyot szólna az új Adwords hirdetés az első pillanattól, és még ennél is fontosabb, hogy stabilan tudja…

1200 628 Schillinger Zsuzsanna
Közösségi Média Elemzés – 2020 Update

Közösségi Média Elemzés – 2020 Update

A Social Media Examiner minden év elején elkészít egy átfogó összegzést az előző évről egy nagy közösségi média elemzés keretében, melyben…

1200 628 Farkas Zsolt
Facebook Hirdetési Kalkulátor – Számold ki a Facebook büdzsédet
facebook hirdetési kalkulátor cover artwork

Facebook Hirdetési Kalkulátor – Számold ki a Facebook büdzsédet

Magyarországon, amikor az online hirdetések büdzséjére terelődik a szó, akkor a legtöbb cég nem látja a pontos összefüggést a büdzsé…

1200 628 Dr. Kádas Péter
7 Facebook újítás, amire figyelned kell 2018-ban

7 Facebook újítás, amire figyelned kell 2018-ban

2017-ben a Facebook használata marketing szempontból rengeteget változott. Hetente jöttek ki az új feature-ök, félévente duplázódtak a hirdetők és sorra…

1200 628 Farkas Zsolt
Kis Karácsony, Nagy Karácsony – Leállítsam a Kampányom?
hirdetés karácsonykor

Kis Karácsony, Nagy Karácsony – Leállítsam a Kampányom?

Hirdetés karácsonykor? Van, aki leállítja, van, aki érintetlenül hagyja. Van, aki szöveget cserél, vagy bideket módosít, és van, ahol ilyenkor…

1200 628 Schillinger Zsuzsanna
Instagram Marketing Tippek
Instagram marketing tippek

Instagram Marketing Tippek

Ebben a cikkben az Instagram tartalommenedzsmentjének kérdését járjuk körbe. Habár sokat beszélünk a platformnak a cégek online jelenlétében játszott szerepéről – különösen, ha…

1200 628 Farkas Zsolt
B2B Keresőmarketing Stratégia 2020
B2B keresőmarketing stratégia

B2B Keresőmarketing Stratégia 2020

Sokszor látjuk, hogy a B2B vállalatok jobb esetben alacsony prioritással kezelik az Google Ads (korábbi nevén Adwords) SEM (Search Engine…

1200 628 Dr. Kádas Péter
Facebook B2B – Dehogynem működik!
facebook b2b

Facebook B2B – Dehogynem működik!

Sokan gondolják úgy, hogy a Facebook B2B cégek számára, lead generálásra, értékesítésre nem túl hatékony - mert ugye egy komoly…

1200 628 Farkas Zsolt
Google Adwords keresési vs display hirdetés
Kereső vagy Display Adwords Kampány cover egy nagyítóval és egy display hirdetéssel

Google Adwords keresési vs display hirdetés

Egy adwords kampány beállításának rengeteg apró trükkje van, az viszont már a legelején megválaszolandó stratégiai kérdés, hogy keresési, avagy display…

1200 628 Hernádi Máté
Messenger Hirdetés Használata

Messenger Hirdetés Használata

Messengerben már régebben is lehetett hirdetést elhelyezni, a hetekben azonban megemelkedett a lehetőségek tárháza, ami a Messenger hirdetés opciókat illeti.…

1200 628 Farkas Zsolt
Adwords Használata a “Majd én azt tudom”-on túl
Google adwords használata a majdazténtudom-on túl

Adwords Használata a “Majd én azt tudom”-on túl

Ahogy az egyszeri vállalkozót elkezdi foglalkoztatni a Google Adwords használata (újabban Google Ads-re keresztelte át a termék nevét a tech…

1200 628 Marton Evelin
Facebook Kampány Csúcsra Járatva – Konverziókövetés 2020
facebook kampány cover sign in Silicon Valley

Facebook Kampány Csúcsra Járatva – Konverziókövetés 2020

Egy hatékony facebook kampány létrehozása már egyáltalán nem olyan könnyű mint az ősidőkben. Van azonban egy kampánytípus, mellyel csodákat lehet…

1200 628 Farkas Zsolt
SEO vs PPC – Melyik a nyerő stratégia? [Infografika]
SEO vs PPC felirat képregényes stílusban

SEO vs PPC – Melyik a nyerő stratégia? [Infografika]

Sokan gondolkodnak úgy, hogy ha egyszer első helyre kerülnek a keresők organikus találatai között, akkor folyamatos fizetés nélkül is dőlnek…

1200 628 Dr. Kádas Péter
A legfejlettebb Facebook célzások
Legfejlettebb Facebook célzások

A legfejlettebb Facebook célzások

UPDATE: Sajnos a Facebook célzások 1. részében volt szó az alapokról, az engagement alapú retargeting célzásokról (példákkal tűzdelve), valamint belementünk…

1200 628 Farkas Zsolt
Facebook Kampánycélok – ha többre vágysz, mint a „post boost”
Facebook kampánycélok

Facebook Kampánycélok – ha többre vágysz, mint a „post boost”

Ha fel tudsz sorolni legalább 5 darabot a Facebook kampánycélok közül a “Traffic” (korábban “Website Click”) és a “Conversions” célokon kívül, akkor…

1200 628 Farkas Zsolt

AHOL MÉG TALÁLKOZHATSZ VELÜNK

A piros, vagy a kék?

Vágjunk bele

Évtizedek online üzletfejlesztési tapasztalatával, közvetlen piacismerettel hazai pályán és külföldön a legnevesebb vállalatok referenciáival

Még győzködöm magam, csak teljen az idő

Tudj meg többet a Csapatról, az ügyfékkörünkről, minősítéseinkről és a 7Digits által használt 100+ online marketing technológiáról

Írd ide, amit keresel...