A B2B vásárlók 73%-a állítja, hogy B2C-szerű vásárlói élményt vár el B2B beszállítóitól is.
A B2B marketing vezetők 45%-a jutott hozzá új ügyfélhez a LinkedIn-en keresztül.
A B2B vállalatok 81%-a használ mozgóképes tartalmakat marketing céllal.
A B2B vásárlók 82%-a néz meg legalább 5 darab tartalmat a beszerzést megelőzően és több, mint 50%-uk nyolcnál is több tartalmat fogyaszt.
A magukat sikeresnek tartó B2B marketingesek 69%-a rendelkezik dokumentált tartalom-stratégiával.
A B2B vásárlók 62%-a állítja, hogy képes meghozni egy beszerzési döntést kizárólag online tartalmak alapján.
A B2B vásárlók 71%-a kezdi a beszerzést a Google keresőjén.
Várhatóan 2020 lesz az az év, amikor a B2B e-kereskedelem volumene meghaladja a B2C online értékesítés volumenét.
Az amerikai B2B marketingesek átlagosan 760%-os bevétel növekedést tudtak elérni szegmentált és perszonalizált email kampányokkal.
A B2B marketing vezetők 79%-a szerint az email a leghatékonyabb csatorna kereslet-generálásra.
Kinek
ÉRDEMES VELÜNK DOLOGZNIA?
Az adatvezérelt módszerrel dolgozó 7 Digits B2B marketing ügynökség elsősorban azoknak való, akiknek stratégiai fontosságú a növekedés, külföldi piacralépést terveznek, vagy egyszerűen csak megunták, hogy több beszállítót kell összehangolniuk az integrált online marketinghez.
7 Digits B2B
Marketing Ügynökség
Stratégiai tervezés nemzetközi tapasztalattal, 360 fokos méréstechnika, viselkedés-alapon szegmentált hirdetések, hosszú távon konvertáló, SEO-optimalizált tartalmak, marketing automatizáció, sales enablement, konverziós pszichológia és folyamatos adatvezérelt optimalizálás.
Ahol még találkozhattál velünk:












Online B2B Marketing Ügynökség
A B2B vállalatok online marketing sikeréhez csúcsra járatott hirdetéskezelés, pontos mérés, jól konvertáló landing oldalak, ellenállhatatlan lead mágnesek és integrált marketing automatizáció szükséges – az online B2B nem az amatőrök játszótere…

Tapasztalt stratégák és dedikált B2B account
A 7Digits B2B marketing stratégái évtizedek nemzetközi tapasztalatával elemzik az adatokból származó információkat, account menedzsereink pedig a közös munkát teszik inspiráló élménnyé

Minősített Adwords és Facebook Blueprint menedzserek
Hirdetés menedzsereink B2B fiókok százait kezelik, így hatalmas tapasztalatunk van a performance marketingben. A 7Digits B2B kampányai során több tucat variációban tesztelik, elemzik és optimalizálják a hirdetési variációkat – sokszor olyan eszközökkel, melyekhez még a nagyobb vállalatok sem férnek hozzá

Automatizált lead nurturing
A 7Digits B2B ügyfeleinél a sales ciklus nagy részét az elköteleződés automatizálásával tartjuk online felületeken. Az értékesítőknek nincs is felemelőbb dolog, mint tűzforró, villámgyorsan zárható, elkötelezett lead-ekkel dolgozni

Profi szövegírók több nyelven
7Digits B2B ügyfélként nem csak a tartalom-nyomás szűnik meg, hanem a nyelvi korlátok is. Nemzetközi szövegíróink a legszűkebb B2B niche-ben is a stratégiához illeszkedő, minőségi, mind kulcsszóra, mind pszichológiailag optimalizált tartalmakat gyártanak – hétről hétre, hónapról hónapra

Villámgyors fejlesztés és implementáció
A 7Digits B2B ügyfelek weboldalai nem egyszerűen csak szépek: UX szakértőink gondoskodnak róla, hogy a konverziós pszichológia minden titkos eszköze ügyfeleink növekedését szolgálja. Villámgyors prototipizálás, precízen menedzselt projektek, kényelmes front-end hibajavítás, online ticketing rendszer

Mérés és gyönyörű riportok
Szemet gyönyörködtető üzleti riportjaink révén ügyfeleink pontosan képben vannak, hogy mi történik a vállalkozásukkal az online világban. Tetszőleges mérési pontok, üzleti analitikák, kvalitatív és kvantitatív visszamérések, felsővezetői mini-riportok teszik átláthatóvá ügyfeleink üzletmenetét

12 éve folglalkozom Google hírdetésekkel, nekem már nagyon senki nem mondhat újat. A 7Digits a Google saját javaslatainak teljesen ellentmondva tudott olyat mondani, amitől 2-3 napon belül 50 %-kal nőtt a megrendeléseink száma…

A 7digits csapatával együtt olyan a piacralépés, mint forró késsel vajat szeletelni.

A 7Digits fenomenális partnerünk – egyszerre látják az üzleti összképet és a legfinomabb marketing részleteket.

A 7Digits csapatával csináltunk 150 ezer dollárt a Kickstarteren! Rendkívül alapos munkát végeztek.

A 7Digits nem egyszerűen egy growth marketing ügynökség, hanem a legértékesebb üzletfejlesztési tanácsadó partnerünk is.

A 7digits csapatának felkészültségéből adódóan olyan tippeket és tanácsokat kaptunk, amelyek a korábbi eszközeinket és stratégiánkat kiegészítik, hatékonyabbá és fókuszáltabbá teszik. Nem csak kezdőknek ajánljuk, sőt…

A 7 Digits több ízben adott nekünk vállalkozási tanácsokat. A munkájuk hatékonyságát a számomra két legfontosabb dologgal tudom körülírni: felülmúlhatatlan sebesség és kifogástalan attitűd.
Hogyan csináljuk a B2B marketinget
Az inbound B2B marketing 3+1 pillérét a legmodernebb eszközökön keresztül használjuk. Kattints a funnel-re és nézd meg, hogyan generálunk keresletet és milyen módszerekkel “melegítjük fel” a lead-eket…
Prémium online eszközök a 7Digits B2B ügyfelek szolgálatában:

























Üzleti riportok
Az online marketing által termelt adatok aranyat érnek a versenytársak megelőzéséhez – amennyiben a menedzsment üzleti szemléletével is érthetőek. Szemet gyönyörködtető heti és havi Databox riportjainkból és napi scorecard-jainkból azonnal értelmezhetővé válik az online teljesítmény.
Egy iparágban, egyazon piacon csak egyetlen szereplőnek dolgozik a 7Digits. A feladat adott; légy az első!
Hogyan csináljuk a B2B marketinget
Az inbound B2B marketing 3+1 pillérét a legmodernebb eszközökön keresztül használjuk. Kattints a fenti funnel-re és nézd meg, hogyan generálunk keresletet és milyen módszerekkel “melegítjük fel” a lead-eket…

Prémium online eszközök a 7Digits B2B ügyfelek szolgálatában:
























7 Digits B2B Riportok
Az üzleti teljesítményről szemet gyönyörködtető riportokat küldünk. Napi, heti és havi teljesítménymérés, cél-riportok, scorecard-ok – mert egy jó vezető nem csak a marketing számaira kíváncsi, hanem az árbevétel, a profit és a megtérülés érdeklik elsősorban
















7 Digits B2B
7 Digits B2B
MARKETING CSAPAT
Nemzetközi tapasztalat és hazai sikerek
Minden B2B marketing ügynökség sikerének kulcsa szakembereinek felkészültsége. A 7Digits B2B senior-only csapata nemzetközi piacokon edződött, kollégáink minden üzleti helyzetben megtalálják a megoldást a növekedésre és a marketingre elköltött források megtérülésének megteremtésére


Sulina Krisztián

Kiss Péter

Csermely Lili

Gaál Roland

Dobos Martin

Fellegi Emese

Dobosy Ildikó

Zsuzsanna Czire

Haaz Róbert

Czinkóczki Tímea

Tyler Koenig
GYIK
7 Digits B2B online marketing
+ Hogyan kezdtek neki egy B2B vállalat marketingjének?
Mielőtt bármihez hozzányúlnánk, tájékozódunk. Megnézzük a rendelkezésre álló analitikát, a korábbi kampányokat, a stratégiát és a versenytársakat és beszélünk minél több értékesítővel, mert nálunk mindig sok-sok értékes információ van. Csak ezután alkotunk stratégiát a vállalat számára.
+ Mi van, ha nincs stratégiám?
Előbb-utóbb kelleni fog egy stratégia, különben senkinek sem lesz fogalma, hogy hol járunk éppen a célok elérését tekintve. Kevés kivételtől eltekintve mindig ez a 7 Digits B2B marketing első lépcsője. Ha nincs stratégia, alkotnunk kell egyet.
+ Mikor lehet átugrani a stratégiásdit?
Átugrani nem lehet, de van olyan helyzet, ahol az ügyfél üzleti érdeke más típusú marketing tevékenységet igényel rövid távon: például egy, a bevételének oroszlánrészét adó road show online támogatását. A marketing nem önmagáért való, az üzleti célokat kell szem előtt tartania és kiszolgálnia, majd visszamérnie a teljesülésüket.
+ Mire épül a 7 Digits B2B online marketing?
Az online B2B marketing mindig ugyanarra a 3+1 pillérre épül: tartalommarketing, hirdetések, automatizáció és a plusz egy lábnak szoktuk hívni a méréstechnikát. Van a témában egy különösen népszerű ingyenes online B2B marketing email kurzusunk, melyen már több, mint ötezer résztvevő végigment – ez pontosan elmagyarázza az egyes pillérek összefüggéseit egy 5 napos oktatás keretében.
+ Hosszú távra kell elköteleződnöm?
Jogi értelemben nem. Az online B2B marketing azonban nem egyik napról a másikra indul be, tehát ha elkezded, stratégiai értelemben bizony hosszabb távra fogsz elköteleződni, hiszen ha félbehagyod, nem lesznek bejövő lead-ek.
+ Ha a kampánymenedzsmentre már van ügynökségem, akkor mi van?
Ha hozzák a számokat, akkor tartsd meg őket. Ha nem, akkor a 8 senior kampánymenedzserünk közül találni fogunk párat, akik jól értenek az iparágadhoz és profitábilisan tudják futtatni a kampányaidat. Senior-only B2B marketing ügynökség vagyunk, a 7 Digits B2B szolgáltatása keretében nem juniorok fogják kezelni a kampányaidat.
+ Mi van, ha nincs rendes weboldalam?
B2B-ben a tartalommarketing miatt előbb-utóbb kelleni fog a jó minőségű saját digitális tulajdon. Vannak olyan ideiglenes megoldások, mint a Lead Ad-ek használata, de a B2B lead generálás hosszú távon a weboldalon történik, mert csak itt lehet szabadon előre mozdítani a hideg lead-eket az elköteleződés magasabb szintje felé.
+ Miért drágább nálatok egy weboldal, mint máshol?
Azért, mert az eredményes marketinghez kevés az, ha csak szép a weboldalad. A lead generálás profi űrlapokat kíván, a landing oldalakon senior kollégák dolgoznak és oda kell figyelni a mikroelköteleződésekkel kapcsolatos marketing fogások sorára és a középtávú céljaid szem előtt tartása miatt az on-page és a technikai SEO-ra is. Ez egy nagyságrenddel több munka, mint template alapon felhúzni egy WordPress weboldalt…
+ Miért kellenek tartalmak a marketinghez?
A 7Digits B2B marketing módszerei nem különböznek attól, amit nagy ügynökségek csinálnak fejlett piacokon: itt találsz 85 statisztikai adatokon alapuló érdekességet a tartalmak szerepéről, amiből át fogod látni, hogy miért nem lehet ma jó tartalom nélkül fenntartható B2B marketinget csinálni.
+ Milyen riportokat kapok majd?
Ez a 7 Digits B2B szolgáltatások egyik legerősebb eleme: szó szerint amilyet csak megálmodsz magadnak! A legmagasabb Databox partneri státusszal rendelkező B2B marketing ügynökség vagyunk, és ez az egyik legfejlettebb riporting rendszer a piacon. Bármit bármivel össze tudunk hasonlítani, még az egyedi konverziókról és a már meglévő CRM-ben lévő értékesítési adatokról is képesek vagyunk havi, heti, sőt, napi riportokat (úgynevezett scorecard-okat) küldeni.
+ És hogy néz ki egy ilyen riport?
Bármikor ellenőrizhető, közel valós idejű adatokat tartalmazó dashboard, heti elemzések és a legfontosabb mutatók napi score card-ja az a triumvirátus, amelyet a legjobban szeretnek az ügyfeleink.
+ Ez jól hangzik, csak nem lehet olcsó…
A marketinget megtérülésre mérik, ezért nincs olcsó, vagy drága markating, csak profitábilis és veszteséges van. A 7 Digits B2B módszerei befektetést igényelnek, de ügyfeleink tapasztalata szerint mindig megtérülnek. Azt pedig, hogy mennyit költ egy vállalat marketingre, azt az elérhető ROI alapján célszerű meghatározni, amit szerencsére pontosan mérni tudunk. Az amerikai B2B-k egyébként az árbevétel 8-10 %-a körül költenek…
+ Előre meg tudjátok mondani, mennyi lesz a megtérülés?
Egy jó B2B marketing ügynökség középtávon már tud becsülni, de elég sok feltételnek kell teljesülnie ahhoz, hogy ezek a becslések beigazolódjanak. Éppen ezért menet közben szoktunk módosításokat javasolni az ügyfeleinknek – mindig a megtérülést szem előtt tartva.
+ Milyen büdzsével érdemes hozzátok menni?
Ez függ az iparágtól és a piactól is. Van olyan kombináció, amikor havi 250-300 forint is elegendő, és olyan is, ahol a tízszerese is kevés. Ha például az Egyesült Államokban akarsz CRM-et eladni, akkor – a versenytársak tevékenysége miatt – jó pár tízezer dollárt fogsz költeni havonta – vagy ha nem, akkor nem lesz nyereséges a marketing.
+ És ha hazai, vagy európai pályán mozgok?
Magyarországon jóval kevesebb is elég, mert egyrészt a hirdetési költségek sokkal alacsonyabbak, másrészt nincs akkora verseny, ezért például kevesebb tartalommal is piacvezető lehetsz. A 7 Digits B2B ügyfeleinél nem ritka, hogy egy nagyobb büdzséből itthon általában egy teljes iparágat letarolnak és piacvezetővé válnak körülbelül 2 év alatt.
+ Mennyi erőforrást kell házon belül allokálnom?
Ez attól függ, hogy milyen munkamegosztást szeretnél. Az egyik véglet, hogy mindent a B2B marketing ügynökség csinál, a másik, hogy csak technológiával, tanácsadással és riportinggal segítünk – általában valahol a kettő között van a legmagasabb megtérülés. Annak mindig örülünk, ha van belsős marketing vezető, mert felgyorsítja a kommunikációt és a szakmai döntések sebességét. Ha nincs, az is működhet jól, de akkor a startégia egyeztetését követően kicsit nagyobb szabadságot kell kapnunk.
+ Mennyi idő elteltével számítsak eredményekre?
Ezt a 7 Digits B2B ügyfeleinél tapasztalatunk szerint leginkább a sales ciklus hossza határozza meg; főleg az elején. Azokban az iparágakban, ahol az értékesítési ciklus rövid, ott a tartalmak mennyiségétől függően 4-5 hónap után látszanak az eredmények az árbevétel növekedésének szintjén is. Bonyolultabb, hosszabb értékesítési ciklusú termékeknél gyakran egy év is eltelik, mire profitábilisan jönnek a lead-ek. Részeredményeket általában korábban is lehet már látni – épp ezért nagyon fontos a B2B marketingben a riportok szerepe.
+ Más ügynökségek nekem 1-2 hónapot mondtak…
Ha nem lenne évi negyedmillió látogatónk, három hónapos várólistánk, elégedett nemzetközi ügyfélkörünk és heti egy tucat megkeresésünk, akkor lehet, hogy kétségbeesésünkben mi is annyit mondanánk… Aki az átlagos sales ciklusod hosszánál rövidebb idő alatt ígér eredményt annak vagy időgépe van, vagy teljesen irrális!